14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Els dos millors perruquers d’Espanya són de la Ribera

 

Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a la mateixa comarca, i perteneixent al saló De Sancho de València, s’ha fet amb el premi Perruquer Revelació de l’Any, destinat a professionals menors de 28 anys.

    

Els Premis de la Perruqueria Espanyola són convocats anualment pel Club Fígaro i s’atorguen en cinc categories: perruquer revelació, col·lecció comercial femenina, col·lecció comercial masculina, col·lecció d’avantguarda i el guardó més prestigiós, Perruquer Espanyol de l’Any.

  

A més, es lliura un sisè guardó, valorat ‘in situ’ per un jurat especialitzat, a la millor posada en escena durant la passarel·la, el premi Passarel·la Fígaro, detallen responsables de l’esdeveniment a través d’un comunicat.

  

Set valencians entre els finalistes

  

La perruqueria valenciana va tornar a triomfar en la novena edició dels Premis de la Perruqueria Espanyola. A més de la cerimònia de lliurament de guardons, prèviament els 15 finalistes dels premis, set d’ells valencians, van posar en escena les seues col·leccions nominades en l’anomenada Passarel·la Fígaro, on es van exposar «fabulosos» treballs creatius sobre el cabell, destaquen.

  

Els guardons, que anualment lliura el Club Fígaro i que aquest any celebren la seua novena edició, s’han convertit ja en la convocatòria «amb més èxit de la perruqueria espanyola, un certamen que any rere any supera els seus propis rècords de participació i reunix als perruquers creatius més prestigiosos del país», agreguen.

  

En aquesta edició, un total de 72 signatures procedents de tots els punts d’Espanya han presentat un total de 140 col·leccions fotogràfiques en quatre categories diferents (perruquer revelació, perruqueria comercial masculina, perruqueria comercial femenina i perruqueria d’avantguarda).

 

Votació oberta

 

A més, tots els perruquers que van ser preseleccionats pels companys de professió en una votació oberta prèvia, podien presentar també la seua candidatura per a la cinquena categoria, el premi estrella, Perruquer Espanyol de l’Any, que finalment té l’alzireny Carlos Valiente com a flamant guanyador.

   

Club Fígaro és una iniciativa associativa que va nàixer en 2008 de la mà de set de les firmes de perruqueria més reconegudes del país i que reunix a un centenar dels millors perruquers creatius espanyols.

  

El principal patrocinador del Club és la firma de cosmètics Revlon Professional. Des de 2010, Club Fígaro convoca els Premis de la Perruqueria Espanyola, als quals per primera vegada aquest any poden concórrer tots els perruquers espanyols o residents a Espanya que ho desitgen, sense necessitat de ser socis del Club.

 

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.