10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Michael Schumacher traslladat a París per rebre un tractament especial

 

El millor pilot de Fórmula 1 de la història, Michael Schumacher, ha sigut traslladat a París per a rebre un nou tractament mèdic que conseguisca alguna millora remarcable del seu delicadíssim estat de salut. El ‘Kaiser’ va patir un greu accident d’esquí en els Alps francesos el desembre del 2013, quedant en coma durant mig any i amb seqüeles molt importants que, 6 anys després, han impedit la seua recuperació.

 

Segons avançava ‘Le Parisien’, el passat dilluns a primera hora de la vesprada, el pilot alemany va ser traslladat a l’hospital Georges Pompidou de París, a on un equip mèdic especialitzat, dirigit pel doctor Philippe Menasché, el sotmetrà a un tractament regeneratiu amb cèl·lules mare iniciat este dimarts, 10 de setembre.

 

El mateix mitjà assegura que Schumacher havia de començar el tractament en qüestió el passat mes de juliol, però el seu estat de salut va impedir fer el trasllat, i no ha sigut fins ara que s’ha pogut traslladar a l’hospital parisenc. El pilot ja havia sigut atés en eixe mateix centre en dos ocasions la passada primavera, quan va ser traslladat en helicòpter per a tractaments puntuals.

 

Secretisme i respecte pel ‘Kaiser’

Des de que patí l’accident, sis anys arrere, l’estat de salut de Michael Shcumacher ha estat envoltat d’un hermetisme absolut que ha comptat amb el respecte de l’entorn i els mitjans. La mítica figura del campió alemany, el ‘Kaiser’, un deportista vullgut, dins i fora dels circuits, han ajudat a mantindre en secret un estat de salut que, des del primer dia, s’ha intuït delicadíssim.

 

Schumacher és, encara hui, el pilot de Fórmula 1 amb més títols i més títols consecutius de la història dels mundials, una llegenda viva que perdurarà en la memòria com el pilot més gran de tots els temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.