Dani Rovira explica amb tot detall com es va descobrir el càncer que patix

 

Dani Rovira continua amb el seu tractament contra el càncer després d’haver anunciat que els limfomes havien desaparegut, però que els metges havien recomanat continuar la quimioteràpia amb sessions de radioteràpia per precaució. 

 

Segons ell mateix va anunciar en les xarxes socials, havia de fer 18 sessions de radioteràpia contra el limfoma de Hodgkin, l’últim pas de la seua lluita contra esta malaltia abans de recuperar la seua vida normal i poder continuant treballant. 

 

Ara, l’actor ha parlat en una entrevista amb Cadena Ser a on ha parlat de com ha sigut la seua experiència amb el càncer i com va descobrir que patia la malaltia. 

 

Explica com va descobrir la malaltia i com ha viscut els tractaments

 

Segons Rovira, «vaig notar un bony sospitós damunt de la clavícula esquerra que anava a més. Un parell de metges amics meus em van dir que si en una setmana no se’n havien anat, que anara a mirar-m’ho a un hospital… Havien passat dos dies des de què es va decretar l’estat d’alarma».

 

Va ser en este moment quan els metges li van dir quina malaltia estava patint i quan va començar els tractaments per a curar-se. «Arribava a l’hospital a les nou del matí, em treien sang per a vore com tenia les defenses. A partir d’ací, en el laboratori em feien uns xarops i quatre bosses de químio intercalades amb bosses de sèrum i algun altre medicament. Un litre i mig que t’injecten en vena, entraves a les 9.00 hores i eixies a les 15.30 hores», ha explicat. 

 

Però ara que ja ha acabat la quimioteràpia, Dani Rovira ha començat les sessions de radioteràpia, i també ha explicat com són estes sessions: Segons ell, l’agarren en un llit metàl·lic amb una espècie de motlle que s’enganxa des del pit fins a la cara. «Està molt ajustat a la cintura, quasi no pots ni engreixar-te ni aprimar-te. Quan et donen la ràdio hi ha un llit metàl·lic que es diu accelerador, t’enganxen amb aquest motlle perquè la radiació vagi exactament on ha d’anar. Fa 30 anys era una espècie de llançaflames i ara és molt concret. Són 10 minuts que no puc ni empassar», ha explicat.

 

Dani Rovira rep el suport dels seus amics i seguidors

L’actor malagueny ha reconegut també que durant tots aquests mesos ha rebut molts missatges de suport per part dels seus amics i familiars, companys de professió i dels seus seguidors a les xarxes socials.

 

«Va haver-hi un missatge que es va fer viral que va ser que ‘sempre demostrem afecte als nostres artistes quan moren, ara que Dani està en la seva lluita demostrem-li abans que aquesta lluita acabi’. Està escrit que sembla abans que mori», va bromejar el còmic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.