El COVID revoluciona la loteria de Nadal

El COVID ha revolucionat la loteria de Nadal, el 52,9% dels espanyols destinaria el premi de la loteria de Nadal en una assegurança de vida i el 22,9% el destinaria en una assegurança privada, enfront de l’11,4% que preveu destinar-lo a comprar un habitatge amb jardí.

Els resultats d’una enquesta reiteren un canvi en les prioritats dels espanyols després de la pandèmia del COVID, on es reflecteix una major previsió i una preferència per la cobertura sanitària privada.

Així mateix, una altra dada d’especial interés: la venda de loteria de Nadal en línia ha augmentat en l’últim any entre un 12% i un 15%.

Una mostra més de l’adaptació dels espanyols a la digitalització de molts processos de compra imposats pel COVID com a mesura per a evitar el canvi.

Per això, i donat el ràpid contagi ocasionat per la nova variant del virus Ómicron, s’espera que les vendes en línia continuen creixent per a evitar aglomeracions i un possible augment dels contagis per part dels espanyols.

La venda en línia de la loteria de Nadal s’està convertint en una opció que no sols contribueix a la seguretat, sinó que també s’ha convertit en un recurs còmode per als clients, ja que poden de triar els números que desitgen comprar o enviar directament un dècim a qualsevol part del país sense haver de realitzar una gestió addicional.

“Donat el recent increment de contagis ocasionat per la variant Ómicron, és més prioritari que mai mantindre les mesures de distanciament social. Per això, des de les administracions, recomanem als nostres clients que tinguen la màxima cura i volem recordar-los que tenen l’opció de comprar els dècims en línia per a evitar possibles riscos”, ha assenyalat Marcos Bernabeu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteries Castillo.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.