Anuncios

A la Costa del Sol per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria

Si estàs buscant treball este estiu, et pot interessar esta oferta d’ocupació a la Costa del Sol.

En concret, es tracta d’una oportunitat laboral per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria per a incorporació immediata.

Segons indica Adecco, que durà a terme el procés de selecció, es busquen professionals per a treballar a Marbella, Torremolinos o Estepona, entre altres municipis.

 

Més detalls de l’oferta d’ocupació a la Costa del Sol

 

Cambrers, governants i subgovernants, cambrers de pis, cuiners i ajudants de cuina són els perfils més buscats en estos moments per a este procés de selecció que coincideix amb l’obertura de la campanya d’estiu a les platges de la Costa del Sol.

Consultors d’Adecco Màlaga estaran dijous que ve 10 a l’hotel EXE Estepona fent entrevistes individuals i grupals als candidats interessats en les ofertes.

Per a això, serà imprescindible concertar cita prèvia en el telèfon 600.907.404.
S’ofereixen contractes tant de jornada completa com parcial.

 

Treball a l’estiu en diferents categories

 

Les funcions dels empleats en les ofertes de cambrer seran les d’ajudar a servir, el maneig de safata; atendre i servir als clients; la reposició del producte; i realitzar servei de menjars i sopars.

Es requereix experiència mínima d’un any en hotels de 4 i 5 estreles, formació en restauració i domini de l’anglés, encara que és valorable també disposar d’un nivell alt de francés.

Com a cuiner, les funcions dels empleats seran la supervisió, preparació, adreç i presentació de plats; la realització d’elaboració en les diferents partides segons la demanda del servei; i la participació en el control d’aprovisionament, conservació i emmagatzematge de mercaderies.

Les persones que vulguen accedir a estes ofertes de cuiner hauran de tindre un cicle formatiu mitjà o superior en gastronomia, cuina o restauració.

A més, es requereix comptar amb almenys 3 anys d’experiència demostrable com a cuiner i es valorarà la capacitat de treball en equip, l’organització i la planificació.

En altres vacants com les de cambrers de pisos i els ajudants de cuina, els empleats ajudaran a netejar i fregar habitacions i altres zones i a preparar els menús d’hotels i restaurants, respectivament.

Es valorarà l’experiència prèvia i en el segon cas, la formació en cuina.

Punxa ací per a accedir a les diferents oportunitats d’ocupació en funció de la categoria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.