Missatge d’última hora de Dani Rovira sobre el seu càncer

 

Dani Rovira ha donat este dilluns, 20 de juliol, la millor notícia i la més esperada per tots els seus seguidors. Després de 8 sessions i 4 mesos des de què li diagnosticaren la seua malaltia, l’actor ha acabat la quimioteràpia

 

El malagueny ha compartit la notícia, com ha fet en els últims mesos, en les seues xarxes socials. En Instagram ha publicat una imatge a on apareix portant una careta d’hipopòtam i un llarg text a on explica la seua experiència d’estos últims mesos i els seus desitjos per a la seua vida a partir d’ara, i com sempre, ha utilitzat l’humor per a alleujar el missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de @danirovira el

 

«S’ha acabat la químio! 8 sessions i 4 mesos ‘entre el pit i l’esquena’. Seqüeles: pèrdua del cabell, les venes dels braços dures com brides i un cap d’hipopòtam (d’aquesta última no em van comentar res). Si a algú més li ha passat, que m’escrigui, amb quatre que siguem organitzem un ‘tragabolas’.

 

Aquesta setmana començo a fer front a 18 sessions de ràdio, una cada dia. Encara que els limfomes han desaparegut, els metges ho han decidit per cauteritzar i per precaució. A mitjans d’agost, aquest malson haurà acabat i podré reprendre de nou ‘la normalitat’, si és que hi ha alguna cosa normal ja en aquest món. 

 

Em queda l’última pantalla del videojoc… Espero que quan acabi se’m posi cap de coala. M’agraden molt els coales.

 

«La vida em somriu, però sempre espero que deixi anar alguna riallada». Sou tants els que m’esteu curant… Ànims als que esteu en la lluita. Tenim uns metges i un personal sanitari espectacular en aquest país. La resta és estimar-se i deixar-se estimar».

 

Fa 4 mesos que li van diagnosticar càncer

Ja fa quatre mesos que Dani Rovira va anunciar, en ple confinament, que li havien diagnosticat Limfoma de Hodking, i ràpidament l’actor va començar el tractament i va anar informant sobre l’evolució de la seua malaltia en les seues xarxes.

 

De fet, s’ha mantingut sempre molt actiu en Instagram i en Twitter, especialment, a on ha parlat de la malaltia amb tota la naturalitat del món, guanyant-se els agraïments de molta gent que considera que l’actor està fent una gran faena de visualització del càncer, una malaltia que, per norma general, sol patir-se en la més estricta intimitat per la quantitat d’efectes que té sobre la persona que la patix i el seu entorn. 

 

Per este motiu, Dani Rovira s’ha convertit en tot un exemple a seguir per als que patixen esta dura malaltia. I és que, tot i les adversitats, l’actor no ha perdut el somriure que tant el caracteritza en cap moment.  

 

Després de mesos de lluita, Dani Rovira pot estar content del que ha conseguit. I és que lluitar contra un càncer no és una faena fàcil. L’actor s’ha convertit en un referent per als que estan passant per una situació similar.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.