A la Costa del Sol per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria

Si estàs buscant treball este estiu, et pot interessar esta oferta d’ocupació a la Costa del Sol.

En concret, es tracta d’una oportunitat laboral per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria per a incorporació immediata.

Segons indica Adecco, que durà a terme el procés de selecció, es busquen professionals per a treballar a Marbella, Torremolinos o Estepona, entre altres municipis.

 

Més detalls de l’oferta d’ocupació a la Costa del Sol

 

Cambrers, governants i subgovernants, cambrers de pis, cuiners i ajudants de cuina són els perfils més buscats en estos moments per a este procés de selecció que coincideix amb l’obertura de la campanya d’estiu a les platges de la Costa del Sol.

Consultors d’Adecco Màlaga estaran dijous que ve 10 a l’hotel EXE Estepona fent entrevistes individuals i grupals als candidats interessats en les ofertes.

Per a això, serà imprescindible concertar cita prèvia en el telèfon 600.907.404.
S’ofereixen contractes tant de jornada completa com parcial.

 

Treball a l’estiu en diferents categories

 

Les funcions dels empleats en les ofertes de cambrer seran les d’ajudar a servir, el maneig de safata; atendre i servir als clients; la reposició del producte; i realitzar servei de menjars i sopars.

Es requereix experiència mínima d’un any en hotels de 4 i 5 estreles, formació en restauració i domini de l’anglés, encara que és valorable també disposar d’un nivell alt de francés.

Com a cuiner, les funcions dels empleats seran la supervisió, preparació, adreç i presentació de plats; la realització d’elaboració en les diferents partides segons la demanda del servei; i la participació en el control d’aprovisionament, conservació i emmagatzematge de mercaderies.

Les persones que vulguen accedir a estes ofertes de cuiner hauran de tindre un cicle formatiu mitjà o superior en gastronomia, cuina o restauració.

A més, es requereix comptar amb almenys 3 anys d’experiència demostrable com a cuiner i es valorarà la capacitat de treball en equip, l’organització i la planificació.

En altres vacants com les de cambrers de pisos i els ajudants de cuina, els empleats ajudaran a netejar i fregar habitacions i altres zones i a preparar els menús d’hotels i restaurants, respectivament.

Es valorarà l’experiència prèvia i en el segon cas, la formació en cuina.

Punxa ací per a accedir a les diferents oportunitats d’ocupació en funció de la categoria.

Últimes notícies

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.
FILMOTECA D'ESTIU