David Otero i cinc grups locals posen ritme a les Festes d’Almussafes

Dissabte que ve 17 de juliol, l’artista David Otero actuarà al pati del CEIP Almassaf d’Almussafes en un acte que servirà per a clausurar la programació organitzada per l’Ajuntament per a les seues Festes Patronals de 2021. Els dies 9 i 10 també està prevista la celebració de sengles concerts a càrrec dels grups locals Monday Rock, Inefable Band, Tesa, Touch i Saruka. Les entrades per a assistir als espectacles, que són gratuïtes, ja poden recollir-se en els punts habituals. La regidora de Festes, Mar Albuixec, espera “que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”.

David Otero

El cantant, guitarrista i compositor David Otero, conegut per haver format part de la popular banda ‘El Canto del loco’, constitueix el plat fort de l’agenda de concerts organitzada per l’Ajuntament d’Almussafes per a les Festes Patronals que la població començà, divendres 2 de juliol. El músic, que este 2021 ha publicat un àlbum en el qual versiona al costat d‘altres artistes alguns dels temes més representatius de les seues dos dècades de trajectòria professional, actuarà dissabte que ve 17 de juliol a les 23 hores al pati del CEIP Almassaf en un recital al qual es podrà accedir gratuïtament prèvia recollida de la corresponent entrada.

<

>

“David Otero és un cantant amb un dels recorreguts artístics més sòlids de tot el panorama musical espanyol i moltes de les seues cançons formen part de la banda sonora de diverses generacions al nostre país, per la qual cosa ens semblava una excel·lent opció per a animar la nit en la qual es clausurarà la programació festiva prevista per a este 2021″, assenyala la regidora de Festes, Mar Albuixec.

<>

Cantant, compositor, guitarrista

David Otero és un cantant, guitarrista i compositor espanyol. Va ser membre del grup de pop rock ‘El canto del loco’ (1994-2010). Després de la dissolució de la banda, va iniciar la seua carrera en solitari com ‘El Pescao‘. En l’actualitat continua amb la seua carrera en solitari utilitzant el seu propi nom: David Otero.

<

>

Trajectòria

Va ser un dels membres (compositor i guitarrista) de la banda espanyola ‘El Canto del loco’. La banda va estar en actiu deu anys, publicant sis àlbums.

En 2010, després de la dissolució de la banda, David va començar la seua carrera en solitari com ‘El pescao’. El seu primer àlbum en solitari, ‘Nada lógico‘ (2010), va aconseguir la segona posició de les llistes de vendes espanyoles. Després d’una extensa gira de tres anys, va publicar una edició especial del mateix anomenada ‘Un viaje nada lógico‘ (2011), seguit de l’EP ‘Ciao Pescao‘ (2012). El seu segon àlbum, ‘Ultramar‘ (2014), mostra la seua faceta de compositor inquiet i sempre en cerca. Amb este disc David va donar més de 70 concerts a Espanya i va obrir horitzons a Llatinoamèrica.

En 2017, va publicar un disc epònim sota el seu propi nom: David Otero. En 2018, després d’una extensa gira per Espanya, Mèxic i l’Argentina, torna amb 1980, un disc que barreja un pop modern i lumínic amb sons revival i ritmes ballables.

David va publicar en 2020 una nova versió al costat de Tamboret de la cançó «Una foto en blanco y negro». Este tema és el primer senzill del seu nou treball ‘Otero y yo‘.

<>

Més actuacions

Però l’anteriorment conegut com ‘El Pescao’ no serà l’únic que actue esta primera quinzena de juliol en l’escenari instal·lat en el citat centre educatiu. “L’Ajuntament vol continuar apostant pel talent local i per això enguany la música moderna ocuparà no una, sinó tres nits. Volem donar-li visibilitat a l’enorme treball desenvolupat per cinc projectes sorgits aquí en el municipi i esperem que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”, afegeix l’edil.

Este cicle de concerts s’iniciarà el divendres 9 de juliol a les 23.30 hores amb les bandes Monday Rock i Inefable Band. I un dia després, el dissabte dia 10, l’entreteniment musical continuarà a les 20 hores amb Tesa i a les 23.30 hores amb Touch i Saruka. El dissabte 17 es posarà el fermall d’or a la programació amb David Otero i el seu repertori. Albuixec destaca que “l’agenda musical inclou enguany estils com el pop, el rock, el rap o la rumba, una varietat amb la qual busquem atreure a persones de totes les edats i tots els gustos”.

<

>

Entrades i normativa Covid-19

Les entrades per a poder assistir als concerts poden recollir-se presencialment en el Centre Cultural o per Internet, a través de www.agendaalmussafes.com. En cas de no esgotar-se totes les localitats disponibles, el mateix dia dels espectacles podran recollir-se en el punt d’accés del CEIP Almassaf.

Per a garantir el compliment de les restriccions aprovades per a evitar l’avanç del coronavirus, l’Ajuntament ha limitat l’aforament, obligarà a usar la màscara en tot moment i vigilarà el compliment de la separació d’1,5 metres entre grups de convivents o de 10 persones.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.