19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Eva González i la foto que no ha publicat en quarantena

Eva González durant la presentació de la nova temporada de 'La Voz'

La presentadora amaga al seu home de les xarxes socials | València Diari

 

A voltes la desinformació és informació, i això és el que està passant amb Eva González i Cayetano Rivera. Ni rastre del torero en les xarxes socials d’Eva González. Precisament la model ha publicat una imatge que fa referència a la quarantena.

 

El matrimoni està passant les seues hores més baixes. Els rumors de la infidelitat de Cayetano estan fent molt de mal a la presentadora de ‘La Voz‘. A causa del coronavirus, els mitjans ja no poden perseguir les vides de la parella. Molts són els famosos que no deixen de mostrar com estan tancats en les seues cases a través d’Instagram.

 

En el cas d’Eva González, en cap d’estos dies ha compartit res referent al seu marit, motiu pel que ens arribem a plantejar una hipòtesi. La model i el torero no estarien passant la quarantena junts.

 

Esta és la imatge que ha publicat fent referència al confinament. «Un dia més, un dia menys…», ha comentat acompanyant a una fotografia d’un mirall a on es reflectix el seu llit, en el que no apareix Cayetano Rivera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buenas noches. Un día más, uno menos…

Una publicación compartida de Eva Gonzalez (@evagonzalezoficial) el

 

No apareixen junts en les xarxes

Durant els dies que portem de confinament, la model només ha pujat fotos del seu fill Cayetano. Estos detalls ens fan vore que per molt que intenten aparentar a voltes, el torero i Eva no estan bé, ja que estiguen o no estiguen vivint estos moments junts, els missatges d’afecte entre ells no existixen. Abans dels rumors de la infidelitat el destre, els dos no paraven de compartir coses junts en les xarxes socials.

 

L’únic moviment que podria donar un mínim d’esperança, és que en el perfil d’Instagram de Cayetano Rivera apareixen les fotografies del seu fill, les mateixes que ha pujat la seua dona. Igualment, ell tampoc ha fet cap menció a Eva González.

Últimes notícies

Viviendea destinarà 12 milions a una promoció de 109 vivendes en Malilla, València

La plataforma ha assegurat 12 milions per a alçar una torre de 20 altures amb 109 pisos d'1 a 4 dormitoris en Malilla, amb 87 garatges i 64 trasters. El pla es recolza en la seua tecnologia per a ajustar el disseny a la demanda i preveu arrancar obres després de la llicència.

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.

Felip VI i Pérez Llorca tracten el pla de recuperació, inversions i estabilitat política

El rei va rebre a la Zarzuela al president valencià per a revisar l'avanç del Pla Endavant després de la dana, les inversions previstes i l'estabilitat política. La reunió, de prop d'una hora, va incloure agenda cultural i esportiva i una anomenada als acords.

504 incidents per vent en 24 hores en la Comunitat Valenciana i criden a extremar la precaució

La Generalitat ha gestionat 504 incidències per vent en un dia, amb la majoria a la província de València. Seguixen actius avisos taronja i groc i el risc extrem d'incendis.

L’aeroport d’Alacant-Elx firma un gener històric amb 1,1 milions de passatgers

L'aeroport d'Alacant-Elx va registrar 1.106.689 passatgers al gener, un 4,7% més que en 2025. L'impuls internacional i l'augment de vols van sostindre l'alça.

Morant retrau a Guardiola haver presumit del 60% del vot a la dreta i d’afavorir a Vox

La ministra ha acusat a María Guardiola de 'irresponsable absoluta' per convocar eleccions i sosté que eixa decisió només ha reforçat a Vox. Ha recordat que en la nit electoral es va mostrar 'molt feliç' en destacar que el 60% del vot va ser a la dreta i que el PSOE s'havia 'afonat'.