L’Ajuntament de València i promotors treballen ja en els Concerts de Vivers de juliol

Sembla que l’Ajuntament de València treballa per a recuperar enguany els concerts de la Fira de Juliol als Jardins de Vivers. En este 2021 pareix que, al voltant d’una desena de promotors locals negocia ja amb diferents artistes per a conformar el cartell dels tradicionals concerts d’estiu.

Encara que, fonts municipals adverteixen que, de moment no hi ha res tancat encara i tot dependrà de l’evolució de la pandèmia del coronavirus i de les restriccions sanitàries que estiguen vigents este estiu.

El que sí que sembla probable és que, en el cas en cas que es duga a terme una nova edició dels Concerts de Vivers, es farà amb el públic sentat, reducció d’aforament i distància de seguretat entre el públic.

 

La seguretat per damunt de tot

Endur-se endavant tot seria molt segur, si l’aforament habitual de les actuacions amb el públic sentat és de 2.500 i 3.000 persones, en la possible edició de juliol de 2021 es podria reduir al voltant de les 2.000 persones per a complir amb els criteris sanitaris actualment vigents. Es tracta, de totes maneres, d’una estimació provisional i a l’espera de les mesures que vaja aprovant la Generalitat per als espectacles a l’aire lliure.

Seria un aforament un poc menor al dels concerts que, per exemple, s’han programat per a este mes de maig en la Marina Sud, per als quals es preveu que puguen assistir unes 3.000 persones assegudes en el públic, encara que en este cas el recinte és bastant major que el de l’esplanada dels Jardins de Vivers.

Quant als artistes que podrien participar en la nova edició dels Concerts de Vivers, encara que se segueix negociant, i caldria confirmar primer la celebració del cicle abans de fer-los públics. El que sí que pareix es que dificilment podrà recuperar-se el cartell que va arribar a presentar-se en 2020, però que es va suspendre íntegrament per l’esclat de la pandèmia de la covid-19. 

 

L’any passat abans de cancel·lar hi havia un bon cartell

 

 

El 5 de març del passat any -dies abans que s’anunciés la suspensió de les falles-, l’Ajuntament de València va presentar el cartell de Concerts de Vivers de 2020 amb 18 concerts al voltant de 40 solistes i bandes.

Entre ells, s’havia programat les actuacions de Paul Weller, ResidentSimple Minds o Roger Hodgson, artistes estrangers que en les actuals condicions poden tenir complicat organitzar una gira fora dels seus països.

També s’havia anunciat les actuacions de Sebastián Yatra, Desakato, Mafalda, Smoking Souls, Madame Blues, l’Índia Martinez, Baró Vermell, Urpa, Cupido, Lladella Russa, Álex Kapranos, Amaia, Natalia Lacunza, Núria Graham, Fa la gara-gara, Els Secrets, Coc Malla, Sole Giménez, Ana Torroja, Lola Indigo, Medina Kid, Fangoria Nancys Rosses, Macaco, Maluks, Nonai Sound Dj, Mala Rodríguez, Els de Falles, Benito Kamelas i Cors Elèctrics.

A mitjan maig, i encara que les xifres de contagis havien descendit de manera clara respecte als mesos de març i abril, l’ajuntament va decidir suspendre els concerts pel fet que les restriccions d’aforament per a espectacles a l’aire lliure impossibilitaven la seua celebració.

No va ser fins al mes d’agost quan la ciutat de València va tornar a acollir concerts a l’aire lliure. Aquell mes la Marina va acollir les actuacions del cicle de Nits al Carme -que s’anaven a celebrar inicialment en el Centre de Cultura Comtemporànea-, en el qual van participar Izal, Pablo López, David Bisbal, Miguel Poveda, Dorian o Los Secretos.

Ara sols cal esperar per a veure com evoluciona tot, primer que res està tot la nostra seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.