11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Isa Pantoja revela que va vore l’esperit de Paquirri en Cantora

Isa Pantoja aparece en 'GH VIP' con una camiseta dedicada a su madre

Isa Pantoja apareix en ‘GH VIP’ amb una samarreta dedicada a la seua mare | Telecinco

 

Isa Pantoja ha narrat un succés que deixava a tots amb els pèls de punta dins de la casa: «Quan tenia 3 anys, en Cantora, jo em vaig anar a la cambra de Paco on mai ha entrat ningú, solament entra la meua mare. I una amiga de la meua mare em va dir que què em passava perquè jo mirava a la paret i em reia. I la meua mare, va escoltar un crit i li va preguntar a la seua amiga que què passava», comença dient.

    

«Ella li va dir que jo estava dient que havia vist a Paco. La meua mare va venir i em va preguntar que quina havia vist i jo li deia que el pare. Llavors, la vaig portar a l’entrada on hi ha un quadre enorme de Paco i li vaig dir que ho havia vist a ell. Des d’aquest dia la meua mare no ha tornat a entrar a aquesta cambra», explicava Isa als seus confidents a la casa Aramis i Miriam.

  

En el plató Jorge Javier Vázquez alucinaba amb la història i algun dels col·laboradors es preguntava com podia recordar-se d’aquesta història amb tan sol 3 anys. Així, la filla de la tonadillera feia unes declaracions sorprenents i macabres que van deixar als espectadors en suspens.

 

Aramis Fuster pregunta per el més enllà

La conversación derivaba que una pregunta formulada por Aramís, que le preguntaba a Isa, si su madre, Isabel Pantoja, creía en las cosas que ella hacía. A lo que Chabeli respondió que sí, pero que su madre se alejó del mundillo de lo esotérico porque una vez le leyeron la mano y se lo acertaron todo: «Le dijo que iba a tener dos hijos, que iba a casarse con un torero, que iba a tener una vida muy trágica y que su marido iba a morir en un coche».

La conversa derivava que una pregunta formulada per Aramís, que li preguntava a Isa, si la seua mare, Isabel Pantoja, creia en les coses que ella feia. Al que Chabelita va respondre que sí, però que la seua mare es va allunyar del món de l’esotèric perquè una vegada li van llegir la mà i l’hi van encertar tot: «Li va dir que anava a tindre dos fills, que anava a casar-se amb un torero, que anava a tenir una vida molt tràgica i que el seu marit anava a morir en un cotxe».

Bon rotllo con Asraf

A pesar que Chabelita ha tingut moments de baixó dins de la casa recordant la seua relació amb Omar i com ho trobava a faltar, la xicoteta d’Isabel Pantonja ha demostrat tenir un ‘feeling’ especial amb Asraf. La veritat que és la concursant està molt unida a Asraf i qui sap si amb el temps la relació podria derivar en una mica més.

 

Chabelita en su última entrevista en 'Sábado Deluxe'

Chabelita en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.