Edmundo Arrocet anuncia la tornada de María Teresa Campos a la televisió

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES

 

Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes però que més tard han anat per terra, perquè no han arribat a quallar cap d’eixos projectes. També les seues filles i amigues han apuntat a eixe fet, però mai cap ha arribat a bon port.

 

Si bé durant el que va durar el seu contracte amb la cadena de Paolo Vasile no era freqüent vore-la concedint entrevistes, en els últims mesos l’hem pogut seguir en el tour de mitjans que ha anat fent a on ha parlat dels seus sentiments, de la seua faena ,i fins i tot, s’ha animat a parlar de sexe.

 

En eixes intervencions ha jugat a l’ambigüitat a l’hora de parlar del seu futur professional, però ara la seua parella, l’actor Edmundo Arrocet, ha explicat en el diari La Razón que la comunicadora està molt feliç i que, a més, recentment ha firmat un contracte amb una cadena de televisió.

 

Terelu Campos ho aclarix en ‘Viva la vida’

Preguntada pel tema, Terelu Campos ha explicat en el seu programa de capçalera que sa mare li ha explicat que es tracta d’una aparició puntual en un programa d’una altra cadena, però deixa entrevore que existixen altres projectes que estaria valorant la veterana presentadora.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.