15.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Ana Rosa s’afona en directe: «Tinc ganes de plorar»

 

Ana Rosa Quintana és una de les periodistes més longeves de la televisió, fa 15 anys que està al capdavant de ‘El programa de Ana Rosa’ i és un dels grans rostres de Telecinco. Per este motiu, l’audiència ha vist la periodista en els seus bons i mals moments, així com en les circumstàncies més delicades.

 

Precisament este divendres, la presentadora estrella dels matins ha hagut d’explicar una cosa que li ha deixat totalment devastada. Amb el pas del temps, Ana Rosa està mostrant un costat més sensible, i és que fa uns dies es va afonar en directe pel testimoni d’un empresari. La periodista de Telecinco ha començat el matí informant sobre les destrosses importants que està deixant el fort temporal que ha arrasat el llevant i part de sud d’Espanya.

 

El programa de Ana Rosa‘ ha informat als seus espectadors que la Comunitat Valenciana és la més afectada per les pluges, ja que s’han registrat 400 litres per metre quadrat en Benifaió i València.

 

Tot això ha deixat importants destrosses en el camp i en les cases de moltes persones d’estes localitats. Ana Rosa ha hagut de mostrar en el seu programa les desgarradores imàtgens que han plasmat el devastador que està sent este temporal.

 

Un reporter de ‘El programa de Ana Rosa‘ ha sigut enviat a Benifaió, un dels llocs més afectats per estes intenses pluges. El mateix reporter ha conseguit entrevistar un testimoni que ha narrat en primera persona la tragèdia que està vivint.

 

Així, el programa ha pogut parlar amb esta persona, que és la treballadora d’un negoci que ha quedat totalment danyat per culpa del temporal. L’aigua ha entrat fins al magatzem i ha deixat el local molt deteriorat.

 

La treballadora ha explicat que per desgràcia ella no és l’única, que són molts els que han vist com els seus locals o les seues cases han quedat completament inundats.

 

«Tot va passar en poques hores, no vam poder fer res per evitar que entrarà l’aigua», ha explicat este testimoni. Després de tornar la connexió amb el programa, Ana Rosa no ha pogut evitar afonar-se després de vore el patiment d’este testimoni que ha vist com el seu negoci ha sigut destruït per complet.

 

Ana Rosa s’afona en directe

«Tinc ganes de plorar», ha dit la periodista en directe deixant uns segons de silenci. Per si no fóra prou, l’entrevistada ha confirmat que les pèrdues que han patit podrien ascendir a milions d’euros. Este comentari ha deixat a Ana Rosa totalment en xoc, ja que s’ha quedat al·lucinada del que el temporal haja sigut capaç de fer. Es tracta d’una desgràcia natural que per desgràcia està afectant en molts punts d’Espanya.

«Jo des d’ahir estic veient les imàtgens i et prometo que em donen ganes de plorar, amb la que tenim damunt, que la gent es mor, es posa malalta, els negocis han de tancar, tenim una pandèmia brutal i ara això… Que el poc que et queda i que et passe això és desolador», ha explicat la presentadora a punt de plorar.

 

Ana Rosa ha volgut plasmar el mal moment que està passant el país per culpa de la pandèmia, i a demés a això cal sumar-li estos temporals puntuals que estan danyant molt al territori.

 

Els col·laboradors del programa s’han volgut sumar a este comentari d’Ana Rosa i han lamentat profundament que gent treballadora com l’entrevistada hagen de perdre tants milers d’euros per culpa de les pluges torrencials.

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.