Julio Ruz explica els motius de la seua separació amb María Jesús Ruiz

María Jesús Ruiz junto a Julio Ruz, en la Madrid Fashion Week

María Jesús Ruiz amb Julio Ruz, a la Madrid Fashion Week | València Diari

 

Fa molt pocs dies que l’exparella de Julio Ruz, Maria Jesús Ruiz va confirmar que havia posat fi a la seua relació amb l’empresari. La notícia va agafar per sorpresa a tot el món, tot i que en les últimes setmanes havien sorgit alguns rumors, sobretot després de la cancel·lació de la seua boda. La participació de la model a ‘Supervivientes’, on es va mostrar molt enamorada de Ruz, no feia pensar que la seua història poguera tenir aquest final.   

 

Sí que és cert que quan María Jesús va tornar d’Hondures es van disparar les informacions que apuntaven a alguna possible infidelitat de Julio. Tot i això, la seua relació es va mantenir estable durant mesos fins que un problema familiar va fer que botaren pels aires aquest estiu. 

 

María Jesús al·lega que Julio no es porta bé amb la seua família

L’exmiss Espanya ha passat aquestes vacances amb les seues filles però no amb el pare de la xicoteta. A partir d’ací, van començar a aparèixer notícies d’una possible ruptura, que finalment van ser confirmats per Maria Jesús, que també va explicar els motius: «Jo estime molt a Julio, però, hi ha un problema: la meua família i ell no tenen bona relació».  

 

L’empresari també va voler donar la seua versió dies després: «No entenc les seues raons i em sembla injust però no em queda més remei que acceptar la seua decisió. Ens estimem molt i supose que, amb el temps, podem ser bons amics. Ella és, sobretot, la mare de la meua filla». 

 

Julio està molt afectat per la ruptura 

En les últimes hores, però, Julio Ruz ha volgut fer un aclariment sobre els vertaders motius de la seua separació. Ruz no nega que va ser una decisió de la seua expromesa però afirmar que la causa de la fi de la seua relació no va ser un conflicte familiar. 

 

En el programa de ‘Socialité’ de Telecinco va dir: «Les famílies no. Ella ha donat una explicació, però no són les famílies». Preguntat per una possible reconciliació, Julio va assegurar que no creu que ara mateix siga possible, encara que no s’hauria de rendir, ja que no seria la primera vegada que la model torna amb l’empresari o amb la seua altra antiga parella José María Gil Salgado.  

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.