Mor un jove pilot de només 14 anys al circuit de Jerez

 

Tragèdia i consternació absoluta al món del motociclisme espanyol. Marcos Garrido Beltrán, un jove pilot de només 14 anys i nascut a Rota, perdia la vida aquest diumenge en una carrera de la categoria Supersport 300 del Campionat d’Andalusia.

 

Segons informava la Federació Andalusa de Motociclisme, el jove va patir una caiguda doble entre les corbes 2 i 3 (Michelin). Per desgràcia, una altra motocicleta es va veure involucrada en l’accident i va passar per damunt del jove motorista. A continuació es va parar la competició perquè els serveis d’Emergències pogueren actuar i portar a l’hospital al jove motorista i un altre company, un xic de Madrid, que també havia resultat ferit. Per desgràcia, després de ser traslladat a l’Hospital General de Jerez, Marcos Garrido moria a causa de les lesions. 

 

 

Morts similars en el món del motor

La mort del jove pilot recorda, per les circumstàncies, a la de Marco Simoncelli, l’octubre de 2011, quan Valentino Rossi li va passar per damunt després de caure a l’asfalt. També cal destacar el cas de Luis Salom, l’últim professional que havia perdut la vida fins al moment, que va patir un accident en una competició en el Circuit de Montmeló en juny de 2016. 

 

També cal recordar a Bernat Martínez i Daniel Rivas, que juntament amb Marcos Garrido i Luis Salom són els quatre pilots espanyols que han perdut la vida en un circuit durant aquesta dècada. Martínez i Rivas van morir en un accident al circuit californià de Laguna Seca durant el circuit de MotAmérica AMA.

 

Condol per la mort del jove pilot

Són nombroses les entitats, persones de renom i clubs que han volgut donar els seus condols als familiars i amics de Marcos Garrido. Així ho han volgut expressar, per exemple, el Xerez Deportivo o coneguts polítics com Pedro Sánchez o Albert Rivera. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.