La confessió íntima de María Teresa Campos que ha agafat per sorpresa a Terelu

 

Quan pareixia que el seu destí era quedar-se fora de la televisió i del focus mediàtic per la seua retirada forçosa, María Terea Campos torna a ser notícia estos dies. Recordem que fa dies va donar a conéixer el seu canal de YouTube, a on acudixen personatges d’allò més variats, i la setmana passada es va presentar en el plató de ‘Sálvame’, a on va eclipsar tots els col·laboradors. Però ara la matriarca del clan Campos torna a ser notícia pel que ha dit sobre sa filla, Terelu. 

 

Com cada dijous, la presentadora ha compartit un nou vídeo en internet del programa ‘Enredados en la red’, i esta volta la invitada ha sigut la mateixa Terelu Campos, com reclamaven molts usuaris. Les dos han aprofitat estos moments per a sincerar-se, i parlar amb tot detall de la relació íntima que mantenen. Tot això en el millor escenari possible, la preciosa casa familiar de Málaga. 

 

Les paraules de María Teresa Campos que han agafat per sorpresa a Terelu

Des que va trencar amb Bigote Arrocet, María Teresa ha intentat mostrar de cara al públic una faceta més amable i còmica, que també ha deixat vore durant l’entrevista. Ara bé, no han faltat alguns instants de tensió, com quan li va preguntar a sa filla si hi havia alguna cosa que mai li hauria dit i de la que estiga penedint-se. «Crec que sempre ens diem les coses. No tinc la sensació d’haver-me guardat res», va assegurar, amb confiança, Terelu.

 

Després d’això, i sense que ningú ho esperara, María Teresa Campos va deixar anar una veritable bomba. «Perdona’m per ser la meua filla», li va dir a Terelu, per a afegir després que, tot i ser conscient que va treballar «molt dur i molt bé» durant la seua trajectòria professional, té la sensació que hi ha coses que, si no fora la seua filla, «haurien passat altres coses». 

 

 

En definitiva, està clar que les dos presentadores han travessat moments molt durs al llarg de les seues vides, a voltes per coses de la faena, i d’altres per moments més personals, com el càncer de Terelu o l’ictus de María Teresa. Situacions que han conseguit superar, en gran part, gràcies a la seua estreta relació, i al suport mutu que s’han demostrat. 

Últimes notícies

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.