12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

No llaves ni congeles els teus vaquers, segons el CEO de Levi’s

Pantalons de Levi'sSegons el CEO de Levi’s la millor manera de preservar els pantalons és no posar-los a la llavadora | Cedida

 

El CEO de l’empresa Levi’s, Chip Bergh, ha volgut compartir diversos consells pràctics per a tots aquells que compren els seus emblemàtics pantalons. Bergh ha assegurat que fa quasi un any que porta els mateixos pantalons vaquers 501 de Levi’s, el secret? No s’han de llavar ni posar al congelador.

 

Així és, Chip Bergh duia els mateixos pantalons que fa un any quan va donar aquest consell i segueix sense netejar-los. A més, també va aclarir que no s’han de congelar, davant dels rumors sobre fer aquesta acció per a mantindre’ls més temps: “És un conte xinés, no funciona”.

 

La polèmica ix perquè fa algun temps diverses revistes de moda van aconsellar posar els pantalons al congelador per a matar els bacteris, com a alternativa a llavar-los. Però sembla que la teoria és errònia, ja que el congelador domèstic no és suficientment potent com per a matar els bacteris. Aquest mètode tampoc elimina ni la grassa ni les cèl·lules mortes de la pell que es queden enganxades a les costures dels pantalons. A més, ha quedat demostrat que una vegada trets del congelador tornen a fer olor de nou.

Una rentadora amb roba

Chip Bergh recomana netejar les taques amb un drap humit i estendre la peça a l’exterior | Cedida

 

 

Diversos experts coincideixen en què no s’han de llavar

Segons ‘elPeriòdic’ el CEO d’una altra coneguda marca vaquera, G-Satr Raw, també ha afirmat que la millor forma de mantindre els pantalons en la seua millor qualitat és evitant que entren en contacte amb la llavadora. A més, segons un estudi publicat per ‘Business Insider’ el cotó d’uns vaquers llavat durant les últimes dos setmanes i uns que no han sigut llavats en quinze mesos tenen una quantitat de bacteris molt similar.

 

Però la pregunta més clara és, que s’ha de fer si es taquen els pantalons? Fàcil, segons el mateix Bergh, CEO de Levi’s, només cal netejar la taca amb un drap humit i deixar que el pantaló s’asseque a l’aire lliure, així s’eliminarà la taca sense haver de posar-los a la llavadora.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.