A la Costa del Sol per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria

Si estàs buscant treball este estiu, et pot interessar esta oferta d’ocupació a la Costa del Sol.

En concret, es tracta d’una oportunitat laboral per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria per a incorporació immediata.

Segons indica Adecco, que durà a terme el procés de selecció, es busquen professionals per a treballar a Marbella, Torremolinos o Estepona, entre altres municipis.

 

Més detalls de l’oferta d’ocupació a la Costa del Sol

 

Cambrers, governants i subgovernants, cambrers de pis, cuiners i ajudants de cuina són els perfils més buscats en estos moments per a este procés de selecció que coincideix amb l’obertura de la campanya d’estiu a les platges de la Costa del Sol.

Consultors d’Adecco Màlaga estaran dijous que ve 10 a l’hotel EXE Estepona fent entrevistes individuals i grupals als candidats interessats en les ofertes.

Per a això, serà imprescindible concertar cita prèvia en el telèfon 600.907.404.
S’ofereixen contractes tant de jornada completa com parcial.

 

Treball a l’estiu en diferents categories

 

Les funcions dels empleats en les ofertes de cambrer seran les d’ajudar a servir, el maneig de safata; atendre i servir als clients; la reposició del producte; i realitzar servei de menjars i sopars.

Es requereix experiència mínima d’un any en hotels de 4 i 5 estreles, formació en restauració i domini de l’anglés, encara que és valorable també disposar d’un nivell alt de francés.

Com a cuiner, les funcions dels empleats seran la supervisió, preparació, adreç i presentació de plats; la realització d’elaboració en les diferents partides segons la demanda del servei; i la participació en el control d’aprovisionament, conservació i emmagatzematge de mercaderies.

Les persones que vulguen accedir a estes ofertes de cuiner hauran de tindre un cicle formatiu mitjà o superior en gastronomia, cuina o restauració.

A més, es requereix comptar amb almenys 3 anys d’experiència demostrable com a cuiner i es valorarà la capacitat de treball en equip, l’organització i la planificació.

En altres vacants com les de cambrers de pisos i els ajudants de cuina, els empleats ajudaran a netejar i fregar habitacions i altres zones i a preparar els menús d’hotels i restaurants, respectivament.

Es valorarà l’experiència prèvia i en el segon cas, la formació en cuina.

Punxa ací per a accedir a les diferents oportunitats d’ocupació en funció de la categoria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.