Michael Schumacher traslladat a París per rebre un tractament especial

 

El millor pilot de Fórmula 1 de la història, Michael Schumacher, ha sigut traslladat a París per a rebre un nou tractament mèdic que conseguisca alguna millora remarcable del seu delicadíssim estat de salut. El ‘Kaiser’ va patir un greu accident d’esquí en els Alps francesos el desembre del 2013, quedant en coma durant mig any i amb seqüeles molt importants que, 6 anys després, han impedit la seua recuperació.

 

Segons avançava ‘Le Parisien’, el passat dilluns a primera hora de la vesprada, el pilot alemany va ser traslladat a l’hospital Georges Pompidou de París, a on un equip mèdic especialitzat, dirigit pel doctor Philippe Menasché, el sotmetrà a un tractament regeneratiu amb cèl·lules mare iniciat este dimarts, 10 de setembre.

 

El mateix mitjà assegura que Schumacher havia de començar el tractament en qüestió el passat mes de juliol, però el seu estat de salut va impedir fer el trasllat, i no ha sigut fins ara que s’ha pogut traslladar a l’hospital parisenc. El pilot ja havia sigut atés en eixe mateix centre en dos ocasions la passada primavera, quan va ser traslladat en helicòpter per a tractaments puntuals.

 

Secretisme i respecte pel ‘Kaiser’

Des de que patí l’accident, sis anys arrere, l’estat de salut de Michael Shcumacher ha estat envoltat d’un hermetisme absolut que ha comptat amb el respecte de l’entorn i els mitjans. La mítica figura del campió alemany, el ‘Kaiser’, un deportista vullgut, dins i fora dels circuits, han ajudat a mantindre en secret un estat de salut que, des del primer dia, s’ha intuït delicadíssim.

 

Schumacher és, encara hui, el pilot de Fórmula 1 amb més títols i més títols consecutius de la història dels mundials, una llegenda viva que perdurarà en la memòria com el pilot més gran de tots els temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.