Ortega Cano toca fons i tot el món culpa a Ana María Aldón

José Ortega Cano en un acto de recuerdo a su ex mujer

Ortega Cano | València Diari

 

Ana María Aldón està disfrutant d’unes vacacions en Hondures. Tot i estar passant fam en ‘Supervivientes’, la de Sanlúcar ha reconegut que està vivint una aventura i que se sent més jove que mai.

 

Sens dubte, la dona d’Ortega Cano no té ni idea de què es trobarà un volta pose rumb a Espanya. La dissenyadora haurà de fer front, en la tornada, a una infinitat de notícies entre les que destaca la suposada mala relació que manté amb un dels fills del seu home, José Fernando.

 

Fa només quinze dies, el torero li transmetia a la seua dona tot el seu suport en el concurs i li deia a la seua companya Yiya: «Dis-li a Ana Maria que ho està fent fenomenal, però que la veig un poc seriosa i ella és molt més alegre».

 

Els seus problemes amb José Fernando

José Fernando podria eixir del centre en què està ingressat des de fa tres anys abans que acabe el 2020. Lluny de tornar al costat de son pare, el jove podria anar-se’n a viure a Andalusia al costat de Michu, la seua parella.

 

El motiu no seria un altre que la mala relació que guarden la dona i el fill del torero. «Ana María Aldón és contrària a este retorn perquè pensa que José Fernando és un mal exemple per al seu fill José Maria i una mala companyia. Li dona igual que torne rehabilitat, el vol lluny de la casa que compartix amb José Ortega Cano i el fill dels dos. Entre Ana i José Fernando mai ha hagut una bona sintonia».

 

Per si no n’hi haguera prou, la dissenyadora reconeixia en càmera que ja no recordava la cara del fill que té en comú amb José Ortega Cano, cosa que no hauria caigut bé en l’entorn familiar. Mentres, Gloria Camila continua defensant-la dels atacs de diferents col·laboradors en el plató de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.