Les fotos de Shakira que han disparat tots els rumors sobre el seu possible embaràs

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

Shakira podria tornar a estar embarassada del seu tercer fill | GTRES

 

Unes imàtgens de Piqué i Shakira en el parc amb els seus fills han disparat els rumors sobre un possible embaràs de la cantant i és que se la pot vore caminant amb uns pantalons de deport negres i una jaqueta, també negra, que la fa vore ampla, cosa que ha encés els rumors.

 

La parella va eixir a passetjar amb els seus dos fills, Milan i Sasha, per la ciutat. Els dos xiquets jugaven en un parc vestits amb l’equipament complet del Barça quan els van fer les fotografies. És cert que l’aspecte de la cantant en les imàtgens no és el que sol lluir, ja que és més descuidat i deportiu, però la panxa que se li veu en la instantània podria ser una il·lusió òptica creada per la seua jaqueta negra amb la cremallera tancada.

 

Shakira podria estar embrassada

La parella va eixir a passejar per la ciutat amb els seus dos fills | Youtube / Twitter

 

Imàtgens contradictòries

Cal tindre en compte que fa només un mes la cantant va penjar una fotografia en el seu Instagram a on se la pot vore lluint la seua habitual figura durant unes classes de ball, pel que és molt poc probable que en tan poc de temps la cantant haja fet un canvi tan dràstic del seu físic.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.