Messi assegura que Mateo canta els gols del Madrid per a punxar al seu germà Thiago

 

Leo Messi ha volgut compartir una divertida anècdota familiar i és que els seus fills ja viuen el futbol tant com son pare. El jugador va parlar a ‘Estudio Fútbol’ de TYC Sports: «Mateo és molt enguisca. L’altre dia estàvem jugant a la pilota i em va dir que ell era del Liverpool perquè ens havia guanyat». Un altre dia, «jugàvem a casa i ell va dir: ‘Vos va guanyar el València, eh? Jo sóc del València’».

 

El fill mitjà de Messi i Antonella Roccuzzo complirà quatre anys en setembre. El seu fill gran, Thiago, en complirà set en novembre. El jugador número deu del Barça va reconéixer també que quan miren un partit, Mateo fa vore que és del Madrid «per a molestar al seu germà Thiago, crida els gols i tot».  A més, Thiago «no es perd un partit» i Mateo «utilitza totes les camisetes».

 

 

Des de menut tenia clar que volia jugar a futbol

Durant l’entrevista, Messi s’ha remuntat al seu passat i ha recordat que, amb el doble d’anys que Thiago, ja deia que volia jugar en la Selecció Argentina i son pare enviava «vídeos» a l’Associació de Futbol Argentí (AFA) per a que el conegueren: «Contínuament enviàvem vídeos i coses meues per a tindre la possibilitat que em vegeren i em conegueren, per si tenia la possibilitat d’anar, o no».

 

En relació a la selecció argentina, Messi confessa tindre una ferida oberta després d’haver estat a punt de conseguir la copa del Mundial 2014. El jugador recorda que, en aquell moment, no va poder ni mirar la copa:  «Que sé jo… Déu dirà si ens mirarem, o no. Seria el màxim, el somni més gran que em queda per complir. Estar tan prop en aquell mundial va ser terrible perquè mereixíem poder alçar-la».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡CAMPEONES DE LIGA! ¡¡¡VAMOSSSSS!!!

Una publicación compartida de Leo Messi (@leomessi) el

 

Sense perspectives per la Copa Amèrica

Messi ha volgut ser sincer i expressar la seua opinió sobre la Copa Amèrica: «Anem amb la mateixa il·lusió i les mateixes ganes de sempre, però la realitat és que la Selecció està travessant un procés de canvi. Hi ha molts xics nous, amb pocs partits en la Selecció». Tot i que el jugador creu que la Selecció Argentina no té massa possibilitats d’alçar la copa, assegura que «eixirem a guanyar, com sempre».

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.