12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Les llàgrimes de María Teresa Campos recordant al seu ex Bigote Arrocet

 

Maria Teresa Campos anunciava al programa ‘¡Viva la vida!’, fa només 10 mesos, que la relació que mantenia amb Bigote Arrocet havia finalitzat. Durant els quasi 6 anys de relació, la parella va haver d’aguantar rumors sobre possibles crisis i de suposades infidelitats del còmic a Campos.

 

Fa quasi un any que la periodista i el còmic no estan junts. No obstant això, María Teresa Campos encara no ha pogut superar la ruptura. Durant la seua participació en el programa ‘El show de Bertín‘, Campos confessava a Bertín Osborne que a pesar que te bona salut i molts projectes, en l’àmbit professional, no estava passant el seu millor moment.

 

Osborne ha aprofitat per preguntar a la presentadora com es mou en el món de l’amor ara que ja no està amb el seu amic Bigote. Una pregunta que Maria Teresa Campos ha respost de forma sincera confessant una cosa que fins ara no havia fet pública.

 

La matriarca ha explicat amb llàgrimes als ulls que el seu cor continua trist per la ruptura, ja que encara no ho ha assimilat. No obstant això, ha confessat que «tinc l’amor de les meues filles, tinc l’amor dels meus amics i estic oberta a l’amor perquè l’amor no té edat». 

 

«No ho comprenc, no m’ho puc creure»

Maria Teresa encara seguix incrèdula per la ruptura i confessava: «Si vols que et diga la veritat Bertín, encara no ho entenc… sé que és amic teu, però és que no el comprenc, no m’ho puc creure. Sense que m’ho hages preguntat, t’estic dient el que no els hi he explicat a molts que m’han preguntat. No ho entenc, no puc creure que esta persona ja no…».

 

La periodista també explicava que durant estos mesos ha rebut algun missatge de Bigote però que el contingut d’alguns d’ells no ha sigut molt agradable, ja que el WhatsApp acaba dient: «Ja no m’humilies més».

 

Visiblement dolguda, Maria Teresa continua buscant la seua part de culpa de la ruptura: «Jo he pogut fer coses que l’hagen molestat, he pogut estar més nerviosa en un moment donat…». Finalment, no va poder contenir les llàgrimes quan explicava que encara el recorda contínuament i afegia: «A vegades agarre el mòbil i veig totes les fotos…».

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.