El documental amb l’última conversa de Pau Donés arriba en octubre als cines

 

Després de la seua mort, Pau Donés ha seguit molt present en la vida de moltes persones. De fet, ho seguirà estant durant molts anys. Ara, s’ha anunciat l’estrena d’un documental en el seu honor, dirigit per Jordi Évole: ‘Eso que tú me das: Última charla con Pau Donés’.

 

Segons ha explicat el mateix director i un dels dos protagonistes de la conversa, Jordi Évole, en una entrevista a ‘RAC 1’, el documental que recull l’última conversa que el periodista va tindre amb Pau Donés arribarà als cines el pròxim octubre. 

 

El documental es presenta este  mateix dimecres en el Festival de Cinema de Màlaga. Encara que siga fora de concurs, els seus creadors i impulsors ja miren més enllà per tal de portar-lo al públic general. 

 

En una plataforma de cara a 2021

Segons ha explicat Évole en l’entrevista del mitjà citat anteriorment, no és un producte que vulguen compartir a través de la televisió, ja que allà tot és més efímer. «No volia que el producte fora un ‘fast food’, com és moltes voltes la tele. La poses i l’endemà ja s’ha passat. Volíem que tinguerra un altre recorregut. Comencem en Màlaga i després ho volem portar als cines».

 

És per este motiu que ja han arribat a un acord amb la distribuïdora per portar-lo a la pantalla gran. També hi ha la intenció que el documental puga estar en alguna plataforma, una volta finalitze la campanya en el cine.

 

«Segurament serà en els cines a principis d’octubre. Si tot va bé i el Covid-19 ens ho permet, és clar. S’estrenarà en moltes sales de tot l’estat», encreua els dits Évole. «Ja de cara al 2021, segurament la tindrem en alguna plataforma, però ja de cara a febrer, març, abril… Abans volem buscar que tinga un recorregut més tranquil, pausat, que la gent vaja al cine», tot cridant a la col·laboració amb el sector cultural, el que s’està veient molt afectat a causa de la pandèmia. 

 

Pel que fa a l’entrevista, Évole destaca que és molt especial: «No és una entrevista gens lacrimògena. No l’havia vist des que la vam muntar, en juny, i la veritat és que he tornat a riure en segons quins moments. Hi ha moments en què ens vacil·lem. És una conversa més de les moltes que hem tingut entre nosaltres dos. Ens ho vam passar molt bé».

 

Recaptació solidària de les entrades de cine per a la investigació del càncer

«És una conversa molt única que es fa des d’un lloc molt únic. El Pau que té molt clar que li queden molt pocs dies de vida i que té ganes de fer una xerrada des d’un lloc a on no ha fet mai. No vol parlar del negoci de la música sinó de com ell veu la vida. I fer-ho, a demés, en un moment molt difícil, que és quan es despedix. I conseguix que parlem molt de la vida i molt poc de la mort», reflexiona el periodista.

 

Per últim, Évole també ha volgut remarcar que tota la recaptació que tinguen a partir de la venda d’entrades en el cine serà destinada a causes solidàries. En concret, ha assegurat que anirà per «a la investigació del càncer, que ara a part està bastant aturada per culpa del Covid-19».

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.