La confessió íntima de María Teresa Campos que ha agafat per sorpresa a Terelu

 

Quan pareixia que el seu destí era quedar-se fora de la televisió i del focus mediàtic per la seua retirada forçosa, María Terea Campos torna a ser notícia estos dies. Recordem que fa dies va donar a conéixer el seu canal de YouTube, a on acudixen personatges d’allò més variats, i la setmana passada es va presentar en el plató de ‘Sálvame’, a on va eclipsar tots els col·laboradors. Però ara la matriarca del clan Campos torna a ser notícia pel que ha dit sobre sa filla, Terelu. 

 

Com cada dijous, la presentadora ha compartit un nou vídeo en internet del programa ‘Enredados en la red’, i esta volta la invitada ha sigut la mateixa Terelu Campos, com reclamaven molts usuaris. Les dos han aprofitat estos moments per a sincerar-se, i parlar amb tot detall de la relació íntima que mantenen. Tot això en el millor escenari possible, la preciosa casa familiar de Málaga. 

 

Les paraules de María Teresa Campos que han agafat per sorpresa a Terelu

Des que va trencar amb Bigote Arrocet, María Teresa ha intentat mostrar de cara al públic una faceta més amable i còmica, que també ha deixat vore durant l’entrevista. Ara bé, no han faltat alguns instants de tensió, com quan li va preguntar a sa filla si hi havia alguna cosa que mai li hauria dit i de la que estiga penedint-se. «Crec que sempre ens diem les coses. No tinc la sensació d’haver-me guardat res», va assegurar, amb confiança, Terelu.

 

Després d’això, i sense que ningú ho esperara, María Teresa Campos va deixar anar una veritable bomba. «Perdona’m per ser la meua filla», li va dir a Terelu, per a afegir després que, tot i ser conscient que va treballar «molt dur i molt bé» durant la seua trajectòria professional, té la sensació que hi ha coses que, si no fora la seua filla, «haurien passat altres coses». 

 

 

En definitiva, està clar que les dos presentadores han travessat moments molt durs al llarg de les seues vides, a voltes per coses de la faena, i d’altres per moments més personals, com el càncer de Terelu o l’ictus de María Teresa. Situacions que han conseguit superar, en gran part, gràcies a la seua estreta relació, i al suport mutu que s’han demostrat. 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.