Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.