El consell de vida de Dani Rovira després de guanyar el càncer

 

Dani Rovira ha superat el càncer que li van diagnosticar fa uns mesos i ha decidit reflexionar en Twitter sobre la seua vida a través d’un emotiu missatge que molts dels seus seguidors li han agraït.

 

Amb 39 anys, el còmic ha hagut de fer front a un dels moments més difícils de la seua vida després que li diagnosticaren limfoma de Hodgkin, una classe de càncer pel que va haver de rebre quimioteràpia i de radioteràpia. Després de diferents tractaments, l’humorista va compartir fa unes setmanes una esperançadora notícia, li havia guanyat la batalla a la malaltia. 

 

 

Dani Rovira reflexiona sobre el significat de la vida

Ara, Dani Rovira ha volgut fer pública una reflexió molt emotiva en les seues xarxes socials, que ja s’ha fet viral. «No donar per fet la vida… potser és un bon començament», va escriure este dilluns l’actor en el seu compte de Twitter. Este commovedor missatge ja s’ha compartit més de 10.000 voltes i compta amb més de 55.000 ‘Likes’. Són molts els seguidors que han volgut respondre a este comentari de l’actor. I és que Dani Rovira té molts fans que li donen suport incondicionalment.

«Molt bon començament Dani! Cada dia és un tresor, cada moment, preciós i cada instant, únic», «Això és fonamental per a entendre que qualsevol vida té un valor incalculable» o «una de les lliçons més valuoses que ens dona la vida és que res del que consideràvem segur ho és, tot pot canviar en qualsevol instant i ens fa replantejar-nos la vida» són només alguns dels emotius comentaris que ha rebut l’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ després de la seua publicació.

La recuperació de Dani Rovira ha sigut ràpida

Va ser el passat 15 d’agost quan Dani Rovira va anunciar públicament a través del seu perfil d’Instagram que havia superat el càncer que li van diagnosticar en plena pandèmia de Covid-19. Després d’este anunci, la seua  parella, la també actriu Clara Lago, va decidir dedicar-li unes boniques paraules: «Company, no em cap en el pit la felicitat de vore’t arribar a esta línia de meta. Sempre et van agradar els reptes (jo t’he vist superar molts d’ells), però este, sens dubte, era dels més difícils».

 

I és que cal no oblidar que la jove ha estat el seu gran suport durant estos mesos tan complicats. Ara que ja tenen la millor de les notícies, a la parella només li queda disfrutar de cada moment junts com a companys de vida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.