8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Naix un bebé amb dos penis i els metges han de tallar-li el més gran

Ha nascut al Brasil un bebé amb ‘difalia’, una rara condició en la qual el xiquet naix amb dos penis. Aquesta anomalia congènita es produeix durant el primer mes de gestació del fetus per una fallada en el desenvolupament adequat dels genitals.

Segons van informar els metges de la Universitat de Federal de Sao Paulo, on va nàixer l’infant, es va procedir a extirpar el membre de major grandària, ja que el bebé sol podia orinar pel penis més xicotet. L’operació va ser un èxit i el xiquet es troba sa.

Tan sols hi ha 100 casos documentats en el món de persones que hagen tingut ‘difalia’.

Últimes notícies

Del Botànic al Ventorro: el nou breviari del llenguatge polític valencià

El vocabulari polític valencià s'ha omplit de llocs, sigles i noms que sintetitzen episodis recents. De la DANA a les Corts, el llenguatge reordena el debat.

Pérez Llorca coincidix amb el rei i demana diàleg davant la tensió que causa fastig

Pérez Llorca ha recolzat el missatge de Felip VI, advertint del fastig que provoca la tensió política i defenent el diàleg, el consens i l'enteniment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i sud de València i per neu a l’interior de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous avise groc per pluges intenses en el litoral nord d'Alacant i sud de València, i per nevades a l'interior nord de Castelló.

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.