Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU