Mor un jove pilot de només 14 anys al circuit de Jerez

 

Tragèdia i consternació absoluta al món del motociclisme espanyol. Marcos Garrido Beltrán, un jove pilot de només 14 anys i nascut a Rota, perdia la vida aquest diumenge en una carrera de la categoria Supersport 300 del Campionat d’Andalusia.

 

Segons informava la Federació Andalusa de Motociclisme, el jove va patir una caiguda doble entre les corbes 2 i 3 (Michelin). Per desgràcia, una altra motocicleta es va veure involucrada en l’accident i va passar per damunt del jove motorista. A continuació es va parar la competició perquè els serveis d’Emergències pogueren actuar i portar a l’hospital al jove motorista i un altre company, un xic de Madrid, que també havia resultat ferit. Per desgràcia, després de ser traslladat a l’Hospital General de Jerez, Marcos Garrido moria a causa de les lesions. 

 

 

Morts similars en el món del motor

La mort del jove pilot recorda, per les circumstàncies, a la de Marco Simoncelli, l’octubre de 2011, quan Valentino Rossi li va passar per damunt després de caure a l’asfalt. També cal destacar el cas de Luis Salom, l’últim professional que havia perdut la vida fins al moment, que va patir un accident en una competició en el Circuit de Montmeló en juny de 2016. 

 

També cal recordar a Bernat Martínez i Daniel Rivas, que juntament amb Marcos Garrido i Luis Salom són els quatre pilots espanyols que han perdut la vida en un circuit durant aquesta dècada. Martínez i Rivas van morir en un accident al circuit californià de Laguna Seca durant el circuit de MotAmérica AMA.

 

Condol per la mort del jove pilot

Són nombroses les entitats, persones de renom i clubs que han volgut donar els seus condols als familiars i amics de Marcos Garrido. Així ho han volgut expressar, per exemple, el Xerez Deportivo o coneguts polítics com Pedro Sánchez o Albert Rivera. 

 

Últimes notícies

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.