Les fotos de Shakira que han disparat tots els rumors sobre el seu possible embaràs

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

Shakira podria tornar a estar embarassada del seu tercer fill | GTRES

 

Unes imàtgens de Piqué i Shakira en el parc amb els seus fills han disparat els rumors sobre un possible embaràs de la cantant i és que se la pot vore caminant amb uns pantalons de deport negres i una jaqueta, també negra, que la fa vore ampla, cosa que ha encés els rumors.

 

La parella va eixir a passetjar amb els seus dos fills, Milan i Sasha, per la ciutat. Els dos xiquets jugaven en un parc vestits amb l’equipament complet del Barça quan els van fer les fotografies. És cert que l’aspecte de la cantant en les imàtgens no és el que sol lluir, ja que és més descuidat i deportiu, però la panxa que se li veu en la instantània podria ser una il·lusió òptica creada per la seua jaqueta negra amb la cremallera tancada.

 

Shakira podria estar embrassada

La parella va eixir a passejar per la ciutat amb els seus dos fills | Youtube / Twitter

 

Imàtgens contradictòries

Cal tindre en compte que fa només un mes la cantant va penjar una fotografia en el seu Instagram a on se la pot vore lluint la seua habitual figura durant unes classes de ball, pel que és molt poc probable que en tan poc de temps la cantant haja fet un canvi tan dràstic del seu físic.

 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA dona una nova oportunitat a Mazón per a entregar els seus missatges

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de València ha tornat a requerir a l’expresident Carlos Mazón que entregue voluntàriament els seus registres de telefonades i missatges del dia de les riuades, després d’acceptar-se la seua personació en la causa.

Toni Pérez es posa a la faena per als objectius econòmics d’Ineca fins a 2031

El president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, ha assumit els objectius econòmics marcats per Ineca fins a 2031 i ha promés posar-se ‘a la faena’ per millorar el creixement, la productivitat i la governança a la província.

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.