El COVID revoluciona la loteria de Nadal

El COVID ha revolucionat la loteria de Nadal, el 52,9% dels espanyols destinaria el premi de la loteria de Nadal en una assegurança de vida i el 22,9% el destinaria en una assegurança privada, enfront de l’11,4% que preveu destinar-lo a comprar un habitatge amb jardí.

Els resultats d’una enquesta reiteren un canvi en les prioritats dels espanyols després de la pandèmia del COVID, on es reflecteix una major previsió i una preferència per la cobertura sanitària privada.

Així mateix, una altra dada d’especial interés: la venda de loteria de Nadal en línia ha augmentat en l’últim any entre un 12% i un 15%.

Una mostra més de l’adaptació dels espanyols a la digitalització de molts processos de compra imposats pel COVID com a mesura per a evitar el canvi.

Per això, i donat el ràpid contagi ocasionat per la nova variant del virus Ómicron, s’espera que les vendes en línia continuen creixent per a evitar aglomeracions i un possible augment dels contagis per part dels espanyols.

La venda en línia de la loteria de Nadal s’està convertint en una opció que no sols contribueix a la seguretat, sinó que també s’ha convertit en un recurs còmode per als clients, ja que poden de triar els números que desitgen comprar o enviar directament un dècim a qualsevol part del país sense haver de realitzar una gestió addicional.

“Donat el recent increment de contagis ocasionat per la variant Ómicron, és més prioritari que mai mantindre les mesures de distanciament social. Per això, des de les administracions, recomanem als nostres clients que tinguen la màxima cura i volem recordar-los que tenen l’opció de comprar els dècims en línia per a evitar possibles riscos”, ha assenyalat Marcos Bernabeu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteries Castillo.

Últimes notícies

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.