Ana Rosa s’afona en directe: «Tinc ganes de plorar»

 

Ana Rosa Quintana és una de les periodistes més longeves de la televisió, fa 15 anys que està al capdavant de ‘El programa de Ana Rosa’ i és un dels grans rostres de Telecinco. Per este motiu, l’audiència ha vist la periodista en els seus bons i mals moments, així com en les circumstàncies més delicades.

 

Precisament este divendres, la presentadora estrella dels matins ha hagut d’explicar una cosa que li ha deixat totalment devastada. Amb el pas del temps, Ana Rosa està mostrant un costat més sensible, i és que fa uns dies es va afonar en directe pel testimoni d’un empresari. La periodista de Telecinco ha començat el matí informant sobre les destrosses importants que està deixant el fort temporal que ha arrasat el llevant i part de sud d’Espanya.

 

El programa de Ana Rosa‘ ha informat als seus espectadors que la Comunitat Valenciana és la més afectada per les pluges, ja que s’han registrat 400 litres per metre quadrat en Benifaió i València.

 

Tot això ha deixat importants destrosses en el camp i en les cases de moltes persones d’estes localitats. Ana Rosa ha hagut de mostrar en el seu programa les desgarradores imàtgens que han plasmat el devastador que està sent este temporal.

 

Un reporter de ‘El programa de Ana Rosa‘ ha sigut enviat a Benifaió, un dels llocs més afectats per estes intenses pluges. El mateix reporter ha conseguit entrevistar un testimoni que ha narrat en primera persona la tragèdia que està vivint.

 

Així, el programa ha pogut parlar amb esta persona, que és la treballadora d’un negoci que ha quedat totalment danyat per culpa del temporal. L’aigua ha entrat fins al magatzem i ha deixat el local molt deteriorat.

 

La treballadora ha explicat que per desgràcia ella no és l’única, que són molts els que han vist com els seus locals o les seues cases han quedat completament inundats.

 

«Tot va passar en poques hores, no vam poder fer res per evitar que entrarà l’aigua», ha explicat este testimoni. Després de tornar la connexió amb el programa, Ana Rosa no ha pogut evitar afonar-se després de vore el patiment d’este testimoni que ha vist com el seu negoci ha sigut destruït per complet.

 

Ana Rosa s’afona en directe

«Tinc ganes de plorar», ha dit la periodista en directe deixant uns segons de silenci. Per si no fóra prou, l’entrevistada ha confirmat que les pèrdues que han patit podrien ascendir a milions d’euros. Este comentari ha deixat a Ana Rosa totalment en xoc, ja que s’ha quedat al·lucinada del que el temporal haja sigut capaç de fer. Es tracta d’una desgràcia natural que per desgràcia està afectant en molts punts d’Espanya.

«Jo des d’ahir estic veient les imàtgens i et prometo que em donen ganes de plorar, amb la que tenim damunt, que la gent es mor, es posa malalta, els negocis han de tancar, tenim una pandèmia brutal i ara això… Que el poc que et queda i que et passe això és desolador», ha explicat la presentadora a punt de plorar.

 

Ana Rosa ha volgut plasmar el mal moment que està passant el país per culpa de la pandèmia, i a demés a això cal sumar-li estos temporals puntuals que estan danyant molt al territori.

 

Els col·laboradors del programa s’han volgut sumar a este comentari d’Ana Rosa i han lamentat profundament que gent treballadora com l’entrevistada hagen de perdre tants milers d’euros per culpa de les pluges torrencials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.