15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Els problemes amagats que impedixen a Enrique Ponce divorciar-se de Paloma

 

Des de fa mesos es ve parlant de la ruptura entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas, després de 25 anys junts. Una ruptura que ha causat un gran mal, especialment en ella, perquè ell ha conseguit refer la seua vida al costat de la jove Ana Soria.

 

No obstant això, les ‘aigües’ pareix que estan calmades i ja el que queda és que l’encara matrimoni signe el divorci, el qual ja anava a subscriure mesos enrere, però que no s’ha rubricat per les dos parts. Pareix que és el torero el que encara no ho ha fet, i això ha suscitat tota classe de rumors.

 

Entre estos, que podria voler una reconciliació amb la seua dona, cosa a la que ella no està disposada, o que no es posen d’acord econòmicament. No obstant això, segons la revista ‘Semana’, el motiu que el destre no haja donat este pas és un altre, concretament, que travessa una sèrie de problemes financers.

 

El divorci de Ponce i Cuevas

A favor de l’afecte que es professen i de les dos filles que tenen en comú, Enrique i Paloma han volgut separar-se de forma cordial. Per això, han arribat a un acord respecte a la casa en la que ella residirà amb les seues filles, ja que la cordovesa tindrà la custòdia.

 

Això sí, el torero podrà vore a les seues filles, segons un règim de visites acordat, a qui els passarà mensualment la corresponent pensió alimentària.

 

Precisament este acord feia pensar que la signatura del divorci es produiriae en setembre. No obstant això, no ha sigut així perquè ell no ha posat la seua rúbrica en este document, i això es deu a una qüestió merament econòmica. Pareix, segons ‘Semana’, el valencià no passa per una bona situació financera i vol esperar que acabe l’any i comence el 2021 perquè millore.

 

La situació econòmica d’Enrique Ponce

Com a tants professionals, la pandèmia ha afectat de manera considerable a Ponce, i és que les curses de braus han sigut suspeses. Només s’han celebrat unes quantes al nostre país i això ha empitjorat considerablement l’economia del torero, que esperava tindre una bona temporada.

 

A demés, no cal passar per alt que el coronavirus també ha fet que en estos moments es trobe en la corda fluixa la gira per Amèrica. Si esta finalment es paralitza, suposarà un enorme colp per al valencià. Sí, perquè esta li reporta una suma elevada de diners i de no celebrar-se es voria molt ressentida la seua butxaca.

 

De la mateixa manera, cal saber que Enrique Ponce ha posat en marxa un negoci recentment, i este encara no li està donant beneficis. En concret, segons el citat mitjà, ha començat a vendre el seu propi oli d’oliva de forma ‘online’, i ho està fent de la mà del seu amic Rafa Dona. I és que este és l’amo d’una pàgina web, ‘El Capote’, en què ha optat per comercialitzar el citat producte. És una web de peces de vestir, però ara inclou també la venda d’este article, que procedix de la finca ‘Cetrina’ del destre.

 

Una iniciativa en línia amb la que el torero espera millorar el negoci olier que té i que fins al moment no li estava sent tan rendible com desitjava.

Nous projectes en ment

Donada la situació, cal establir que fins i tot el valencià té un altre projecte entre mans que li faria canviar completament de rumb professional, però que li donaria diners. De fet, hem sabut fa poc que ha gravat un disc, ja que li fascina cantar. I precisament ara, pareix, es troba intentant negociar amb una discogràfica la eixida al mercat d’este.

 

Sense cap dubte, este àlbum si vera la llum suscitaria molt interès i li podria portar beneficis econòmics. No obstant això, cal ser conscients que els ‘puristes’ del món del bou no ho vorien amb bons ulls. No estarien d’acord en el fet que una figura de la tauromàquia com ell es convertisca en el nou Jesulín de Ubrique.

 

Siga com siga, Enrique Ponce no està de braços plegats. Vol millorar la seua economia i així, entre altres coses, poder signar ben prompte el divorci amb Paloma Cuevas.

Últimes notícies

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.

Quasi 6.000 persones visiten els Sants Joans en el primer cap de setmana després de la seua reobertura

Més de 5.800 persones han passat per l'església dels Sants Joans en el seu primer cap de setmana després de reobrir, amb cues i entrades en línia esgotades. La restauració, finançada per la Fundació Hortensia Herrero, recupera el monument i incorpora l'experiència 'Barroc Immersive'.

Calero, convençut que salvaria al Llevant, s’acomiada sense retrets

El tècnic es va acomiadar de la banqueta després de la seua destitució reafirmant que hauria salvat al Llevant. Va agrair al club i va assumir la decisió sense retrets.

Han rescatat el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han rescatat del riu Segura a Orihuela el cos d'un home encara sense identificar. La Policia ha obert una investigació i, a primera vista, no presenta signes de violència.

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.