11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Michael Schumacher traslladat a París per rebre un tractament especial

 

El millor pilot de Fórmula 1 de la història, Michael Schumacher, ha sigut traslladat a París per a rebre un nou tractament mèdic que conseguisca alguna millora remarcable del seu delicadíssim estat de salut. El ‘Kaiser’ va patir un greu accident d’esquí en els Alps francesos el desembre del 2013, quedant en coma durant mig any i amb seqüeles molt importants que, 6 anys després, han impedit la seua recuperació.

 

Segons avançava ‘Le Parisien’, el passat dilluns a primera hora de la vesprada, el pilot alemany va ser traslladat a l’hospital Georges Pompidou de París, a on un equip mèdic especialitzat, dirigit pel doctor Philippe Menasché, el sotmetrà a un tractament regeneratiu amb cèl·lules mare iniciat este dimarts, 10 de setembre.

 

El mateix mitjà assegura que Schumacher havia de començar el tractament en qüestió el passat mes de juliol, però el seu estat de salut va impedir fer el trasllat, i no ha sigut fins ara que s’ha pogut traslladar a l’hospital parisenc. El pilot ja havia sigut atés en eixe mateix centre en dos ocasions la passada primavera, quan va ser traslladat en helicòpter per a tractaments puntuals.

 

Secretisme i respecte pel ‘Kaiser’

Des de que patí l’accident, sis anys arrere, l’estat de salut de Michael Shcumacher ha estat envoltat d’un hermetisme absolut que ha comptat amb el respecte de l’entorn i els mitjans. La mítica figura del campió alemany, el ‘Kaiser’, un deportista vullgut, dins i fora dels circuits, han ajudat a mantindre en secret un estat de salut que, des del primer dia, s’ha intuït delicadíssim.

 

Schumacher és, encara hui, el pilot de Fórmula 1 amb més títols i més títols consecutius de la història dels mundials, una llegenda viva que perdurarà en la memòria com el pilot més gran de tots els temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.