El nou maldecap de Shakira que la deixa perplexa i ha acabat en els tribunals

 

La cantant colombiana Shakira s’ha quedat de pedra quan ha descobert el que uns rapers alemanys cantaven sobre ella. La de Barranquilla ha denunciat als dos cantants per haver creat una cançó amb el seu nom a on parlen despectivament sobre la seua persona.

 

Davant d’este fet, la cantant no ha dubtat en contactar amb els seus advocats i prendre mesures legals contra els dos artistes que, a demés, han usat la seua imatge per a fer la portada de la cançó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dos artistes han sigut denunciats

Fa uns mesos que la cançó en qüestió va vore la llum. Els seus autors són Kalazh44 i Samra i en el tema titulat ‘Shakira’ parlen de Colòmbia i de la cocaïna. El programa televisiu ‘Suelta la Sopa’ va explicar en directe que Shakira es va enfadar moltíssim quan va descobrir de l’existència de la cançó i «immediatament va cridar indignada al seu equip d’advocats per a prendre cartes en l’assumpte».

 

Per si no fora prou, la cançó té una frase que diu «dibuixa coca colombiana com Shakira», frase que sense dubte va indignar a la cantant. Però encara hi ha més i és que per les xarxes socials circula la portada del tema que consta d’una imatge amb la cara de Shakira a on se la veu aguantant un paper enrotllat en la mà mentres damunt d’una taula hi ha unes ratlles de cocaïna tallada com si es preparara per a esnifar-la.

 

 

Disculpa pública

Un dels dos rapers alemanys, Kalazh44, ha volgut compartir un vídeo a través del seu compte oficial d’Instagram després de conéixer que l’artista colombiana l’havia denunciat. Es tracta d’un vídeo a on demana disculpes a Shakira pel dany ocasionat: «Estimada Shakira, en cas de què veges açò o ho veja algú del teu equip, vull que sàpigues que t’admirem molt, ens agrada molt la teua música i no volem problemes». 

 

En el vídeo, el raper també té unes paraules per a la parella de la cantant: «Piqué, també jugues molt bé a futbol». Fins ara però, Shakira no ha fet cap declaració sobre este tema.

Últimes notícies

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.