Edmundo Arrocet anuncia la tornada de María Teresa Campos a la televisió

Ejemplo de shortcode con estilo
María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES   Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes […]
María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES

 

Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes però que més tard han anat per terra, perquè no han arribat a quallar cap d’eixos projectes. També les seues filles i amigues han apuntat a eixe fet, però mai cap ha arribat a bon port.

 

Si bé durant el que va durar el seu contracte amb la cadena de Paolo Vasile no era freqüent vore-la concedint entrevistes, en els últims mesos l’hem pogut seguir en el tour de mitjans que ha anat fent a on ha parlat dels seus sentiments, de la seua faena ,i fins i tot, s’ha animat a parlar de sexe.

 

En eixes intervencions ha jugat a l’ambigüitat a l’hora de parlar del seu futur professional, però ara la seua parella, l’actor Edmundo Arrocet, ha explicat en el diari La Razón que la comunicadora està molt feliç i que, a més, recentment ha firmat un contracte amb una cadena de televisió.

 

Terelu Campos ho aclarix en ‘Viva la vida’

Preguntada pel tema, Terelu Campos ha explicat en el seu programa de capçalera que sa mare li ha explicat que es tracta d’una aparició puntual en un programa d’una altra cadena, però deixa entrevore que existixen altres projectes que estaria valorant la veterana presentadora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.

Castro demana al Llevant que mantinga la seua identitat després de perdre davant l’Atlético

Luís Castro ha destacat el joc i les ocasions del Llevant malgrat la derrota davant l’Atlético de Madrid al Ciutat de València. També ha elogiat el jove Marc Santos.