Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.