13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Isa Pantoja revela que va vore l’esperit de Paquirri en Cantora

Isa Pantoja aparece en 'GH VIP' con una camiseta dedicada a su madre

Isa Pantoja apareix en ‘GH VIP’ amb una samarreta dedicada a la seua mare | Telecinco

 

Isa Pantoja ha narrat un succés que deixava a tots amb els pèls de punta dins de la casa: «Quan tenia 3 anys, en Cantora, jo em vaig anar a la cambra de Paco on mai ha entrat ningú, solament entra la meua mare. I una amiga de la meua mare em va dir que què em passava perquè jo mirava a la paret i em reia. I la meua mare, va escoltar un crit i li va preguntar a la seua amiga que què passava», comença dient.

    

«Ella li va dir que jo estava dient que havia vist a Paco. La meua mare va venir i em va preguntar que quina havia vist i jo li deia que el pare. Llavors, la vaig portar a l’entrada on hi ha un quadre enorme de Paco i li vaig dir que ho havia vist a ell. Des d’aquest dia la meua mare no ha tornat a entrar a aquesta cambra», explicava Isa als seus confidents a la casa Aramis i Miriam.

  

En el plató Jorge Javier Vázquez alucinaba amb la història i algun dels col·laboradors es preguntava com podia recordar-se d’aquesta història amb tan sol 3 anys. Així, la filla de la tonadillera feia unes declaracions sorprenents i macabres que van deixar als espectadors en suspens.

 

Aramis Fuster pregunta per el més enllà

La conversación derivaba que una pregunta formulada por Aramís, que le preguntaba a Isa, si su madre, Isabel Pantoja, creía en las cosas que ella hacía. A lo que Chabeli respondió que sí, pero que su madre se alejó del mundillo de lo esotérico porque una vez le leyeron la mano y se lo acertaron todo: «Le dijo que iba a tener dos hijos, que iba a casarse con un torero, que iba a tener una vida muy trágica y que su marido iba a morir en un coche».

La conversa derivava que una pregunta formulada per Aramís, que li preguntava a Isa, si la seua mare, Isabel Pantoja, creia en les coses que ella feia. Al que Chabelita va respondre que sí, però que la seua mare es va allunyar del món de l’esotèric perquè una vegada li van llegir la mà i l’hi van encertar tot: «Li va dir que anava a tindre dos fills, que anava a casar-se amb un torero, que anava a tenir una vida molt tràgica i que el seu marit anava a morir en un cotxe».

Bon rotllo con Asraf

A pesar que Chabelita ha tingut moments de baixó dins de la casa recordant la seua relació amb Omar i com ho trobava a faltar, la xicoteta d’Isabel Pantonja ha demostrat tenir un ‘feeling’ especial amb Asraf. La veritat que és la concursant està molt unida a Asraf i qui sap si amb el temps la relació podria derivar en una mica més.

 

Chabelita en su última entrevista en 'Sábado Deluxe'

Chabelita en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.