Les llàgrimes de María Teresa Campos recordant al seu ex Bigote Arrocet

 

Maria Teresa Campos anunciava al programa ‘¡Viva la vida!’, fa només 10 mesos, que la relació que mantenia amb Bigote Arrocet havia finalitzat. Durant els quasi 6 anys de relació, la parella va haver d’aguantar rumors sobre possibles crisis i de suposades infidelitats del còmic a Campos.

 

Fa quasi un any que la periodista i el còmic no estan junts. No obstant això, María Teresa Campos encara no ha pogut superar la ruptura. Durant la seua participació en el programa ‘El show de Bertín‘, Campos confessava a Bertín Osborne que a pesar que te bona salut i molts projectes, en l’àmbit professional, no estava passant el seu millor moment.

 

Osborne ha aprofitat per preguntar a la presentadora com es mou en el món de l’amor ara que ja no està amb el seu amic Bigote. Una pregunta que Maria Teresa Campos ha respost de forma sincera confessant una cosa que fins ara no havia fet pública.

 

La matriarca ha explicat amb llàgrimes als ulls que el seu cor continua trist per la ruptura, ja que encara no ho ha assimilat. No obstant això, ha confessat que «tinc l’amor de les meues filles, tinc l’amor dels meus amics i estic oberta a l’amor perquè l’amor no té edat». 

 

«No ho comprenc, no m’ho puc creure»

Maria Teresa encara seguix incrèdula per la ruptura i confessava: «Si vols que et diga la veritat Bertín, encara no ho entenc… sé que és amic teu, però és que no el comprenc, no m’ho puc creure. Sense que m’ho hages preguntat, t’estic dient el que no els hi he explicat a molts que m’han preguntat. No ho entenc, no puc creure que esta persona ja no…».

 

La periodista també explicava que durant estos mesos ha rebut algun missatge de Bigote però que el contingut d’alguns d’ells no ha sigut molt agradable, ja que el WhatsApp acaba dient: «Ja no m’humilies més».

 

Visiblement dolguda, Maria Teresa continua buscant la seua part de culpa de la ruptura: «Jo he pogut fer coses que l’hagen molestat, he pogut estar més nerviosa en un moment donat…». Finalment, no va poder contenir les llàgrimes quan explicava que encara el recorda contínuament i afegia: «A vegades agarre el mòbil i veig totes les fotos…».

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.