17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Els metges donen l’alta al fill de l’exjugador del València CF David Silva després d’estar a l’hospital des del seu naixement

David Silva, amb el seu Mateo en braços

David Silva, amb el seu Mateo en braços | david21lva

 

David Silva, exjugador del València CF i internacional amb la Selecció Espanyola, està d’enhorabona i pot somriure per fi, ja que el seu fill Mateo, de només cinc mesos d’edat, ha abandonat l’hospital en què es trobava des que va nàixer de forma prematura.

 

Després de menys de 28 setmanes de gestació, el menudet Mateo va nàixer de forma “prematura extrema” el passat mes de gener, i des d’aleshores ha hagut de permanéixer baix l’atenció dels metges a l’hospital Casa de Salud de la ciutat de València.

 

Les imatges compartides pel jugador canari a les xarxes socials i el seu missatge d’agraïment cap als metges que han cuidat del xicotet mostren la felicitat del futbolista, que per fi podrà gaudir junt amb el seu fill a casa.

 

Silva amb el seu fill

Silva amb el seu fill | @21LVA

 

«Per fi ens n’anem a casa! Estarem eternament agraïts amb l’increïble equip de les unitats de Maternitat i UCI pediàtrica de l’Hospital Casa de Salut per la professionalitat i el tracte humà que ens han demostrat estos 5 llargs mesos.Simplement Gràcies!», escrivia Silva a les xarxes.

 

Durant 5 llargs mesos, per al bebè i per a la seua família, Mateo ha hagut de lluitar per a poder anar fent-se fort i millorar, i per fi aquest esforç ha donat la seua recompensa. Des de ja, el menut podrà veure a casa els partits del seu pare i la qualitat que sempre ha mostrat tant al terreny de joc com com a persona fora d’este.

L'equip mèdic amb Silva

L’equip mèdic amb Silva | @21LVA

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.