Pablo Alborán encén Instagram amb una foto sense camiseta

 

Pablo Alborán està passant per un bon moment personal i professional i les publicacions en les seues xarxes socials, en especial Instagram, en són una mostra. L’última fotografia que ha causat furor i que ha fet augmentar la temperatura dels seus fans en Espanya i a la resta del món mostra que, cada volta més, el cantant malagueny lluita per a tindre un cos 10.

 

En la imatge es pot vore un Alborán sense camiseta, assentat en un sofà i bevent d’un pot. La veritat és que la fotografia podria anar a soles, sense l’acompanyament de cap text. Tot i això, Alborán s’ha limitat a titular-la: «Fam». Arran de la publicació d’esta insinuant fotografia es va crear una explosió de comentaris i de ‘likes’ que van demostrar-li que de qui tenen gana les fans és d’ell. Fins i tot, personatges famosos no es van poder estar de comentar la publicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAMBRE #jetlag

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Milers de ‘likes’ i comentaris

En este sentit, l’actor Álex González li va comentar: «Però com no has de tindre fam, ànima càndida, si tens músculs fins i tot darrere de les orelles». I la veritat és que el cos del cantant ha patit un canvi considerable que ha posat de manifest el control màxim que té sobre ell. Sempre ha demostrat que li agrada molt cuidar el seu aspecte físic, però la veritat és que en els últims mesos els seus músculs han anat agarrant cada volta més protagonisme, fins a convertir-se en un detall molt important del seu aspecte físic.

 

Alborán cuida molt el seu cos a base d’hores de gimnàs i de dur a terme una alimentació saludable. No hi ha dubte que tot esforç té la seua recompensa i ell està encantat de mostrar-los a través de les xarxes socials. Alborán acaba d’arribar de la seua gira americana amb ‘Prometo’ que ha sigut tot un èxit i que ha servit per a reafirmar que el malagueny arrasa allà on va.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me acabo de despertar con una nueva canción en la cabeza.

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.