El consell de vida de Dani Rovira després de guanyar el càncer

 

Dani Rovira ha superat el càncer que li van diagnosticar fa uns mesos i ha decidit reflexionar en Twitter sobre la seua vida a través d’un emotiu missatge que molts dels seus seguidors li han agraït.

 

Amb 39 anys, el còmic ha hagut de fer front a un dels moments més difícils de la seua vida després que li diagnosticaren limfoma de Hodgkin, una classe de càncer pel que va haver de rebre quimioteràpia i de radioteràpia. Després de diferents tractaments, l’humorista va compartir fa unes setmanes una esperançadora notícia, li havia guanyat la batalla a la malaltia. 

 

 

Dani Rovira reflexiona sobre el significat de la vida

Ara, Dani Rovira ha volgut fer pública una reflexió molt emotiva en les seues xarxes socials, que ja s’ha fet viral. «No donar per fet la vida… potser és un bon començament», va escriure este dilluns l’actor en el seu compte de Twitter. Este commovedor missatge ja s’ha compartit més de 10.000 voltes i compta amb més de 55.000 ‘Likes’. Són molts els seguidors que han volgut respondre a este comentari de l’actor. I és que Dani Rovira té molts fans que li donen suport incondicionalment.

«Molt bon començament Dani! Cada dia és un tresor, cada moment, preciós i cada instant, únic», «Això és fonamental per a entendre que qualsevol vida té un valor incalculable» o «una de les lliçons més valuoses que ens dona la vida és que res del que consideràvem segur ho és, tot pot canviar en qualsevol instant i ens fa replantejar-nos la vida» són només alguns dels emotius comentaris que ha rebut l’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ després de la seua publicació.

La recuperació de Dani Rovira ha sigut ràpida

Va ser el passat 15 d’agost quan Dani Rovira va anunciar públicament a través del seu perfil d’Instagram que havia superat el càncer que li van diagnosticar en plena pandèmia de Covid-19. Després d’este anunci, la seua  parella, la també actriu Clara Lago, va decidir dedicar-li unes boniques paraules: «Company, no em cap en el pit la felicitat de vore’t arribar a esta línia de meta. Sempre et van agradar els reptes (jo t’he vist superar molts d’ells), però este, sens dubte, era dels més difícils».

 

I és que cal no oblidar que la jove ha estat el seu gran suport durant estos mesos tan complicats. Ara que ja tenen la millor de les notícies, a la parella només li queda disfrutar de cada moment junts com a companys de vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.

El futur Parc Central d’Alacant sumarà un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir els barris hui separats per la infraestructura ferroviària.

La defensa de Salomé Pradas recorre per a obtindre la transcripció literal del seu acarament amb Conca

La defensa de Salomé Pradas presenta un recurs de reposició per a aconseguir la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb José Manuel Cuenca, que el tribunal ha rebutjat en considerar suficient la gravació.

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.