Julio Ruz explica els motius de la seua separació amb María Jesús Ruiz

María Jesús Ruiz junto a Julio Ruz, en la Madrid Fashion Week

María Jesús Ruiz amb Julio Ruz, a la Madrid Fashion Week | València Diari

 

Fa molt pocs dies que l’exparella de Julio Ruz, Maria Jesús Ruiz va confirmar que havia posat fi a la seua relació amb l’empresari. La notícia va agafar per sorpresa a tot el món, tot i que en les últimes setmanes havien sorgit alguns rumors, sobretot després de la cancel·lació de la seua boda. La participació de la model a ‘Supervivientes’, on es va mostrar molt enamorada de Ruz, no feia pensar que la seua història poguera tenir aquest final.   

 

Sí que és cert que quan María Jesús va tornar d’Hondures es van disparar les informacions que apuntaven a alguna possible infidelitat de Julio. Tot i això, la seua relació es va mantenir estable durant mesos fins que un problema familiar va fer que botaren pels aires aquest estiu. 

 

María Jesús al·lega que Julio no es porta bé amb la seua família

L’exmiss Espanya ha passat aquestes vacances amb les seues filles però no amb el pare de la xicoteta. A partir d’ací, van començar a aparèixer notícies d’una possible ruptura, que finalment van ser confirmats per Maria Jesús, que també va explicar els motius: «Jo estime molt a Julio, però, hi ha un problema: la meua família i ell no tenen bona relació».  

 

L’empresari també va voler donar la seua versió dies després: «No entenc les seues raons i em sembla injust però no em queda més remei que acceptar la seua decisió. Ens estimem molt i supose que, amb el temps, podem ser bons amics. Ella és, sobretot, la mare de la meua filla». 

 

Julio està molt afectat per la ruptura 

En les últimes hores, però, Julio Ruz ha volgut fer un aclariment sobre els vertaders motius de la seua separació. Ruz no nega que va ser una decisió de la seua expromesa però afirmar que la causa de la fi de la seua relació no va ser un conflicte familiar. 

 

En el programa de ‘Socialité’ de Telecinco va dir: «Les famílies no. Ella ha donat una explicació, però no són les famílies». Preguntat per una possible reconciliació, Julio va assegurar que no creu que ara mateix siga possible, encara que no s’hauria de rendir, ja que no seria la primera vegada que la model torna amb l’empresari o amb la seua altra antiga parella José María Gil Salgado.  

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.