6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Màxim Huerta presentarà el nou programa de les vesprades d’À Punt

 

Màxim Huerta ja té un nou projecte en televisió. El periodista valencià es posarà al capdavant del nou programa de les vesprades d’À Punt, la cadena autonòmica valenciana, i que substituirà al programa ‘À Punt Directe‘, presentat per Carolina Ferre, que finalitzarà les seues emissions el pròxim 18 de desembre.

 

Segons ha avançat el mitjà ‘Valencia Plaza’, l’exministre de Cultura i Esports ha sigut el triat per a pilotar este nou format del qual encara es desconeix el títol i que estarà produït per ‘Buendía Producción’, és a dir, la productora que han impulsat conjuntament Telefònica i Atresmedia.

 

L’estrena del nou programa de Màxim Huerta està prevista per al dilluns 11 de gener, però no han transcendit més dades sobre el contingut de l’espai o els col·laboradors que formaran part d’este.

 

El retorn de Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana

Este nou magazín suposarà el retorn del presentador Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana. Huerta va debutar en la televisió en el ja extint Canal Nou en 1997, a on va exercir com a reporter i presentador de diferents programes informatius fins que va fitxar per la televisió nacional l’any 2000.

 

En estos vint anys, el periodista, natural d’Utiel, ha desenvolupat la seua carrera professional en Telecinco i Televisió Espanyola, a on fins a març de 2020 va conduir ‘Destinos de película‘ i ‘A partir de hoy‘.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.