16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

El consell de vida de Dani Rovira després de guanyar el càncer

 

Dani Rovira ha superat el càncer que li van diagnosticar fa uns mesos i ha decidit reflexionar en Twitter sobre la seua vida a través d’un emotiu missatge que molts dels seus seguidors li han agraït.

 

Amb 39 anys, el còmic ha hagut de fer front a un dels moments més difícils de la seua vida després que li diagnosticaren limfoma de Hodgkin, una classe de càncer pel que va haver de rebre quimioteràpia i de radioteràpia. Després de diferents tractaments, l’humorista va compartir fa unes setmanes una esperançadora notícia, li havia guanyat la batalla a la malaltia. 

 

 

Dani Rovira reflexiona sobre el significat de la vida

Ara, Dani Rovira ha volgut fer pública una reflexió molt emotiva en les seues xarxes socials, que ja s’ha fet viral. «No donar per fet la vida… potser és un bon començament», va escriure este dilluns l’actor en el seu compte de Twitter. Este commovedor missatge ja s’ha compartit més de 10.000 voltes i compta amb més de 55.000 ‘Likes’. Són molts els seguidors que han volgut respondre a este comentari de l’actor. I és que Dani Rovira té molts fans que li donen suport incondicionalment.

«Molt bon començament Dani! Cada dia és un tresor, cada moment, preciós i cada instant, únic», «Això és fonamental per a entendre que qualsevol vida té un valor incalculable» o «una de les lliçons més valuoses que ens dona la vida és que res del que consideràvem segur ho és, tot pot canviar en qualsevol instant i ens fa replantejar-nos la vida» són només alguns dels emotius comentaris que ha rebut l’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ després de la seua publicació.

La recuperació de Dani Rovira ha sigut ràpida

Va ser el passat 15 d’agost quan Dani Rovira va anunciar públicament a través del seu perfil d’Instagram que havia superat el càncer que li van diagnosticar en plena pandèmia de Covid-19. Després d’este anunci, la seua  parella, la també actriu Clara Lago, va decidir dedicar-li unes boniques paraules: «Company, no em cap en el pit la felicitat de vore’t arribar a esta línia de meta. Sempre et van agradar els reptes (jo t’he vist superar molts d’ells), però este, sens dubte, era dels més difícils».

 

I és que cal no oblidar que la jove ha estat el seu gran suport durant estos mesos tan complicats. Ara que ja tenen la millor de les notícies, a la parella només li queda disfrutar de cada moment junts com a companys de vida.

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.