A la Costa del Sol per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria

Si estàs buscant treball este estiu, et pot interessar esta oferta d’ocupació a la Costa del Sol.

En concret, es tracta d’una oportunitat laboral per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria per a incorporació immediata.

Segons indica Adecco, que durà a terme el procés de selecció, es busquen professionals per a treballar a Marbella, Torremolinos o Estepona, entre altres municipis.

 

Més detalls de l’oferta d’ocupació a la Costa del Sol

 

Cambrers, governants i subgovernants, cambrers de pis, cuiners i ajudants de cuina són els perfils més buscats en estos moments per a este procés de selecció que coincideix amb l’obertura de la campanya d’estiu a les platges de la Costa del Sol.

Consultors d’Adecco Màlaga estaran dijous que ve 10 a l’hotel EXE Estepona fent entrevistes individuals i grupals als candidats interessats en les ofertes.

Per a això, serà imprescindible concertar cita prèvia en el telèfon 600.907.404.
S’ofereixen contractes tant de jornada completa com parcial.

 

Treball a l’estiu en diferents categories

 

Les funcions dels empleats en les ofertes de cambrer seran les d’ajudar a servir, el maneig de safata; atendre i servir als clients; la reposició del producte; i realitzar servei de menjars i sopars.

Es requereix experiència mínima d’un any en hotels de 4 i 5 estreles, formació en restauració i domini de l’anglés, encara que és valorable també disposar d’un nivell alt de francés.

Com a cuiner, les funcions dels empleats seran la supervisió, preparació, adreç i presentació de plats; la realització d’elaboració en les diferents partides segons la demanda del servei; i la participació en el control d’aprovisionament, conservació i emmagatzematge de mercaderies.

Les persones que vulguen accedir a estes ofertes de cuiner hauran de tindre un cicle formatiu mitjà o superior en gastronomia, cuina o restauració.

A més, es requereix comptar amb almenys 3 anys d’experiència demostrable com a cuiner i es valorarà la capacitat de treball en equip, l’organització i la planificació.

En altres vacants com les de cambrers de pisos i els ajudants de cuina, els empleats ajudaran a netejar i fregar habitacions i altres zones i a preparar els menús d’hotels i restaurants, respectivament.

Es valorarà l’experiència prèvia i en el segon cas, la formació en cuina.

Punxa ací per a accedir a les diferents oportunitats d’ocupació en funció de la categoria.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.