La confessió íntima de María Teresa Campos que ha agafat per sorpresa a Terelu

 

Quan pareixia que el seu destí era quedar-se fora de la televisió i del focus mediàtic per la seua retirada forçosa, María Terea Campos torna a ser notícia estos dies. Recordem que fa dies va donar a conéixer el seu canal de YouTube, a on acudixen personatges d’allò més variats, i la setmana passada es va presentar en el plató de ‘Sálvame’, a on va eclipsar tots els col·laboradors. Però ara la matriarca del clan Campos torna a ser notícia pel que ha dit sobre sa filla, Terelu. 

 

Com cada dijous, la presentadora ha compartit un nou vídeo en internet del programa ‘Enredados en la red’, i esta volta la invitada ha sigut la mateixa Terelu Campos, com reclamaven molts usuaris. Les dos han aprofitat estos moments per a sincerar-se, i parlar amb tot detall de la relació íntima que mantenen. Tot això en el millor escenari possible, la preciosa casa familiar de Málaga. 

 

Les paraules de María Teresa Campos que han agafat per sorpresa a Terelu

Des que va trencar amb Bigote Arrocet, María Teresa ha intentat mostrar de cara al públic una faceta més amable i còmica, que també ha deixat vore durant l’entrevista. Ara bé, no han faltat alguns instants de tensió, com quan li va preguntar a sa filla si hi havia alguna cosa que mai li hauria dit i de la que estiga penedint-se. «Crec que sempre ens diem les coses. No tinc la sensació d’haver-me guardat res», va assegurar, amb confiança, Terelu.

 

Després d’això, i sense que ningú ho esperara, María Teresa Campos va deixar anar una veritable bomba. «Perdona’m per ser la meua filla», li va dir a Terelu, per a afegir després que, tot i ser conscient que va treballar «molt dur i molt bé» durant la seua trajectòria professional, té la sensació que hi ha coses que, si no fora la seua filla, «haurien passat altres coses». 

 

 

En definitiva, està clar que les dos presentadores han travessat moments molt durs al llarg de les seues vides, a voltes per coses de la faena, i d’altres per moments més personals, com el càncer de Terelu o l’ictus de María Teresa. Situacions que han conseguit superar, en gran part, gràcies a la seua estreta relació, i al suport mutu que s’han demostrat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.