El gest de la infanta Cristina durant Sant Valentí que no agradarà gens a Letícia

La infanta Cristina caminant pels carrers de Ginebra

La infanta Cristina es venja de la reina Letícia durant Sant Valentí | GTRES

 

La tensió entre els membres de la família Reial és palpable fins i tot a través de les càmeres. Els rumors sobre una possible separació de la reina Letícia i el rei Felip, la mort de Pilar de Borbó i el seu enterrament i la tensa relació entre els monarques i les infantes no passa desapercebuda per a ningú.

 

La infanta Cristina és la que pitjor ix parada en esta història. L’empresonament del seu home Iñaki Urdangarin va fer que el seu germà i Letícia decidiren separar-se públicament d’ella, com una manera d’allunyar la corona de la il·legalitat, els delictes i la corrupció. A pesar de què Felip es mostra més cordial amb la seua germana, la reina no vol tindre res a vore amb esta part de la família del seu marit i no dubta en alegrar-se quan Cristina ha d’anar-se’n del país.

 

Cristina i Urdangarin contra la família Reial 

Des de la Casa Reial s’ha intentat de totes les maneres que la infanta deixara a Urdangarin i, amb sort, la gent acabaria oblidant que una volta va ser part de la monarquia. Però Cristina ha preferit deixar a la seua família a un costat si d’eixa forma pot defensar al seu home, cosa que no ha agradat als monàrquics.

 

És per això que este Sant Valentí, la infanta ha volgut ‘venjar-se’ de la família Reial, sobretot de la seua cunyada Letícia. I ho farà a on més mal li pot fer: agafant orgullosa la mà d’Urdangarin públicament. Això succeirà este 14 de febrer, després de què l’exesportista tinga d’un nou permís penitenciari a partir de les 16.00 hores de la vesprada.

 

El permís durarà sis dies, en els que Urdangarin aprofitarà per a estar amb la seua dona, fills i sa mare. Segons ha transcendit, l’home de la infanta viatjarà durant estos dies a Vitòria per a estar amb sa mare, tal com va fer l’última volta que va poder eixir de la presó.

 

D’esta manera, és molt probable que entre reunions familiars Urdangarin i Cristina opten per passejar tranquil·lament pels carrers, agafats de la mà i demostrant una volta més que el seu matrimoni supera qualsevol obstacle, fins i tot el rebuig dels altres membres de la família Reial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.