Iñaki Urdangarin reapareix en públic, un mes abans de conèixer la decisió del Suprem, en un partit d’handbol

Iñaki Urdangarin y la infanta Cristina, antes del partido

Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, abans del partit | Cedida

 

Iñaki Urdangarin no s’amaga. Quan queda menys d’un mes perquè el Tribunal Suprem resolga les condemnes imposades pel Cas Nóos —un dels implicats claus és Urdangarín—, l’espòs de la infanta Cristina sembla viure aliè a la previsible sentència.

 

De fet, l’exjugador d’handbol va reaparèixer en públic el passat diumenge, 26 de febrer, en motiu d’un partit de la Copa EHF, entre el Wacher Thun suís i al Fraikin BM Granollers.

 

L’exjugador es va deixar vore pel pavelló suís amb la seva esposa i Pep Blanchart, gerent del club català. La seua compareixença, de fet, va arribar a sorprendre a molts, ja que el pròxim 21 de març, aquest coneixerà si és condemnat a sis anys i tres mesos de presó.

 

Fins que no ixca a la llum la sentència final, però, Urdangarin i la infanta Cristina ‘disfruten’ de la seua llibertat a Suïssa i visitant Espanya de manera molt ocasional. 

 

Un partit d’alçada 

 

Iñaki Urdangarin va aparèixer al pavelló suís hores abans de l’inici de l’encontre. Acompanyat en tot moment per la seua esposa, la infanta Cristina, este va sorprendre molts dels assistents al duel amb un somriure d’orella a orella

 

No obstant això, Urdangarín no va poder disfrutar d’una victòria de l’equip de la lliga espanyola. El Granollers va caure a la pista suïssa per un ajustat 26 a 23 i patia la seua primera derrota europea des de principi d’any.

 

Els catalans, de fet, van disfrutar del domini del joc en moltes fases del duel, però finalment els suïssos van tenir més encert de cara a la rematada final.

Urdangarin va poder gaudir de l’encontre i, sobretot, va poder fer un recés en relació a la resolució final del Tribunal Suprem, que es donarà a conèixer el pròxim 21 de març.

Últimes notícies

A la presó per atracar amb violència una gasolinera a Monforte del Cid

Un home de 49 anys ha ingressat a la presó després d’atracar amb un encaputxat fugitiu una gasolinera de Monforte del Cid, d’on es van emportar 500 euros.

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.

Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat

Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.