16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Ortega Cano toca fons i tot el món culpa a Ana María Aldón

José Ortega Cano en un acto de recuerdo a su ex mujer

Ortega Cano | València Diari

 

Ana María Aldón està disfrutant d’unes vacacions en Hondures. Tot i estar passant fam en ‘Supervivientes’, la de Sanlúcar ha reconegut que està vivint una aventura i que se sent més jove que mai.

 

Sens dubte, la dona d’Ortega Cano no té ni idea de què es trobarà un volta pose rumb a Espanya. La dissenyadora haurà de fer front, en la tornada, a una infinitat de notícies entre les que destaca la suposada mala relació que manté amb un dels fills del seu home, José Fernando.

 

Fa només quinze dies, el torero li transmetia a la seua dona tot el seu suport en el concurs i li deia a la seua companya Yiya: «Dis-li a Ana Maria que ho està fent fenomenal, però que la veig un poc seriosa i ella és molt més alegre».

 

Els seus problemes amb José Fernando

José Fernando podria eixir del centre en què està ingressat des de fa tres anys abans que acabe el 2020. Lluny de tornar al costat de son pare, el jove podria anar-se’n a viure a Andalusia al costat de Michu, la seua parella.

 

El motiu no seria un altre que la mala relació que guarden la dona i el fill del torero. «Ana María Aldón és contrària a este retorn perquè pensa que José Fernando és un mal exemple per al seu fill José Maria i una mala companyia. Li dona igual que torne rehabilitat, el vol lluny de la casa que compartix amb José Ortega Cano i el fill dels dos. Entre Ana i José Fernando mai ha hagut una bona sintonia».

 

Per si no n’hi haguera prou, la dissenyadora reconeixia en càmera que ja no recordava la cara del fill que té en comú amb José Ortega Cano, cosa que no hauria caigut bé en l’entorn familiar. Mentres, Gloria Camila continua defensant-la dels atacs de diferents col·laboradors en el plató de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h i mar adversa en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per vent de l'oest en zones de l'interior i litoral de Castelló, València i Alacant, amb ratxes de fins a 80 km/h i fenòmens costaners a Alacant.

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.