Edmundo Arrocet anuncia la tornada de María Teresa Campos a la televisió

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre la seua intenció de tornar als mitjans | GTRES

 

Des de què María Teresa Campos finalitzara el seu contracte amb Mediaset, han sigut molts els rumors que l’han situat en diferents formats i canals de televisió. En alguns casos, ha sigut la mateixa presentadora que preguntada per la seua tornada, ha donat algunes pistes però que més tard han anat per terra, perquè no han arribat a quallar cap d’eixos projectes. També les seues filles i amigues han apuntat a eixe fet, però mai cap ha arribat a bon port.

 

Si bé durant el que va durar el seu contracte amb la cadena de Paolo Vasile no era freqüent vore-la concedint entrevistes, en els últims mesos l’hem pogut seguir en el tour de mitjans que ha anat fent a on ha parlat dels seus sentiments, de la seua faena ,i fins i tot, s’ha animat a parlar de sexe.

 

En eixes intervencions ha jugat a l’ambigüitat a l’hora de parlar del seu futur professional, però ara la seua parella, l’actor Edmundo Arrocet, ha explicat en el diari La Razón que la comunicadora està molt feliç i que, a més, recentment ha firmat un contracte amb una cadena de televisió.

 

Terelu Campos ho aclarix en ‘Viva la vida’

Preguntada pel tema, Terelu Campos ha explicat en el seu programa de capçalera que sa mare li ha explicat que es tracta d’una aparició puntual en un programa d’una altra cadena, però deixa entrevore que existixen altres projectes que estaria valorant la veterana presentadora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU