Isa Pantoja revela que va vore l’esperit de Paquirri en Cantora

Isa Pantoja aparece en 'GH VIP' con una camiseta dedicada a su madre

Isa Pantoja apareix en ‘GH VIP’ amb una samarreta dedicada a la seua mare | Telecinco

 

Isa Pantoja ha narrat un succés que deixava a tots amb els pèls de punta dins de la casa: «Quan tenia 3 anys, en Cantora, jo em vaig anar a la cambra de Paco on mai ha entrat ningú, solament entra la meua mare. I una amiga de la meua mare em va dir que què em passava perquè jo mirava a la paret i em reia. I la meua mare, va escoltar un crit i li va preguntar a la seua amiga que què passava», comença dient.

    

«Ella li va dir que jo estava dient que havia vist a Paco. La meua mare va venir i em va preguntar que quina havia vist i jo li deia que el pare. Llavors, la vaig portar a l’entrada on hi ha un quadre enorme de Paco i li vaig dir que ho havia vist a ell. Des d’aquest dia la meua mare no ha tornat a entrar a aquesta cambra», explicava Isa als seus confidents a la casa Aramis i Miriam.

  

En el plató Jorge Javier Vázquez alucinaba amb la història i algun dels col·laboradors es preguntava com podia recordar-se d’aquesta història amb tan sol 3 anys. Així, la filla de la tonadillera feia unes declaracions sorprenents i macabres que van deixar als espectadors en suspens.

 

Aramis Fuster pregunta per el més enllà

La conversación derivaba que una pregunta formulada por Aramís, que le preguntaba a Isa, si su madre, Isabel Pantoja, creía en las cosas que ella hacía. A lo que Chabeli respondió que sí, pero que su madre se alejó del mundillo de lo esotérico porque una vez le leyeron la mano y se lo acertaron todo: «Le dijo que iba a tener dos hijos, que iba a casarse con un torero, que iba a tener una vida muy trágica y que su marido iba a morir en un coche».

La conversa derivava que una pregunta formulada per Aramís, que li preguntava a Isa, si la seua mare, Isabel Pantoja, creia en les coses que ella feia. Al que Chabelita va respondre que sí, però que la seua mare es va allunyar del món de l’esotèric perquè una vegada li van llegir la mà i l’hi van encertar tot: «Li va dir que anava a tindre dos fills, que anava a casar-se amb un torero, que anava a tenir una vida molt tràgica i que el seu marit anava a morir en un cotxe».

Bon rotllo con Asraf

A pesar que Chabelita ha tingut moments de baixó dins de la casa recordant la seua relació amb Omar i com ho trobava a faltar, la xicoteta d’Isabel Pantonja ha demostrat tenir un ‘feeling’ especial amb Asraf. La veritat que és la concursant està molt unida a Asraf i qui sap si amb el temps la relació podria derivar en una mica més.

 

Chabelita en su última entrevista en 'Sábado Deluxe'

Chabelita en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.