Anuncios

El consell de vida de Dani Rovira després de guanyar el càncer

 

Dani Rovira ha superat el càncer que li van diagnosticar fa uns mesos i ha decidit reflexionar en Twitter sobre la seua vida a través d’un emotiu missatge que molts dels seus seguidors li han agraït.

 

Amb 39 anys, el còmic ha hagut de fer front a un dels moments més difícils de la seua vida després que li diagnosticaren limfoma de Hodgkin, una classe de càncer pel que va haver de rebre quimioteràpia i de radioteràpia. Després de diferents tractaments, l’humorista va compartir fa unes setmanes una esperançadora notícia, li havia guanyat la batalla a la malaltia. 

Anuncios

 

 

Dani Rovira reflexiona sobre el significat de la vida

Ara, Dani Rovira ha volgut fer pública una reflexió molt emotiva en les seues xarxes socials, que ja s’ha fet viral. «No donar per fet la vida… potser és un bon començament», va escriure este dilluns l’actor en el seu compte de Twitter. Este commovedor missatge ja s’ha compartit més de 10.000 voltes i compta amb més de 55.000 ‘Likes’. Són molts els seguidors que han volgut respondre a este comentari de l’actor. I és que Dani Rovira té molts fans que li donen suport incondicionalment.

«Molt bon començament Dani! Cada dia és un tresor, cada moment, preciós i cada instant, únic», «Això és fonamental per a entendre que qualsevol vida té un valor incalculable» o «una de les lliçons més valuoses que ens dona la vida és que res del que consideràvem segur ho és, tot pot canviar en qualsevol instant i ens fa replantejar-nos la vida» són només alguns dels emotius comentaris que ha rebut l’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ després de la seua publicació.

La recuperació de Dani Rovira ha sigut ràpida

Va ser el passat 15 d’agost quan Dani Rovira va anunciar públicament a través del seu perfil d’Instagram que havia superat el càncer que li van diagnosticar en plena pandèmia de Covid-19. Després d’este anunci, la seua  parella, la també actriu Clara Lago, va decidir dedicar-li unes boniques paraules: «Company, no em cap en el pit la felicitat de vore’t arribar a esta línia de meta. Sempre et van agradar els reptes (jo t’he vist superar molts d’ells), però este, sens dubte, era dels més difícils».

 

I és que cal no oblidar que la jove ha estat el seu gran suport durant estos mesos tan complicats. Ara que ja tenen la millor de les notícies, a la parella només li queda disfrutar de cada moment junts com a companys de vida.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.
Anuncios