Dani Rovira explica amb tot detall com es va descobrir el càncer que patix

 

Dani Rovira continua amb el seu tractament contra el càncer després d’haver anunciat que els limfomes havien desaparegut, però que els metges havien recomanat continuar la quimioteràpia amb sessions de radioteràpia per precaució. 

 

Segons ell mateix va anunciar en les xarxes socials, havia de fer 18 sessions de radioteràpia contra el limfoma de Hodgkin, l’últim pas de la seua lluita contra esta malaltia abans de recuperar la seua vida normal i poder continuant treballant. 

 

Ara, l’actor ha parlat en una entrevista amb Cadena Ser a on ha parlat de com ha sigut la seua experiència amb el càncer i com va descobrir que patia la malaltia. 

 

Explica com va descobrir la malaltia i com ha viscut els tractaments

 

Segons Rovira, «vaig notar un bony sospitós damunt de la clavícula esquerra que anava a més. Un parell de metges amics meus em van dir que si en una setmana no se’n havien anat, que anara a mirar-m’ho a un hospital… Havien passat dos dies des de què es va decretar l’estat d’alarma».

 

Va ser en este moment quan els metges li van dir quina malaltia estava patint i quan va començar els tractaments per a curar-se. «Arribava a l’hospital a les nou del matí, em treien sang per a vore com tenia les defenses. A partir d’ací, en el laboratori em feien uns xarops i quatre bosses de químio intercalades amb bosses de sèrum i algun altre medicament. Un litre i mig que t’injecten en vena, entraves a les 9.00 hores i eixies a les 15.30 hores», ha explicat. 

 

Però ara que ja ha acabat la quimioteràpia, Dani Rovira ha començat les sessions de radioteràpia, i també ha explicat com són estes sessions: Segons ell, l’agarren en un llit metàl·lic amb una espècie de motlle que s’enganxa des del pit fins a la cara. «Està molt ajustat a la cintura, quasi no pots ni engreixar-te ni aprimar-te. Quan et donen la ràdio hi ha un llit metàl·lic que es diu accelerador, t’enganxen amb aquest motlle perquè la radiació vagi exactament on ha d’anar. Fa 30 anys era una espècie de llançaflames i ara és molt concret. Són 10 minuts que no puc ni empassar», ha explicat.

 

Dani Rovira rep el suport dels seus amics i seguidors

L’actor malagueny ha reconegut també que durant tots aquests mesos ha rebut molts missatges de suport per part dels seus amics i familiars, companys de professió i dels seus seguidors a les xarxes socials.

 

«Va haver-hi un missatge que es va fer viral que va ser que ‘sempre demostrem afecte als nostres artistes quan moren, ara que Dani està en la seva lluita demostrem-li abans que aquesta lluita acabi’. Està escrit que sembla abans que mori», va bromejar el còmic.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.