El gest de la infanta Cristina durant Sant Valentí que no agradarà gens a Letícia

La infanta Cristina caminant pels carrers de Ginebra

La infanta Cristina es venja de la reina Letícia durant Sant Valentí | GTRES

 

La tensió entre els membres de la família Reial és palpable fins i tot a través de les càmeres. Els rumors sobre una possible separació de la reina Letícia i el rei Felip, la mort de Pilar de Borbó i el seu enterrament i la tensa relació entre els monarques i les infantes no passa desapercebuda per a ningú.

 

La infanta Cristina és la que pitjor ix parada en esta història. L’empresonament del seu home Iñaki Urdangarin va fer que el seu germà i Letícia decidiren separar-se públicament d’ella, com una manera d’allunyar la corona de la il·legalitat, els delictes i la corrupció. A pesar de què Felip es mostra més cordial amb la seua germana, la reina no vol tindre res a vore amb esta part de la família del seu marit i no dubta en alegrar-se quan Cristina ha d’anar-se’n del país.

 

Cristina i Urdangarin contra la família Reial 

Des de la Casa Reial s’ha intentat de totes les maneres que la infanta deixara a Urdangarin i, amb sort, la gent acabaria oblidant que una volta va ser part de la monarquia. Però Cristina ha preferit deixar a la seua família a un costat si d’eixa forma pot defensar al seu home, cosa que no ha agradat als monàrquics.

 

És per això que este Sant Valentí, la infanta ha volgut ‘venjar-se’ de la família Reial, sobretot de la seua cunyada Letícia. I ho farà a on més mal li pot fer: agafant orgullosa la mà d’Urdangarin públicament. Això succeirà este 14 de febrer, després de què l’exesportista tinga d’un nou permís penitenciari a partir de les 16.00 hores de la vesprada.

 

El permís durarà sis dies, en els que Urdangarin aprofitarà per a estar amb la seua dona, fills i sa mare. Segons ha transcendit, l’home de la infanta viatjarà durant estos dies a Vitòria per a estar amb sa mare, tal com va fer l’última volta que va poder eixir de la presó.

 

D’esta manera, és molt probable que entre reunions familiars Urdangarin i Cristina opten per passejar tranquil·lament pels carrers, agafats de la mà i demostrant una volta més que el seu matrimoni supera qualsevol obstacle, fins i tot el rebuig dels altres membres de la família Reial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.