Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.