Ana Rosa s’afona en directe: «Tinc ganes de plorar»

 

Ana Rosa Quintana és una de les periodistes més longeves de la televisió, fa 15 anys que està al capdavant de ‘El programa de Ana Rosa’ i és un dels grans rostres de Telecinco. Per este motiu, l’audiència ha vist la periodista en els seus bons i mals moments, així com en les circumstàncies més delicades.

 

Precisament este divendres, la presentadora estrella dels matins ha hagut d’explicar una cosa que li ha deixat totalment devastada. Amb el pas del temps, Ana Rosa està mostrant un costat més sensible, i és que fa uns dies es va afonar en directe pel testimoni d’un empresari. La periodista de Telecinco ha començat el matí informant sobre les destrosses importants que està deixant el fort temporal que ha arrasat el llevant i part de sud d’Espanya.

 

El programa de Ana Rosa‘ ha informat als seus espectadors que la Comunitat Valenciana és la més afectada per les pluges, ja que s’han registrat 400 litres per metre quadrat en Benifaió i València.

 

Tot això ha deixat importants destrosses en el camp i en les cases de moltes persones d’estes localitats. Ana Rosa ha hagut de mostrar en el seu programa les desgarradores imàtgens que han plasmat el devastador que està sent este temporal.

 

Un reporter de ‘El programa de Ana Rosa‘ ha sigut enviat a Benifaió, un dels llocs més afectats per estes intenses pluges. El mateix reporter ha conseguit entrevistar un testimoni que ha narrat en primera persona la tragèdia que està vivint.

 

Així, el programa ha pogut parlar amb esta persona, que és la treballadora d’un negoci que ha quedat totalment danyat per culpa del temporal. L’aigua ha entrat fins al magatzem i ha deixat el local molt deteriorat.

 

La treballadora ha explicat que per desgràcia ella no és l’única, que són molts els que han vist com els seus locals o les seues cases han quedat completament inundats.

 

«Tot va passar en poques hores, no vam poder fer res per evitar que entrarà l’aigua», ha explicat este testimoni. Després de tornar la connexió amb el programa, Ana Rosa no ha pogut evitar afonar-se després de vore el patiment d’este testimoni que ha vist com el seu negoci ha sigut destruït per complet.

 

Ana Rosa s’afona en directe

«Tinc ganes de plorar», ha dit la periodista en directe deixant uns segons de silenci. Per si no fóra prou, l’entrevistada ha confirmat que les pèrdues que han patit podrien ascendir a milions d’euros. Este comentari ha deixat a Ana Rosa totalment en xoc, ja que s’ha quedat al·lucinada del que el temporal haja sigut capaç de fer. Es tracta d’una desgràcia natural que per desgràcia està afectant en molts punts d’Espanya.

«Jo des d’ahir estic veient les imàtgens i et prometo que em donen ganes de plorar, amb la que tenim damunt, que la gent es mor, es posa malalta, els negocis han de tancar, tenim una pandèmia brutal i ara això… Que el poc que et queda i que et passe això és desolador», ha explicat la presentadora a punt de plorar.

 

Ana Rosa ha volgut plasmar el mal moment que està passant el país per culpa de la pandèmia, i a demés a això cal sumar-li estos temporals puntuals que estan danyant molt al territori.

 

Els col·laboradors del programa s’han volgut sumar a este comentari d’Ana Rosa i han lamentat profundament que gent treballadora com l’entrevistada hagen de perdre tants milers d’euros per culpa de les pluges torrencials.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.