Missatge d’última hora de Dani Rovira sobre el seu càncer

 

Dani Rovira ha donat este dilluns, 20 de juliol, la millor notícia i la més esperada per tots els seus seguidors. Després de 8 sessions i 4 mesos des de què li diagnosticaren la seua malaltia, l’actor ha acabat la quimioteràpia

 

El malagueny ha compartit la notícia, com ha fet en els últims mesos, en les seues xarxes socials. En Instagram ha publicat una imatge a on apareix portant una careta d’hipopòtam i un llarg text a on explica la seua experiència d’estos últims mesos i els seus desitjos per a la seua vida a partir d’ara, i com sempre, ha utilitzat l’humor per a alleujar el missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de @danirovira el

 

«S’ha acabat la químio! 8 sessions i 4 mesos ‘entre el pit i l’esquena’. Seqüeles: pèrdua del cabell, les venes dels braços dures com brides i un cap d’hipopòtam (d’aquesta última no em van comentar res). Si a algú més li ha passat, que m’escrigui, amb quatre que siguem organitzem un ‘tragabolas’.

 

Aquesta setmana començo a fer front a 18 sessions de ràdio, una cada dia. Encara que els limfomes han desaparegut, els metges ho han decidit per cauteritzar i per precaució. A mitjans d’agost, aquest malson haurà acabat i podré reprendre de nou ‘la normalitat’, si és que hi ha alguna cosa normal ja en aquest món. 

 

Em queda l’última pantalla del videojoc… Espero que quan acabi se’m posi cap de coala. M’agraden molt els coales.

 

«La vida em somriu, però sempre espero que deixi anar alguna riallada». Sou tants els que m’esteu curant… Ànims als que esteu en la lluita. Tenim uns metges i un personal sanitari espectacular en aquest país. La resta és estimar-se i deixar-se estimar».

 

Fa 4 mesos que li van diagnosticar càncer

Ja fa quatre mesos que Dani Rovira va anunciar, en ple confinament, que li havien diagnosticat Limfoma de Hodking, i ràpidament l’actor va començar el tractament i va anar informant sobre l’evolució de la seua malaltia en les seues xarxes.

 

De fet, s’ha mantingut sempre molt actiu en Instagram i en Twitter, especialment, a on ha parlat de la malaltia amb tota la naturalitat del món, guanyant-se els agraïments de molta gent que considera que l’actor està fent una gran faena de visualització del càncer, una malaltia que, per norma general, sol patir-se en la més estricta intimitat per la quantitat d’efectes que té sobre la persona que la patix i el seu entorn. 

 

Per este motiu, Dani Rovira s’ha convertit en tot un exemple a seguir per als que patixen esta dura malaltia. I és que, tot i les adversitats, l’actor no ha perdut el somriure que tant el caracteritza en cap moment.  

 

Després de mesos de lluita, Dani Rovira pot estar content del que ha conseguit. I és que lluitar contra un càncer no és una faena fàcil. L’actor s’ha convertit en un referent per als que estan passant per una situació similar.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.