La confessió íntima de María Teresa Campos que ha agafat per sorpresa a Terelu

 

Quan pareixia que el seu destí era quedar-se fora de la televisió i del focus mediàtic per la seua retirada forçosa, María Terea Campos torna a ser notícia estos dies. Recordem que fa dies va donar a conéixer el seu canal de YouTube, a on acudixen personatges d’allò més variats, i la setmana passada es va presentar en el plató de ‘Sálvame’, a on va eclipsar tots els col·laboradors. Però ara la matriarca del clan Campos torna a ser notícia pel que ha dit sobre sa filla, Terelu. 

 

Com cada dijous, la presentadora ha compartit un nou vídeo en internet del programa ‘Enredados en la red’, i esta volta la invitada ha sigut la mateixa Terelu Campos, com reclamaven molts usuaris. Les dos han aprofitat estos moments per a sincerar-se, i parlar amb tot detall de la relació íntima que mantenen. Tot això en el millor escenari possible, la preciosa casa familiar de Málaga. 

 

Les paraules de María Teresa Campos que han agafat per sorpresa a Terelu

Des que va trencar amb Bigote Arrocet, María Teresa ha intentat mostrar de cara al públic una faceta més amable i còmica, que també ha deixat vore durant l’entrevista. Ara bé, no han faltat alguns instants de tensió, com quan li va preguntar a sa filla si hi havia alguna cosa que mai li hauria dit i de la que estiga penedint-se. «Crec que sempre ens diem les coses. No tinc la sensació d’haver-me guardat res», va assegurar, amb confiança, Terelu.

 

Després d’això, i sense que ningú ho esperara, María Teresa Campos va deixar anar una veritable bomba. «Perdona’m per ser la meua filla», li va dir a Terelu, per a afegir després que, tot i ser conscient que va treballar «molt dur i molt bé» durant la seua trajectòria professional, té la sensació que hi ha coses que, si no fora la seua filla, «haurien passat altres coses». 

 

 

En definitiva, està clar que les dos presentadores han travessat moments molt durs al llarg de les seues vides, a voltes per coses de la faena, i d’altres per moments més personals, com el càncer de Terelu o l’ictus de María Teresa. Situacions que han conseguit superar, en gran part, gràcies a la seua estreta relació, i al suport mutu que s’han demostrat. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.