Els problemes amagats que impedixen a Enrique Ponce divorciar-se de Paloma

 

Des de fa mesos es ve parlant de la ruptura entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas, després de 25 anys junts. Una ruptura que ha causat un gran mal, especialment en ella, perquè ell ha conseguit refer la seua vida al costat de la jove Ana Soria.

 

No obstant això, les ‘aigües’ pareix que estan calmades i ja el que queda és que l’encara matrimoni signe el divorci, el qual ja anava a subscriure mesos enrere, però que no s’ha rubricat per les dos parts. Pareix que és el torero el que encara no ho ha fet, i això ha suscitat tota classe de rumors.

 

Entre estos, que podria voler una reconciliació amb la seua dona, cosa a la que ella no està disposada, o que no es posen d’acord econòmicament. No obstant això, segons la revista ‘Semana’, el motiu que el destre no haja donat este pas és un altre, concretament, que travessa una sèrie de problemes financers.

 

El divorci de Ponce i Cuevas

A favor de l’afecte que es professen i de les dos filles que tenen en comú, Enrique i Paloma han volgut separar-se de forma cordial. Per això, han arribat a un acord respecte a la casa en la que ella residirà amb les seues filles, ja que la cordovesa tindrà la custòdia.

 

Això sí, el torero podrà vore a les seues filles, segons un règim de visites acordat, a qui els passarà mensualment la corresponent pensió alimentària.

 

Precisament este acord feia pensar que la signatura del divorci es produiriae en setembre. No obstant això, no ha sigut així perquè ell no ha posat la seua rúbrica en este document, i això es deu a una qüestió merament econòmica. Pareix, segons ‘Semana’, el valencià no passa per una bona situació financera i vol esperar que acabe l’any i comence el 2021 perquè millore.

 

La situació econòmica d’Enrique Ponce

Com a tants professionals, la pandèmia ha afectat de manera considerable a Ponce, i és que les curses de braus han sigut suspeses. Només s’han celebrat unes quantes al nostre país i això ha empitjorat considerablement l’economia del torero, que esperava tindre una bona temporada.

 

A demés, no cal passar per alt que el coronavirus també ha fet que en estos moments es trobe en la corda fluixa la gira per Amèrica. Si esta finalment es paralitza, suposarà un enorme colp per al valencià. Sí, perquè esta li reporta una suma elevada de diners i de no celebrar-se es voria molt ressentida la seua butxaca.

 

De la mateixa manera, cal saber que Enrique Ponce ha posat en marxa un negoci recentment, i este encara no li està donant beneficis. En concret, segons el citat mitjà, ha començat a vendre el seu propi oli d’oliva de forma ‘online’, i ho està fent de la mà del seu amic Rafa Dona. I és que este és l’amo d’una pàgina web, ‘El Capote’, en què ha optat per comercialitzar el citat producte. És una web de peces de vestir, però ara inclou també la venda d’este article, que procedix de la finca ‘Cetrina’ del destre.

 

Una iniciativa en línia amb la que el torero espera millorar el negoci olier que té i que fins al moment no li estava sent tan rendible com desitjava.

Nous projectes en ment

Donada la situació, cal establir que fins i tot el valencià té un altre projecte entre mans que li faria canviar completament de rumb professional, però que li donaria diners. De fet, hem sabut fa poc que ha gravat un disc, ja que li fascina cantar. I precisament ara, pareix, es troba intentant negociar amb una discogràfica la eixida al mercat d’este.

 

Sense cap dubte, este àlbum si vera la llum suscitaria molt interès i li podria portar beneficis econòmics. No obstant això, cal ser conscients que els ‘puristes’ del món del bou no ho vorien amb bons ulls. No estarien d’acord en el fet que una figura de la tauromàquia com ell es convertisca en el nou Jesulín de Ubrique.

 

Siga com siga, Enrique Ponce no està de braços plegats. Vol millorar la seua economia i així, entre altres coses, poder signar ben prompte el divorci amb Paloma Cuevas.

Últimes notícies

L’ampliació d’Almaraz allarga fins a 2030 el tancament nuclear a Espanya

El Govern ha autoritzat que la central nuclear d’Almaraz continue operant fins al 8 de juny de 2030, fet que obliga a retocar el calendari de tancament escalonat però manté 2035 com a data final del parc nuclear espanyol.

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.