El nou maldecap de Shakira que la deixa perplexa i ha acabat en els tribunals

 

La cantant colombiana Shakira s’ha quedat de pedra quan ha descobert el que uns rapers alemanys cantaven sobre ella. La de Barranquilla ha denunciat als dos cantants per haver creat una cançó amb el seu nom a on parlen despectivament sobre la seua persona.

 

Davant d’este fet, la cantant no ha dubtat en contactar amb els seus advocats i prendre mesures legals contra els dos artistes que, a demés, han usat la seua imatge per a fer la portada de la cançó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dos artistes han sigut denunciats

Fa uns mesos que la cançó en qüestió va vore la llum. Els seus autors són Kalazh44 i Samra i en el tema titulat ‘Shakira’ parlen de Colòmbia i de la cocaïna. El programa televisiu ‘Suelta la Sopa’ va explicar en directe que Shakira es va enfadar moltíssim quan va descobrir de l’existència de la cançó i «immediatament va cridar indignada al seu equip d’advocats per a prendre cartes en l’assumpte».

 

Per si no fora prou, la cançó té una frase que diu «dibuixa coca colombiana com Shakira», frase que sense dubte va indignar a la cantant. Però encara hi ha més i és que per les xarxes socials circula la portada del tema que consta d’una imatge amb la cara de Shakira a on se la veu aguantant un paper enrotllat en la mà mentres damunt d’una taula hi ha unes ratlles de cocaïna tallada com si es preparara per a esnifar-la.

 

 

Disculpa pública

Un dels dos rapers alemanys, Kalazh44, ha volgut compartir un vídeo a través del seu compte oficial d’Instagram després de conéixer que l’artista colombiana l’havia denunciat. Es tracta d’un vídeo a on demana disculpes a Shakira pel dany ocasionat: «Estimada Shakira, en cas de què veges açò o ho veja algú del teu equip, vull que sàpigues que t’admirem molt, ens agrada molt la teua música i no volem problemes». 

 

En el vídeo, el raper també té unes paraules per a la parella de la cantant: «Piqué, també jugues molt bé a futbol». Fins ara però, Shakira no ha fet cap declaració sobre este tema.

Últimes notícies

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.