17.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Mor el pilot Anthoine Hubert de 22 anys en un brutal accident de F2

PILOTO

El pilot francés Anthoine Hubert pujat en l’escaló més alt del podi  | Twitter

 

Tragèdia en el campionat de Fórmula 2. El jove pilot francés Anthoine Hubert, de 22 anys, ha mort després de patir un greu accident durant la seua participació en el Gran Premi de Bèlgica al circuit de Spa-Francochamps. El seu monoplaça es va veure implicat en una col·lisió múltiple amb altres tres vehicles. 

 

El xoc es va produir quan just s’estava disputant la segona volta de la carrera. Una volta els cotxes havien passat la coneguda corba d’Eau Rouge, un d’ells va perdre el control en la següent pujada de Radillo i, els demés, van impactar contra ell. A més d’Hubert, van estar involucrats el japonés Matino Sato, el francés Giulano Alesi i l’equatorià Juan Manuel Correa; que va ser l’altre ferit, amb fractures en les dos cames. 

 

 

Va morir minuts després de l’accident

L’impacte va ser tan fort que el monoplaça del pilot francés va quedar trencat per la mitat i ell va perdre la vida en el mateix circuit, a causa de la gravetat de les ferides. Correa va ser traslladat a un hospital de Lieja. Abans, la direcció va decidir suspendre immediatament la carrera perquè els servicis d’emergència pogueren atendre als pilots afectats. 

 

La pèrdua d’Hubert ha suposat un colp dur per al món del motor. Un gran número de companys de professió, com els pilots espanyols Carlos Sainz Jr. i Fernando Alonso, han mostrat la seua tristor i les seues condolences per la mort d’esta promesa de només 22 anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.