Julio Ruz explica els motius de la seua separació amb María Jesús Ruiz

María Jesús Ruiz junto a Julio Ruz, en la Madrid Fashion Week

María Jesús Ruiz amb Julio Ruz, a la Madrid Fashion Week | València Diari

 

Fa molt pocs dies que l’exparella de Julio Ruz, Maria Jesús Ruiz va confirmar que havia posat fi a la seua relació amb l’empresari. La notícia va agafar per sorpresa a tot el món, tot i que en les últimes setmanes havien sorgit alguns rumors, sobretot després de la cancel·lació de la seua boda. La participació de la model a ‘Supervivientes’, on es va mostrar molt enamorada de Ruz, no feia pensar que la seua història poguera tenir aquest final.   

 

Sí que és cert que quan María Jesús va tornar d’Hondures es van disparar les informacions que apuntaven a alguna possible infidelitat de Julio. Tot i això, la seua relació es va mantenir estable durant mesos fins que un problema familiar va fer que botaren pels aires aquest estiu. 

 

María Jesús al·lega que Julio no es porta bé amb la seua família

L’exmiss Espanya ha passat aquestes vacances amb les seues filles però no amb el pare de la xicoteta. A partir d’ací, van començar a aparèixer notícies d’una possible ruptura, que finalment van ser confirmats per Maria Jesús, que també va explicar els motius: «Jo estime molt a Julio, però, hi ha un problema: la meua família i ell no tenen bona relació».  

 

L’empresari també va voler donar la seua versió dies després: «No entenc les seues raons i em sembla injust però no em queda més remei que acceptar la seua decisió. Ens estimem molt i supose que, amb el temps, podem ser bons amics. Ella és, sobretot, la mare de la meua filla». 

 

Julio està molt afectat per la ruptura 

En les últimes hores, però, Julio Ruz ha volgut fer un aclariment sobre els vertaders motius de la seua separació. Ruz no nega que va ser una decisió de la seua expromesa però afirmar que la causa de la fi de la seua relació no va ser un conflicte familiar. 

 

En el programa de ‘Socialité’ de Telecinco va dir: «Les famílies no. Ella ha donat una explicació, però no són les famílies». Preguntat per una possible reconciliació, Julio va assegurar que no creu que ara mateix siga possible, encara que no s’hauria de rendir, ja que no seria la primera vegada que la model torna amb l’empresari o amb la seua altra antiga parella José María Gil Salgado.  

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.