Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021 a tota Espanya

 

Cerques treball a Espanya? La companyia alemanya de supermercats Lidl crearà 1.000 llocs de treball en 2021.

La cadena inaugurarà 40 nous establiments a Espanya per als quals necessitarà ampliar la plantilla.

En el seu procés d’expansió continua amb noves obertures en tot el territori espanyol, després d’invertir durant l’any passat 350 milions d’euros en l’obertura de prop de 40 botigues i la inauguració d’una plataforma logística en la localitat d’Agüimes (Gran Canària).

De tal manera que, amb prop de 1.700 milions d’euros invertits en la posada en marxa d’aproximadament 180 establiments i tres magatzems, la cadena de supermercats ja presenta més de 630 punts de venda i 11 centres logístics a Espanya.

Mil llocs de treball en Lidl

 

Quant a l’any 2021 Lidl preveu realitzar una inversió de més de 400 milions d’euros per a reforçar la seua presència al nostre país.

Per a això, té l’objectiu de sumar al voltant de 40 noves botigues a la seua xarxa comercial i augmentar els recursos logístics a escala nacional.

Lidl continua generant llocs de treball en la seua fase de creixement arribant a aconseguir en els últims cinc anys prop de 5.900 noves ocupacions fins a augmentar un 36% la seua plantilla.

Actualment, el nombre de treballadors ascendeix a més de 17.000 treballadors. Fins i tot, de cara al futur, preveu continuar amb les contractacions i oportunitats laborals a més de 1.000 persones en 2021.

D’igual manera que, fomentar l’ocupació juvenil, gràcies a iniciatives com ‘l’Aliança per la FP: una estratègia de país’, promoguda pel Govern.

Consulta les ofertes d’ocupació en Lidl que estan disponibles en el seu portal d’ocupació.

Últimes notícies

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.
FILMOTECA D'ESTIU