Mor el pilot Anthoine Hubert de 22 anys en un brutal accident de F2

PILOTO

El pilot francés Anthoine Hubert pujat en l’escaló més alt del podi  | Twitter

 

Tragèdia en el campionat de Fórmula 2. El jove pilot francés Anthoine Hubert, de 22 anys, ha mort després de patir un greu accident durant la seua participació en el Gran Premi de Bèlgica al circuit de Spa-Francochamps. El seu monoplaça es va veure implicat en una col·lisió múltiple amb altres tres vehicles. 

 

El xoc es va produir quan just s’estava disputant la segona volta de la carrera. Una volta els cotxes havien passat la coneguda corba d’Eau Rouge, un d’ells va perdre el control en la següent pujada de Radillo i, els demés, van impactar contra ell. A més d’Hubert, van estar involucrats el japonés Matino Sato, el francés Giulano Alesi i l’equatorià Juan Manuel Correa; que va ser l’altre ferit, amb fractures en les dos cames. 

 

 

Va morir minuts després de l’accident

L’impacte va ser tan fort que el monoplaça del pilot francés va quedar trencat per la mitat i ell va perdre la vida en el mateix circuit, a causa de la gravetat de les ferides. Correa va ser traslladat a un hospital de Lieja. Abans, la direcció va decidir suspendre immediatament la carrera perquè els servicis d’emergència pogueren atendre als pilots afectats. 

 

La pèrdua d’Hubert ha suposat un colp dur per al món del motor. Un gran número de companys de professió, com els pilots espanyols Carlos Sainz Jr. i Fernando Alonso, han mostrat la seua tristor i les seues condolences per la mort d’esta promesa de només 22 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.