El COVID revoluciona la loteria de Nadal

El COVID ha revolucionat la loteria de Nadal, el 52,9% dels espanyols destinaria el premi de la loteria de Nadal en una assegurança de vida i el 22,9% el destinaria en una assegurança privada, enfront de l’11,4% que preveu destinar-lo a comprar un habitatge amb jardí.

Els resultats d’una enquesta reiteren un canvi en les prioritats dels espanyols després de la pandèmia del COVID, on es reflecteix una major previsió i una preferència per la cobertura sanitària privada.

Així mateix, una altra dada d’especial interés: la venda de loteria de Nadal en línia ha augmentat en l’últim any entre un 12% i un 15%.

Una mostra més de l’adaptació dels espanyols a la digitalització de molts processos de compra imposats pel COVID com a mesura per a evitar el canvi.

Per això, i donat el ràpid contagi ocasionat per la nova variant del virus Ómicron, s’espera que les vendes en línia continuen creixent per a evitar aglomeracions i un possible augment dels contagis per part dels espanyols.

La venda en línia de la loteria de Nadal s’està convertint en una opció que no sols contribueix a la seguretat, sinó que també s’ha convertit en un recurs còmode per als clients, ja que poden de triar els números que desitgen comprar o enviar directament un dècim a qualsevol part del país sense haver de realitzar una gestió addicional.

“Donat el recent increment de contagis ocasionat per la variant Ómicron, és més prioritari que mai mantindre les mesures de distanciament social. Per això, des de les administracions, recomanem als nostres clients que tinguen la màxima cura i volem recordar-los que tenen l’opció de comprar els dècims en línia per a evitar possibles riscos”, ha assenyalat Marcos Bernabeu, gerent i responsable de Màrqueting de Loteries Castillo.

Últimes notícies

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.