María Teresa Campos sap a on està el rei emèrit i ho revela en ‘Sálvame’

 

Carlota Corredera ha anunciat esta vesprada de dimecres en ‘Sálvame’ que María Teresa Campos sabia una dada molt important, i que quan l’explicara, seria molt més fàcil ubicar en el mapa al rei Joan Carles.

 

A pesar de què en un primer moment tots apuntaven al fet de què el rei emèrit es trobava en la República Dominicana, este dimecres l’expresentadora de ‘Qué tiempo tan feliz’ ha entrat per telèfon al programa de Telecinco per a explicar dos dades claus per a resoldre el gran dubte del moment.

 

Segons la presentadora, una font molt pròxima a la família reial li ha explicat que el passat 21 de juliol,  Marcelo Rebelo de Sousa, el president de Portugal, es va reunir amb el Rei Felip VI en una recepció privada en territori espanyol. En la trobada en qüestió es podria haver tractat el tema de l’adeu del rei, i hauria estat en este moment quan s’hauria parlat sobre una possible mudança del rei Joan Carles a Portugal per un temps indeterminat.

 

Però la presentadora no s’ha quedat ací, sinó que ha donat més dades. Segons pareix, la casa del president de Portugal a Cascais acostuma a estar amb les persianes baixades, i des de fa alguns dies, estes s’han tornat a mostrar pujades, potser per la presència d’algú que no s’esperava. Es tractarà del rei emèrit?

 

Altres apunten a què el rei no hauria eixit de Madrid

Per altra banda, mentres els paparazzis intenten trobar evidències per a poder fer la primera fotografia del rei Joan Carles a la seva nova ubicació, Antonio Montero s’ha atrevit a fer un pas més i ha assegurat que el rei no hauria eixit de Madrid, i que de fet, es trobaria en la seua residència habitual.

 

El periodista Juan Luis Galiacho ha donat suport a la informació de Montero, afirmant que Joan Carles potser encara no ha decidit a on anar i per això seguiria en la seua residència habitual.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.