La Guàrdia Civil participa en una donació de nines artesanes a l’Hospital

La Guàrdia Civil d’Alacant ha participat en el lliurament de 25 nines artesanes, donades per la signatura ‘Muñecas Antonio Juan’, que han sigut repartides a l’Hospital General Universitari d’Alacant. El gest ha sigut promogut per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la celebració el passat 20 de novembre del Dia Universal del Xiquet.

La Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Comandància d’Alacant ha tingut hui el plaer de col·laborar en el repartiment de 25 nines artesanes que han sigut entregades a l’Hospital General Universitari d’Alacant. La donació ha sigut organitzada per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la commemoració del Dia Universal de Xiquet.

La ‘Asociación Sonrisas’ és una Organització No Governamental (ONG) composta per personal civil que, amb la col·laboració de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Forces Armades i Serveis d’Emergències, i gràcies al treball d’un gran nombre de voluntaris, promouen accions dirigides als col·lectius més vulnerables de xiquets de tot el territori nacional.

Des de fa més de 7 anys, duen a terme diverses accions d’atenció a la infància, sempre amb un somriure darrere, element que l’associació considera element essencial del treball que realitza.

Les nines, cent per cent artesanals, han sigut donades per la ‘Firma Muñecas Antonio Juan’, assentada a Onil (Alacant). Va nàixer com una modesta empresa familiar en 1958, i hui dia és referent mundial en el sector. Aquestes nines, dissenyades i produïdes a Espanya, s’exporten a nivell internacional.

Els grans protagonistes de hui han sigut 20 xiquets de 2 a 15 anys, del Servei de Pediatria (com són cirurgia i oncologia pediàtrica) de l’Hospital General Universitari d’Alacant. Un d’ells, que complia hui 10 anys, s’ha emportat una grata sorpresa. Aprofitant la visita de la Guàrdia Civil, els xiquets i els seus familiars, que els han acompanyat, s’han interessat pel treball desenvolupat pels agents de la USECIC.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

El president de Ford Europa visita la factoria d'Almussafes i subratlla el seu paper estratègic en la transformació del negoci en el continent, en un context d'ERTO i a l'espera d'un nou model.

El TSJCV ordena revisar l’absolució de 14 acusats per 117 quilos de cocaïna intervinguts a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana anul·la l'absolució de 14 acusats per introduir 117 quilos de cocaïna en el Port de València i ordena dictar una nova sentència valorant totes les proves, incloses les converses intervingudes en Sky ECC.

Bernabé reivindica Malilla com a exemple de polítiques del PSPV i acusa el PP de fer negoci amb la vivenda

Pilar Bernabé defén que Malilla exemplifica les polítiques de barri del PSPV a València i acusa el PP de castigar la zona, frenar el Corredor Verd i convertir la vivenda en un negoci.