Per què la ‘Lotería del Niño’ toca més que la de Nadal?

El 6 de gener es produirà un altre dels esdeveniments més esperats de l’any de Loteries i Apostes de l’Estat, el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’. També coneguda com la Loteria de Reis pel dia en què es produeix, un dels dubtes que és per què toca més la ‘Lotería del Niño’ que el Sorteig Extraordinari de Nadal, que es va produir al desembre.

Si encara no tens el teu dècim no i vols jugar al Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ d’enguany no t’oblides de fer-lo abans de la data límit, es pot comprar tant en punts de venda físics oficials com en línia.

Algunes diferències entre el Sorteig del ‘Niño’ i el de Nadal

Un dels aspectes a tindre en compte sobre per què el Sorteig del ‘Niño’ 2023 toca més que el Sorteig de Nadal és que el primer té una menor quantitat de premis a repartir aparentment, ja que es forma bàsicament de: primer premi, segon, tercer, aproximacions, centenes, últimes xifres i reintegrament. No obstant això, la Loteria de Nadal sembla que té més categories de premis, com el primer, segon, tercer, diferents quarts i cinquens números agraciats, etc.

A més, el Sorteig del ‘Niño’ 2023 reparteix 700 milions d’euros en premis, enfront dels 2.408 milions de la Loteria de Nadal. En contraposició, l’emissió de la Loteria Nacional del ‘Niño’ és de 50 sèries de 100.000 bitllets cadascuna enfront de les 172 sèries de 100.000 bitllets del sorteig extraordinari celebrat de desembre.

La raó per la qual la ‘Lotería del Niño’ toca més

El secret que explica per què el Sorteig del ‘Niño’ toca més que el la Loteria de Nadal es troba en els reintegraments, és a dir, el premi que et permet recuperar el gastat en el dècim. I és que en el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ hi ha tres números agraciats amb reintegrament, 29.999 premis per a aquesta categoria, mentre que en el sorteig de Nadal només un número s’emporta la devolució amb 9.999 premis.

En el Sorteig del ‘Niño’ 2023 l’últim número del primer premi es correspon amb el reintegrament, però a més hi hauran dos extraccions més dels bombos per a anunciar altres dos números agraciats amb la devolució. La Loteria del Xiquet compta amb 37.920 premis per sèrie, enfront dels 15.304 de la Loteria de Nadal.

Últimes notícies

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.