Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.