Les llàgrimes de María Teresa Campos recordant al seu ex Bigote Arrocet

 

Maria Teresa Campos anunciava al programa ‘¡Viva la vida!’, fa només 10 mesos, que la relació que mantenia amb Bigote Arrocet havia finalitzat. Durant els quasi 6 anys de relació, la parella va haver d’aguantar rumors sobre possibles crisis i de suposades infidelitats del còmic a Campos.

 

Fa quasi un any que la periodista i el còmic no estan junts. No obstant això, María Teresa Campos encara no ha pogut superar la ruptura. Durant la seua participació en el programa ‘El show de Bertín‘, Campos confessava a Bertín Osborne que a pesar que te bona salut i molts projectes, en l’àmbit professional, no estava passant el seu millor moment.

 

Osborne ha aprofitat per preguntar a la presentadora com es mou en el món de l’amor ara que ja no està amb el seu amic Bigote. Una pregunta que Maria Teresa Campos ha respost de forma sincera confessant una cosa que fins ara no havia fet pública.

 

La matriarca ha explicat amb llàgrimes als ulls que el seu cor continua trist per la ruptura, ja que encara no ho ha assimilat. No obstant això, ha confessat que «tinc l’amor de les meues filles, tinc l’amor dels meus amics i estic oberta a l’amor perquè l’amor no té edat». 

 

«No ho comprenc, no m’ho puc creure»

Maria Teresa encara seguix incrèdula per la ruptura i confessava: «Si vols que et diga la veritat Bertín, encara no ho entenc… sé que és amic teu, però és que no el comprenc, no m’ho puc creure. Sense que m’ho hages preguntat, t’estic dient el que no els hi he explicat a molts que m’han preguntat. No ho entenc, no puc creure que esta persona ja no…».

 

La periodista també explicava que durant estos mesos ha rebut algun missatge de Bigote però que el contingut d’alguns d’ells no ha sigut molt agradable, ja que el WhatsApp acaba dient: «Ja no m’humilies més».

 

Visiblement dolguda, Maria Teresa continua buscant la seua part de culpa de la ruptura: «Jo he pogut fer coses que l’hagen molestat, he pogut estar més nerviosa en un moment donat…». Finalment, no va poder contenir les llàgrimes quan explicava que encara el recorda contínuament i afegia: «A vegades agarre el mòbil i veig totes les fotos…».

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.