Missatge d’última hora de Dani Rovira sobre el seu càncer

 

Dani Rovira ha donat este dilluns, 20 de juliol, la millor notícia i la més esperada per tots els seus seguidors. Després de 8 sessions i 4 mesos des de què li diagnosticaren la seua malaltia, l’actor ha acabat la quimioteràpia

 

El malagueny ha compartit la notícia, com ha fet en els últims mesos, en les seues xarxes socials. En Instagram ha publicat una imatge a on apareix portant una careta d’hipopòtam i un llarg text a on explica la seua experiència d’estos últims mesos i els seus desitjos per a la seua vida a partir d’ara, i com sempre, ha utilitzat l’humor per a alleujar el missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de @danirovira el

 

«S’ha acabat la químio! 8 sessions i 4 mesos ‘entre el pit i l’esquena’. Seqüeles: pèrdua del cabell, les venes dels braços dures com brides i un cap d’hipopòtam (d’aquesta última no em van comentar res). Si a algú més li ha passat, que m’escrigui, amb quatre que siguem organitzem un ‘tragabolas’.

 

Aquesta setmana començo a fer front a 18 sessions de ràdio, una cada dia. Encara que els limfomes han desaparegut, els metges ho han decidit per cauteritzar i per precaució. A mitjans d’agost, aquest malson haurà acabat i podré reprendre de nou ‘la normalitat’, si és que hi ha alguna cosa normal ja en aquest món. 

 

Em queda l’última pantalla del videojoc… Espero que quan acabi se’m posi cap de coala. M’agraden molt els coales.

 

«La vida em somriu, però sempre espero que deixi anar alguna riallada». Sou tants els que m’esteu curant… Ànims als que esteu en la lluita. Tenim uns metges i un personal sanitari espectacular en aquest país. La resta és estimar-se i deixar-se estimar».

 

Fa 4 mesos que li van diagnosticar càncer

Ja fa quatre mesos que Dani Rovira va anunciar, en ple confinament, que li havien diagnosticat Limfoma de Hodking, i ràpidament l’actor va començar el tractament i va anar informant sobre l’evolució de la seua malaltia en les seues xarxes.

 

De fet, s’ha mantingut sempre molt actiu en Instagram i en Twitter, especialment, a on ha parlat de la malaltia amb tota la naturalitat del món, guanyant-se els agraïments de molta gent que considera que l’actor està fent una gran faena de visualització del càncer, una malaltia que, per norma general, sol patir-se en la més estricta intimitat per la quantitat d’efectes que té sobre la persona que la patix i el seu entorn. 

 

Per este motiu, Dani Rovira s’ha convertit en tot un exemple a seguir per als que patixen esta dura malaltia. I és que, tot i les adversitats, l’actor no ha perdut el somriure que tant el caracteritza en cap moment.  

 

Després de mesos de lluita, Dani Rovira pot estar content del que ha conseguit. I és que lluitar contra un càncer no és una faena fàcil. L’actor s’ha convertit en un referent per als que estan passant per una situació similar.

Últimes notícies

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.
FILMOTECA D'ESTIU