La Guàrdia Civil participa en una donació de nines artesanes a l’Hospital

La Guàrdia Civil d’Alacant ha participat en el lliurament de 25 nines artesanes, donades per la signatura ‘Muñecas Antonio Juan’, que han sigut repartides a l’Hospital General Universitari d’Alacant. El gest ha sigut promogut per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la celebració el passat 20 de novembre del Dia Universal del Xiquet.

La Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) de la Comandància d’Alacant ha tingut hui el plaer de col·laborar en el repartiment de 25 nines artesanes que han sigut entregades a l’Hospital General Universitari d’Alacant. La donació ha sigut organitzada per la ‘Asociación Sonrisas’, amb motiu de la commemoració del Dia Universal de Xiquet.

La ‘Asociación Sonrisas’ és una Organització No Governamental (ONG) composta per personal civil que, amb la col·laboració de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Forces Armades i Serveis d’Emergències, i gràcies al treball d’un gran nombre de voluntaris, promouen accions dirigides als col·lectius més vulnerables de xiquets de tot el territori nacional.

Des de fa més de 7 anys, duen a terme diverses accions d’atenció a la infància, sempre amb un somriure darrere, element que l’associació considera element essencial del treball que realitza.

Les nines, cent per cent artesanals, han sigut donades per la ‘Firma Muñecas Antonio Juan’, assentada a Onil (Alacant). Va nàixer com una modesta empresa familiar en 1958, i hui dia és referent mundial en el sector. Aquestes nines, dissenyades i produïdes a Espanya, s’exporten a nivell internacional.

Els grans protagonistes de hui han sigut 20 xiquets de 2 a 15 anys, del Servei de Pediatria (com són cirurgia i oncologia pediàtrica) de l’Hospital General Universitari d’Alacant. Un d’ells, que complia hui 10 anys, s’ha emportat una grata sorpresa. Aprofitant la visita de la Guàrdia Civil, els xiquets i els seus familiars, que els han acompanyat, s’han interessat pel treball desenvolupat pels agents de la USECIC.
 

Últimes notícies

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.