Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 11 setembre, 2025

Edmundo Arrocet anuncia la tornada de María Teresa Campos a la televisió

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES

 

Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes però que més tard han anat per terra, perquè no han arribat a quallar cap d’eixos projectes. També les seues filles i amigues han apuntat a eixe fet, però mai cap ha arribat a bon port.

 

Si bé durant el que va durar el seu contracte amb la cadena de Paolo Vasile no era freqüent vore-la concedint entrevistes, en els últims mesos l’hem pogut seguir en el tour de mitjans que ha anat fent a on ha parlat dels seus sentiments, de la seua faena ,i fins i tot, s’ha animat a parlar de sexe.

 

En eixes intervencions ha jugat a l’ambigüitat a l’hora de parlar del seu futur professional, però ara la seua parella, l’actor Edmundo Arrocet, ha explicat en el diari La Razón que la comunicadora està molt feliç i que, a més, recentment ha firmat un contracte amb una cadena de televisió.

 

Terelu Campos ho aclarix en ‘Viva la vida’

Preguntada pel tema, Terelu Campos ha explicat en el seu programa de capçalera que sa mare li ha explicat que es tracta d’una aparició puntual en un programa d’una altra cadena, però deixa entrevore que existixen altres projectes que estaria valorant la veterana presentadora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alfafar demana retardar les classes al dilluns, però Educació confirma l’obertura este dijous

Alfafar recomana ajornar l'inici en el CEIP Orba fins al dilluns 15 per prudència, mentres Educació afirma que el centre obrirà este dijous 11 després de la DANA.

La Comunitat Valenciana tarda 50 dies a pagar a proveïdors al juny, només Murcia la supera

La Comunitat Valenciana va registrar al juny un període mitjà de pagament de 50,27 dies, molt per damunt de la mitjana autonòmica de 27,46 dies i del límit legal de 30 dies. Només Murcia va tindre un termini major, amb 52,60 dies.

L’Ajuntament d’Alfafar recomana retardar l’inici de les classes al 15 de setembre

El Consistori demana ajornar fins al dilluns 15 l'arrancada del curs del CEIP Orba en les dependències provisionals després de la DANA. Defén que guanyar dos dies evita riscos i permet una incorporació més segura.

AMDComVal celebra el seu segon desdejuni informatiu amb el conseller d’Educació, José Antonio Rovira

Rovira recorda que el govern valencià invertix 140 milions d’euros per a reconstruir col·legis després de la DANA i critica la falta de suport del Govern central

Pradas sosté que va prioritzar la màxima difusió del Es-Alert durant la DANA

L'entorn de Salomé Pradas afirma que les referències a canals i mitjans en l'És-Alert durant la DANA buscaven ampliar l'abast de l'avís i no eren indicacions tècniques. Un vídeo del Cecopi arreplega les seues indicacions i els contactes amb responsables estatals en plena gestió del temporal.

El curs arranca demà en quatre col·legis afectats per la DANA amb quatre dies de retard

Els centres d'Algemesí, Alfafar i Massanassa obriran l'11 de setembre després de l'impacte de la DANA. L'alumnat començarà en aules prefabricades.

Dos atracadors armats roben més de 200.000 euros en una sucursal de València

Dos hòmens amb el rostre cobert van assaltar a primera hora una sucursal del carrer Beat Nicolás Factor i van amenaçar a una empleada. La Policia investiga i no hi ha detencions ara com ara.

Dos ferits després de caure un cotxe per un barranc de 20 metres a Tous, València

Dos hòmens van resultar ferits en precipitar-se el seu cotxe uns 20 metres per un barranc en el Camí Pollet de Tous. Bombers els van rescatar en helicòpter i van ser traslladats a hospitals d'Alzira i València.