Pablo Alborán encén Instagram amb una foto sense camiseta

 

Pablo Alborán està passant per un bon moment personal i professional i les publicacions en les seues xarxes socials, en especial Instagram, en són una mostra. L’última fotografia que ha causat furor i que ha fet augmentar la temperatura dels seus fans en Espanya i a la resta del món mostra que, cada volta més, el cantant malagueny lluita per a tindre un cos 10.

 

En la imatge es pot vore un Alborán sense camiseta, assentat en un sofà i bevent d’un pot. La veritat és que la fotografia podria anar a soles, sense l’acompanyament de cap text. Tot i això, Alborán s’ha limitat a titular-la: «Fam». Arran de la publicació d’esta insinuant fotografia es va crear una explosió de comentaris i de ‘likes’ que van demostrar-li que de qui tenen gana les fans és d’ell. Fins i tot, personatges famosos no es van poder estar de comentar la publicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAMBRE #jetlag

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Milers de ‘likes’ i comentaris

En este sentit, l’actor Álex González li va comentar: «Però com no has de tindre fam, ànima càndida, si tens músculs fins i tot darrere de les orelles». I la veritat és que el cos del cantant ha patit un canvi considerable que ha posat de manifest el control màxim que té sobre ell. Sempre ha demostrat que li agrada molt cuidar el seu aspecte físic, però la veritat és que en els últims mesos els seus músculs han anat agarrant cada volta més protagonisme, fins a convertir-se en un detall molt important del seu aspecte físic.

 

Alborán cuida molt el seu cos a base d’hores de gimnàs i de dur a terme una alimentació saludable. No hi ha dubte que tot esforç té la seua recompensa i ell està encantat de mostrar-los a través de les xarxes socials. Alborán acaba d’arribar de la seua gira americana amb ‘Prometo’ que ha sigut tot un èxit i que ha servit per a reafirmar que el malagueny arrasa allà on va.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me acabo de despertar con una nueva canción en la cabeza.

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.