Mor un jove pilot de només 14 anys al circuit de Jerez

 

Tragèdia i consternació absoluta al món del motociclisme espanyol. Marcos Garrido Beltrán, un jove pilot de només 14 anys i nascut a Rota, perdia la vida aquest diumenge en una carrera de la categoria Supersport 300 del Campionat d’Andalusia.

 

Segons informava la Federació Andalusa de Motociclisme, el jove va patir una caiguda doble entre les corbes 2 i 3 (Michelin). Per desgràcia, una altra motocicleta es va veure involucrada en l’accident i va passar per damunt del jove motorista. A continuació es va parar la competició perquè els serveis d’Emergències pogueren actuar i portar a l’hospital al jove motorista i un altre company, un xic de Madrid, que també havia resultat ferit. Per desgràcia, després de ser traslladat a l’Hospital General de Jerez, Marcos Garrido moria a causa de les lesions. 

 

 

Morts similars en el món del motor

La mort del jove pilot recorda, per les circumstàncies, a la de Marco Simoncelli, l’octubre de 2011, quan Valentino Rossi li va passar per damunt després de caure a l’asfalt. També cal destacar el cas de Luis Salom, l’últim professional que havia perdut la vida fins al moment, que va patir un accident en una competició en el Circuit de Montmeló en juny de 2016. 

 

També cal recordar a Bernat Martínez i Daniel Rivas, que juntament amb Marcos Garrido i Luis Salom són els quatre pilots espanyols que han perdut la vida en un circuit durant aquesta dècada. Martínez i Rivas van morir en un accident al circuit californià de Laguna Seca durant el circuit de MotAmérica AMA.

 

Condol per la mort del jove pilot

Són nombroses les entitats, persones de renom i clubs que han volgut donar els seus condols als familiars i amics de Marcos Garrido. Així ho han volgut expressar, per exemple, el Xerez Deportivo o coneguts polítics com Pedro Sánchez o Albert Rivera. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.