16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

El documental amb l’última conversa de Pau Donés arriba en octubre als cines

 

Després de la seua mort, Pau Donés ha seguit molt present en la vida de moltes persones. De fet, ho seguirà estant durant molts anys. Ara, s’ha anunciat l’estrena d’un documental en el seu honor, dirigit per Jordi Évole: ‘Eso que tú me das: Última charla con Pau Donés’.

 

Segons ha explicat el mateix director i un dels dos protagonistes de la conversa, Jordi Évole, en una entrevista a ‘RAC 1’, el documental que recull l’última conversa que el periodista va tindre amb Pau Donés arribarà als cines el pròxim octubre. 

 

El documental es presenta este  mateix dimecres en el Festival de Cinema de Màlaga. Encara que siga fora de concurs, els seus creadors i impulsors ja miren més enllà per tal de portar-lo al públic general. 

 

En una plataforma de cara a 2021

Segons ha explicat Évole en l’entrevista del mitjà citat anteriorment, no és un producte que vulguen compartir a través de la televisió, ja que allà tot és més efímer. «No volia que el producte fora un ‘fast food’, com és moltes voltes la tele. La poses i l’endemà ja s’ha passat. Volíem que tinguerra un altre recorregut. Comencem en Màlaga i després ho volem portar als cines».

 

És per este motiu que ja han arribat a un acord amb la distribuïdora per portar-lo a la pantalla gran. També hi ha la intenció que el documental puga estar en alguna plataforma, una volta finalitze la campanya en el cine.

 

«Segurament serà en els cines a principis d’octubre. Si tot va bé i el Covid-19 ens ho permet, és clar. S’estrenarà en moltes sales de tot l’estat», encreua els dits Évole. «Ja de cara al 2021, segurament la tindrem en alguna plataforma, però ja de cara a febrer, març, abril… Abans volem buscar que tinga un recorregut més tranquil, pausat, que la gent vaja al cine», tot cridant a la col·laboració amb el sector cultural, el que s’està veient molt afectat a causa de la pandèmia. 

 

Pel que fa a l’entrevista, Évole destaca que és molt especial: «No és una entrevista gens lacrimògena. No l’havia vist des que la vam muntar, en juny, i la veritat és que he tornat a riure en segons quins moments. Hi ha moments en què ens vacil·lem. És una conversa més de les moltes que hem tingut entre nosaltres dos. Ens ho vam passar molt bé».

 

Recaptació solidària de les entrades de cine per a la investigació del càncer

«És una conversa molt única que es fa des d’un lloc molt únic. El Pau que té molt clar que li queden molt pocs dies de vida i que té ganes de fer una xerrada des d’un lloc a on no ha fet mai. No vol parlar del negoci de la música sinó de com ell veu la vida. I fer-ho, a demés, en un moment molt difícil, que és quan es despedix. I conseguix que parlem molt de la vida i molt poc de la mort», reflexiona el periodista.

 

Per últim, Évole també ha volgut remarcar que tota la recaptació que tinguen a partir de la venda d’entrades en el cine serà destinada a causes solidàries. En concret, ha assegurat que anirà per «a la investigació del càncer, que ara a part està bastant aturada per culpa del Covid-19».

Últimes notícies

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.