11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Màxim Huerta presentarà el nou programa de les vesprades d’À Punt

 

Màxim Huerta ja té un nou projecte en televisió. El periodista valencià es posarà al capdavant del nou programa de les vesprades d’À Punt, la cadena autonòmica valenciana, i que substituirà al programa ‘À Punt Directe‘, presentat per Carolina Ferre, que finalitzarà les seues emissions el pròxim 18 de desembre.

 

Segons ha avançat el mitjà ‘Valencia Plaza’, l’exministre de Cultura i Esports ha sigut el triat per a pilotar este nou format del qual encara es desconeix el títol i que estarà produït per ‘Buendía Producción’, és a dir, la productora que han impulsat conjuntament Telefònica i Atresmedia.

 

L’estrena del nou programa de Màxim Huerta està prevista per al dilluns 11 de gener, però no han transcendit més dades sobre el contingut de l’espai o els col·laboradors que formaran part d’este.

 

El retorn de Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana

Este nou magazín suposarà el retorn del presentador Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana. Huerta va debutar en la televisió en el ja extint Canal Nou en 1997, a on va exercir com a reporter i presentador de diferents programes informatius fins que va fitxar per la televisió nacional l’any 2000.

 

En estos vint anys, el periodista, natural d’Utiel, ha desenvolupat la seua carrera professional en Telecinco i Televisió Espanyola, a on fins a març de 2020 va conduir ‘Destinos de película‘ i ‘A partir de hoy‘.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.