12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Els metges donen l’alta al fill de l’exjugador del València CF David Silva després d’estar a l’hospital des del seu naixement

David Silva, amb el seu Mateo en braços

David Silva, amb el seu Mateo en braços | david21lva

 

David Silva, exjugador del València CF i internacional amb la Selecció Espanyola, està d’enhorabona i pot somriure per fi, ja que el seu fill Mateo, de només cinc mesos d’edat, ha abandonat l’hospital en què es trobava des que va nàixer de forma prematura.

 

Després de menys de 28 setmanes de gestació, el menudet Mateo va nàixer de forma “prematura extrema” el passat mes de gener, i des d’aleshores ha hagut de permanéixer baix l’atenció dels metges a l’hospital Casa de Salud de la ciutat de València.

 

Les imatges compartides pel jugador canari a les xarxes socials i el seu missatge d’agraïment cap als metges que han cuidat del xicotet mostren la felicitat del futbolista, que per fi podrà gaudir junt amb el seu fill a casa.

 

Silva amb el seu fill

Silva amb el seu fill | @21LVA

 

«Per fi ens n’anem a casa! Estarem eternament agraïts amb l’increïble equip de les unitats de Maternitat i UCI pediàtrica de l’Hospital Casa de Salut per la professionalitat i el tracte humà que ens han demostrat estos 5 llargs mesos.Simplement Gràcies!», escrivia Silva a les xarxes.

 

Durant 5 llargs mesos, per al bebè i per a la seua família, Mateo ha hagut de lluitar per a poder anar fent-se fort i millorar, i per fi aquest esforç ha donat la seua recompensa. Des de ja, el menut podrà veure a casa els partits del seu pare i la qualitat que sempre ha mostrat tant al terreny de joc com com a persona fora d’este.

L'equip mèdic amb Silva

L’equip mèdic amb Silva | @21LVA

 

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.