María Teresa Campos sap a on està el rei emèrit i ho revela en ‘Sálvame’

 

Carlota Corredera ha anunciat esta vesprada de dimecres en ‘Sálvame’ que María Teresa Campos sabia una dada molt important, i que quan l’explicara, seria molt més fàcil ubicar en el mapa al rei Joan Carles.

 

A pesar de què en un primer moment tots apuntaven al fet de què el rei emèrit es trobava en la República Dominicana, este dimecres l’expresentadora de ‘Qué tiempo tan feliz’ ha entrat per telèfon al programa de Telecinco per a explicar dos dades claus per a resoldre el gran dubte del moment.

 

Segons la presentadora, una font molt pròxima a la família reial li ha explicat que el passat 21 de juliol,  Marcelo Rebelo de Sousa, el president de Portugal, es va reunir amb el Rei Felip VI en una recepció privada en territori espanyol. En la trobada en qüestió es podria haver tractat el tema de l’adeu del rei, i hauria estat en este moment quan s’hauria parlat sobre una possible mudança del rei Joan Carles a Portugal per un temps indeterminat.

 

Però la presentadora no s’ha quedat ací, sinó que ha donat més dades. Segons pareix, la casa del president de Portugal a Cascais acostuma a estar amb les persianes baixades, i des de fa alguns dies, estes s’han tornat a mostrar pujades, potser per la presència d’algú que no s’esperava. Es tractarà del rei emèrit?

 

Altres apunten a què el rei no hauria eixit de Madrid

Per altra banda, mentres els paparazzis intenten trobar evidències per a poder fer la primera fotografia del rei Joan Carles a la seva nova ubicació, Antonio Montero s’ha atrevit a fer un pas més i ha assegurat que el rei no hauria eixit de Madrid, i que de fet, es trobaria en la seua residència habitual.

 

El periodista Juan Luis Galiacho ha donat suport a la informació de Montero, afirmant que Joan Carles potser encara no ha decidit a on anar i per això seguiria en la seua residència habitual.

Últimes notícies

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.