Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021 a tota Espanya

 

Cerques treball a Espanya? La companyia alemanya de supermercats Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021.

La cadena inaugurarà 40 nous establiments a Espanya per als quals necessitarà ampliar la plantilla.

En el seu procés d’expansió continua amb noves obertures en tot el territori espanyol, després d’invertir durant l’any passat 350 milions d’euros en l’obertura de prop de 40 botigues i la inauguració d’una plataforma logística en la localitat d’Agüimes (Gran Canària).

De tal manera que, amb prop de 1.700 milions d’euros invertits en la posada en marxa d’aproximadament 180 establiments i tres magatzems, la cadena de supermercats ja presenta més de 630 punts de venda i 11 centres logístics a Espanya.

Mil llocs de treball en Lidl

 

Quant a l’any 2021 Lidl preveu realitzar una inversió de més de 400 milions d’euros per a reforçar la seua presència al nostre país.

Per a això, té l’objectiu de sumar al voltant de 40 noves botigues a la seua xarxa comercial i augmentar els recursos logístics a escala nacional.

Lidl continua generant llocs de treball en la seua fase de creixement arribant a aconseguir en els últims cinc anys prop de 5.900 noves ocupacions fins a augmentar un 36% la seua plantilla.

Actualment, el nombre de treballadors ascendeix a més de 17.000 treballadors. Fins i tot, de cara al futur, preveu continuar amb les contractacions i oportunitats laborals a més de 1.000 persones en 2021.

D’igual manera que, fomentar l’ocupació juvenil, gràcies a iniciatives com ‘l’Aliança per la FP: una estratègia de país’, promoguda pel Govern.

Consulta les ofertes d’ocupació en Lidl que estan disponibles en el seu portal d’ocupació.

Últimes notícies

L’informe d’Emergències de les 21.30 del 29-O assegurava que la hidrologia no donava problemes

Un informe d’Emergències de la Generalitat remés a les 21.35 hores del 29 d’octubre de 2024 afirmava que no hi havia informació de problemes hidrològics durant la dana en què van morir 231 persones a València, malgrat les greus incidències recollides al document.

Els veïns de Tales reclamen tornar uns minuts per alimentar els animals

Els veïns de Tales, encara desallotjats per l’incendi de la Vall d'Uixó, demanen que els deixen entrar uns minuts al poble per donar menjar i aigua als animals. La Guàrdia Civil manté el tall de la carretera i rebutja, de moment, qualsevol accés.

La Comunitat Valenciana batrà rècord d’ingressos de finançament en 2027 amb 16.311 milions

La Comunitat Valenciana rebrà en 2027 unes entregues a compte rècord de 16.311 milions, un 8,8 % més que en 2026, que s’elevaran fins als 18.968 milions si es compta la liquidació de 2025. El ministre Arcadi España critica que el Consell haja demanat ajornar el Consell de Política Fiscal i Financera i rebutge negociar el nou model de finançament.

Més Guàrdia Civil per l’Arenal Sound mentre seguix l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha anunciat un reforç de la Guàrdia Civil amb agents d’altres províncies per cobrir l’Arenal Sound i l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.
FILMOTECA D'ESTIU