La Gran Fira València torna amb més d’un centenar d’activitats per a tots els públics

 

La Gran Fira València es reprén de l’1 al 25 de juliol amb el lema ‘Hola!’, després d’una parada d’un any a causa de la pandèmia, amb vora un centenar d’activitats per a tots els públics en diversos barris i pobles de la ciutat i aplicant totes les mesures sanitàries.

“Enguany serà una fira de mínims per les restriccions i pel fet que les Falles i les preseleccions no es faran fins al setembre”, ha manifestat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, durant la presentació de la programació. “No obstant això, no hem volgut deixar passar l’oportunitat de tornar”.

En esta ocasió, en compte de la tradicional Batalla de Flors, que no està permesa per raons sanitàries, el 24 de juliol es farà una exhibició del treball dels mestres carrossers a la plaça de Manises.

 

 

“Es programa així una Gran Fira amb actuacions a Benimaclet, Carpesa, la Malva-rosa, la Torre, Massarrojos, Natzaret, Pinedo, Campanar, Orriols o Nou Moles, amb quasi un centenar d’activitats, amb actuacions per a tots els públics, que ompliran de cultura els nostres barris i els nostres pobles amb totes les mesures sanitàries i protocol covid que s’aplicaran a tots els esdeveniments”, ha indicat Carlos Galiana.

Així, tot i que la Batalla de Flors i les preseleccions no es faran, perquè les autoritats sanitàries prohibeixen els esdeveniments itinerants per la pandèmia, “hem volgut retre homenatge a la Batalla de Flors, l’esdeveniment que tanca tradicionalment la Gran Fira València, i anem a fer una exhibició de tres carrosses amb els nostres mestres carrossers perquè la gent puga veure com es treballa la flor”, el dissabte 24 de juliol a partir de les 19 hores a la plaça de Manises.

Els dissabtes seran per a la pirotècnia. El 10 de juliol es dispararà un castell de pals; el dia 17, mascletaes nocturnes en dos punts diferents de la ciutat, i el dia 24, castells de focs artificials en tres llocs distints, la qual cosa “ens servirà de prova de cara a les activitats falleres que farem el mes de setembre”.

Galiana també ha detallat que el 24 de juliol tindrà lloc la Gran Nit de Juliol, amb 14 actuacions des de les 19 fins a les 23 hores, que comptaran amb Pep Gimeno ‘Botifarra’, Maria Juan, la Jazzwoman band o la Federació de folklore de la Comunitat Valenciana.

D’altra banda, del 2 a l’11 de juliol, en col·laboració amb l’Institut Valencià de Cultura, s’ha programat el festival Poliritmia, que es presentarà demà en roda de premsa.

A més dels Concerts de Vivers de l’1 al 24 de juliol, presentats recentment, hi ha prevista la Correfira, entre el 7 i 25 de juliol, amb més de 30 actuacions, entre elles monòlegs d’Óscar Tramoyeres, Manu  Badenes,  María Zamora o Pepa Cases; teatre; circ, i música. El programa de la Menuda Fira contempla espectacles per als xiquets i les xiquetes de la mà de, per exemple, Ramonets, Dani Miquel o Seda Jazz Happy Jazz.

El regidor ha presentat així mateix la imatge gràfica de la Gran Fira València d’enguany. “Hola! és el leitmotiv de la nostra campanya. Un Hola! que resumeix perfectament que hem tornat, que estem ací de nou, que donem la benvinguda a la Gran Fira València”, ha expressat.

Durant la compareixença Galiana ha estat acompanyat de Fede Reyna, creatiu de la campanya, qui ha destacat que s’ha apostat per “un estil gràfic senzill, colorista, alegre, simpàtic i juganer” amb “senyals que fan l’ullet a la música, la pirotècnia i la festa, que ens conviden a celebrar”.de pals, dos mascletaes nocturnes i tres castells de focs artificials en diferents punts de la ciutat.

“Es programa així una Gran Fira amb actuacions a Benimaclet, Carpesa, la Malva-rosa, la Torre, Massarrojos, Natzaret, Pinedo, Campanar, Orriols o Nou Moles, amb quasi un centenar d’activitats, amb actuacions per a tots els públics, que ompliran de cultura els nostres barris i els nostres pobles amb totes les mesures sanitàries i protocol covid que s’aplicaran a tots els esdeveniments”, ha indicat Carlos Galiana.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.