La infanta Helena se’n va novament d’Espanya amb la quarta onada a la vista

Les infantes Helena i Cristina estan en el punt de mira per haver-se vacunat contra el coronavirus abans d'hora en una de les seues visites a Abu Dhabi. Ara, encara que molts experts han assegurat que podríem estar entrant en la quarta onada de la pandèmia, la infanta Helena ha decidit tornar a Abu Dhabi. Per este motiu, i tal com ha avançat 'Vanitatis', el dissabte, 20 de març, va tornar a pujar a un avió per a poder visitar a son pare.

 

La infanta Helena no ha viatjat sola

La polèmica no ha impedit que la infanta Helena torni a Abu Dhabi per visitar a son pare. De fet, esta volta ha decidit tornar amb la seua germana Cristina, encara que ella hauria volat el diumenge, 21 de març. Tot i això, no s'ha pogut confirmar si realment la dona d'Iñaki Urdangarin s'ha desplaçat fins a Abu Dhabi.

 

D'esta foma, la infanta Helena està complint amb la seua promesa de visitar a son pare mensualment aproximadament. La primera volta que va viatjar fins a Abu Dhabi per visitar a Joan Carles va ser en novembre de 2020, la segona va ser el gener de 2021 amb motiu de l'aniversari de l'emèrit i la tercera a principis de febrer. El primer viatge el va fer sola, però en els dos últims ha estat acompanyada de la infanta Cristina.

 

Les dos germanes sempre seguixen el mateix patró. Helena ix el dissabte al migdia en un vol regular de l'aeroport Madrid Barajas-Adolfo Suárez i torna dijous amb la mateixa línia, mentres que la dona d'Iñaki Urdangarin ix el diumenge per poder aprofitar el cap de setmana amb el seu marit.

 

El mateix patró de viatge

És la quarta volta que la infanta Helena viatja fins a Abu Dhabi i sempre arriba a l'aeroport de Dubai per després desplaçar-se per carretera fins a la capital dels Emirats Àrabs.

 

Segons el seu cercle més pròxim, la filla de la reina Sofia podria saltar-se les mesures contra el coronavirus que hi ha a Abu Dhabi pel fet de ser una 'royal', ja que allà els membres de la reialesa tenen tots els privilegis. No obstant això, sempre seguix la mateixa ruta i ho fa per evitar tornar a ser objecte de crítiques.

 

Les infantes Helena i Cristina han viatjat en diferents ocasions als Emirats Àrabs per visitar el seu pare i en una d'estes visites van decidir vacunar-se contra la Covid-19, generant una allau de crítiques. Ara bé, elles no van entendre les crítiques perquè van considerar que si es vacunaven en els Emirats Àrabs Units, «les seues vacunes espanyoles podrien ser per a una altra persona».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.