Els dos millors perruquers d’Espanya són de la Ribera

 

Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a la mateixa comarca, i perteneixent al saló De Sancho de València, s’ha fet amb el premi Perruquer Revelació de l’Any, destinat a professionals menors de 28 anys.

    

Els Premis de la Perruqueria Espanyola són convocats anualment pel Club Fígaro i s’atorguen en cinc categories: perruquer revelació, col·lecció comercial femenina, col·lecció comercial masculina, col·lecció d’avantguarda i el guardó més prestigiós, Perruquer Espanyol de l’Any.

  

A més, es lliura un sisè guardó, valorat ‘in situ’ per un jurat especialitzat, a la millor posada en escena durant la passarel·la, el premi Passarel·la Fígaro, detallen responsables de l’esdeveniment a través d’un comunicat.

  

Set valencians entre els finalistes

  

La perruqueria valenciana va tornar a triomfar en la novena edició dels Premis de la Perruqueria Espanyola. A més de la cerimònia de lliurament de guardons, prèviament els 15 finalistes dels premis, set d’ells valencians, van posar en escena les seues col·leccions nominades en l’anomenada Passarel·la Fígaro, on es van exposar «fabulosos» treballs creatius sobre el cabell, destaquen.

  

Els guardons, que anualment lliura el Club Fígaro i que aquest any celebren la seua novena edició, s’han convertit ja en la convocatòria «amb més èxit de la perruqueria espanyola, un certamen que any rere any supera els seus propis rècords de participació i reunix als perruquers creatius més prestigiosos del país», agreguen.

  

En aquesta edició, un total de 72 signatures procedents de tots els punts d’Espanya han presentat un total de 140 col·leccions fotogràfiques en quatre categories diferents (perruquer revelació, perruqueria comercial masculina, perruqueria comercial femenina i perruqueria d’avantguarda).

 

Votació oberta

 

A més, tots els perruquers que van ser preseleccionats pels companys de professió en una votació oberta prèvia, podien presentar també la seua candidatura per a la cinquena categoria, el premi estrella, Perruquer Espanyol de l’Any, que finalment té l’alzireny Carlos Valiente com a flamant guanyador.

   

Club Fígaro és una iniciativa associativa que va nàixer en 2008 de la mà de set de les firmes de perruqueria més reconegudes del país i que reunix a un centenar dels millors perruquers creatius espanyols.

  

El principal patrocinador del Club és la firma de cosmètics Revlon Professional. Des de 2010, Club Fígaro convoca els Premis de la Perruqueria Espanyola, als quals per primera vegada aquest any poden concórrer tots els perruquers espanyols o residents a Espanya que ho desitgen, sense necessitat de ser socis del Club.

 

Últimes notícies

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.