Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA crida a declarar el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat a declarar com a testimoni l’antic xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, el pròxim 20 de juliol a les 9.30 hores.

La jutgessa que investiga la DANA crida a declarar el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat a declarar com a testimoni l’antic xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, el pròxim 20 de juliol.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni el xofer de l’exconsellera Salomé Pradas

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat el xofer de l’exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, perquè declare com a testimoni el 20 de juliol.

Els docents valencians sabran la plaça del curs 2026-2027 el 13 de juliol

Educació ha avançat més de dues setmanes, fins al 13 de juliol, l’adjudicació de places docents per al curs 2026-2027 per a facilitar l’organització dels centres i la planificació personal del professorat.

Els docents sabran la seua destinació del curs 2026-2027 més de dues setmanes abans

Educació ha avançat al 13 de juliol l’adjudicació de places docents del curs 2026-2027, més de dues setmanes abans que en anys anteriors, per donar més temps d’organització a centres i professorat.

Les places docents del curs 2026-2027 s’adjudicaran el 13 de juliol, més de dos setmanes abans

Educació ha avançat al 13 de juliol l’adjudicació de places docents del curs 2026-2027, més de dos setmanes abans que en anys anteriors, per facilitar la planificació dels centres i del professorat.

Els museus etnològics locals guanyen força amb el suport de la Diputació de València

L'ETNO consolida un model estable de col·laboració amb 38 museus etnològics locals, amb ajudes, exposicions itinerants, formació i programes socials que impulsen la vida cultural als pobles valencians.

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.