Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021 a tota Espanya

 

Cerques treball a Espanya? La companyia alemanya de supermercats Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021.

La cadena inaugurarà 40 nous establiments a Espanya per als quals necessitarà ampliar la plantilla.

En el seu procés d’expansió continua amb noves obertures en tot el territori espanyol, després d’invertir durant l’any passat 350 milions d’euros en l’obertura de prop de 40 botigues i la inauguració d’una plataforma logística en la localitat d’Agüimes (Gran Canària).

De tal manera que, amb prop de 1.700 milions d’euros invertits en la posada en marxa d’aproximadament 180 establiments i tres magatzems, la cadena de supermercats ja presenta més de 630 punts de venda i 11 centres logístics a Espanya.

Mil llocs de treball en Lidl

 

Quant a l’any 2021 Lidl preveu realitzar una inversió de més de 400 milions d’euros per a reforçar la seua presència al nostre país.

Per a això, té l’objectiu de sumar al voltant de 40 noves botigues a la seua xarxa comercial i augmentar els recursos logístics a escala nacional.

Lidl continua generant llocs de treball en la seua fase de creixement arribant a aconseguir en els últims cinc anys prop de 5.900 noves ocupacions fins a augmentar un 36% la seua plantilla.

Actualment, el nombre de treballadors ascendeix a més de 17.000 treballadors. Fins i tot, de cara al futur, preveu continuar amb les contractacions i oportunitats laborals a més de 1.000 persones en 2021.

D’igual manera que, fomentar l’ocupació juvenil, gràcies a iniciatives com ‘l’Aliança per la FP: una estratègia de país’, promoguda pel Govern.

Consulta les ofertes d’ocupació en Lidl que estan disponibles en el seu portal d’ocupació.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.