13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021 a tota Espanya

 

Cerques treball a Espanya? La companyia alemanya de supermercats Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021.

La cadena inaugurarà 40 nous establiments a Espanya per als quals necessitarà ampliar la plantilla.

En el seu procés d’expansió continua amb noves obertures en tot el territori espanyol, després d’invertir durant l’any passat 350 milions d’euros en l’obertura de prop de 40 botigues i la inauguració d’una plataforma logística en la localitat d’Agüimes (Gran Canària).

De tal manera que, amb prop de 1.700 milions d’euros invertits en la posada en marxa d’aproximadament 180 establiments i tres magatzems, la cadena de supermercats ja presenta més de 630 punts de venda i 11 centres logístics a Espanya.

Mil llocs de treball en Lidl

 

Quant a l’any 2021 Lidl preveu realitzar una inversió de més de 400 milions d’euros per a reforçar la seua presència al nostre país.

Per a això, té l’objectiu de sumar al voltant de 40 noves botigues a la seua xarxa comercial i augmentar els recursos logístics a escala nacional.

Lidl continua generant llocs de treball en la seua fase de creixement arribant a aconseguir en els últims cinc anys prop de 5.900 noves ocupacions fins a augmentar un 36% la seua plantilla.

Actualment, el nombre de treballadors ascendeix a més de 17.000 treballadors. Fins i tot, de cara al futur, preveu continuar amb les contractacions i oportunitats laborals a més de 1.000 persones en 2021.

D’igual manera que, fomentar l’ocupació juvenil, gràcies a iniciatives com ‘l’Aliança per la FP: una estratègia de país’, promoguda pel Govern.

Consulta les ofertes d’ocupació en Lidl que estan disponibles en el seu portal d’ocupació.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.