El gest de la infanta Cristina durant Sant Valentí que no agradarà gens a Letícia

La infanta Cristina caminant pels carrers de Ginebra

La infanta Cristina es venja de la reina Letícia durant Sant Valentí | GTRES

 

La tensió entre els membres de la família Reial és palpable fins i tot a través de les càmeres. Els rumors sobre una possible separació de la reina Letícia i el rei Felip, la mort de Pilar de Borbó i el seu enterrament i la tensa relació entre els monarques i les infantes no passa desapercebuda per a ningú.

 

La infanta Cristina és la que pitjor ix parada en esta història. L’empresonament del seu home Iñaki Urdangarin va fer que el seu germà i Letícia decidiren separar-se públicament d’ella, com una manera d’allunyar la corona de la il·legalitat, els delictes i la corrupció. A pesar de què Felip es mostra més cordial amb la seua germana, la reina no vol tindre res a vore amb esta part de la família del seu marit i no dubta en alegrar-se quan Cristina ha d’anar-se’n del país.

 

Cristina i Urdangarin contra la família Reial 

Des de la Casa Reial s’ha intentat de totes les maneres que la infanta deixara a Urdangarin i, amb sort, la gent acabaria oblidant que una volta va ser part de la monarquia. Però Cristina ha preferit deixar a la seua família a un costat si d’eixa forma pot defensar al seu home, cosa que no ha agradat als monàrquics.

 

És per això que este Sant Valentí, la infanta ha volgut ‘venjar-se’ de la família Reial, sobretot de la seua cunyada Letícia. I ho farà a on més mal li pot fer: agafant orgullosa la mà d’Urdangarin públicament. Això succeirà este 14 de febrer, després de què l’exesportista tinga d’un nou permís penitenciari a partir de les 16.00 hores de la vesprada.

 

El permís durarà sis dies, en els que Urdangarin aprofitarà per a estar amb la seua dona, fills i sa mare. Segons ha transcendit, l’home de la infanta viatjarà durant estos dies a Vitòria per a estar amb sa mare, tal com va fer l’última volta que va poder eixir de la presó.

 

D’esta manera, és molt probable que entre reunions familiars Urdangarin i Cristina opten per passejar tranquil·lament pels carrers, agafats de la mà i demostrant una volta més que el seu matrimoni supera qualsevol obstacle, fins i tot el rebuig dels altres membres de la família Reial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.