L’Ajuntament de València i promotors treballen ja en els Concerts de Vivers de juliol

Sembla que l’Ajuntament de València treballa per a recuperar enguany els concerts de la Fira de Juliol als Jardins de Vivers. En este 2021 pareix que, al voltant d’una desena de promotors locals negocia ja amb diferents artistes per a conformar el cartell dels tradicionals concerts d’estiu.

Encara que, fonts municipals adverteixen que, de moment no hi ha res tancat encara i tot dependrà de l’evolució de la pandèmia del coronavirus i de les restriccions sanitàries que estiguen vigents este estiu.

El que sí que sembla probable és que, en el cas en cas que es duga a terme una nova edició dels Concerts de Vivers, es farà amb el públic sentat, reducció d’aforament i distància de seguretat entre el públic.

 

La seguretat per damunt de tot

Endur-se endavant tot seria molt segur, si l’aforament habitual de les actuacions amb el públic sentat és de 2.500 i 3.000 persones, en la possible edició de juliol de 2021 es podria reduir al voltant de les 2.000 persones per a complir amb els criteris sanitaris actualment vigents. Es tracta, de totes maneres, d’una estimació provisional i a l’espera de les mesures que vaja aprovant la Generalitat per als espectacles a l’aire lliure.

Seria un aforament un poc menor al dels concerts que, per exemple, s’han programat per a este mes de maig en la Marina Sud, per als quals es preveu que puguen assistir unes 3.000 persones assegudes en el públic, encara que en este cas el recinte és bastant major que el de l’esplanada dels Jardins de Vivers.

Quant als artistes que podrien participar en la nova edició dels Concerts de Vivers, encara que se segueix negociant, i caldria confirmar primer la celebració del cicle abans de fer-los públics. El que sí que pareix es que dificilment podrà recuperar-se el cartell que va arribar a presentar-se en 2020, però que es va suspendre íntegrament per l’esclat de la pandèmia de la covid-19. 

 

L’any passat abans de cancel·lar hi havia un bon cartell

 

 

El 5 de març del passat any -dies abans que s’anunciés la suspensió de les falles-, l’Ajuntament de València va presentar el cartell de Concerts de Vivers de 2020 amb 18 concerts al voltant de 40 solistes i bandes.

Entre ells, s’havia programat les actuacions de Paul Weller, ResidentSimple Minds o Roger Hodgson, artistes estrangers que en les actuals condicions poden tenir complicat organitzar una gira fora dels seus països.

També s’havia anunciat les actuacions de Sebastián Yatra, Desakato, Mafalda, Smoking Souls, Madame Blues, l’Índia Martinez, Baró Vermell, Urpa, Cupido, Lladella Russa, Álex Kapranos, Amaia, Natalia Lacunza, Núria Graham, Fa la gara-gara, Els Secrets, Coc Malla, Sole Giménez, Ana Torroja, Lola Indigo, Medina Kid, Fangoria Nancys Rosses, Macaco, Maluks, Nonai Sound Dj, Mala Rodríguez, Els de Falles, Benito Kamelas i Cors Elèctrics.

A mitjan maig, i encara que les xifres de contagis havien descendit de manera clara respecte als mesos de març i abril, l’ajuntament va decidir suspendre els concerts pel fet que les restriccions d’aforament per a espectacles a l’aire lliure impossibilitaven la seua celebració.

No va ser fins al mes d’agost quan la ciutat de València va tornar a acollir concerts a l’aire lliure. Aquell mes la Marina va acollir les actuacions del cicle de Nits al Carme -que s’anaven a celebrar inicialment en el Centre de Cultura Comtemporànea-, en el qual van participar Izal, Pablo López, David Bisbal, Miguel Poveda, Dorian o Los Secretos.

Ara sols cal esperar per a veure com evoluciona tot, primer que res està tot la nostra seguretat.

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.