10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Els metges donen l’alta al fill de l’exjugador del València CF David Silva després d’estar a l’hospital des del seu naixement

David Silva, amb el seu Mateo en braços

David Silva, amb el seu Mateo en braços | david21lva

 

David Silva, exjugador del València CF i internacional amb la Selecció Espanyola, està d’enhorabona i pot somriure per fi, ja que el seu fill Mateo, de només cinc mesos d’edat, ha abandonat l’hospital en què es trobava des que va nàixer de forma prematura.

 

Després de menys de 28 setmanes de gestació, el menudet Mateo va nàixer de forma “prematura extrema” el passat mes de gener, i des d’aleshores ha hagut de permanéixer baix l’atenció dels metges a l’hospital Casa de Salud de la ciutat de València.

 

Les imatges compartides pel jugador canari a les xarxes socials i el seu missatge d’agraïment cap als metges que han cuidat del xicotet mostren la felicitat del futbolista, que per fi podrà gaudir junt amb el seu fill a casa.

 

Silva amb el seu fill

Silva amb el seu fill | @21LVA

 

«Per fi ens n’anem a casa! Estarem eternament agraïts amb l’increïble equip de les unitats de Maternitat i UCI pediàtrica de l’Hospital Casa de Salut per la professionalitat i el tracte humà que ens han demostrat estos 5 llargs mesos.Simplement Gràcies!», escrivia Silva a les xarxes.

 

Durant 5 llargs mesos, per al bebè i per a la seua família, Mateo ha hagut de lluitar per a poder anar fent-se fort i millorar, i per fi aquest esforç ha donat la seua recompensa. Des de ja, el menut podrà veure a casa els partits del seu pare i la qualitat que sempre ha mostrat tant al terreny de joc com com a persona fora d’este.

L'equip mèdic amb Silva

L’equip mèdic amb Silva | @21LVA

 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.