El COVID revoluciona la loteria de Nadal

El COVID ha revolucionat la loteria de Nadal, el 52,9% dels espanyols destinaria el premi de la loteria de Nadal en una assegurança de vida i el 22,9% el destinaria en una assegurança privada, enfront de l’11,4% que preveu destinar-lo a comprar un habitatge amb jardí.

Els resultats d’una enquesta reiteren un canvi en les prioritats dels espanyols després de la pandèmia del COVID, on es reflecteix una major previsió i una preferència per la cobertura sanitària privada.

Així mateix, una altra dada d’especial interés: la venda de loteria de Nadal en línia ha augmentat en l’últim any entre un 12% i un 15%.

Una mostra més de l’adaptació dels espanyols a la digitalització de molts processos de compra imposats pel COVID com a mesura per a evitar el canvi.

Per això, i donat el ràpid contagi ocasionat per la nova variant del virus Ómicron, s’espera que les vendes en línia continuen creixent per a evitar aglomeracions i un possible augment dels contagis per part dels espanyols.

La venda en línia de la loteria de Nadal s’està convertint en una opció que no sols contribueix a la seguretat, sinó que també s’ha convertit en un recurs còmode per als clients, ja que poden de triar els números que desitgen comprar o enviar directament un dècim a qualsevol part del país sense haver de realitzar una gestió addicional.

“Donat el recent increment de contagis ocasionat per la variant Ómicron, és més prioritari que mai mantindre les mesures de distanciament social. Per això, des de les administracions, recomanem als nostres clients que tinguen la màxima cura i volem recordar-los que tenen l’opció de comprar els dècims en línia per a evitar possibles riscos”, ha assenyalat Marcos Bernabeu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteries Castillo.

Últimes notícies

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.