8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Michael Schumacher traslladat a París per rebre un tractament especial

 

El millor pilot de Fórmula 1 de la història, Michael Schumacher, ha sigut traslladat a París per a rebre un nou tractament mèdic que conseguisca alguna millora remarcable del seu delicadíssim estat de salut. El ‘Kaiser’ va patir un greu accident d’esquí en els Alps francesos el desembre del 2013, quedant en coma durant mig any i amb seqüeles molt importants que, 6 anys després, han impedit la seua recuperació.

 

Segons avançava ‘Le Parisien’, el passat dilluns a primera hora de la vesprada, el pilot alemany va ser traslladat a l’hospital Georges Pompidou de París, a on un equip mèdic especialitzat, dirigit pel doctor Philippe Menasché, el sotmetrà a un tractament regeneratiu amb cèl·lules mare iniciat este dimarts, 10 de setembre.

 

El mateix mitjà assegura que Schumacher havia de començar el tractament en qüestió el passat mes de juliol, però el seu estat de salut va impedir fer el trasllat, i no ha sigut fins ara que s’ha pogut traslladar a l’hospital parisenc. El pilot ja havia sigut atés en eixe mateix centre en dos ocasions la passada primavera, quan va ser traslladat en helicòpter per a tractaments puntuals.

 

Secretisme i respecte pel ‘Kaiser’

Des de que patí l’accident, sis anys arrere, l’estat de salut de Michael Shcumacher ha estat envoltat d’un hermetisme absolut que ha comptat amb el respecte de l’entorn i els mitjans. La mítica figura del campió alemany, el ‘Kaiser’, un deportista vullgut, dins i fora dels circuits, han ajudat a mantindre en secret un estat de salut que, des del primer dia, s’ha intuït delicadíssim.

 

Schumacher és, encara hui, el pilot de Fórmula 1 amb més títols i més títols consecutius de la història dels mundials, una llegenda viva que perdurarà en la memòria com el pilot més gran de tots els temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.