Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.