El nou maldecap de Shakira que la deixa perplexa i ha acabat en els tribunals

 

La cantant colombiana Shakira s’ha quedat de pedra quan ha descobert el que uns rapers alemanys cantaven sobre ella. La de Barranquilla ha denunciat als dos cantants per haver creat una cançó amb el seu nom a on parlen despectivament sobre la seua persona.

 

Davant d’este fet, la cantant no ha dubtat en contactar amb els seus advocats i prendre mesures legals contra els dos artistes que, a demés, han usat la seua imatge per a fer la portada de la cançó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dos artistes han sigut denunciats

Fa uns mesos que la cançó en qüestió va vore la llum. Els seus autors són Kalazh44 i Samra i en el tema titulat ‘Shakira’ parlen de Colòmbia i de la cocaïna. El programa televisiu ‘Suelta la Sopa’ va explicar en directe que Shakira es va enfadar moltíssim quan va descobrir de l’existència de la cançó i «immediatament va cridar indignada al seu equip d’advocats per a prendre cartes en l’assumpte».

 

Per si no fora prou, la cançó té una frase que diu «dibuixa coca colombiana com Shakira», frase que sense dubte va indignar a la cantant. Però encara hi ha més i és que per les xarxes socials circula la portada del tema que consta d’una imatge amb la cara de Shakira a on se la veu aguantant un paper enrotllat en la mà mentres damunt d’una taula hi ha unes ratlles de cocaïna tallada com si es preparara per a esnifar-la.

 

 

Disculpa pública

Un dels dos rapers alemanys, Kalazh44, ha volgut compartir un vídeo a través del seu compte oficial d’Instagram després de conéixer que l’artista colombiana l’havia denunciat. Es tracta d’un vídeo a on demana disculpes a Shakira pel dany ocasionat: «Estimada Shakira, en cas de què veges açò o ho veja algú del teu equip, vull que sàpigues que t’admirem molt, ens agrada molt la teua música i no volem problemes». 

 

En el vídeo, el raper també té unes paraules per a la parella de la cantant: «Piqué, també jugues molt bé a futbol». Fins ara però, Shakira no ha fet cap declaració sobre este tema.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU