Missatge d’última hora de Dani Rovira sobre el seu càncer

 

Dani Rovira ha donat este dilluns, 20 de juliol, la millor notícia i la més esperada per tots els seus seguidors. Després de 8 sessions i 4 mesos des de què li diagnosticaren la seua malaltia, l’actor ha acabat la quimioteràpia

 

El malagueny ha compartit la notícia, com ha fet en els últims mesos, en les seues xarxes socials. En Instagram ha publicat una imatge a on apareix portant una careta d’hipopòtam i un llarg text a on explica la seua experiència d’estos últims mesos i els seus desitjos per a la seua vida a partir d’ara, i com sempre, ha utilitzat l’humor per a alleujar el missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de @danirovira el

 

«S’ha acabat la químio! 8 sessions i 4 mesos ‘entre el pit i l’esquena’. Seqüeles: pèrdua del cabell, les venes dels braços dures com brides i un cap d’hipopòtam (d’aquesta última no em van comentar res). Si a algú més li ha passat, que m’escrigui, amb quatre que siguem organitzem un ‘tragabolas’.

 

Aquesta setmana començo a fer front a 18 sessions de ràdio, una cada dia. Encara que els limfomes han desaparegut, els metges ho han decidit per cauteritzar i per precaució. A mitjans d’agost, aquest malson haurà acabat i podré reprendre de nou ‘la normalitat’, si és que hi ha alguna cosa normal ja en aquest món. 

 

Em queda l’última pantalla del videojoc… Espero que quan acabi se’m posi cap de coala. M’agraden molt els coales.

 

«La vida em somriu, però sempre espero que deixi anar alguna riallada». Sou tants els que m’esteu curant… Ànims als que esteu en la lluita. Tenim uns metges i un personal sanitari espectacular en aquest país. La resta és estimar-se i deixar-se estimar».

 

Fa 4 mesos que li van diagnosticar càncer

Ja fa quatre mesos que Dani Rovira va anunciar, en ple confinament, que li havien diagnosticat Limfoma de Hodking, i ràpidament l’actor va començar el tractament i va anar informant sobre l’evolució de la seua malaltia en les seues xarxes.

 

De fet, s’ha mantingut sempre molt actiu en Instagram i en Twitter, especialment, a on ha parlat de la malaltia amb tota la naturalitat del món, guanyant-se els agraïments de molta gent que considera que l’actor està fent una gran faena de visualització del càncer, una malaltia que, per norma general, sol patir-se en la més estricta intimitat per la quantitat d’efectes que té sobre la persona que la patix i el seu entorn. 

 

Per este motiu, Dani Rovira s’ha convertit en tot un exemple a seguir per als que patixen esta dura malaltia. I és que, tot i les adversitats, l’actor no ha perdut el somriure que tant el caracteritza en cap moment.  

 

Després de mesos de lluita, Dani Rovira pot estar content del que ha conseguit. I és que lluitar contra un càncer no és una faena fàcil. L’actor s’ha convertit en un referent per als que estan passant per una situació similar.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.