L’incompliment del confinament de Mariano Rajoy, en mans de la justícia

 

El Ministeri de l’Interior ha remés a la Delegació del Govern de Madrid un ofici (comunicació judicial) davant la possible infracció comesa per l’expresident del Govern Mariano Rajoy per, presumptament, incomplir l’estat d’alarma per a fer deport en els voltants de sa casa en la capital.

 

En un vídeo, difós el passat 14 d’abril per ‘La Sexta’, Rajoy es trobava en els voltants de sa casa amb roba deportiva i, segons va informar eixa cadena de televisió, no era la primera volta, ja que les seues eixides per a fer exercici eren habituals i havien ocasionat la queixa d’alguns dels seus veïns.

 

Fonts del Ministeri de l’Interior han indicat que, després d’eixes denúncies, la Policia Nacional va fer les comprovacions imprescindibles i fa una setmana va remetre a la Delegació del Govern el relat dels fets.

 

A pesar d’això, de moment, no s’ha obert l’expedient a l’espera de què es facen altres tràmits, segons fonts de la Delegació.

 

Les sancions per esta classe d’infraccions podrien suposar per a Mariano Rajoy una multa superior als 600 euros.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.