Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Últimes notícies

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.