12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Els dos millors perruquers d’Espanya són de la Ribera

 

Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a la mateixa comarca, i perteneixent al saló De Sancho de València, s’ha fet amb el premi Perruquer Revelació de l’Any, destinat a professionals menors de 28 anys.

    

Els Premis de la Perruqueria Espanyola són convocats anualment pel Club Fígaro i s’atorguen en cinc categories: perruquer revelació, col·lecció comercial femenina, col·lecció comercial masculina, col·lecció d’avantguarda i el guardó més prestigiós, Perruquer Espanyol de l’Any.

  

A més, es lliura un sisè guardó, valorat ‘in situ’ per un jurat especialitzat, a la millor posada en escena durant la passarel·la, el premi Passarel·la Fígaro, detallen responsables de l’esdeveniment a través d’un comunicat.

  

Set valencians entre els finalistes

  

La perruqueria valenciana va tornar a triomfar en la novena edició dels Premis de la Perruqueria Espanyola. A més de la cerimònia de lliurament de guardons, prèviament els 15 finalistes dels premis, set d’ells valencians, van posar en escena les seues col·leccions nominades en l’anomenada Passarel·la Fígaro, on es van exposar «fabulosos» treballs creatius sobre el cabell, destaquen.

  

Els guardons, que anualment lliura el Club Fígaro i que aquest any celebren la seua novena edició, s’han convertit ja en la convocatòria «amb més èxit de la perruqueria espanyola, un certamen que any rere any supera els seus propis rècords de participació i reunix als perruquers creatius més prestigiosos del país», agreguen.

  

En aquesta edició, un total de 72 signatures procedents de tots els punts d’Espanya han presentat un total de 140 col·leccions fotogràfiques en quatre categories diferents (perruquer revelació, perruqueria comercial masculina, perruqueria comercial femenina i perruqueria d’avantguarda).

 

Votació oberta

 

A més, tots els perruquers que van ser preseleccionats pels companys de professió en una votació oberta prèvia, podien presentar també la seua candidatura per a la cinquena categoria, el premi estrella, Perruquer Espanyol de l’Any, que finalment té l’alzireny Carlos Valiente com a flamant guanyador.

   

Club Fígaro és una iniciativa associativa que va nàixer en 2008 de la mà de set de les firmes de perruqueria més reconegudes del país i que reunix a un centenar dels millors perruquers creatius espanyols.

  

El principal patrocinador del Club és la firma de cosmètics Revlon Professional. Des de 2010, Club Fígaro convoca els Premis de la Perruqueria Espanyola, als quals per primera vegada aquest any poden concórrer tots els perruquers espanyols o residents a Espanya que ho desitgen, sense necessitat de ser socis del Club.

 

Últimes notícies

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.