No llaves ni congeles els teus vaquers, segons el CEO de Levi’s

Pantalons de Levi'sSegons el CEO de Levi’s la millor manera de preservar els pantalons és no posar-los a la llavadora | Cedida

 

El CEO de l’empresa Levi’s, Chip Bergh, ha volgut compartir diversos consells pràctics per a tots aquells que compren els seus emblemàtics pantalons. Bergh ha assegurat que fa quasi un any que porta els mateixos pantalons vaquers 501 de Levi’s, el secret? No s’han de llavar ni posar al congelador.

 

Així és, Chip Bergh duia els mateixos pantalons que fa un any quan va donar aquest consell i segueix sense netejar-los. A més, també va aclarir que no s’han de congelar, davant dels rumors sobre fer aquesta acció per a mantindre’ls més temps: «És un conte xinés, no funciona».

 

La polèmica ix perquè fa algun temps diverses revistes de moda van aconsellar posar els pantalons al congelador per a matar els bacteris, com a alternativa a llavar-los. Però sembla que la teoria és errònia, ja que el congelador domèstic no és suficientment potent com per a matar els bacteris. Aquest mètode tampoc elimina ni la grassa ni les cèl·lules mortes de la pell que es queden enganxades a les costures dels pantalons. A més, ha quedat demostrat que una vegada trets del congelador tornen a fer olor de nou.

Una rentadora amb roba

Chip Bergh recomana netejar les taques amb un drap humit i estendre la peça a l’exterior | Cedida

 

 

Diversos experts coincideixen en què no s’han de llavar

Segons ‘elPeriòdic’ el CEO d’una altra coneguda marca vaquera, G-Satr Raw, també ha afirmat que la millor forma de mantindre els pantalons en la seua millor qualitat és evitant que entren en contacte amb la llavadora. A més, segons un estudi publicat per ‘Business Insider’ el cotó d’uns vaquers llavat durant les últimes dos setmanes i uns que no han sigut llavats en quinze mesos tenen una quantitat de bacteris molt similar.

 

Però la pregunta més clara és, que s’ha de fer si es taquen els pantalons? Fàcil, segons el mateix Bergh, CEO de Levi’s, només cal netejar la taca amb un drap humit i deixar que el pantaló s’asseque a l’aire lliure, així s’eliminarà la taca sense haver de posar-los a la llavadora.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.