17.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

David Otero i cinc grups locals posen ritme a les Festes d’Almussafes

Dissabte que ve 17 de juliol, l’artista David Otero actuarà al pati del CEIP Almassaf d’Almussafes en un acte que servirà per a clausurar la programació organitzada per l’Ajuntament per a les seues Festes Patronals de 2021. Els dies 9 i 10 també està prevista la celebració de sengles concerts a càrrec dels grups locals Monday Rock, Inefable Band, Tesa, Touch i Saruka. Les entrades per a assistir als espectacles, que són gratuïtes, ja poden recollir-se en els punts habituals. La regidora de Festes, Mar Albuixec, espera “que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”.

David Otero

El cantant, guitarrista i compositor David Otero, conegut per haver format part de la popular banda ‘El Canto del loco’, constitueix el plat fort de l’agenda de concerts organitzada per l’Ajuntament d’Almussafes per a les Festes Patronals que la població començà, divendres 2 de juliol. El músic, que este 2021 ha publicat un àlbum en el qual versiona al costat d‘altres artistes alguns dels temes més representatius de les seues dos dècades de trajectòria professional, actuarà dissabte que ve 17 de juliol a les 23 hores al pati del CEIP Almassaf en un recital al qual es podrà accedir gratuïtament prèvia recollida de la corresponent entrada.

<

>

“David Otero és un cantant amb un dels recorreguts artístics més sòlids de tot el panorama musical espanyol i moltes de les seues cançons formen part de la banda sonora de diverses generacions al nostre país, per la qual cosa ens semblava una excel·lent opció per a animar la nit en la qual es clausurarà la programació festiva prevista per a este 2021″, assenyala la regidora de Festes, Mar Albuixec.

<>

Cantant, compositor, guitarrista

David Otero és un cantant, guitarrista i compositor espanyol. Va ser membre del grup de pop rock ‘El canto del loco’ (1994-2010). Després de la dissolució de la banda, va iniciar la seua carrera en solitari com ‘El Pescao‘. En l’actualitat continua amb la seua carrera en solitari utilitzant el seu propi nom: David Otero.

<

>

Trajectòria

Va ser un dels membres (compositor i guitarrista) de la banda espanyola ‘El Canto del loco’. La banda va estar en actiu deu anys, publicant sis àlbums.

En 2010, després de la dissolució de la banda, David va començar la seua carrera en solitari com ‘El pescao’. El seu primer àlbum en solitari, ‘Nada lógico‘ (2010), va aconseguir la segona posició de les llistes de vendes espanyoles. Després d’una extensa gira de tres anys, va publicar una edició especial del mateix anomenada ‘Un viaje nada lógico‘ (2011), seguit de l’EP ‘Ciao Pescao‘ (2012). El seu segon àlbum, ‘Ultramar‘ (2014), mostra la seua faceta de compositor inquiet i sempre en cerca. Amb este disc David va donar més de 70 concerts a Espanya i va obrir horitzons a Llatinoamèrica.

En 2017, va publicar un disc epònim sota el seu propi nom: David Otero. En 2018, després d’una extensa gira per Espanya, Mèxic i l’Argentina, torna amb 1980, un disc que barreja un pop modern i lumínic amb sons revival i ritmes ballables.

David va publicar en 2020 una nova versió al costat de Tamboret de la cançó «Una foto en blanco y negro». Este tema és el primer senzill del seu nou treball ‘Otero y yo‘.

<>

Més actuacions

Però l’anteriorment conegut com ‘El Pescao’ no serà l’únic que actue esta primera quinzena de juliol en l’escenari instal·lat en el citat centre educatiu. “L’Ajuntament vol continuar apostant pel talent local i per això enguany la música moderna ocuparà no una, sinó tres nits. Volem donar-li visibilitat a l’enorme treball desenvolupat per cinc projectes sorgits aquí en el municipi i esperem que la ciutadania reba amb entusiasme estes propostes, amb les quals estic convençuda que el públic podrà comptar amb esta dosi d’alegria i energia tan necessàries en estos moments”, afegeix l’edil.

Este cicle de concerts s’iniciarà el divendres 9 de juliol a les 23.30 hores amb les bandes Monday Rock i Inefable Band. I un dia després, el dissabte dia 10, l’entreteniment musical continuarà a les 20 hores amb Tesa i a les 23.30 hores amb Touch i Saruka. El dissabte 17 es posarà el fermall d’or a la programació amb David Otero i el seu repertori. Albuixec destaca que “l’agenda musical inclou enguany estils com el pop, el rock, el rap o la rumba, una varietat amb la qual busquem atreure a persones de totes les edats i tots els gustos”.

<

>

Entrades i normativa Covid-19

Les entrades per a poder assistir als concerts poden recollir-se presencialment en el Centre Cultural o per Internet, a través de www.agendaalmussafes.com. En cas de no esgotar-se totes les localitats disponibles, el mateix dia dels espectacles podran recollir-se en el punt d’accés del CEIP Almassaf.

Per a garantir el compliment de les restriccions aprovades per a evitar l’avanç del coronavirus, l’Ajuntament ha limitat l’aforament, obligarà a usar la màscara en tot moment i vigilarà el compliment de la separació d’1,5 metres entre grups de convivents o de 10 persones.

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.