La Guàrdia Civil participa en una donació de nines artesanes a l’Hospital

La Guàrdia Civil d’Alacant ha participat en el lliurament de 25 nines artesanes, donades per la signatura ‘Muñecas Antonio Juan’, que han sigut repartides a l’Hospital General Universitari d’Alacant. El gest ha sigut promogut per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la celebració el passat 20 de novembre del Dia Universal del Xiquet.

La Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Comandància d’Alacant ha tingut hui el plaer de col·laborar en el repartiment de 25 nines artesanes que han sigut entregades a l’Hospital General Universitari d’Alacant. La donació ha sigut organitzada per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la commemoració del Dia Universal de Xiquet.

La ‘Asociación Sonrisas’ és una Organització No Governamental (ONG) composta per personal civil que, amb la col·laboració de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Forces Armades i Serveis d’Emergències, i gràcies al treball d’un gran nombre de voluntaris, promouen accions dirigides als col·lectius més vulnerables de xiquets de tot el territori nacional.

Des de fa més de 7 anys, duen a terme diverses accions d’atenció a la infància, sempre amb un somriure darrere, element que l’associació considera element essencial del treball que realitza.

Les nines, cent per cent artesanals, han sigut donades per la ‘Firma Muñecas Antonio Juan’, assentada a Onil (Alacant). Va nàixer com una modesta empresa familiar en 1958, i hui dia és referent mundial en el sector. Aquestes nines, dissenyades i produïdes a Espanya, s’exporten a nivell internacional.

Els grans protagonistes de hui han sigut 20 xiquets de 2 a 15 anys, del Servei de Pediatria (com són cirurgia i oncologia pediàtrica) de l’Hospital General Universitari d’Alacant. Un d’ells, que complia hui 10 anys, s’ha emportat una grata sorpresa. Aprofitant la visita de la Guàrdia Civil, els xiquets i els seus familiars, que els han acompanyat, s’han interessat pel treball desenvolupat pels agents de la USECIC.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.