No llaves ni congeles els teus vaquers, segons el CEO de Levi’s

Pantalons de Levi'sSegons el CEO de Levi’s la millor manera de preservar els pantalons és no posar-los a la llavadora | Cedida

 

El CEO de l’empresa Levi’s, Chip Bergh, ha volgut compartir diversos consells pràctics per a tots aquells que compren els seus emblemàtics pantalons. Bergh ha assegurat que fa quasi un any que porta els mateixos pantalons vaquers 501 de Levi’s, el secret? No s’han de llavar ni posar al congelador.

 

Així és, Chip Bergh duia els mateixos pantalons que fa un any quan va donar aquest consell i segueix sense netejar-los. A més, també va aclarir que no s’han de congelar, davant dels rumors sobre fer aquesta acció per a mantindre’ls més temps: «És un conte xinés, no funciona».

 

La polèmica ix perquè fa algun temps diverses revistes de moda van aconsellar posar els pantalons al congelador per a matar els bacteris, com a alternativa a llavar-los. Però sembla que la teoria és errònia, ja que el congelador domèstic no és suficientment potent com per a matar els bacteris. Aquest mètode tampoc elimina ni la grassa ni les cèl·lules mortes de la pell que es queden enganxades a les costures dels pantalons. A més, ha quedat demostrat que una vegada trets del congelador tornen a fer olor de nou.

Una rentadora amb roba

Chip Bergh recomana netejar les taques amb un drap humit i estendre la peça a l’exterior | Cedida

 

 

Diversos experts coincideixen en què no s’han de llavar

Segons ‘elPeriòdic’ el CEO d’una altra coneguda marca vaquera, G-Satr Raw, també ha afirmat que la millor forma de mantindre els pantalons en la seua millor qualitat és evitant que entren en contacte amb la llavadora. A més, segons un estudi publicat per ‘Business Insider’ el cotó d’uns vaquers llavat durant les últimes dos setmanes i uns que no han sigut llavats en quinze mesos tenen una quantitat de bacteris molt similar.

 

Però la pregunta més clara és, que s’ha de fer si es taquen els pantalons? Fàcil, segons el mateix Bergh, CEO de Levi’s, només cal netejar la taca amb un drap humit i deixar que el pantaló s’asseque a l’aire lliure, així s’eliminarà la taca sense haver de posar-los a la llavadora.

Últimes notícies

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.