13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Màxim Huerta presentarà el nou programa de les vesprades d’À Punt

 

Màxim Huerta ja té un nou projecte en televisió. El periodista valencià es posarà al capdavant del nou programa de les vesprades d’À Punt, la cadena autonòmica valenciana, i que substituirà al programa ‘À Punt Directe‘, presentat per Carolina Ferre, que finalitzarà les seues emissions el pròxim 18 de desembre.

 

Segons ha avançat el mitjà ‘Valencia Plaza’, l’exministre de Cultura i Esports ha sigut el triat per a pilotar este nou format del qual encara es desconeix el títol i que estarà produït per ‘Buendía Producción’, és a dir, la productora que han impulsat conjuntament Telefònica i Atresmedia.

 

L’estrena del nou programa de Màxim Huerta està prevista per al dilluns 11 de gener, però no han transcendit més dades sobre el contingut de l’espai o els col·laboradors que formaran part d’este.

 

El retorn de Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana

Este nou magazín suposarà el retorn del presentador Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana. Huerta va debutar en la televisió en el ja extint Canal Nou en 1997, a on va exercir com a reporter i presentador de diferents programes informatius fins que va fitxar per la televisió nacional l’any 2000.

 

En estos vint anys, el periodista, natural d’Utiel, ha desenvolupat la seua carrera professional en Telecinco i Televisió Espanyola, a on fins a març de 2020 va conduir ‘Destinos de película‘ i ‘A partir de hoy‘.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric