La confessió íntima de María Teresa Campos que ha agafat per sorpresa a Terelu

 

Quan pareixia que el seu destí era quedar-se fora de la televisió i del focus mediàtic per la seua retirada forçosa, María Terea Campos torna a ser notícia estos dies. Recordem que fa dies va donar a conéixer el seu canal de YouTube, a on acudixen personatges d’allò més variats, i la setmana passada es va presentar en el plató de ‘Sálvame’, a on va eclipsar tots els col·laboradors. Però ara la matriarca del clan Campos torna a ser notícia pel que ha dit sobre sa filla, Terelu. 

 

Com cada dijous, la presentadora ha compartit un nou vídeo en internet del programa ‘Enredados en la red’, i esta volta la invitada ha sigut la mateixa Terelu Campos, com reclamaven molts usuaris. Les dos han aprofitat estos moments per a sincerar-se, i parlar amb tot detall de la relació íntima que mantenen. Tot això en el millor escenari possible, la preciosa casa familiar de Málaga. 

 

Les paraules de María Teresa Campos que han agafat per sorpresa a Terelu

Des que va trencar amb Bigote Arrocet, María Teresa ha intentat mostrar de cara al públic una faceta més amable i còmica, que també ha deixat vore durant l’entrevista. Ara bé, no han faltat alguns instants de tensió, com quan li va preguntar a sa filla si hi havia alguna cosa que mai li hauria dit i de la que estiga penedint-se. «Crec que sempre ens diem les coses. No tinc la sensació d’haver-me guardat res», va assegurar, amb confiança, Terelu.

 

Després d’això, i sense que ningú ho esperara, María Teresa Campos va deixar anar una veritable bomba. «Perdona’m per ser la meua filla», li va dir a Terelu, per a afegir després que, tot i ser conscient que va treballar «molt dur i molt bé» durant la seua trajectòria professional, té la sensació que hi ha coses que, si no fora la seua filla, «haurien passat altres coses». 

 

 

En definitiva, està clar que les dos presentadores han travessat moments molt durs al llarg de les seues vides, a voltes per coses de la faena, i d’altres per moments més personals, com el càncer de Terelu o l’ictus de María Teresa. Situacions que han conseguit superar, en gran part, gràcies a la seua estreta relació, i al suport mutu que s’han demostrat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.