La Guàrdia Civil participa en una donació de nines artesanes a l’Hospital

La Guàrdia Civil d’Alacant ha participat en el lliurament de 25 nines artesanes, donades per la signatura ‘Muñecas Antonio Juan’, que han sigut repartides a l’Hospital General Universitari d’Alacant. El gest ha sigut promogut per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la celebració el passat 20 de novembre del Dia Universal del Xiquet.

La Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Comandància d’Alacant ha tingut hui el plaer de col·laborar en el repartiment de 25 nines artesanes que han sigut entregades a l’Hospital General Universitari d’Alacant. La donació ha sigut organitzada per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la commemoració del Dia Universal de Xiquet.

La ‘Asociación Sonrisas’ és una Organització No Governamental (ONG) composta per personal civil que, amb la col·laboració de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Forces Armades i Serveis d’Emergències, i gràcies al treball d’un gran nombre de voluntaris, promouen accions dirigides als col·lectius més vulnerables de xiquets de tot el territori nacional.

Des de fa més de 7 anys, duen a terme diverses accions d’atenció a la infància, sempre amb un somriure darrere, element que l’associació considera element essencial del treball que realitza.

Les nines, cent per cent artesanals, han sigut donades per la ‘Firma Muñecas Antonio Juan’, assentada a Onil (Alacant). Va nàixer com una modesta empresa familiar en 1958, i hui dia és referent mundial en el sector. Aquestes nines, dissenyades i produïdes a Espanya, s’exporten a nivell internacional.

Els grans protagonistes de hui han sigut 20 xiquets de 2 a 15 anys, del Servei de Pediatria (com són cirurgia i oncologia pediàtrica) de l’Hospital General Universitari d’Alacant. Un d’ells, que complia hui 10 anys, s’ha emportat una grata sorpresa. Aprofitant la visita de la Guàrdia Civil, els xiquets i els seus familiars, que els han acompanyat, s’han interessat pel treball desenvolupat pels agents de la USECIC.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.