Ortega Cano toca fons i tot el món culpa a Ana María Aldón

José Ortega Cano en un acto de recuerdo a su ex mujer

Ortega Cano | València Diari

 

Ana María Aldón està disfrutant d’unes vacacions en Hondures. Tot i estar passant fam en ‘Supervivientes’, la de Sanlúcar ha reconegut que està vivint una aventura i que se sent més jove que mai.

 

Sens dubte, la dona d’Ortega Cano no té ni idea de què es trobarà un volta pose rumb a Espanya. La dissenyadora haurà de fer front, en la tornada, a una infinitat de notícies entre les que destaca la suposada mala relació que manté amb un dels fills del seu home, José Fernando.

 

Fa només quinze dies, el torero li transmetia a la seua dona tot el seu suport en el concurs i li deia a la seua companya Yiya: «Dis-li a Ana Maria que ho està fent fenomenal, però que la veig un poc seriosa i ella és molt més alegre».

 

Els seus problemes amb José Fernando

José Fernando podria eixir del centre en què està ingressat des de fa tres anys abans que acabe el 2020. Lluny de tornar al costat de son pare, el jove podria anar-se’n a viure a Andalusia al costat de Michu, la seua parella.

 

El motiu no seria un altre que la mala relació que guarden la dona i el fill del torero. «Ana María Aldón és contrària a este retorn perquè pensa que José Fernando és un mal exemple per al seu fill José Maria i una mala companyia. Li dona igual que torne rehabilitat, el vol lluny de la casa que compartix amb José Ortega Cano i el fill dels dos. Entre Ana i José Fernando mai ha hagut una bona sintonia».

 

Per si no n’hi haguera prou, la dissenyadora reconeixia en càmera que ja no recordava la cara del fill que té en comú amb José Ortega Cano, cosa que no hauria caigut bé en l’entorn familiar. Mentres, Gloria Camila continua defensant-la dels atacs de diferents col·laboradors en el plató de ‘Supervivientes’.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.