María Teresa Campos sap a on està el rei emèrit i ho revela en ‘Sálvame’

 

Carlota Corredera ha anunciat esta vesprada de dimecres en ‘Sálvame’ que María Teresa Campos sabia una dada molt important, i que quan l’explicara, seria molt més fàcil ubicar en el mapa al rei Joan Carles.

 

A pesar de què en un primer moment tots apuntaven al fet de què el rei emèrit es trobava en la República Dominicana, este dimecres l’expresentadora de ‘Qué tiempo tan feliz’ ha entrat per telèfon al programa de Telecinco per a explicar dos dades claus per a resoldre el gran dubte del moment.

 

Segons la presentadora, una font molt pròxima a la família reial li ha explicat que el passat 21 de juliol,  Marcelo Rebelo de Sousa, el president de Portugal, es va reunir amb el Rei Felip VI en una recepció privada en territori espanyol. En la trobada en qüestió es podria haver tractat el tema de l’adeu del rei, i hauria estat en este moment quan s’hauria parlat sobre una possible mudança del rei Joan Carles a Portugal per un temps indeterminat.

 

Però la presentadora no s’ha quedat ací, sinó que ha donat més dades. Segons pareix, la casa del president de Portugal a Cascais acostuma a estar amb les persianes baixades, i des de fa alguns dies, estes s’han tornat a mostrar pujades, potser per la presència d’algú que no s’esperava. Es tractarà del rei emèrit?

 

Altres apunten a què el rei no hauria eixit de Madrid

Per altra banda, mentres els paparazzis intenten trobar evidències per a poder fer la primera fotografia del rei Joan Carles a la seva nova ubicació, Antonio Montero s’ha atrevit a fer un pas més i ha assegurat que el rei no hauria eixit de Madrid, i que de fet, es trobaria en la seua residència habitual.

 

El periodista Juan Luis Galiacho ha donat suport a la informació de Montero, afirmant que Joan Carles potser encara no ha decidit a on anar i per això seguiria en la seua residència habitual.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.