El documental amb l’última conversa de Pau Donés arriba en octubre als cines

 

Després de la seua mort, Pau Donés ha seguit molt present en la vida de moltes persones. De fet, ho seguirà estant durant molts anys. Ara, s’ha anunciat l’estrena d’un documental en el seu honor, dirigit per Jordi Évole: ‘Eso que tú me das: Última charla con Pau Donés’.

 

Segons ha explicat el mateix director i un dels dos protagonistes de la conversa, Jordi Évole, en una entrevista a ‘RAC 1’, el documental que recull l’última conversa que el periodista va tindre amb Pau Donés arribarà als cines el pròxim octubre. 

 

El documental es presenta este  mateix dimecres en el Festival de Cinema de Màlaga. Encara que siga fora de concurs, els seus creadors i impulsors ja miren més enllà per tal de portar-lo al públic general. 

 

En una plataforma de cara a 2021

Segons ha explicat Évole en l’entrevista del mitjà citat anteriorment, no és un producte que vulguen compartir a través de la televisió, ja que allà tot és més efímer. «No volia que el producte fora un ‘fast food’, com és moltes voltes la tele. La poses i l’endemà ja s’ha passat. Volíem que tinguerra un altre recorregut. Comencem en Màlaga i després ho volem portar als cines».

 

És per este motiu que ja han arribat a un acord amb la distribuïdora per portar-lo a la pantalla gran. També hi ha la intenció que el documental puga estar en alguna plataforma, una volta finalitze la campanya en el cine.

 

«Segurament serà en els cines a principis d’octubre. Si tot va bé i el Covid-19 ens ho permet, és clar. S’estrenarà en moltes sales de tot l’estat», encreua els dits Évole. «Ja de cara al 2021, segurament la tindrem en alguna plataforma, però ja de cara a febrer, març, abril… Abans volem buscar que tinga un recorregut més tranquil, pausat, que la gent vaja al cine», tot cridant a la col·laboració amb el sector cultural, el que s’està veient molt afectat a causa de la pandèmia. 

 

Pel que fa a l’entrevista, Évole destaca que és molt especial: «No és una entrevista gens lacrimògena. No l’havia vist des que la vam muntar, en juny, i la veritat és que he tornat a riure en segons quins moments. Hi ha moments en què ens vacil·lem. És una conversa més de les moltes que hem tingut entre nosaltres dos. Ens ho vam passar molt bé».

 

Recaptació solidària de les entrades de cine per a la investigació del càncer

«És una conversa molt única que es fa des d’un lloc molt únic. El Pau que té molt clar que li queden molt pocs dies de vida i que té ganes de fer una xerrada des d’un lloc a on no ha fet mai. No vol parlar del negoci de la música sinó de com ell veu la vida. I fer-ho, a demés, en un moment molt difícil, que és quan es despedix. I conseguix que parlem molt de la vida i molt poc de la mort», reflexiona el periodista.

 

Per últim, Évole també ha volgut remarcar que tota la recaptació que tinguen a partir de la venda d’entrades en el cine serà destinada a causes solidàries. En concret, ha assegurat que anirà per «a la investigació del càncer, que ara a part està bastant aturada per culpa del Covid-19».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.