El Perelló recupera la seua tradicional matinal motera

Ejemplo de shortcode con estilo
Centenars d'aficionats a les dues rodes han acudit a la cita celebrada aquest diumenge al matí

Després de dos anys sense poder celebrar el seu tradicional matinal motera per la pandèmia, El Perelló ha recuperat aquest diumenge l’esdeveniment que ha congregat a centenars de motoristes i aficionats a les dues rodes.

La XIX Matinal Motera és un dels moments més esperats pels veïns i pels apassionats del món del motor. Un esdeveniment que porta celebrant-se més de 15 anys en la població perellonera.

S’ha convertit en un clàssic on cada vegada acudeixen més aficionats a les motos i que enguany ha sigut especial, ja que ha sigut el de la volta després de la pandèmia.

Ha sigut una oportunitat única per a gaudir de la gran quantitat de motocicletes que existeixen i com en cada matinal del Perelló, no ha faltat el tradicional esmorzar, inflables per als més xicotets i un mercat motorista ambulant.

Últimes notícies

Pedro Sánchez torna a València per a un míting del PSOE abans del 29-N

Pedro Sánchez reprendrà divendres els actes de precampanya del PSOE a València, després de la pausa provocada per l’accident ferroviari d’Urda.

El Villarreal necessita millorar a casa per a plantar cara al líder, el PSG

El Villarreal rep dimarts el PSG en la quarta jornada europea i necessita millorar a casa. El conjunt francés arriba com a líder, amb catorze gols a favor en tres partits.

La Generalitat activa la compra de dos vivendes públiques de Les Naus

La Generalitat ha iniciat el procediment per a comprar les dos vivendes públiques de Les Naus, a la platja de Sant Joan, que els beneficiaris havien posat en venda.

Comerços de València calculen pèrdues de fins a 10.000 euros per les amenaces de ‘Blocus’

Les mesures de protecció i els tancaments pel risc de disturbis han reduït un 70 % el negoci hostaler i han generat despeses de fins a 10.000 euros en comerços.

Sis detinguts per vendre heroïna i cocaïna a les Casitas Rosas

La Policía Nacional ha desarticulat un punt de venda d’heroïna i cocaïna a les Casitas Rosas de València i ha detingut sis persones, de 23 a 56 anys.

El Valencia Basket encadena tres victòries i només el supera el Real Madrid

El Valencia Basket ha sumat tres victòries consecutives i presenta la millor ratxa de l’ACB després del Real Madrid, que continua invicte.

El Valencia Basket busca a Istanbul el primer triomf davant del Fenerbahce

El Valencia Basket visita el Fenerbahce en la quarta jornada de la Euroliga després de sumar la primera victòria. L’equip vol trencar una ratxa de deu derrotes davant del conjunt turc.

Adela Cortina ja té mural al CEIP El Castell d’Albalat dels Sorells

La filòsofa Adela Cortina protagonitza el mural número 52 de Dones de Ciència, pintat al CEIP El Castell d’Albalat dels Sorells per Agus Rúcula.