Naix un bebé amb dos penis i els metges han de tallar-li el més gran

Ha nascut al Brasil un bebé amb ‘difalia’, una rara condició en la qual el xiquet naix amb dos penis. Aquesta anomalia congènita es produeix durant el primer mes de gestació del fetus per una fallada en el desenvolupament adequat dels genitals.

Segons van informar els metges de la Universitat de Federal de Sao Paulo, on va nàixer l’infant, es va procedir a extirpar el membre de major grandària, ja que el bebé sol podia orinar pel penis més xicotet. L’operació va ser un èxit i el xiquet es troba sa.

Tan sols hi ha 100 casos documentats en el món de persones que hagen tingut ‘difalia’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.

Atracament a un banc a Benetússer amb les netejadores emmanillades

La Guàrdia Civil investiga l'atracament a una sucursal bancària a Benetússer, on tres hòmens encaputxats van accedir per un butró i van emmanillar a les empleades de la neteja.

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.