Isa Pantoja revela que va vore l’esperit de Paquirri en Cantora

Isa Pantoja aparece en 'GH VIP' con una camiseta dedicada a su madre

Isa Pantoja apareix en ‘GH VIP’ amb una samarreta dedicada a la seua mare | Telecinco

 

Isa Pantoja ha narrat un succés que deixava a tots amb els pèls de punta dins de la casa: «Quan tenia 3 anys, en Cantora, jo em vaig anar a la cambra de Paco on mai ha entrat ningú, solament entra la meua mare. I una amiga de la meua mare em va dir que què em passava perquè jo mirava a la paret i em reia. I la meua mare, va escoltar un crit i li va preguntar a la seua amiga que què passava», comença dient.

    

«Ella li va dir que jo estava dient que havia vist a Paco. La meua mare va venir i em va preguntar que quina havia vist i jo li deia que el pare. Llavors, la vaig portar a l’entrada on hi ha un quadre enorme de Paco i li vaig dir que ho havia vist a ell. Des d’aquest dia la meua mare no ha tornat a entrar a aquesta cambra», explicava Isa als seus confidents a la casa Aramis i Miriam.

  

En el plató Jorge Javier Vázquez alucinaba amb la història i algun dels col·laboradors es preguntava com podia recordar-se d’aquesta història amb tan sol 3 anys. Així, la filla de la tonadillera feia unes declaracions sorprenents i macabres que van deixar als espectadors en suspens.

 

Aramis Fuster pregunta per el més enllà

La conversación derivaba que una pregunta formulada por Aramís, que le preguntaba a Isa, si su madre, Isabel Pantoja, creía en las cosas que ella hacía. A lo que Chabeli respondió que sí, pero que su madre se alejó del mundillo de lo esotérico porque una vez le leyeron la mano y se lo acertaron todo: «Le dijo que iba a tener dos hijos, que iba a casarse con un torero, que iba a tener una vida muy trágica y que su marido iba a morir en un coche».

La conversa derivava que una pregunta formulada per Aramís, que li preguntava a Isa, si la seua mare, Isabel Pantoja, creia en les coses que ella feia. Al que Chabelita va respondre que sí, però que la seua mare es va allunyar del món de l’esotèric perquè una vegada li van llegir la mà i l’hi van encertar tot: «Li va dir que anava a tindre dos fills, que anava a casar-se amb un torero, que anava a tenir una vida molt tràgica i que el seu marit anava a morir en un cotxe».

Bon rotllo con Asraf

A pesar que Chabelita ha tingut moments de baixó dins de la casa recordant la seua relació amb Omar i com ho trobava a faltar, la xicoteta d’Isabel Pantonja ha demostrat tenir un ‘feeling’ especial amb Asraf. La veritat que és la concursant està molt unida a Asraf i qui sap si amb el temps la relació podria derivar en una mica més.

 

Chabelita en su última entrevista en 'Sábado Deluxe'

Chabelita en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.