Els dos millors perruquers d’Espanya són de la Ribera

Ejemplo de shortcode con estilo
  Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a […]

 

Dos valencians han resultat guanyadors en els Premis de la Perruqueria Espanyola. Així, Carlos Valiente, director dels salons Carlos Valiente d’Alzira i Algemesí, a la comarca de la Ribera Alta, ha aconseguit el títol de Perruquer Espanyol de l’Any, categoria ‘reina’ del certamen i que premia la trajectòria professional en l’últim any, mentre que Juanvi Camarasa, de Guadassuar, a la mateixa comarca, i perteneixent al saló De Sancho de València, s’ha fet amb el premi Perruquer Revelació de l’Any, destinat a professionals menors de 28 anys.

    

Els Premis de la Perruqueria Espanyola són convocats anualment pel Club Fígaro i s’atorguen en cinc categories: perruquer revelació, col·lecció comercial femenina, col·lecció comercial masculina, col·lecció d’avantguarda i el guardó més prestigiós, Perruquer Espanyol de l’Any.

  

A més, es lliura un sisè guardó, valorat ‘in situ’ per un jurat especialitzat, a la millor posada en escena durant la passarel·la, el premi Passarel·la Fígaro, detallen responsables de l’esdeveniment a través d’un comunicat.

  

Set valencians entre els finalistes

  

La perruqueria valenciana va tornar a triomfar en la novena edició dels Premis de la Perruqueria Espanyola. A més de la cerimònia de lliurament de guardons, prèviament els 15 finalistes dels premis, set d’ells valencians, van posar en escena les seues col·leccions nominades en l’anomenada Passarel·la Fígaro, on es van exposar «fabulosos» treballs creatius sobre el cabell, destaquen.

  

Els guardons, que anualment lliura el Club Fígaro i que aquest any celebren la seua novena edició, s’han convertit ja en la convocatòria «amb més èxit de la perruqueria espanyola, un certamen que any rere any supera els seus propis rècords de participació i reunix als perruquers creatius més prestigiosos del país», agreguen.

  

En aquesta edició, un total de 72 signatures procedents de tots els punts d’Espanya han presentat un total de 140 col·leccions fotogràfiques en quatre categories diferents (perruquer revelació, perruqueria comercial masculina, perruqueria comercial femenina i perruqueria d’avantguarda).

 

Votació oberta

 

A més, tots els perruquers que van ser preseleccionats pels companys de professió en una votació oberta prèvia, podien presentar també la seua candidatura per a la cinquena categoria, el premi estrella, Perruquer Espanyol de l’Any, que finalment té l’alzireny Carlos Valiente com a flamant guanyador.

   

Club Fígaro és una iniciativa associativa que va nàixer en 2008 de la mà de set de les firmes de perruqueria més reconegudes del país i que reunix a un centenar dels millors perruquers creatius espanyols.

  

El principal patrocinador del Club és la firma de cosmètics Revlon Professional. Des de 2010, Club Fígaro convoca els Premis de la Perruqueria Espanyola, als quals per primera vegada aquest any poden concórrer tots els perruquers espanyols o residents a Espanya que ho desitgen, sense necessitat de ser socis del Club.

 

Últimes notícies

Troben mort l’home que buscaven en una muntanya de Polop (Alacant)

L’home de 45 anys que buscaven als voltants de la muntanya del Ponoig, a Polop de la Marina (Alacant), ha sigut trobat mort, possiblement a causa d’una caiguda des d’una altura.

València se suma al minut de silenci convocat per la FEMP per l’accident de trens

València se sumarà al minut de silenci convocat per la FEMP a les 20.00 hores d’este dimecres per l’accident de trens ocorregut a Urda (Toledo).

David Sánchez guanya per tercera vegada el Premi Evarist Garcia

El dramaturg oriolà David Sánchez Pacheco ha guanyat per tercera vegada el Premi de Teatro Breu en Valencià Evarist Garcia. La comèdia *'Coses que passen'* s’estrenarà el 2 de desembre al teatre Arniches d’Alacant.

Catarroja vol reconstruir-se amb obres adaptades a les riuades futures

Lorena Silvent defensa que la reconstrucció de Catarroja ha de millorar infraestructures i preparar el municipi davant del canvi climàtic. L’alcaldessa reclama un pla de contractació per a agilitzar les obres prioritàries sense vulnerar la llei.

Mor un camioner en caure el vehicle per un terraplè a l’AP-7 a Xeresa (València)

Un camioner de 44 anys ha mort després que el tràiler que conduïa caiguera per un terraplè de l’AP-7, al terme de Xeresa (València). Els bombers l’han excarcerat i el SAMU n’ha confirmat la mort.

Fátima Báñez viatja en un dels trens accidentats a Toledo

L'exministra es desplaçava a Sevilla per a participar en el Dia de l'Empresa i la família intenta conéixer el seu estat

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.