Un famós cantant es burla de Shakira i els fans se’l mengen amb patates

Shakira torna a situar-se en el focus dels mitjans, però esta volta de rebot, per la burla que el seu compatriota J Balvin ha fet d’ella este dijous en una entrevista a ‘Billboard’ per la presentació del nou disc de Black Eyed Peas, en el que col·laboren diferents artistes internacionals com Maluma, Shakira o J Balvin

 

En este context, l’entrevistadora va voler saber amb quins dels dos hòmens presents en l’entrevista havien hagut de ser «més flexibles a l’hora de treballar». Will.I.am, integrant del famós grup nord-americà, no va respondre el nom de Maluma o Balvin, sinó el de Shakira, per a sorpresa de tot el món. 

 

La burla de J.Balvin

Immediatament, J Balvin esclatava a riure fort davant de la càmera, gest que molts fans de Shakira han interpretat com una veritable burla a la dona de Gerard Piqué. «Això és una altra història», deia Maluma, sempre defensor de Shakira, intentant arreglar la situació.

 

 

Balvin, després dels riures, hi afegia cullerada: «Mai he treballat amb Shakira… Supose que d’eixa manera deu ser». Les seues paraules, sumades a la seua primera reacció, deixaven entrevore encara més la mala maror que pareix que existix entre els dos colombians.

 

Will.I.am probablement també va notar la tensió que havia generat la seua resposta, pel que decidia concretar més les seues paraules afegint que «havia sigut com una escola d’aprenentatge» treballar amb Shakira per «la manera tan estricta» en la que ho fa.

 

Els fans de Shakira es carreguen Balvin en Twitter

Shakira mou muntanyes i el seu exèrcit de fans no tardava en reaccionar en Twitter en defensa de la colombiana, davall de l’etiqueta #JBalvinIsOverParty. «Quan tu cantaves en escoles, eixies en anuncis de motos AKT i ningú donava un cèntim per tu, Shakira inaugurava la seua estrella en el Passeig de la Fama de Hollywood», deixava caure un dels molts usuaris de Twitter que han dit la seua. «Que es rente la boca abans de parlar de la reina», publicava un altre.

 

 

 

El sarcasme de J Balvin parlant de Shakira pareix haver eixit car al cantant, generant una onada de defenses a favor de l’artista internacional, inclosa la de Maluma, que la considera sempre la ‘reina Corona‘ i es mostra sempre agraït d’haver pogut col·laborar amb ella i aprendre’n. 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.