16.2 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

L’Ajuntament de València i promotors treballen ja en els Concerts de Vivers de juliol

Sembla que l’Ajuntament de València treballa per a recuperar enguany els concerts de la Fira de Juliol als Jardins de Vivers. En este 2021 pareix que, al voltant d’una desena de promotors locals negocia ja amb diferents artistes per a conformar el cartell dels tradicionals concerts d’estiu.

Encara que, fonts municipals adverteixen que, de moment no hi ha res tancat encara i tot dependrà de l’evolució de la pandèmia del coronavirus i de les restriccions sanitàries que estiguen vigents este estiu.

El que sí que sembla probable és que, en el cas en cas que es duga a terme una nova edició dels Concerts de Vivers, es farà amb el públic sentat, reducció d’aforament i distància de seguretat entre el públic.

 

La seguretat per damunt de tot

Endur-se endavant tot seria molt segur, si l’aforament habitual de les actuacions amb el públic sentat és de 2.500 i 3.000 persones, en la possible edició de juliol de 2021 es podria reduir al voltant de les 2.000 persones per a complir amb els criteris sanitaris actualment vigents. Es tracta, de totes maneres, d’una estimació provisional i a l’espera de les mesures que vaja aprovant la Generalitat per als espectacles a l’aire lliure.

Seria un aforament un poc menor al dels concerts que, per exemple, s’han programat per a este mes de maig en la Marina Sud, per als quals es preveu que puguen assistir unes 3.000 persones assegudes en el públic, encara que en este cas el recinte és bastant major que el de l’esplanada dels Jardins de Vivers.

Quant als artistes que podrien participar en la nova edició dels Concerts de Vivers, encara que se segueix negociant, i caldria confirmar primer la celebració del cicle abans de fer-los públics. El que sí que pareix es que dificilment podrà recuperar-se el cartell que va arribar a presentar-se en 2020, però que es va suspendre íntegrament per l’esclat de la pandèmia de la covid-19. 

 

L’any passat abans de cancel·lar hi havia un bon cartell

 

 

El 5 de març del passat any -dies abans que s’anunciés la suspensió de les falles-, l’Ajuntament de València va presentar el cartell de Concerts de Vivers de 2020 amb 18 concerts al voltant de 40 solistes i bandes.

Entre ells, s’havia programat les actuacions de Paul Weller, ResidentSimple Minds o Roger Hodgson, artistes estrangers que en les actuals condicions poden tenir complicat organitzar una gira fora dels seus països.

També s’havia anunciat les actuacions de Sebastián Yatra, Desakato, Mafalda, Smoking Souls, Madame Blues, l’Índia Martinez, Baró Vermell, Urpa, Cupido, Lladella Russa, Álex Kapranos, Amaia, Natalia Lacunza, Núria Graham, Fa la gara-gara, Els Secrets, Coc Malla, Sole Giménez, Ana Torroja, Lola Indigo, Medina Kid, Fangoria Nancys Rosses, Macaco, Maluks, Nonai Sound Dj, Mala Rodríguez, Els de Falles, Benito Kamelas i Cors Elèctrics.

A mitjan maig, i encara que les xifres de contagis havien descendit de manera clara respecte als mesos de març i abril, l’ajuntament va decidir suspendre els concerts pel fet que les restriccions d’aforament per a espectacles a l’aire lliure impossibilitaven la seua celebració.

No va ser fins al mes d’agost quan la ciutat de València va tornar a acollir concerts a l’aire lliure. Aquell mes la Marina va acollir les actuacions del cicle de Nits al Carme -que s’anaven a celebrar inicialment en el Centre de Cultura Comtemporànea-, en el qual van participar Izal, Pablo López, David Bisbal, Miguel Poveda, Dorian o Los Secretos.

Ara sols cal esperar per a veure com evoluciona tot, primer que res està tot la nostra seguretat.

Últimes notícies

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.