19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Julio Ruz explica els motius de la seua separació amb María Jesús Ruiz

María Jesús Ruiz junto a Julio Ruz, en la Madrid Fashion Week

María Jesús Ruiz amb Julio Ruz, a la Madrid Fashion Week | València Diari

 

Fa molt pocs dies que l’exparella de Julio Ruz, Maria Jesús Ruiz va confirmar que havia posat fi a la seua relació amb l’empresari. La notícia va agafar per sorpresa a tot el món, tot i que en les últimes setmanes havien sorgit alguns rumors, sobretot després de la cancel·lació de la seua boda. La participació de la model a ‘Supervivientes’, on es va mostrar molt enamorada de Ruz, no feia pensar que la seua història poguera tenir aquest final.   

 

Sí que és cert que quan María Jesús va tornar d’Hondures es van disparar les informacions que apuntaven a alguna possible infidelitat de Julio. Tot i això, la seua relació es va mantenir estable durant mesos fins que un problema familiar va fer que botaren pels aires aquest estiu. 

 

María Jesús al·lega que Julio no es porta bé amb la seua família

L’exmiss Espanya ha passat aquestes vacances amb les seues filles però no amb el pare de la xicoteta. A partir d’ací, van començar a aparèixer notícies d’una possible ruptura, que finalment van ser confirmats per Maria Jesús, que també va explicar els motius: «Jo estime molt a Julio, però, hi ha un problema: la meua família i ell no tenen bona relació».  

 

L’empresari també va voler donar la seua versió dies després: «No entenc les seues raons i em sembla injust però no em queda més remei que acceptar la seua decisió. Ens estimem molt i supose que, amb el temps, podem ser bons amics. Ella és, sobretot, la mare de la meua filla». 

 

Julio està molt afectat per la ruptura 

En les últimes hores, però, Julio Ruz ha volgut fer un aclariment sobre els vertaders motius de la seua separació. Ruz no nega que va ser una decisió de la seua expromesa però afirmar que la causa de la fi de la seua relació no va ser un conflicte familiar. 

 

En el programa de ‘Socialité’ de Telecinco va dir: «Les famílies no. Ella ha donat una explicació, però no són les famílies». Preguntat per una possible reconciliació, Julio va assegurar que no creu que ara mateix siga possible, encara que no s’hauria de rendir, ja que no seria la primera vegada que la model torna amb l’empresari o amb la seua altra antiga parella José María Gil Salgado.  

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.