Mor el pilot Anthoine Hubert de 22 anys en un brutal accident de F2

PILOTO

El pilot francés Anthoine Hubert pujat en l’escaló més alt del podi  | Twitter

 

Tragèdia en el campionat de Fórmula 2. El jove pilot francés Anthoine Hubert, de 22 anys, ha mort després de patir un greu accident durant la seua participació en el Gran Premi de Bèlgica al circuit de Spa-Francochamps. El seu monoplaça es va veure implicat en una col·lisió múltiple amb altres tres vehicles. 

 

El xoc es va produir quan just s’estava disputant la segona volta de la carrera. Una volta els cotxes havien passat la coneguda corba d’Eau Rouge, un d’ells va perdre el control en la següent pujada de Radillo i, els demés, van impactar contra ell. A més d’Hubert, van estar involucrats el japonés Matino Sato, el francés Giulano Alesi i l’equatorià Juan Manuel Correa; que va ser l’altre ferit, amb fractures en les dos cames. 

 

 

Va morir minuts després de l’accident

L’impacte va ser tan fort que el monoplaça del pilot francés va quedar trencat per la mitat i ell va perdre la vida en el mateix circuit, a causa de la gravetat de les ferides. Correa va ser traslladat a un hospital de Lieja. Abans, la direcció va decidir suspendre immediatament la carrera perquè els servicis d’emergència pogueren atendre als pilots afectats. 

 

La pèrdua d’Hubert ha suposat un colp dur per al món del motor. Un gran número de companys de professió, com els pilots espanyols Carlos Sainz Jr. i Fernando Alonso, han mostrat la seua tristor i les seues condolences per la mort d’esta promesa de només 22 anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.