Pablo Alborán encén Instagram amb una foto sense camiseta

 

Pablo Alborán està passant per un bon moment personal i professional i les publicacions en les seues xarxes socials, en especial Instagram, en són una mostra. L’última fotografia que ha causat furor i que ha fet augmentar la temperatura dels seus fans en Espanya i a la resta del món mostra que, cada volta més, el cantant malagueny lluita per a tindre un cos 10.

 

En la imatge es pot vore un Alborán sense camiseta, assentat en un sofà i bevent d’un pot. La veritat és que la fotografia podria anar a soles, sense l’acompanyament de cap text. Tot i això, Alborán s’ha limitat a titular-la: «Fam». Arran de la publicació d’esta insinuant fotografia es va crear una explosió de comentaris i de ‘likes’ que van demostrar-li que de qui tenen gana les fans és d’ell. Fins i tot, personatges famosos no es van poder estar de comentar la publicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAMBRE #jetlag

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Milers de ‘likes’ i comentaris

En este sentit, l’actor Álex González li va comentar: «Però com no has de tindre fam, ànima càndida, si tens músculs fins i tot darrere de les orelles». I la veritat és que el cos del cantant ha patit un canvi considerable que ha posat de manifest el control màxim que té sobre ell. Sempre ha demostrat que li agrada molt cuidar el seu aspecte físic, però la veritat és que en els últims mesos els seus músculs han anat agarrant cada volta més protagonisme, fins a convertir-se en un detall molt important del seu aspecte físic.

 

Alborán cuida molt el seu cos a base d’hores de gimnàs i de dur a terme una alimentació saludable. No hi ha dubte que tot esforç té la seua recompensa i ell està encantat de mostrar-los a través de les xarxes socials. Alborán acaba d’arribar de la seua gira americana amb ‘Prometo’ que ha sigut tot un èxit i que ha servit per a reafirmar que el malagueny arrasa allà on va.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me acabo de despertar con una nueva canción en la cabeza.

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.