20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

La duríssima critica que afona encara més a Joan Carles: «No soc monàrquica»

El rei emèrit Joan Carles durant el funeral de la infanta Pilar a El Escorial (Madrid) el 29 de gener del 2020

El rei Joan Carles ha passat a ser un dels membres més criticats de la Casa Reial | Gtres

 

Ningú posa en dubte que el rei Joan Carles no travessa, ni de lluny, el seu millor moment. Després de tants escàndols, ni la Casa Reial nega que el monarca emèrit ho està passant malament, sobretot perquè ha anat sumant més i més detractors, entre els que trobem a la mediàtica Mila Ximénez

 

Mila Ximénez, contundent contra Joan Carles

«Jo no soc monàrquica, soc ‘juancarlista’. ‘Pues toma!’, ara resulta que aquell rei ‘campechano’ ha fet riques a les seues amants i s’ha omplit les butxaques amb gestions que ben podria haver dipositat en les nostres arques», han sigut les paraules de la periodista en el seu apartat virtual en la revista ‘Lecturas‘. 

 

La veritat és que el pare de Felip VI ha passat de ser un dels personatges més estimats de la televisió a convertir-se en un dels més odiats. La seua imatge de monarca simple i directe, pròxim al poble, s’ha anat desgastant amb els escàndols que ha protagonitzat. 

 

La col·laboradora, decebuda i cabrejada

Tot el món recorda l’escandalosa caça en Botswana, per la que va haver de demanar perdó, i les suposades amants que, de tant en tant, trencaven el seu silenci. «I ara, després de tot això, ens tornarà a demanar perdó, com quan va anar amb la seua ‘nóvia’ a matar elefants?», es pregunta Mila. 

 

«Estic segura de què estarà molt lluny, disfrutant de la seua fortuna amb aquells amics que sempre li han oferit allotjament, durant les seues escapades a llocs d’ensomni molt allunyats d’este país que ja li ha vist el plomer». D’esta manera tan contundent ha estat la col·laboradora de ‘Sálvame‘, en un escrit titulat com ‘El rey desnudo’. 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.