Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021 a tota Espanya

 

Cerques treball a Espanya? La companyia alemanya de supermercats Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021.

La cadena inaugurarà 40 nous establiments a Espanya per als quals necessitarà ampliar la plantilla.

En el seu procés d’expansió continua amb noves obertures en tot el territori espanyol, després d’invertir durant l’any passat 350 milions d’euros en l’obertura de prop de 40 botigues i la inauguració d’una plataforma logística en la localitat d’Agüimes (Gran Canària).

De tal manera que, amb prop de 1.700 milions d’euros invertits en la posada en marxa d’aproximadament 180 establiments i tres magatzems, la cadena de supermercats ja presenta més de 630 punts de venda i 11 centres logístics a Espanya.

Mil llocs de treball en Lidl

 

Quant a l’any 2021 Lidl preveu realitzar una inversió de més de 400 milions d’euros per a reforçar la seua presència al nostre país.

Per a això, té l’objectiu de sumar al voltant de 40 noves botigues a la seua xarxa comercial i augmentar els recursos logístics a escala nacional.

Lidl continua generant llocs de treball en la seua fase de creixement arribant a aconseguir en els últims cinc anys prop de 5.900 noves ocupacions fins a augmentar un 36% la seua plantilla.

Actualment, el nombre de treballadors ascendeix a més de 17.000 treballadors. Fins i tot, de cara al futur, preveu continuar amb les contractacions i oportunitats laborals a més de 1.000 persones en 2021.

D’igual manera que, fomentar l’ocupació juvenil, gràcies a iniciatives com ‘l’Aliança per la FP: una estratègia de país’, promoguda pel Govern.

Consulta les ofertes d’ocupació en Lidl que estan disponibles en el seu portal d’ocupació.

Últimes notícies

Mazón es personarà en tres juís per les amenaces de mort rebudes després de la DANA

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón ha decidit personar-se en tres procediments judicials oberts per les amenaces de mort que va rebre en xarxes socials després de la DANA d’octubre de 2024, per a impulsar les diligències.

Awa Fam tanca un any històric a la WNBA amb rècord d’anotació

La alacantina Awa Fam ha conclòs la seua primera temporada a la WNBA amb 10,3 punts i 5,9 rebots de mitjana, un rècord personal de 22 punts i diverses marques de precocitat, tot i el mal any de les Seattle Storm.

La Seguretat Social alerta d’un SMS fals que busca quedar-se amb les dades bancàries

Els ciberdelinqüents utilitzen deutes i prestacions pendents com a reclam per dirigir les víctimes a pàgines fraudulentes

Oratge estable i més calor a la Comunitat Valenciana a finals de setembre

La Comunitat Valenciana afronta l’últim cap de setmana de setembre amb temps estable, cel poc nuvolós i temperatures que es mantindran o pujaran lleugerament. El vent serà fluix amb intervals moderats al litoral i la mar es preveu en situació de calma relativa.

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.