Els dos millors perruquers d’Espanya són de la Ribera

 

Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a la mateixa comarca, i perteneixent al saló De Sancho de València, s’ha fet amb el premi Perruquer Revelació de l’Any, destinat a professionals menors de 28 anys.

    

Els Premis de la Perruqueria Espanyola són convocats anualment pel Club Fígaro i s’atorguen en cinc categories: perruquer revelació, col·lecció comercial femenina, col·lecció comercial masculina, col·lecció d’avantguarda i el guardó més prestigiós, Perruquer Espanyol de l’Any.

  

A més, es lliura un sisè guardó, valorat ‘in situ’ per un jurat especialitzat, a la millor posada en escena durant la passarel·la, el premi Passarel·la Fígaro, detallen responsables de l’esdeveniment a través d’un comunicat.

  

Set valencians entre els finalistes

  

La perruqueria valenciana va tornar a triomfar en la novena edició dels Premis de la Perruqueria Espanyola. A més de la cerimònia de lliurament de guardons, prèviament els 15 finalistes dels premis, set d’ells valencians, van posar en escena les seues col·leccions nominades en l’anomenada Passarel·la Fígaro, on es van exposar «fabulosos» treballs creatius sobre el cabell, destaquen.

  

Els guardons, que anualment lliura el Club Fígaro i que aquest any celebren la seua novena edició, s’han convertit ja en la convocatòria «amb més èxit de la perruqueria espanyola, un certamen que any rere any supera els seus propis rècords de participació i reunix als perruquers creatius més prestigiosos del país», agreguen.

  

En aquesta edició, un total de 72 signatures procedents de tots els punts d’Espanya han presentat un total de 140 col·leccions fotogràfiques en quatre categories diferents (perruquer revelació, perruqueria comercial masculina, perruqueria comercial femenina i perruqueria d’avantguarda).

 

Votació oberta

 

A més, tots els perruquers que van ser preseleccionats pels companys de professió en una votació oberta prèvia, podien presentar també la seua candidatura per a la cinquena categoria, el premi estrella, Perruquer Espanyol de l’Any, que finalment té l’alzireny Carlos Valiente com a flamant guanyador.

   

Club Fígaro és una iniciativa associativa que va nàixer en 2008 de la mà de set de les firmes de perruqueria més reconegudes del país i que reunix a un centenar dels millors perruquers creatius espanyols.

  

El principal patrocinador del Club és la firma de cosmètics Revlon Professional. Des de 2010, Club Fígaro convoca els Premis de la Perruqueria Espanyola, als quals per primera vegada aquest any poden concórrer tots els perruquers espanyols o residents a Espanya que ho desitgen, sense necessitat de ser socis del Club.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.