El documental amb l’última conversa de Pau Donés arriba en octubre als cines

 

Després de la seua mort, Pau Donés ha seguit molt present en la vida de moltes persones. De fet, ho seguirà estant durant molts anys. Ara, s’ha anunciat l’estrena d’un documental en el seu honor, dirigit per Jordi Évole: ‘Eso que tú me das: Última charla con Pau Donés’.

 

Segons ha explicat el mateix director i un dels dos protagonistes de la conversa, Jordi Évole, en una entrevista a ‘RAC 1’, el documental que recull l’última conversa que el periodista va tindre amb Pau Donés arribarà als cines el pròxim octubre. 

 

El documental es presenta este  mateix dimecres en el Festival de Cinema de Màlaga. Encara que siga fora de concurs, els seus creadors i impulsors ja miren més enllà per tal de portar-lo al públic general. 

 

En una plataforma de cara a 2021

Segons ha explicat Évole en l’entrevista del mitjà citat anteriorment, no és un producte que vulguen compartir a través de la televisió, ja que allà tot és més efímer. «No volia que el producte fora un ‘fast food’, com és moltes voltes la tele. La poses i l’endemà ja s’ha passat. Volíem que tinguerra un altre recorregut. Comencem en Màlaga i després ho volem portar als cines».

 

És per este motiu que ja han arribat a un acord amb la distribuïdora per portar-lo a la pantalla gran. També hi ha la intenció que el documental puga estar en alguna plataforma, una volta finalitze la campanya en el cine.

 

«Segurament serà en els cines a principis d’octubre. Si tot va bé i el Covid-19 ens ho permet, és clar. S’estrenarà en moltes sales de tot l’estat», encreua els dits Évole. «Ja de cara al 2021, segurament la tindrem en alguna plataforma, però ja de cara a febrer, març, abril… Abans volem buscar que tinga un recorregut més tranquil, pausat, que la gent vaja al cine», tot cridant a la col·laboració amb el sector cultural, el que s’està veient molt afectat a causa de la pandèmia. 

 

Pel que fa a l’entrevista, Évole destaca que és molt especial: «No és una entrevista gens lacrimògena. No l’havia vist des que la vam muntar, en juny, i la veritat és que he tornat a riure en segons quins moments. Hi ha moments en què ens vacil·lem. És una conversa més de les moltes que hem tingut entre nosaltres dos. Ens ho vam passar molt bé».

 

Recaptació solidària de les entrades de cine per a la investigació del càncer

«És una conversa molt única que es fa des d’un lloc molt únic. El Pau que té molt clar que li queden molt pocs dies de vida i que té ganes de fer una xerrada des d’un lloc a on no ha fet mai. No vol parlar del negoci de la música sinó de com ell veu la vida. I fer-ho, a demés, en un moment molt difícil, que és quan es despedix. I conseguix que parlem molt de la vida i molt poc de la mort», reflexiona el periodista.

 

Per últim, Évole també ha volgut remarcar que tota la recaptació que tinguen a partir de la venda d’entrades en el cine serà destinada a causes solidàries. En concret, ha assegurat que anirà per «a la investigació del càncer, que ara a part està bastant aturada per culpa del Covid-19».

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.