19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Julio Ruz explica els motius de la seua separació amb María Jesús Ruiz

María Jesús Ruiz junto a Julio Ruz, en la Madrid Fashion Week

María Jesús Ruiz amb Julio Ruz, a la Madrid Fashion Week | València Diari

 

Fa molt pocs dies que l’exparella de Julio Ruz, Maria Jesús Ruiz va confirmar que havia posat fi a la seua relació amb l’empresari. La notícia va agafar per sorpresa a tot el món, tot i que en les últimes setmanes havien sorgit alguns rumors, sobretot després de la cancel·lació de la seua boda. La participació de la model a ‘Supervivientes’, on es va mostrar molt enamorada de Ruz, no feia pensar que la seua història poguera tenir aquest final.   

 

Sí que és cert que quan María Jesús va tornar d’Hondures es van disparar les informacions que apuntaven a alguna possible infidelitat de Julio. Tot i això, la seua relació es va mantenir estable durant mesos fins que un problema familiar va fer que botaren pels aires aquest estiu. 

 

María Jesús al·lega que Julio no es porta bé amb la seua família

L’exmiss Espanya ha passat aquestes vacances amb les seues filles però no amb el pare de la xicoteta. A partir d’ací, van començar a aparèixer notícies d’una possible ruptura, que finalment van ser confirmats per Maria Jesús, que també va explicar els motius: «Jo estime molt a Julio, però, hi ha un problema: la meua família i ell no tenen bona relació».  

 

L’empresari també va voler donar la seua versió dies després: «No entenc les seues raons i em sembla injust però no em queda més remei que acceptar la seua decisió. Ens estimem molt i supose que, amb el temps, podem ser bons amics. Ella és, sobretot, la mare de la meua filla». 

 

Julio està molt afectat per la ruptura 

En les últimes hores, però, Julio Ruz ha volgut fer un aclariment sobre els vertaders motius de la seua separació. Ruz no nega que va ser una decisió de la seua expromesa però afirmar que la causa de la fi de la seua relació no va ser un conflicte familiar. 

 

En el programa de ‘Socialité’ de Telecinco va dir: «Les famílies no. Ella ha donat una explicació, però no són les famílies». Preguntat per una possible reconciliació, Julio va assegurar que no creu que ara mateix siga possible, encara que no s’hauria de rendir, ja que no seria la primera vegada que la model torna amb l’empresari o amb la seua altra antiga parella José María Gil Salgado.  

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sindicats de SGISE demanen que els bombers forestals no siguen caps de turc de la dana

Els sindicats de SGISE han demanat que no es criminalitze als bombers forestals per la dana de 2024 i han recolzat a huit agents citats com a testimonis. Reclamen suport jurídic, psicològic i reconeixement, i criden a distingir entre tasques de camp i decisions estratègiques.

Bernal i Cancel·le arranquen com a titulars en el Barça; Pedri i Rashford, a la banqueta

El Barça introduïx dos novetats en l'onze davant el Llevant: Marc Bernal i Joao Cancel·le seran titulars. Pedri i Marcus Rashford reben l'alta però comencen en la banqueta.

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.