12.9 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Missatge d’última hora de Dani Rovira sobre el seu càncer

 

Dani Rovira ha donat este dilluns, 20 de juliol, la millor notícia i la més esperada per tots els seus seguidors. Després de 8 sessions i 4 mesos des de què li diagnosticaren la seua malaltia, l’actor ha acabat la quimioteràpia

 

El malagueny ha compartit la notícia, com ha fet en els últims mesos, en les seues xarxes socials. En Instagram ha publicat una imatge a on apareix portant una careta d’hipopòtam i un llarg text a on explica la seua experiència d’estos últims mesos i els seus desitjos per a la seua vida a partir d’ara, i com sempre, ha utilitzat l’humor per a alleujar el missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de @danirovira el

 

«S’ha acabat la químio! 8 sessions i 4 mesos ‘entre el pit i l’esquena’. Seqüeles: pèrdua del cabell, les venes dels braços dures com brides i un cap d’hipopòtam (d’aquesta última no em van comentar res). Si a algú més li ha passat, que m’escrigui, amb quatre que siguem organitzem un ‘tragabolas’.

 

Aquesta setmana començo a fer front a 18 sessions de ràdio, una cada dia. Encara que els limfomes han desaparegut, els metges ho han decidit per cauteritzar i per precaució. A mitjans d’agost, aquest malson haurà acabat i podré reprendre de nou ‘la normalitat’, si és que hi ha alguna cosa normal ja en aquest món. 

 

Em queda l’última pantalla del videojoc… Espero que quan acabi se’m posi cap de coala. M’agraden molt els coales.

 

“La vida em somriu, però sempre espero que deixi anar alguna riallada”. Sou tants els que m’esteu curant… Ànims als que esteu en la lluita. Tenim uns metges i un personal sanitari espectacular en aquest país. La resta és estimar-se i deixar-se estimar».

 

Fa 4 mesos que li van diagnosticar càncer

Ja fa quatre mesos que Dani Rovira va anunciar, en ple confinament, que li havien diagnosticat Limfoma de Hodking, i ràpidament l’actor va començar el tractament i va anar informant sobre l’evolució de la seua malaltia en les seues xarxes.

 

De fet, s’ha mantingut sempre molt actiu en Instagram i en Twitter, especialment, a on ha parlat de la malaltia amb tota la naturalitat del món, guanyant-se els agraïments de molta gent que considera que l’actor està fent una gran faena de visualització del càncer, una malaltia que, per norma general, sol patir-se en la més estricta intimitat per la quantitat d’efectes que té sobre la persona que la patix i el seu entorn. 

 

Per este motiu, Dani Rovira s’ha convertit en tot un exemple a seguir per als que patixen esta dura malaltia. I és que, tot i les adversitats, l’actor no ha perdut el somriure que tant el caracteritza en cap moment.  

 

Després de mesos de lluita, Dani Rovira pot estar content del que ha conseguit. I és que lluitar contra un càncer no és una faena fàcil. L’actor s’ha convertit en un referent per als que estan passant per una situació similar.

Últimes notícies

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric

Desapareixen quatre membres d’una família valenciana en un naufragi a Indonèsia

Exteriors està en contacte amb les famílies i l'ambaixada s'ha desplaçat a la zona. El rescat a Indonèsia podria prolongar-se fins a quatre dies.

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.