Ana Rosa s’afona en directe: «Tinc ganes de plorar»

 

Ana Rosa Quintana és una de les periodistes més longeves de la televisió, fa 15 anys que està al capdavant de ‘El programa de Ana Rosa’ i és un dels grans rostres de Telecinco. Per este motiu, l’audiència ha vist la periodista en els seus bons i mals moments, així com en les circumstàncies més delicades.

 

Precisament este divendres, la presentadora estrella dels matins ha hagut d’explicar una cosa que li ha deixat totalment devastada. Amb el pas del temps, Ana Rosa està mostrant un costat més sensible, i és que fa uns dies es va afonar en directe pel testimoni d’un empresari. La periodista de Telecinco ha començat el matí informant sobre les destrosses importants que està deixant el fort temporal que ha arrasat el llevant i part de sud d’Espanya.

 

El programa de Ana Rosa‘ ha informat als seus espectadors que la Comunitat Valenciana és la més afectada per les pluges, ja que s’han registrat 400 litres per metre quadrat en Benifaió i València.

 

Tot això ha deixat importants destrosses en el camp i en les cases de moltes persones d’estes localitats. Ana Rosa ha hagut de mostrar en el seu programa les desgarradores imàtgens que han plasmat el devastador que està sent este temporal.

 

Un reporter de ‘El programa de Ana Rosa‘ ha sigut enviat a Benifaió, un dels llocs més afectats per estes intenses pluges. El mateix reporter ha conseguit entrevistar un testimoni que ha narrat en primera persona la tragèdia que està vivint.

 

Així, el programa ha pogut parlar amb esta persona, que és la treballadora d’un negoci que ha quedat totalment danyat per culpa del temporal. L’aigua ha entrat fins al magatzem i ha deixat el local molt deteriorat.

 

La treballadora ha explicat que per desgràcia ella no és l’única, que són molts els que han vist com els seus locals o les seues cases han quedat completament inundats.

 

«Tot va passar en poques hores, no vam poder fer res per evitar que entrarà l’aigua», ha explicat este testimoni. Després de tornar la connexió amb el programa, Ana Rosa no ha pogut evitar afonar-se després de vore el patiment d’este testimoni que ha vist com el seu negoci ha sigut destruït per complet.

 

Ana Rosa s’afona en directe

«Tinc ganes de plorar», ha dit la periodista en directe deixant uns segons de silenci. Per si no fóra prou, l’entrevistada ha confirmat que les pèrdues que han patit podrien ascendir a milions d’euros. Este comentari ha deixat a Ana Rosa totalment en xoc, ja que s’ha quedat al·lucinada del que el temporal haja sigut capaç de fer. Es tracta d’una desgràcia natural que per desgràcia està afectant en molts punts d’Espanya.

«Jo des d’ahir estic veient les imàtgens i et prometo que em donen ganes de plorar, amb la que tenim damunt, que la gent es mor, es posa malalta, els negocis han de tancar, tenim una pandèmia brutal i ara això… Que el poc que et queda i que et passe això és desolador», ha explicat la presentadora a punt de plorar.

 

Ana Rosa ha volgut plasmar el mal moment que està passant el país per culpa de la pandèmia, i a demés a això cal sumar-li estos temporals puntuals que estan danyant molt al territori.

 

Els col·laboradors del programa s’han volgut sumar a este comentari d’Ana Rosa i han lamentat profundament que gent treballadora com l’entrevistada hagen de perdre tants milers d’euros per culpa de les pluges torrencials.

Últimes notícies

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.