Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.