18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Les llàgrimes de María Teresa Campos recordant al seu ex Bigote Arrocet

 

Maria Teresa Campos anunciava al programa ‘¡Viva la vida!’, fa només 10 mesos, que la relació que mantenia amb Bigote Arrocet havia finalitzat. Durant els quasi 6 anys de relació, la parella va haver d’aguantar rumors sobre possibles crisis i de suposades infidelitats del còmic a Campos.

 

Fa quasi un any que la periodista i el còmic no estan junts. No obstant això, María Teresa Campos encara no ha pogut superar la ruptura. Durant la seua participació en el programa ‘El show de Bertín‘, Campos confessava a Bertín Osborne que a pesar que te bona salut i molts projectes, en l’àmbit professional, no estava passant el seu millor moment.

 

Osborne ha aprofitat per preguntar a la presentadora com es mou en el món de l’amor ara que ja no està amb el seu amic Bigote. Una pregunta que Maria Teresa Campos ha respost de forma sincera confessant una cosa que fins ara no havia fet pública.

 

La matriarca ha explicat amb llàgrimes als ulls que el seu cor continua trist per la ruptura, ja que encara no ho ha assimilat. No obstant això, ha confessat que «tinc l’amor de les meues filles, tinc l’amor dels meus amics i estic oberta a l’amor perquè l’amor no té edat». 

 

«No ho comprenc, no m’ho puc creure»

Maria Teresa encara seguix incrèdula per la ruptura i confessava: «Si vols que et diga la veritat Bertín, encara no ho entenc… sé que és amic teu, però és que no el comprenc, no m’ho puc creure. Sense que m’ho hages preguntat, t’estic dient el que no els hi he explicat a molts que m’han preguntat. No ho entenc, no puc creure que esta persona ja no…».

 

La periodista també explicava que durant estos mesos ha rebut algun missatge de Bigote però que el contingut d’alguns d’ells no ha sigut molt agradable, ja que el WhatsApp acaba dient: «Ja no m’humilies més».

 

Visiblement dolguda, Maria Teresa continua buscant la seua part de culpa de la ruptura: «Jo he pogut fer coses que l’hagen molestat, he pogut estar més nerviosa en un moment donat…». Finalment, no va poder contenir les llàgrimes quan explicava que encara el recorda contínuament i afegia: «A vegades agarre el mòbil i veig totes les fotos…».

Últimes notícies

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.

La vivenda s’encarix un 46% en la Comunitat Valenciana en l’última dècada

El preu mitjà en la Comunitat Valenciana ha passat de 1.140 a 1.672 €/m² en deu anys, mentres Espanya supera els 2.000 €/m² i frega màxims de 2008.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.