Dani Rovira explica amb tot detall com es va descobrir el càncer que patix

 

Dani Rovira continua amb el seu tractament contra el càncer després d’haver anunciat que els limfomes havien desaparegut, però que els metges havien recomanat continuar la quimioteràpia amb sessions de radioteràpia per precaució. 

 

Segons ell mateix va anunciar en les xarxes socials, havia de fer 18 sessions de radioteràpia contra el limfoma de Hodgkin, l’últim pas de la seua lluita contra esta malaltia abans de recuperar la seua vida normal i poder continuant treballant. 

 

Ara, l’actor ha parlat en una entrevista amb Cadena Ser a on ha parlat de com ha sigut la seua experiència amb el càncer i com va descobrir que patia la malaltia. 

 

Explica com va descobrir la malaltia i com ha viscut els tractaments

 

Segons Rovira, «vaig notar un bony sospitós damunt de la clavícula esquerra que anava a més. Un parell de metges amics meus em van dir que si en una setmana no se’n havien anat, que anara a mirar-m’ho a un hospital… Havien passat dos dies des de què es va decretar l’estat d’alarma».

 

Va ser en este moment quan els metges li van dir quina malaltia estava patint i quan va començar els tractaments per a curar-se. «Arribava a l’hospital a les nou del matí, em treien sang per a vore com tenia les defenses. A partir d’ací, en el laboratori em feien uns xarops i quatre bosses de químio intercalades amb bosses de sèrum i algun altre medicament. Un litre i mig que t’injecten en vena, entraves a les 9.00 hores i eixies a les 15.30 hores», ha explicat. 

 

Però ara que ja ha acabat la quimioteràpia, Dani Rovira ha començat les sessions de radioteràpia, i també ha explicat com són estes sessions: Segons ell, l’agarren en un llit metàl·lic amb una espècie de motlle que s’enganxa des del pit fins a la cara. «Està molt ajustat a la cintura, quasi no pots ni engreixar-te ni aprimar-te. Quan et donen la ràdio hi ha un llit metàl·lic que es diu accelerador, t’enganxen amb aquest motlle perquè la radiació vagi exactament on ha d’anar. Fa 30 anys era una espècie de llançaflames i ara és molt concret. Són 10 minuts que no puc ni empassar», ha explicat.

 

Dani Rovira rep el suport dels seus amics i seguidors

L’actor malagueny ha reconegut també que durant tots aquests mesos ha rebut molts missatges de suport per part dels seus amics i familiars, companys de professió i dels seus seguidors a les xarxes socials.

 

«Va haver-hi un missatge que es va fer viral que va ser que ‘sempre demostrem afecte als nostres artistes quan moren, ara que Dani està en la seva lluita demostrem-li abans que aquesta lluita acabi’. Està escrit que sembla abans que mori», va bromejar el còmic.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.