18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Ortega Cano toca fons i tot el món culpa a Ana María Aldón

José Ortega Cano en un acto de recuerdo a su ex mujer

Ortega Cano | València Diari

 

Ana María Aldón està disfrutant d’unes vacacions en Hondures. Tot i estar passant fam en ‘Supervivientes’, la de Sanlúcar ha reconegut que està vivint una aventura i que se sent més jove que mai.

 

Sens dubte, la dona d’Ortega Cano no té ni idea de què es trobarà un volta pose rumb a Espanya. La dissenyadora haurà de fer front, en la tornada, a una infinitat de notícies entre les que destaca la suposada mala relació que manté amb un dels fills del seu home, José Fernando.

 

Fa només quinze dies, el torero li transmetia a la seua dona tot el seu suport en el concurs i li deia a la seua companya Yiya: «Dis-li a Ana Maria que ho està fent fenomenal, però que la veig un poc seriosa i ella és molt més alegre».

 

Els seus problemes amb José Fernando

José Fernando podria eixir del centre en què està ingressat des de fa tres anys abans que acabe el 2020. Lluny de tornar al costat de son pare, el jove podria anar-se’n a viure a Andalusia al costat de Michu, la seua parella.

 

El motiu no seria un altre que la mala relació que guarden la dona i el fill del torero. «Ana María Aldón és contrària a este retorn perquè pensa que José Fernando és un mal exemple per al seu fill José Maria i una mala companyia. Li dona igual que torne rehabilitat, el vol lluny de la casa que compartix amb José Ortega Cano i el fill dels dos. Entre Ana i José Fernando mai ha hagut una bona sintonia».

 

Per si no n’hi haguera prou, la dissenyadora reconeixia en càmera que ja no recordava la cara del fill que té en comú amb José Ortega Cano, cosa que no hauria caigut bé en l’entorn familiar. Mentres, Gloria Camila continua defensant-la dels atacs de diferents col·laboradors en el plató de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.