El gest de la infanta Cristina durant Sant Valentí que no agradarà gens a Letícia

La infanta Cristina caminant pels carrers de Ginebra

La infanta Cristina es venja de la reina Letícia durant Sant Valentí | GTRES

 

La tensió entre els membres de la família Reial és palpable fins i tot a través de les càmeres. Els rumors sobre una possible separació de la reina Letícia i el rei Felip, la mort de Pilar de Borbó i el seu enterrament i la tensa relació entre els monarques i les infantes no passa desapercebuda per a ningú.

 

La infanta Cristina és la que pitjor ix parada en esta història. L’empresonament del seu home Iñaki Urdangarin va fer que el seu germà i Letícia decidiren separar-se públicament d’ella, com una manera d’allunyar la corona de la il·legalitat, els delictes i la corrupció. A pesar de què Felip es mostra més cordial amb la seua germana, la reina no vol tindre res a vore amb esta part de la família del seu marit i no dubta en alegrar-se quan Cristina ha d’anar-se’n del país.

 

Cristina i Urdangarin contra la família Reial 

Des de la Casa Reial s’ha intentat de totes les maneres que la infanta deixara a Urdangarin i, amb sort, la gent acabaria oblidant que una volta va ser part de la monarquia. Però Cristina ha preferit deixar a la seua família a un costat si d’eixa forma pot defensar al seu home, cosa que no ha agradat als monàrquics.

 

És per això que este Sant Valentí, la infanta ha volgut ‘venjar-se’ de la família Reial, sobretot de la seua cunyada Letícia. I ho farà a on més mal li pot fer: agafant orgullosa la mà d’Urdangarin públicament. Això succeirà este 14 de febrer, després de què l’exesportista tinga d’un nou permís penitenciari a partir de les 16.00 hores de la vesprada.

 

El permís durarà sis dies, en els que Urdangarin aprofitarà per a estar amb la seua dona, fills i sa mare. Segons ha transcendit, l’home de la infanta viatjarà durant estos dies a Vitòria per a estar amb sa mare, tal com va fer l’última volta que va poder eixir de la presó.

 

D’esta manera, és molt probable que entre reunions familiars Urdangarin i Cristina opten per passejar tranquil·lament pels carrers, agafats de la mà i demostrant una volta més que el seu matrimoni supera qualsevol obstacle, fins i tot el rebuig dels altres membres de la família Reial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.