Màxim Huerta presentarà el nou programa de les vesprades d’À Punt

 

Màxim Huerta ja té un nou projecte en televisió. El periodista valencià es posarà al capdavant del nou programa de les vesprades d’À Punt, la cadena autonòmica valenciana, i que substituirà al programa ‘À Punt Directe‘, presentat per Carolina Ferre, que finalitzarà les seues emissions el pròxim 18 de desembre.

 

Segons ha avançat el mitjà ‘Valencia Plaza’, l’exministre de Cultura i Esports ha sigut el triat per a pilotar este nou format del qual encara es desconeix el títol i que estarà produït per ‘Buendía Producción’, és a dir, la productora que han impulsat conjuntament Telefònica i Atresmedia.

 

L’estrena del nou programa de Màxim Huerta està prevista per al dilluns 11 de gener, però no han transcendit més dades sobre el contingut de l’espai o els col·laboradors que formaran part d’este.

 

El retorn de Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana

Este nou magazín suposarà el retorn del presentador Màxim Huerta a la televisió autonòmica valenciana. Huerta va debutar en la televisió en el ja extint Canal Nou en 1997, a on va exercir com a reporter i presentador de diferents programes informatius fins que va fitxar per la televisió nacional l’any 2000.

 

En estos vint anys, el periodista, natural d’Utiel, ha desenvolupat la seua carrera professional en Telecinco i Televisió Espanyola, a on fins a març de 2020 va conduir ‘Destinos de película‘ i ‘A partir de hoy‘.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.