El nou maldecap de Shakira que la deixa perplexa i ha acabat en els tribunals

 

La cantant colombiana Shakira s’ha quedat de pedra quan ha descobert el que uns rapers alemanys cantaven sobre ella. La de Barranquilla ha denunciat als dos cantants per haver creat una cançó amb el seu nom a on parlen despectivament sobre la seua persona.

 

Davant d’este fet, la cantant no ha dubtat en contactar amb els seus advocats i prendre mesures legals contra els dos artistes que, a demés, han usat la seua imatge per a fer la portada de la cançó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dos artistes han sigut denunciats

Fa uns mesos que la cançó en qüestió va vore la llum. Els seus autors són Kalazh44 i Samra i en el tema titulat ‘Shakira’ parlen de Colòmbia i de la cocaïna. El programa televisiu ‘Suelta la Sopa’ va explicar en directe que Shakira es va enfadar moltíssim quan va descobrir de l’existència de la cançó i «immediatament va cridar indignada al seu equip d’advocats per a prendre cartes en l’assumpte».

 

Per si no fora prou, la cançó té una frase que diu «dibuixa coca colombiana com Shakira», frase que sense dubte va indignar a la cantant. Però encara hi ha més i és que per les xarxes socials circula la portada del tema que consta d’una imatge amb la cara de Shakira a on se la veu aguantant un paper enrotllat en la mà mentres damunt d’una taula hi ha unes ratlles de cocaïna tallada com si es preparara per a esnifar-la.

 

 

Disculpa pública

Un dels dos rapers alemanys, Kalazh44, ha volgut compartir un vídeo a través del seu compte oficial d’Instagram després de conéixer que l’artista colombiana l’havia denunciat. Es tracta d’un vídeo a on demana disculpes a Shakira pel dany ocasionat: «Estimada Shakira, en cas de què veges açò o ho veja algú del teu equip, vull que sàpigues que t’admirem molt, ens agrada molt la teua música i no volem problemes». 

 

En el vídeo, el raper també té unes paraules per a la parella de la cantant: «Piqué, també jugues molt bé a futbol». Fins ara però, Shakira no ha fet cap declaració sobre este tema.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.