Iñaki Urdangarin reapareix en públic, un mes abans de conèixer la decisió del Suprem, en un partit d’handbol

Iñaki Urdangarin y la infanta Cristina, antes del partido

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, abans del partit | Cedida

 

Iñaki Urdangarin no s’amaga. Quan queda menys d’un mes perquè el Tribunal Suprem resolga les condemnes imposades pel Cas Nóos —un dels implicats claus és Urdangarín—, l’espòs de la infanta Cristina sembla viure aliè a la previsible sentència.

 

De fet, l’exjugador d’handbol va reaparèixer en públic el passat diumenge, 26 de febrer, en motiu d’un partit de la Copa EHF, entre el Wacher Thun suís i al Fraikin BM Granollers.

 

L’exjugador es va deixar vore pel pavelló suís amb la seva esposa i Pep Blanchart, gerent del club català. La seua compareixença, de fet, va arribar a sorprendre a molts, ja que el pròxim 21 de març, aquest coneixerà si és condemnat a sis anys i tres mesos de presó.

 

Fins que no ixca a la llum la sentència final, però, Urdangarin i la infanta Cristina ‘disfruten’ de la seua llibertat a Suïssa i visitant Espanya de manera molt ocasional. 

 

Un partit d’alçada 

 

Iñaki Urdangarin va aparèixer al pavelló suís hores abans de l’inici de l’encontre. Acompanyat en tot moment per la seua esposa, la infanta Cristina, este va sorprendre molts dels assistents al duel amb un somriure d’orella a orella

 

No obstant això, Urdangarín no va poder disfrutar d’una victòria de l’equip de la lliga espanyola. El Granollers va caure a la pista suïssa per un ajustat 26 a 23 i patia la seua primera derrota europea des de principi d’any.

 

Els catalans, de fet, van disfrutar del domini del joc en moltes fases del duel, però finalment els suïssos van tenir més encert de cara a la rematada final.

Urdangarin va poder gaudir de l’encontre i, sobretot, va poder fer un recés en relació a la resolució final del Tribunal Suprem, que es donarà a conèixer el pròxim 21 de març.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.