El nou maldecap de Shakira que la deixa perplexa i ha acabat en els tribunals

 

La cantant colombiana Shakira s’ha quedat de pedra quan ha descobert el que uns rapers alemanys cantaven sobre ella. La de Barranquilla ha denunciat als dos cantants per haver creat una cançó amb el seu nom a on parlen despectivament sobre la seua persona.

 

Davant d’este fet, la cantant no ha dubtat en contactar amb els seus advocats i prendre mesures legals contra els dos artistes que, a demés, han usat la seua imatge per a fer la portada de la cançó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els dos artistes han sigut denunciats

Fa uns mesos que la cançó en qüestió va vore la llum. Els seus autors són Kalazh44 i Samra i en el tema titulat ‘Shakira’ parlen de Colòmbia i de la cocaïna. El programa televisiu ‘Suelta la Sopa’ va explicar en directe que Shakira es va enfadar moltíssim quan va descobrir de l’existència de la cançó i «immediatament va cridar indignada al seu equip d’advocats per a prendre cartes en l’assumpte».

 

Per si no fora prou, la cançó té una frase que diu «dibuixa coca colombiana com Shakira», frase que sense dubte va indignar a la cantant. Però encara hi ha més i és que per les xarxes socials circula la portada del tema que consta d’una imatge amb la cara de Shakira a on se la veu aguantant un paper enrotllat en la mà mentres damunt d’una taula hi ha unes ratlles de cocaïna tallada com si es preparara per a esnifar-la.

 

 

Disculpa pública

Un dels dos rapers alemanys, Kalazh44, ha volgut compartir un vídeo a través del seu compte oficial d’Instagram després de conéixer que l’artista colombiana l’havia denunciat. Es tracta d’un vídeo a on demana disculpes a Shakira pel dany ocasionat: «Estimada Shakira, en cas de què veges açò o ho veja algú del teu equip, vull que sàpigues que t’admirem molt, ens agrada molt la teua música i no volem problemes». 

 

En el vídeo, el raper també té unes paraules per a la parella de la cantant: «Piqué, també jugues molt bé a futbol». Fins ara però, Shakira no ha fet cap declaració sobre este tema.

Últimes notícies

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.