El COVID revoluciona la loteria de Nadal

El COVID ha revolucionat la loteria de Nadal, el 52,9% dels espanyols destinaria el premi de la loteria de Nadal en una assegurança de vida i el 22,9% el destinaria en una assegurança privada, enfront de l’11,4% que preveu destinar-lo a comprar un habitatge amb jardí.

Els resultats d’una enquesta reiteren un canvi en les prioritats dels espanyols després de la pandèmia del COVID, on es reflecteix una major previsió i una preferència per la cobertura sanitària privada.

Així mateix, una altra dada d’especial interés: la venda de loteria de Nadal en línia ha augmentat en l’últim any entre un 12% i un 15%.

Una mostra més de l’adaptació dels espanyols a la digitalització de molts processos de compra imposats pel COVID com a mesura per a evitar el canvi.

Per això, i donat el ràpid contagi ocasionat per la nova variant del virus Ómicron, s’espera que les vendes en línia continuen creixent per a evitar aglomeracions i un possible augment dels contagis per part dels espanyols.

La venda en línia de la loteria de Nadal s’està convertint en una opció que no sols contribueix a la seguretat, sinó que també s’ha convertit en un recurs còmode per als clients, ja que poden de triar els números que desitgen comprar o enviar directament un dècim a qualsevol part del país sense haver de realitzar una gestió addicional.

“Donat el recent increment de contagis ocasionat per la variant Ómicron, és més prioritari que mai mantindre les mesures de distanciament social. Per això, des de les administracions, recomanem als nostres clients que tinguen la màxima cura i volem recordar-los que tenen l’opció de comprar els dècims en línia per a evitar possibles riscos”, ha assenyalat Marcos Bernabeu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteries Castillo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.