Dani Rovira explica amb tot detall com es va descobrir el càncer que patix

 

Dani Rovira continua amb el seu tractament contra el càncer després d’haver anunciat que els limfomes havien desaparegut, però que els metges havien recomanat continuar la quimioteràpia amb sessions de radioteràpia per precaució. 

 

Segons ell mateix va anunciar en les xarxes socials, havia de fer 18 sessions de radioteràpia contra el limfoma de Hodgkin, l’últim pas de la seua lluita contra esta malaltia abans de recuperar la seua vida normal i poder continuant treballant. 

 

Ara, l’actor ha parlat en una entrevista amb Cadena Ser a on ha parlat de com ha sigut la seua experiència amb el càncer i com va descobrir que patia la malaltia. 

 

Explica com va descobrir la malaltia i com ha viscut els tractaments

 

Segons Rovira, «vaig notar un bony sospitós damunt de la clavícula esquerra que anava a més. Un parell de metges amics meus em van dir que si en una setmana no se’n havien anat, que anara a mirar-m’ho a un hospital… Havien passat dos dies des de què es va decretar l’estat d’alarma».

 

Va ser en este moment quan els metges li van dir quina malaltia estava patint i quan va començar els tractaments per a curar-se. «Arribava a l’hospital a les nou del matí, em treien sang per a vore com tenia les defenses. A partir d’ací, en el laboratori em feien uns xarops i quatre bosses de químio intercalades amb bosses de sèrum i algun altre medicament. Un litre i mig que t’injecten en vena, entraves a les 9.00 hores i eixies a les 15.30 hores», ha explicat. 

 

Però ara que ja ha acabat la quimioteràpia, Dani Rovira ha començat les sessions de radioteràpia, i també ha explicat com són estes sessions: Segons ell, l’agarren en un llit metàl·lic amb una espècie de motlle que s’enganxa des del pit fins a la cara. «Està molt ajustat a la cintura, quasi no pots ni engreixar-te ni aprimar-te. Quan et donen la ràdio hi ha un llit metàl·lic que es diu accelerador, t’enganxen amb aquest motlle perquè la radiació vagi exactament on ha d’anar. Fa 30 anys era una espècie de llançaflames i ara és molt concret. Són 10 minuts que no puc ni empassar», ha explicat.

 

Dani Rovira rep el suport dels seus amics i seguidors

L’actor malagueny ha reconegut també que durant tots aquests mesos ha rebut molts missatges de suport per part dels seus amics i familiars, companys de professió i dels seus seguidors a les xarxes socials.

 

«Va haver-hi un missatge que es va fer viral que va ser que ‘sempre demostrem afecte als nostres artistes quan moren, ara que Dani està en la seva lluita demostrem-li abans que aquesta lluita acabi’. Està escrit que sembla abans que mori», va bromejar el còmic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.