17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

No llaves ni congeles els teus vaquers, segons el CEO de Levi’s

Pantalons de Levi'sSegons el CEO de Levi’s la millor manera de preservar els pantalons és no posar-los a la llavadora | Cedida

 

El CEO de l’empresa Levi’s, Chip Bergh, ha volgut compartir diversos consells pràctics per a tots aquells que compren els seus emblemàtics pantalons. Bergh ha assegurat que fa quasi un any que porta els mateixos pantalons vaquers 501 de Levi’s, el secret? No s’han de llavar ni posar al congelador.

 

Així és, Chip Bergh duia els mateixos pantalons que fa un any quan va donar aquest consell i segueix sense netejar-los. A més, també va aclarir que no s’han de congelar, davant dels rumors sobre fer aquesta acció per a mantindre’ls més temps: “És un conte xinés, no funciona”.

 

La polèmica ix perquè fa algun temps diverses revistes de moda van aconsellar posar els pantalons al congelador per a matar els bacteris, com a alternativa a llavar-los. Però sembla que la teoria és errònia, ja que el congelador domèstic no és suficientment potent com per a matar els bacteris. Aquest mètode tampoc elimina ni la grassa ni les cèl·lules mortes de la pell que es queden enganxades a les costures dels pantalons. A més, ha quedat demostrat que una vegada trets del congelador tornen a fer olor de nou.

Una rentadora amb roba

Chip Bergh recomana netejar les taques amb un drap humit i estendre la peça a l’exterior | Cedida

 

 

Diversos experts coincideixen en què no s’han de llavar

Segons ‘elPeriòdic’ el CEO d’una altra coneguda marca vaquera, G-Satr Raw, també ha afirmat que la millor forma de mantindre els pantalons en la seua millor qualitat és evitant que entren en contacte amb la llavadora. A més, segons un estudi publicat per ‘Business Insider’ el cotó d’uns vaquers llavat durant les últimes dos setmanes i uns que no han sigut llavats en quinze mesos tenen una quantitat de bacteris molt similar.

 

Però la pregunta més clara és, que s’ha de fer si es taquen els pantalons? Fàcil, segons el mateix Bergh, CEO de Levi’s, només cal netejar la taca amb un drap humit i deixar que el pantaló s’asseque a l’aire lliure, així s’eliminarà la taca sense haver de posar-los a la llavadora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.