Màxim Huerta presentarà el nou programa de les vesprades d’À Punt

 

Màxim Huerta ja té un nou projecte en televisió. El periodista valencià es posarà al capdavant del nou programa de les vesprades d’À Punt, la cadena autonòmica valenciana, i que substituirà al programa ‘À Punt Directe‘, presentat per Carolina Ferre, que finalitzarà les seues emissions el pròxim 18 de desembre.

 

Segons ha avançat el mitjà ‘Valencia Plaza’, l’exministre de Cultura i Esports ha sigut el triat per a pilotar este nou format del qual encara es desconeix el títol i que estarà produït per ‘Buendía Producción’, és a dir, la productora que han impulsat conjuntament Telefònica i Atresmedia.

 

L’estrena del nou programa de Màxim Huerta està prevista per al dilluns 11 de gener, però no han transcendit més dades sobre el contingut de l’espai o els col·laboradors que formaran part d’este.

 

El retorn de Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana

Este nou magazín suposarà el retorn del presentador Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana. Huerta va debutar en la televisió en el ja extint Canal Nou en 1997, a on va exercir com a reporter i presentador de diferents programes informatius fins que va fitxar per la televisió nacional l’any 2000.

 

En estos vint anys, el periodista, natural d’Utiel, ha desenvolupat la seua carrera professional en Telecinco i Televisió Espanyola, a on fins a març de 2020 va conduir ‘Destinos de película‘ i ‘A partir de hoy‘.

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.