A la Costa del Sol per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria

Si estàs buscant treball este estiu, et pot interessar esta oferta d’ocupació a la Costa del Sol.

En concret, es tracta d’una oportunitat laboral per a cobrir 100 llocs de treball en hostaleria per a incorporació immediata.

Segons indica Adecco, que durà a terme el procés de selecció, es busquen professionals per a treballar a Marbella, Torremolinos o Estepona, entre altres municipis.

 

Més detalls de l’oferta d’ocupació a la Costa del Sol

 

Cambrers, governants i subgovernants, cambrers de pis, cuiners i ajudants de cuina són els perfils més buscats en estos moments per a este procés de selecció que coincideix amb l’obertura de la campanya d’estiu a les platges de la Costa del Sol.

Consultors d’Adecco Màlaga estaran dijous que ve 10 a l’hotel EXE Estepona fent entrevistes individuals i grupals als candidats interessats en les ofertes.

Per a això, serà imprescindible concertar cita prèvia en el telèfon 600.907.404.
S’ofereixen contractes tant de jornada completa com parcial.

 

Treball a l’estiu en diferents categories

 

Les funcions dels empleats en les ofertes de cambrer seran les d’ajudar a servir, el maneig de safata; atendre i servir als clients; la reposició del producte; i realitzar servei de menjars i sopars.

Es requereix experiència mínima d’un any en hotels de 4 i 5 estreles, formació en restauració i domini de l’anglés, encara que és valorable també disposar d’un nivell alt de francés.

Com a cuiner, les funcions dels empleats seran la supervisió, preparació, adreç i presentació de plats; la realització d’elaboració en les diferents partides segons la demanda del servei; i la participació en el control d’aprovisionament, conservació i emmagatzematge de mercaderies.

Les persones que vulguen accedir a estes ofertes de cuiner hauran de tindre un cicle formatiu mitjà o superior en gastronomia, cuina o restauració.

A més, es requereix comptar amb almenys 3 anys d’experiència demostrable com a cuiner i es valorarà la capacitat de treball en equip, l’organització i la planificació.

En altres vacants com les de cambrers de pisos i els ajudants de cuina, els empleats ajudaran a netejar i fregar habitacions i altres zones i a preparar els menús d’hotels i restaurants, respectivament.

Es valorarà l’experiència prèvia i en el segon cas, la formació en cuina.

Punxa ací per a accedir a les diferents oportunitats d’ocupació en funció de la categoria.

Últimes notícies

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.