María Teresa Campos sap a on està el rei emèrit i ho revela en ‘Sálvame’

 

Carlota Corredera ha anunciat esta vesprada de dimecres en ‘Sálvame’ que María Teresa Campos sabia una dada molt important, i que quan l’explicara, seria molt més fàcil ubicar en el mapa al rei Joan Carles.

 

A pesar de què en un primer moment tots apuntaven al fet de què el rei emèrit es trobava en la República Dominicana, este dimecres l’expresentadora de ‘Qué tiempo tan feliz’ ha entrat per telèfon al programa de Telecinco per a explicar dos dades claus per a resoldre el gran dubte del moment.

 

Segons la presentadora, una font molt pròxima a la família reial li ha explicat que el passat 21 de juliol,  Marcelo Rebelo de Sousa, el president de Portugal, es va reunir amb el Rei Felip VI en una recepció privada en territori espanyol. En la trobada en qüestió es podria haver tractat el tema de l’adeu del rei, i hauria estat en este moment quan s’hauria parlat sobre una possible mudança del rei Joan Carles a Portugal per un temps indeterminat.

 

Però la presentadora no s’ha quedat ací, sinó que ha donat més dades. Segons pareix, la casa del president de Portugal a Cascais acostuma a estar amb les persianes baixades, i des de fa alguns dies, estes s’han tornat a mostrar pujades, potser per la presència d’algú que no s’esperava. Es tractarà del rei emèrit?

 

Altres apunten a què el rei no hauria eixit de Madrid

Per altra banda, mentres els paparazzis intenten trobar evidències per a poder fer la primera fotografia del rei Joan Carles a la seva nova ubicació, Antonio Montero s’ha atrevit a fer un pas més i ha assegurat que el rei no hauria eixit de Madrid, i que de fet, es trobaria en la seua residència habitual.

 

El periodista Juan Luis Galiacho ha donat suport a la informació de Montero, afirmant que Joan Carles potser encara no ha decidit a on anar i per això seguiria en la seua residència habitual.

Últimes notícies

Pineda expressa la seua condemna més absoluta per l’assassinat masclista de Dolores

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, mostra la seua condemna més absoluta i el suport institucional al municipi de Dolores després de l'assassinat masclista del dissabte.

El Sindicat Mèdic i Sanitat xoquen pel seguiment de la vaga de metges en la Comunitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana manté que la vaga de metges aconseguix un 80% de seguiment, mentres Sanitat la rebaixa al 7,37% i defén que la incidència és dispar per províncies.

El Reial Madrid afronta la Final Four de l’Eurolliga sense els seus pivots titulars

El Reial Madrid arriba a la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb l'ambició de recuperar el tron europeu malgrat les lesions dels seus dos pivots, Tavares i Len.

València i Reial Madrid se citen a Atenes per al seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es creuen en la semifinal de la Final a Quatre de l'Eurolliga a Atenes, en el qual serà el seu sèptim xoc d'un curs marcat per un títol taronja i una remuntada blanca inoblidable.

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.