El gest de la infanta Cristina durant Sant Valentí que no agradarà gens a Letícia

La infanta Cristina caminant pels carrers de Ginebra

La infanta Cristina es venja de la reina Letícia durant Sant Valentí | GTRES

 

La tensió entre els membres de la família Reial és palpable fins i tot a través de les càmeres. Els rumors sobre una possible separació de la reina Letícia i el rei Felip, la mort de Pilar de Borbó i el seu enterrament i la tensa relació entre els monarques i les infantes no passa desapercebuda per a ningú.

 

La infanta Cristina és la que pitjor ix parada en esta història. L’empresonament del seu home Iñaki Urdangarin va fer que el seu germà i Letícia decidiren separar-se públicament d’ella, com una manera d’allunyar la corona de la il·legalitat, els delictes i la corrupció. A pesar de què Felip es mostra més cordial amb la seua germana, la reina no vol tindre res a vore amb esta part de la família del seu marit i no dubta en alegrar-se quan Cristina ha d’anar-se’n del país.

 

Cristina i Urdangarin contra la família Reial 

Des de la Casa Reial s’ha intentat de totes les maneres que la infanta deixara a Urdangarin i, amb sort, la gent acabaria oblidant que una volta va ser part de la monarquia. Però Cristina ha preferit deixar a la seua família a un costat si d’eixa forma pot defensar al seu home, cosa que no ha agradat als monàrquics.

 

És per això que este Sant Valentí, la infanta ha volgut ‘venjar-se’ de la família Reial, sobretot de la seua cunyada Letícia. I ho farà a on més mal li pot fer: agafant orgullosa la mà d’Urdangarin públicament. Això succeirà este 14 de febrer, després de què l’exesportista tinga d’un nou permís penitenciari a partir de les 16.00 hores de la vesprada.

 

El permís durarà sis dies, en els que Urdangarin aprofitarà per a estar amb la seua dona, fills i sa mare. Segons ha transcendit, l’home de la infanta viatjarà durant estos dies a Vitòria per a estar amb sa mare, tal com va fer l’última volta que va poder eixir de la presó.

 

D’esta manera, és molt probable que entre reunions familiars Urdangarin i Cristina opten per passejar tranquil·lament pels carrers, agafats de la mà i demostrant una volta més que el seu matrimoni supera qualsevol obstacle, fins i tot el rebuig dels altres membres de la família Reial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.