Els problemes amagats que impedixen a Enrique Ponce divorciar-se de Paloma

 

Des de fa mesos es ve parlant de la ruptura entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas, després de 25 anys junts. Una ruptura que ha causat un gran mal, especialment en ella, perquè ell ha conseguit refer la seua vida al costat de la jove Ana Soria.

 

No obstant això, les ‘aigües’ pareix que estan calmades i ja el que queda és que l’encara matrimoni signe el divorci, el qual ja anava a subscriure mesos enrere, però que no s’ha rubricat per les dos parts. Pareix que és el torero el que encara no ho ha fet, i això ha suscitat tota classe de rumors.

 

Entre estos, que podria voler una reconciliació amb la seua dona, cosa a la que ella no està disposada, o que no es posen d’acord econòmicament. No obstant això, segons la revista ‘Semana’, el motiu que el destre no haja donat este pas és un altre, concretament, que travessa una sèrie de problemes financers.

 

El divorci de Ponce i Cuevas

A favor de l’afecte que es professen i de les dos filles que tenen en comú, Enrique i Paloma han volgut separar-se de forma cordial. Per això, han arribat a un acord respecte a la casa en la que ella residirà amb les seues filles, ja que la cordovesa tindrà la custòdia.

 

Això sí, el torero podrà vore a les seues filles, segons un règim de visites acordat, a qui els passarà mensualment la corresponent pensió alimentària.

 

Precisament este acord feia pensar que la signatura del divorci es produiriae en setembre. No obstant això, no ha sigut així perquè ell no ha posat la seua rúbrica en este document, i això es deu a una qüestió merament econòmica. Pareix, segons ‘Semana’, el valencià no passa per una bona situació financera i vol esperar que acabe l’any i comence el 2021 perquè millore.

 

La situació econòmica d’Enrique Ponce

Com a tants professionals, la pandèmia ha afectat de manera considerable a Ponce, i és que les curses de braus han sigut suspeses. Només s’han celebrat unes quantes al nostre país i això ha empitjorat considerablement l’economia del torero, que esperava tindre una bona temporada.

 

A demés, no cal passar per alt que el coronavirus també ha fet que en estos moments es trobe en la corda fluixa la gira per Amèrica. Si esta finalment es paralitza, suposarà un enorme colp per al valencià. Sí, perquè esta li reporta una suma elevada de diners i de no celebrar-se es voria molt ressentida la seua butxaca.

 

De la mateixa manera, cal saber que Enrique Ponce ha posat en marxa un negoci recentment, i este encara no li està donant beneficis. En concret, segons el citat mitjà, ha començat a vendre el seu propi oli d’oliva de forma ‘online’, i ho està fent de la mà del seu amic Rafa Dona. I és que este és l’amo d’una pàgina web, ‘El Capote’, en què ha optat per comercialitzar el citat producte. És una web de peces de vestir, però ara inclou també la venda d’este article, que procedix de la finca ‘Cetrina’ del destre.

 

Una iniciativa en línia amb la que el torero espera millorar el negoci olier que té i que fins al moment no li estava sent tan rendible com desitjava.

Nous projectes en ment

Donada la situació, cal establir que fins i tot el valencià té un altre projecte entre mans que li faria canviar completament de rumb professional, però que li donaria diners. De fet, hem sabut fa poc que ha gravat un disc, ja que li fascina cantar. I precisament ara, pareix, es troba intentant negociar amb una discogràfica la eixida al mercat d’este.

 

Sense cap dubte, este àlbum si vera la llum suscitaria molt interès i li podria portar beneficis econòmics. No obstant això, cal ser conscients que els ‘puristes’ del món del bou no ho vorien amb bons ulls. No estarien d’acord en el fet que una figura de la tauromàquia com ell es convertisca en el nou Jesulín de Ubrique.

 

Siga com siga, Enrique Ponce no està de braços plegats. Vol millorar la seua economia i així, entre altres coses, poder signar ben prompte el divorci amb Paloma Cuevas.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.