Els problemes amagats que impedixen a Enrique Ponce divorciar-se de Paloma

 

Des de fa mesos es ve parlant de la ruptura entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas, després de 25 anys junts. Una ruptura que ha causat un gran mal, especialment en ella, perquè ell ha conseguit refer la seua vida al costat de la jove Ana Soria.

 

No obstant això, les ‘aigües’ pareix que estan calmades i ja el que queda és que l’encara matrimoni signe el divorci, el qual ja anava a subscriure mesos enrere, però que no s’ha rubricat per les dos parts. Pareix que és el torero el que encara no ho ha fet, i això ha suscitat tota classe de rumors.

 

Entre estos, que podria voler una reconciliació amb la seua dona, cosa a la que ella no està disposada, o que no es posen d’acord econòmicament. No obstant això, segons la revista ‘Semana’, el motiu que el destre no haja donat este pas és un altre, concretament, que travessa una sèrie de problemes financers.

 

El divorci de Ponce i Cuevas

A favor de l’afecte que es professen i de les dos filles que tenen en comú, Enrique i Paloma han volgut separar-se de forma cordial. Per això, han arribat a un acord respecte a la casa en la que ella residirà amb les seues filles, ja que la cordovesa tindrà la custòdia.

 

Això sí, el torero podrà vore a les seues filles, segons un règim de visites acordat, a qui els passarà mensualment la corresponent pensió alimentària.

 

Precisament este acord feia pensar que la signatura del divorci es produiriae en setembre. No obstant això, no ha sigut així perquè ell no ha posat la seua rúbrica en este document, i això es deu a una qüestió merament econòmica. Pareix, segons ‘Semana’, el valencià no passa per una bona situació financera i vol esperar que acabe l’any i comence el 2021 perquè millore.

 

La situació econòmica d’Enrique Ponce

Com a tants professionals, la pandèmia ha afectat de manera considerable a Ponce, i és que les curses de braus han sigut suspeses. Només s’han celebrat unes quantes al nostre país i això ha empitjorat considerablement l’economia del torero, que esperava tindre una bona temporada.

 

A demés, no cal passar per alt que el coronavirus també ha fet que en estos moments es trobe en la corda fluixa la gira per Amèrica. Si esta finalment es paralitza, suposarà un enorme colp per al valencià. Sí, perquè esta li reporta una suma elevada de diners i de no celebrar-se es voria molt ressentida la seua butxaca.

 

De la mateixa manera, cal saber que Enrique Ponce ha posat en marxa un negoci recentment, i este encara no li està donant beneficis. En concret, segons el citat mitjà, ha començat a vendre el seu propi oli d’oliva de forma ‘online’, i ho està fent de la mà del seu amic Rafa Dona. I és que este és l’amo d’una pàgina web, ‘El Capote’, en què ha optat per comercialitzar el citat producte. És una web de peces de vestir, però ara inclou també la venda d’este article, que procedix de la finca ‘Cetrina’ del destre.

 

Una iniciativa en línia amb la que el torero espera millorar el negoci olier que té i que fins al moment no li estava sent tan rendible com desitjava.

Nous projectes en ment

Donada la situació, cal establir que fins i tot el valencià té un altre projecte entre mans que li faria canviar completament de rumb professional, però que li donaria diners. De fet, hem sabut fa poc que ha gravat un disc, ja que li fascina cantar. I precisament ara, pareix, es troba intentant negociar amb una discogràfica la eixida al mercat d’este.

 

Sense cap dubte, este àlbum si vera la llum suscitaria molt interès i li podria portar beneficis econòmics. No obstant això, cal ser conscients que els ‘puristes’ del món del bou no ho vorien amb bons ulls. No estarien d’acord en el fet que una figura de la tauromàquia com ell es convertisca en el nou Jesulín de Ubrique.

 

Siga com siga, Enrique Ponce no està de braços plegats. Vol millorar la seua economia i així, entre altres coses, poder signar ben prompte el divorci amb Paloma Cuevas.

Últimes notícies

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.