10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Ortega Cano toca fons i tot el món culpa a Ana María Aldón

José Ortega Cano en un acto de recuerdo a su ex mujer

Ortega Cano | València Diari

 

Ana María Aldón està disfrutant d’unes vacacions en Hondures. Tot i estar passant fam en ‘Supervivientes’, la de Sanlúcar ha reconegut que està vivint una aventura i que se sent més jove que mai.

 

Sens dubte, la dona d’Ortega Cano no té ni idea de què es trobarà un volta pose rumb a Espanya. La dissenyadora haurà de fer front, en la tornada, a una infinitat de notícies entre les que destaca la suposada mala relació que manté amb un dels fills del seu home, José Fernando.

 

Fa només quinze dies, el torero li transmetia a la seua dona tot el seu suport en el concurs i li deia a la seua companya Yiya: «Dis-li a Ana Maria que ho està fent fenomenal, però que la veig un poc seriosa i ella és molt més alegre».

 

Els seus problemes amb José Fernando

José Fernando podria eixir del centre en què està ingressat des de fa tres anys abans que acabe el 2020. Lluny de tornar al costat de son pare, el jove podria anar-se’n a viure a Andalusia al costat de Michu, la seua parella.

 

El motiu no seria un altre que la mala relació que guarden la dona i el fill del torero. «Ana María Aldón és contrària a este retorn perquè pensa que José Fernando és un mal exemple per al seu fill José Maria i una mala companyia. Li dona igual que torne rehabilitat, el vol lluny de la casa que compartix amb José Ortega Cano i el fill dels dos. Entre Ana i José Fernando mai ha hagut una bona sintonia».

 

Per si no n’hi haguera prou, la dissenyadora reconeixia en càmera que ja no recordava la cara del fill que té en comú amb José Ortega Cano, cosa que no hauria caigut bé en l’entorn familiar. Mentres, Gloria Camila continua defensant-la dels atacs de diferents col·laboradors en el plató de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.