Els xicotets pacients de La Fe podran conduir una mini ambulància fins a quiròfan

 

L’Àrea de Malalties de l’Infant de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe compta, gràcies a la donació de Creu Roja, amb un nou mitjà de transport per traslladar menors d’entre tres i cinc anys a les proves mèdiques o a una operació.

Aquest vehicle elèctric és una mini ambulància, a través de la qual es pretén reduir l’estrés emocional que suposa per als més petits enfrontar-se a determinades proves dins de l’hospital.

La mini ambulància pot ser conduïda o dirigida per ràdio control i compta amb so i il·luminació, a més d’estar retolada amb els logotips i els colors corporatius de Creu Roja.
 

A l’entrega, van assistir-hi l’hospital La Fe, la doctora Isabel Boscà, subdirectora Mèdica del Departament de Salut València La Fe; el doctor Emilio Monteagudo, director de l’Àrea de Malalties de l’Infant; el doctor Juan Jose Vila, cap de l’Àrea Quirúrgica Pediàtrica i Susana Gómez Leyva, directora de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, va destacar “la importància de donar suport i realitzar iniciatives amb l’objectiu de minimitzar, al màxim possible, l’impacte de situacions que poden produir preocupació o nerviosisme a l’hospital.”

Per realitzar el lliurament de la donació, van assistir de Creu Roja, Rafael Prósper, responsable de Captació de Fons de Creu Roja a València, María Solís, tècnica de Creu Roja Joventut a València,  Azucena  Argudo i Sheila Martí, referents voluntàries d’Infància Hospitalitzada a l’Hospital La Fe.

 

Voluntariat de Creu Roja Joventut

 

Aquesta donació s’emmarca dins les accions que l’organització humanitària duu a terme per donar suport a la infància hospitalitzada. El voluntariat de Creu Roja Joventut realitza una tasca fonamental durant l’hospitalització de xiquets i xiquetes, amb l’objectiu de canviar la dinàmica quotidiana de l’hospital i convertir-lo en escenari de jocs, tallers, entre moltes altres activitats.

L’objectiu és que xiquets, xiquetes i joves puguen entretenir-se i divertir-se malgrat la malaltia. A causa de la pandèmia, l’activitat s’està fent actualment amb el lliurament de kits de jocs i material de suport als nens i nenes hospitalitzats.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.