Els metges donen l’alta al fill de l’exjugador del València CF David Silva després d’estar a l’hospital des del seu naixement

David Silva, amb el seu Mateo en braços

David Silva, amb el seu Mateo en braços | david21lva

 

David Silva, exjugador del València CF i internacional amb la Selecció Espanyola, està d’enhorabona i pot somriure per fi, ja que el seu fill Mateo, de només cinc mesos d’edat, ha abandonat l’hospital en què es trobava des que va nàixer de forma prematura.

 

Després de menys de 28 setmanes de gestació, el menudet Mateo va nàixer de forma «prematura extrema» el passat mes de gener, i des d’aleshores ha hagut de permanéixer baix l’atenció dels metges a l’hospital Casa de Salud de la ciutat de València.

 

Les imatges compartides pel jugador canari a les xarxes socials i el seu missatge d’agraïment cap als metges que han cuidat del xicotet mostren la felicitat del futbolista, que per fi podrà gaudir junt amb el seu fill a casa.

 

Silva amb el seu fill

Silva amb el seu fill | @21LVA

 

«Per fi ens n’anem a casa! Estarem eternament agraïts amb l’increïble equip de les unitats de Maternitat i UCI pediàtrica de l’Hospital Casa de Salut per la professionalitat i el tracte humà que ens han demostrat estos 5 llargs mesos.Simplement Gràcies!», escrivia Silva a les xarxes.

 

Durant 5 llargs mesos, per al bebè i per a la seua família, Mateo ha hagut de lluitar per a poder anar fent-se fort i millorar, i per fi aquest esforç ha donat la seua recompensa. Des de ja, el menut podrà veure a casa els partits del seu pare i la qualitat que sempre ha mostrat tant al terreny de joc com com a persona fora d’este.

L'equip mèdic amb Silva

L’equip mèdic amb Silva | @21LVA

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.