Edmundo Arrocet anuncia la tornada de María Teresa Campos a la televisió

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES

 

Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes però que més tard han anat per terra, perquè no han arribat a quallar cap d’eixos projectes. També les seues filles i amigues han apuntat a eixe fet, però mai cap ha arribat a bon port.

 

Si bé durant el que va durar el seu contracte amb la cadena de Paolo Vasile no era freqüent vore-la concedint entrevistes, en els últims mesos l’hem pogut seguir en el tour de mitjans que ha anat fent a on ha parlat dels seus sentiments, de la seua faena ,i fins i tot, s’ha animat a parlar de sexe.

 

En eixes intervencions ha jugat a l’ambigüitat a l’hora de parlar del seu futur professional, però ara la seua parella, l’actor Edmundo Arrocet, ha explicat en el diari La Razón que la comunicadora està molt feliç i que, a més, recentment ha firmat un contracte amb una cadena de televisió.

 

Terelu Campos ho aclarix en ‘Viva la vida’

Preguntada pel tema, Terelu Campos ha explicat en el seu programa de capçalera que sa mare li ha explicat que es tracta d’una aparició puntual en un programa d’una altra cadena, però deixa entrevore que existixen altres projectes que estaria valorant la veterana presentadora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.