No llaves ni congeles els teus vaquers, segons el CEO de Levi’s

Pantalons de Levi'sSegons el CEO de Levi’s la millor manera de preservar els pantalons és no posar-los a la llavadora | Cedida

 

El CEO de l’empresa Levi’s, Chip Bergh, ha volgut compartir diversos consells pràctics per a tots aquells que compren els seus emblemàtics pantalons. Bergh ha assegurat que fa quasi un any que porta els mateixos pantalons vaquers 501 de Levi’s, el secret? No s’han de llavar ni posar al congelador.

 

Així és, Chip Bergh duia els mateixos pantalons que fa un any quan va donar aquest consell i segueix sense netejar-los. A més, també va aclarir que no s’han de congelar, davant dels rumors sobre fer aquesta acció per a mantindre’ls més temps: «És un conte xinés, no funciona».

 

La polèmica ix perquè fa algun temps diverses revistes de moda van aconsellar posar els pantalons al congelador per a matar els bacteris, com a alternativa a llavar-los. Però sembla que la teoria és errònia, ja que el congelador domèstic no és suficientment potent com per a matar els bacteris. Aquest mètode tampoc elimina ni la grassa ni les cèl·lules mortes de la pell que es queden enganxades a les costures dels pantalons. A més, ha quedat demostrat que una vegada trets del congelador tornen a fer olor de nou.

Una rentadora amb roba

Chip Bergh recomana netejar les taques amb un drap humit i estendre la peça a l’exterior | Cedida

 

 

Diversos experts coincideixen en què no s’han de llavar

Segons ‘elPeriòdic’ el CEO d’una altra coneguda marca vaquera, G-Satr Raw, també ha afirmat que la millor forma de mantindre els pantalons en la seua millor qualitat és evitant que entren en contacte amb la llavadora. A més, segons un estudi publicat per ‘Business Insider’ el cotó d’uns vaquers llavat durant les últimes dos setmanes i uns que no han sigut llavats en quinze mesos tenen una quantitat de bacteris molt similar.

 

Però la pregunta més clara és, que s’ha de fer si es taquen els pantalons? Fàcil, segons el mateix Bergh, CEO de Levi’s, només cal netejar la taca amb un drap humit i deixar que el pantaló s’asseque a l’aire lliure, així s’eliminarà la taca sense haver de posar-los a la llavadora.

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.