18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Els problemes amagats que impedixen a Enrique Ponce divorciar-se de Paloma

 

Des de fa mesos es ve parlant de la ruptura entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas, després de 25 anys junts. Una ruptura que ha causat un gran mal, especialment en ella, perquè ell ha conseguit refer la seua vida al costat de la jove Ana Soria.

 

No obstant això, les ‘aigües’ pareix que estan calmades i ja el que queda és que l’encara matrimoni signe el divorci, el qual ja anava a subscriure mesos enrere, però que no s’ha rubricat per les dos parts. Pareix que és el torero el que encara no ho ha fet, i això ha suscitat tota classe de rumors.

 

Entre estos, que podria voler una reconciliació amb la seua dona, cosa a la que ella no està disposada, o que no es posen d’acord econòmicament. No obstant això, segons la revista ‘Semana’, el motiu que el destre no haja donat este pas és un altre, concretament, que travessa una sèrie de problemes financers.

 

El divorci de Ponce i Cuevas

A favor de l’afecte que es professen i de les dos filles que tenen en comú, Enrique i Paloma han volgut separar-se de forma cordial. Per això, han arribat a un acord respecte a la casa en la que ella residirà amb les seues filles, ja que la cordovesa tindrà la custòdia.

 

Això sí, el torero podrà vore a les seues filles, segons un règim de visites acordat, a qui els passarà mensualment la corresponent pensió alimentària.

 

Precisament este acord feia pensar que la signatura del divorci es produiriae en setembre. No obstant això, no ha sigut així perquè ell no ha posat la seua rúbrica en este document, i això es deu a una qüestió merament econòmica. Pareix, segons ‘Semana’, el valencià no passa per una bona situació financera i vol esperar que acabe l’any i comence el 2021 perquè millore.

 

La situació econòmica d’Enrique Ponce

Com a tants professionals, la pandèmia ha afectat de manera considerable a Ponce, i és que les curses de braus han sigut suspeses. Només s’han celebrat unes quantes al nostre país i això ha empitjorat considerablement l’economia del torero, que esperava tindre una bona temporada.

 

A demés, no cal passar per alt que el coronavirus també ha fet que en estos moments es trobe en la corda fluixa la gira per Amèrica. Si esta finalment es paralitza, suposarà un enorme colp per al valencià. Sí, perquè esta li reporta una suma elevada de diners i de no celebrar-se es voria molt ressentida la seua butxaca.

 

De la mateixa manera, cal saber que Enrique Ponce ha posat en marxa un negoci recentment, i este encara no li està donant beneficis. En concret, segons el citat mitjà, ha començat a vendre el seu propi oli d’oliva de forma ‘online’, i ho està fent de la mà del seu amic Rafa Dona. I és que este és l’amo d’una pàgina web, ‘El Capote’, en què ha optat per comercialitzar el citat producte. És una web de peces de vestir, però ara inclou també la venda d’este article, que procedix de la finca ‘Cetrina’ del destre.

 

Una iniciativa en línia amb la que el torero espera millorar el negoci olier que té i que fins al moment no li estava sent tan rendible com desitjava.

Nous projectes en ment

Donada la situació, cal establir que fins i tot el valencià té un altre projecte entre mans que li faria canviar completament de rumb professional, però que li donaria diners. De fet, hem sabut fa poc que ha gravat un disc, ja que li fascina cantar. I precisament ara, pareix, es troba intentant negociar amb una discogràfica la eixida al mercat d’este.

 

Sense cap dubte, este àlbum si vera la llum suscitaria molt interès i li podria portar beneficis econòmics. No obstant això, cal ser conscients que els ‘puristes’ del món del bou no ho vorien amb bons ulls. No estarien d’acord en el fet que una figura de la tauromàquia com ell es convertisca en el nou Jesulín de Ubrique.

 

Siga com siga, Enrique Ponce no està de braços plegats. Vol millorar la seua economia i així, entre altres coses, poder signar ben prompte el divorci amb Paloma Cuevas.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.