Iñaki Urdangarin reapareix en públic, un mes abans de conèixer la decisió del Suprem, en un partit d’handbol

Iñaki Urdangarin y la infanta Cristina, antes del partido

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, abans del partit | Cedida

 

Iñaki Urdangarin no s’amaga. Quan queda menys d’un mes perquè el Tribunal Suprem resolga les condemnes imposades pel Cas Nóos —un dels implicats claus és Urdangarín—, l’espòs de la infanta Cristina sembla viure aliè a la previsible sentència.

 

De fet, l’exjugador d’handbol va reaparèixer en públic el passat diumenge, 26 de febrer, en motiu d’un partit de la Copa EHF, entre el Wacher Thun suís i al Fraikin BM Granollers.

 

L’exjugador es va deixar vore pel pavelló suís amb la seva esposa i Pep Blanchart, gerent del club català. La seua compareixença, de fet, va arribar a sorprendre a molts, ja que el pròxim 21 de març, aquest coneixerà si és condemnat a sis anys i tres mesos de presó.

 

Fins que no ixca a la llum la sentència final, però, Urdangarin i la infanta Cristina ‘disfruten’ de la seua llibertat a Suïssa i visitant Espanya de manera molt ocasional. 

 

Un partit d’alçada 

 

Iñaki Urdangarin va aparèixer al pavelló suís hores abans de l’inici de l’encontre. Acompanyat en tot moment per la seua esposa, la infanta Cristina, este va sorprendre molts dels assistents al duel amb un somriure d’orella a orella

 

No obstant això, Urdangarín no va poder disfrutar d’una victòria de l’equip de la lliga espanyola. El Granollers va caure a la pista suïssa per un ajustat 26 a 23 i patia la seua primera derrota europea des de principi d’any.

 

Els catalans, de fet, van disfrutar del domini del joc en moltes fases del duel, però finalment els suïssos van tenir més encert de cara a la rematada final.

Urdangarin va poder gaudir de l’encontre i, sobretot, va poder fer un recés en relació a la resolució final del Tribunal Suprem, que es donarà a conèixer el pròxim 21 de març.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.