El consell de vida de Dani Rovira després de guanyar el càncer

 

Dani Rovira ha superat el càncer que li van diagnosticar fa uns mesos i ha decidit reflexionar en Twitter sobre la seua vida a través d’un emotiu missatge que molts dels seus seguidors li han agraït.

 

Amb 39 anys, el còmic ha hagut de fer front a un dels moments més difícils de la seua vida després que li diagnosticaren limfoma de Hodgkin, una classe de càncer pel que va haver de rebre quimioteràpia i de radioteràpia. Després de diferents tractaments, l’humorista va compartir fa unes setmanes una esperançadora notícia, li havia guanyat la batalla a la malaltia. 

 

 

Dani Rovira reflexiona sobre el significat de la vida

Ara, Dani Rovira ha volgut fer pública una reflexió molt emotiva en les seues xarxes socials, que ja s’ha fet viral. «No donar per fet la vida… potser és un bon començament», va escriure este dilluns l’actor en el seu compte de Twitter. Este commovedor missatge ja s’ha compartit més de 10.000 voltes i compta amb més de 55.000 ‘Likes’. Són molts els seguidors que han volgut respondre a este comentari de l’actor. I és que Dani Rovira té molts fans que li donen suport incondicionalment.

«Molt bon començament Dani! Cada dia és un tresor, cada moment, preciós i cada instant, únic», «Això és fonamental per a entendre que qualsevol vida té un valor incalculable» o «una de les lliçons més valuoses que ens dona la vida és que res del que consideràvem segur ho és, tot pot canviar en qualsevol instant i ens fa replantejar-nos la vida» són només alguns dels emotius comentaris que ha rebut l’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ després de la seua publicació.

La recuperació de Dani Rovira ha sigut ràpida

Va ser el passat 15 d’agost quan Dani Rovira va anunciar públicament a través del seu perfil d’Instagram que havia superat el càncer que li van diagnosticar en plena pandèmia de Covid-19. Després d’este anunci, la seua  parella, la també actriu Clara Lago, va decidir dedicar-li unes boniques paraules: «Company, no em cap en el pit la felicitat de vore’t arribar a esta línia de meta. Sempre et van agradar els reptes (jo t’he vist superar molts d’ells), però este, sens dubte, era dels més difícils».

 

I és que cal no oblidar que la jove ha estat el seu gran suport durant estos mesos tan complicats. Ara que ja tenen la millor de les notícies, a la parella només li queda disfrutar de cada moment junts com a companys de vida.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU