Per què la ‘Lotería del Niño’ toca més que la de Nadal?

El 6 de gener es produirà un altre dels esdeveniments més esperats de l’any de Loteries i Apostes de l’Estat, el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’. També coneguda com la Loteria de Reis pel dia en què es produeix, un dels dubtes que és per què toca més la ‘Lotería del Niño’ que el Sorteig Extraordinari de Nadal, que es va produir al desembre.

Si encara no tens el teu dècim no i vols jugar al Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ d’enguany no t’oblides de fer-lo abans de la data límit, es pot comprar tant en punts de venda físics oficials com en línia.

Algunes diferències entre el Sorteig del ‘Niño’ i el de Nadal

Un dels aspectes a tindre en compte sobre per què el Sorteig del ‘Niño’ 2023 toca més que el Sorteig de Nadal és que el primer té una menor quantitat de premis a repartir aparentment, ja que es forma bàsicament de: primer premi, segon, tercer, aproximacions, centenes, últimes xifres i reintegrament. No obstant això, la Loteria de Nadal sembla que té més categories de premis, com el primer, segon, tercer, diferents quarts i cinquens números agraciats, etc.

A més, el Sorteig del ‘Niño’ 2023 reparteix 700 milions d’euros en premis, enfront dels 2.408 milions de la Loteria de Nadal. En contraposició, l’emissió de la Loteria Nacional del ‘Niño’ és de 50 sèries de 100.000 bitllets cadascuna enfront de les 172 sèries de 100.000 bitllets del sorteig extraordinari celebrat de desembre.

La raó per la qual la ‘Lotería del Niño’ toca més

El secret que explica per què el Sorteig del ‘Niño’ toca més que el la Loteria de Nadal es troba en els reintegraments, és a dir, el premi que et permet recuperar el gastat en el dècim. I és que en el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ hi ha tres números agraciats amb reintegrament, 29.999 premis per a aquesta categoria, mentre que en el sorteig de Nadal només un número s’emporta la devolució amb 9.999 premis.

En el Sorteig del ‘Niño’ 2023 l’últim número del primer premi es correspon amb el reintegrament, però a més hi hauran dos extraccions més dels bombos per a anunciar altres dos números agraciats amb la devolució. La Loteria del Xiquet compta amb 37.920 premis per sèrie, enfront dels 15.304 de la Loteria de Nadal.

Últimes notícies

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.