Michael Schumacher traslladat a París per rebre un tractament especial

 

El millor pilot de Fórmula 1 de la història, Michael Schumacher, ha sigut traslladat a París per a rebre un nou tractament mèdic que conseguisca alguna millora remarcable del seu delicadíssim estat de salut. El ‘Kaiser’ va patir un greu accident d’esquí en els Alps francesos el desembre del 2013, quedant en coma durant mig any i amb seqüeles molt importants que, 6 anys després, han impedit la seua recuperació.

 

Segons avançava ‘Le Parisien’, el passat dilluns a primera hora de la vesprada, el pilot alemany va ser traslladat a l’hospital Georges Pompidou de París, a on un equip mèdic especialitzat, dirigit pel doctor Philippe Menasché, el sotmetrà a un tractament regeneratiu amb cèl·lules mare iniciat este dimarts, 10 de setembre.

 

El mateix mitjà assegura que Schumacher havia de començar el tractament en qüestió el passat mes de juliol, però el seu estat de salut va impedir fer el trasllat, i no ha sigut fins ara que s’ha pogut traslladar a l’hospital parisenc. El pilot ja havia sigut atés en eixe mateix centre en dos ocasions la passada primavera, quan va ser traslladat en helicòpter per a tractaments puntuals.

 

Secretisme i respecte pel ‘Kaiser’

Des de que patí l’accident, sis anys arrere, l’estat de salut de Michael Shcumacher ha estat envoltat d’un hermetisme absolut que ha comptat amb el respecte de l’entorn i els mitjans. La mítica figura del campió alemany, el ‘Kaiser’, un deportista vullgut, dins i fora dels circuits, han ajudat a mantindre en secret un estat de salut que, des del primer dia, s’ha intuït delicadíssim.

 

Schumacher és, encara hui, el pilot de Fórmula 1 amb més títols i més títols consecutius de la història dels mundials, una llegenda viva que perdurarà en la memòria com el pilot més gran de tots els temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.