Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Últimes notícies

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.