Dani Rovira explica amb tot detall com es va descobrir el càncer que patix

 

Dani Rovira continua amb el seu tractament contra el càncer després d’haver anunciat que els limfomes havien desaparegut, però que els metges havien recomanat continuar la quimioteràpia amb sessions de radioteràpia per precaució. 

 

Segons ell mateix va anunciar en les xarxes socials, havia de fer 18 sessions de radioteràpia contra el limfoma de Hodgkin, l’últim pas de la seua lluita contra esta malaltia abans de recuperar la seua vida normal i poder continuant treballant. 

 

Ara, l’actor ha parlat en una entrevista amb Cadena Ser a on ha parlat de com ha sigut la seua experiència amb el càncer i com va descobrir que patia la malaltia. 

 

Explica com va descobrir la malaltia i com ha viscut els tractaments

 

Segons Rovira, «vaig notar un bony sospitós damunt de la clavícula esquerra que anava a més. Un parell de metges amics meus em van dir que si en una setmana no se’n havien anat, que anara a mirar-m’ho a un hospital… Havien passat dos dies des de què es va decretar l’estat d’alarma».

 

Va ser en este moment quan els metges li van dir quina malaltia estava patint i quan va començar els tractaments per a curar-se. «Arribava a l’hospital a les nou del matí, em treien sang per a vore com tenia les defenses. A partir d’ací, en el laboratori em feien uns xarops i quatre bosses de químio intercalades amb bosses de sèrum i algun altre medicament. Un litre i mig que t’injecten en vena, entraves a les 9.00 hores i eixies a les 15.30 hores», ha explicat. 

 

Però ara que ja ha acabat la quimioteràpia, Dani Rovira ha començat les sessions de radioteràpia, i també ha explicat com són estes sessions: Segons ell, l’agarren en un llit metàl·lic amb una espècie de motlle que s’enganxa des del pit fins a la cara. «Està molt ajustat a la cintura, quasi no pots ni engreixar-te ni aprimar-te. Quan et donen la ràdio hi ha un llit metàl·lic que es diu accelerador, t’enganxen amb aquest motlle perquè la radiació vagi exactament on ha d’anar. Fa 30 anys era una espècie de llançaflames i ara és molt concret. Són 10 minuts que no puc ni empassar», ha explicat.

 

Dani Rovira rep el suport dels seus amics i seguidors

L’actor malagueny ha reconegut també que durant tots aquests mesos ha rebut molts missatges de suport per part dels seus amics i familiars, companys de professió i dels seus seguidors a les xarxes socials.

 

«Va haver-hi un missatge que es va fer viral que va ser que ‘sempre demostrem afecte als nostres artistes quan moren, ara que Dani està en la seva lluita demostrem-li abans que aquesta lluita acabi’. Està escrit que sembla abans que mori», va bromejar el còmic.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.