13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Iñaki Urdangarin reapareix en públic, un mes abans de conèixer la decisió del Suprem, en un partit d’handbol

Iñaki Urdangarin y la infanta Cristina, antes del partido

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, abans del partit | Cedida

 

Iñaki Urdangarin no s’amaga. Quan queda menys d’un mes perquè el Tribunal Suprem resolga les condemnes imposades pel Cas Nóos —un dels implicats claus és Urdangarín—, l’espòs de la infanta Cristina sembla viure aliè a la previsible sentència.

 

De fet, l’exjugador d’handbol va reaparèixer en públic el passat diumenge, 26 de febrer, en motiu d’un partit de la Copa EHF, entre el Wacher Thun suís i al Fraikin BM Granollers.

 

L’exjugador es va deixar vore pel pavelló suís amb la seva esposa i Pep Blanchart, gerent del club català. La seua compareixença, de fet, va arribar a sorprendre a molts, ja que el pròxim 21 de març, aquest coneixerà si és condemnat a sis anys i tres mesos de presó.

 

Fins que no ixca a la llum la sentència final, però, Urdangarin i la infanta Cristina ‘disfruten’ de la seua llibertat a Suïssa i visitant Espanya de manera molt ocasional. 

 

Un partit d’alçada 

 

Iñaki Urdangarin va aparèixer al pavelló suís hores abans de l’inici de l’encontre. Acompanyat en tot moment per la seua esposa, la infanta Cristina, este va sorprendre molts dels assistents al duel amb un somriure d’orella a orella

 

No obstant això, Urdangarín no va poder disfrutar d’una victòria de l’equip de la lliga espanyola. El Granollers va caure a la pista suïssa per un ajustat 26 a 23 i patia la seua primera derrota europea des de principi d’any.

 

Els catalans, de fet, van disfrutar del domini del joc en moltes fases del duel, però finalment els suïssos van tenir més encert de cara a la rematada final.

Urdangarin va poder gaudir de l’encontre i, sobretot, va poder fer un recés en relació a la resolució final del Tribunal Suprem, que es donarà a conèixer el pròxim 21 de març.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.