Pablo Alborán encén Instagram amb una foto sense camiseta

 

Pablo Alborán està passant per un bon moment personal i professional i les publicacions en les seues xarxes socials, en especial Instagram, en són una mostra. L’última fotografia que ha causat furor i que ha fet augmentar la temperatura dels seus fans en Espanya i a la resta del món mostra que, cada volta més, el cantant malagueny lluita per a tindre un cos 10.

 

En la imatge es pot vore un Alborán sense camiseta, assentat en un sofà i bevent d’un pot. La veritat és que la fotografia podria anar a soles, sense l’acompanyament de cap text. Tot i això, Alborán s’ha limitat a titular-la: «Fam». Arran de la publicació d’esta insinuant fotografia es va crear una explosió de comentaris i de ‘likes’ que van demostrar-li que de qui tenen gana les fans és d’ell. Fins i tot, personatges famosos no es van poder estar de comentar la publicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAMBRE #jetlag

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Milers de ‘likes’ i comentaris

En este sentit, l’actor Álex González li va comentar: «Però com no has de tindre fam, ànima càndida, si tens músculs fins i tot darrere de les orelles». I la veritat és que el cos del cantant ha patit un canvi considerable que ha posat de manifest el control màxim que té sobre ell. Sempre ha demostrat que li agrada molt cuidar el seu aspecte físic, però la veritat és que en els últims mesos els seus músculs han anat agarrant cada volta més protagonisme, fins a convertir-se en un detall molt important del seu aspecte físic.

 

Alborán cuida molt el seu cos a base d’hores de gimnàs i de dur a terme una alimentació saludable. No hi ha dubte que tot esforç té la seua recompensa i ell està encantat de mostrar-los a través de les xarxes socials. Alborán acaba d’arribar de la seua gira americana amb ‘Prometo’ que ha sigut tot un èxit i que ha servit per a reafirmar que el malagueny arrasa allà on va.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me acabo de despertar con una nueva canción en la cabeza.

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.