María Teresa Campos sap a on està el rei emèrit i ho revela en ‘Sálvame’

 

Carlota Corredera ha anunciat esta vesprada de dimecres en ‘Sálvame’ que María Teresa Campos sabia una dada molt important, i que quan l’explicara, seria molt més fàcil ubicar en el mapa al rei Joan Carles.

 

A pesar de què en un primer moment tots apuntaven al fet de què el rei emèrit es trobava en la República Dominicana, este dimecres l’expresentadora de ‘Qué tiempo tan feliz’ ha entrat per telèfon al programa de Telecinco per a explicar dos dades claus per a resoldre el gran dubte del moment.

 

Segons la presentadora, una font molt pròxima a la família reial li ha explicat que el passat 21 de juliol,  Marcelo Rebelo de Sousa, el president de Portugal, es va reunir amb el Rei Felip VI en una recepció privada en territori espanyol. En la trobada en qüestió es podria haver tractat el tema de l’adeu del rei, i hauria estat en este moment quan s’hauria parlat sobre una possible mudança del rei Joan Carles a Portugal per un temps indeterminat.

 

Però la presentadora no s’ha quedat ací, sinó que ha donat més dades. Segons pareix, la casa del president de Portugal a Cascais acostuma a estar amb les persianes baixades, i des de fa alguns dies, estes s’han tornat a mostrar pujades, potser per la presència d’algú que no s’esperava. Es tractarà del rei emèrit?

 

Altres apunten a què el rei no hauria eixit de Madrid

Per altra banda, mentres els paparazzis intenten trobar evidències per a poder fer la primera fotografia del rei Joan Carles a la seva nova ubicació, Antonio Montero s’ha atrevit a fer un pas més i ha assegurat que el rei no hauria eixit de Madrid, i que de fet, es trobaria en la seua residència habitual.

 

El periodista Juan Luis Galiacho ha donat suport a la informació de Montero, afirmant que Joan Carles potser encara no ha decidit a on anar i per això seguiria en la seua residència habitual.

Últimes notícies

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.

Umaru rescata un Elx irregular amb un doblet contra el Còrdova

Dos gols dUmaru Konare en dos minuts han permés a lElx empatar un amistós a Oliva davant un Còrdova superior en la primera part.

Polèmica a Les Corts pel nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig

PP, Vox i Compromís han carregat contra el nomenament del xofer de l’oficina de l’expresident Ximo Puig, presumpte nebot de l’exconsellera Gabriela Bravo, mentre el PSPV n’ha defensat la legitimitat i el treball.

A presó quatre membres de bandes criminals per 17 robatoris en vivendes de València

Quatre membres de dues organitzacions criminals d’origen georgià i croat han ingressat a presó acusats d’almenys 17 robatoris en vivendes de València entre 2025 i 2026.
FILMOTECA D'ESTIU