9.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Per què la ‘Lotería del Niño’ toca més que la de Nadal?

El 6 de gener es produirà un altre dels esdeveniments més esperats de l’any de Loteries i Apostes de l’Estat, el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’. També coneguda com la Loteria de Reis pel dia en què es produeix, un dels dubtes que és per què toca més la ‘Lotería del Niño’ que el Sorteig Extraordinari de Nadal, que es va produir al desembre.

Si encara no tens el teu dècim no i vols jugar al Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ d’enguany no t’oblides de fer-lo abans de la data límit, es pot comprar tant en punts de venda físics oficials com en línia.

Algunes diferències entre el Sorteig del ‘Niño’ i el de Nadal

Un dels aspectes a tindre en compte sobre per què el Sorteig del ‘Niño’ 2023 toca més que el Sorteig de Nadal és que el primer té una menor quantitat de premis a repartir aparentment, ja que es forma bàsicament de: primer premi, segon, tercer, aproximacions, centenes, últimes xifres i reintegrament. No obstant això, la Loteria de Nadal sembla que té més categories de premis, com el primer, segon, tercer, diferents quarts i cinquens números agraciats, etc.

A més, el Sorteig del ‘Niño’ 2023 reparteix 700 milions d’euros en premis, enfront dels 2.408 milions de la Loteria de Nadal. En contraposició, l’emissió de la Loteria Nacional del ‘Niño’ és de 50 sèries de 100.000 bitllets cadascuna enfront de les 172 sèries de 100.000 bitllets del sorteig extraordinari celebrat de desembre.

La raó per la qual la ‘Lotería del Niño’ toca més

El secret que explica per què el Sorteig del ‘Niño’ toca més que el la Loteria de Nadal es troba en els reintegraments, és a dir, el premi que et permet recuperar el gastat en el dècim. I és que en el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ hi ha tres números agraciats amb reintegrament, 29.999 premis per a aquesta categoria, mentre que en el sorteig de Nadal només un número s’emporta la devolució amb 9.999 premis.

En el Sorteig del ‘Niño’ 2023 l’últim número del primer premi es correspon amb el reintegrament, però a més hi hauran dos extraccions més dels bombos per a anunciar altres dos números agraciats amb la devolució. La Loteria del Xiquet compta amb 37.920 premis per sèrie, enfront dels 15.304 de la Loteria de Nadal.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.