14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Els metges donen l’alta al fill de l’exjugador del València CF David Silva després d’estar a l’hospital des del seu naixement

David Silva, amb el seu Mateo en braços

David Silva, amb el seu Mateo en braços | david21lva

 

David Silva, exjugador del València CF i internacional amb la Selecció Espanyola, està d’enhorabona i pot somriure per fi, ja que el seu fill Mateo, de només cinc mesos d’edat, ha abandonat l’hospital en què es trobava des que va nàixer de forma prematura.

 

Després de menys de 28 setmanes de gestació, el menudet Mateo va nàixer de forma “prematura extrema” el passat mes de gener, i des d’aleshores ha hagut de permanéixer baix l’atenció dels metges a l’hospital Casa de Salud de la ciutat de València.

 

Les imatges compartides pel jugador canari a les xarxes socials i el seu missatge d’agraïment cap als metges que han cuidat del xicotet mostren la felicitat del futbolista, que per fi podrà gaudir junt amb el seu fill a casa.

 

Silva amb el seu fill

Silva amb el seu fill | @21LVA

 

«Per fi ens n’anem a casa! Estarem eternament agraïts amb l’increïble equip de les unitats de Maternitat i UCI pediàtrica de l’Hospital Casa de Salut per la professionalitat i el tracte humà que ens han demostrat estos 5 llargs mesos.Simplement Gràcies!», escrivia Silva a les xarxes.

 

Durant 5 llargs mesos, per al bebè i per a la seua família, Mateo ha hagut de lluitar per a poder anar fent-se fort i millorar, i per fi aquest esforç ha donat la seua recompensa. Des de ja, el menut podrà veure a casa els partits del seu pare i la qualitat que sempre ha mostrat tant al terreny de joc com com a persona fora d’este.

L'equip mèdic amb Silva

L’equip mèdic amb Silva | @21LVA

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.