Pablo Alborán encén Instagram amb una foto sense camiseta

 

Pablo Alborán està passant per un bon moment personal i professional i les publicacions en les seues xarxes socials, en especial Instagram, en són una mostra. L’última fotografia que ha causat furor i que ha fet augmentar la temperatura dels seus fans en Espanya i a la resta del món mostra que, cada volta més, el cantant malagueny lluita per a tindre un cos 10.

 

En la imatge es pot vore un Alborán sense camiseta, assentat en un sofà i bevent d’un pot. La veritat és que la fotografia podria anar a soles, sense l’acompanyament de cap text. Tot i això, Alborán s’ha limitat a titular-la: «Fam». Arran de la publicació d’esta insinuant fotografia es va crear una explosió de comentaris i de ‘likes’ que van demostrar-li que de qui tenen gana les fans és d’ell. Fins i tot, personatges famosos no es van poder estar de comentar la publicació.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HAMBRE #jetlag

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Milers de ‘likes’ i comentaris

En este sentit, l’actor Álex González li va comentar: «Però com no has de tindre fam, ànima càndida, si tens músculs fins i tot darrere de les orelles». I la veritat és que el cos del cantant ha patit un canvi considerable que ha posat de manifest el control màxim que té sobre ell. Sempre ha demostrat que li agrada molt cuidar el seu aspecte físic, però la veritat és que en els últims mesos els seus músculs han anat agarrant cada volta més protagonisme, fins a convertir-se en un detall molt important del seu aspecte físic.

 

Alborán cuida molt el seu cos a base d’hores de gimnàs i de dur a terme una alimentació saludable. No hi ha dubte que tot esforç té la seua recompensa i ell està encantat de mostrar-los a través de les xarxes socials. Alborán acaba d’arribar de la seua gira americana amb ‘Prometo’ que ha sigut tot un èxit i que ha servit per a reafirmar que el malagueny arrasa allà on va.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me acabo de despertar con una nueva canción en la cabeza.

Una publicación compartida de Pablo Alborán (@pabloalboran) el

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.