Els xicotets pacients de La Fe podran conduir una mini ambulància fins a quiròfan

 

L’Àrea de Malalties de l’Infant de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe compta, gràcies a la donació de Creu Roja, amb un nou mitjà de transport per traslladar menors d’entre tres i cinc anys a les proves mèdiques o a una operació.

Aquest vehicle elèctric és una mini ambulància, a través de la qual es pretén reduir l’estrés emocional que suposa per als més petits enfrontar-se a determinades proves dins de l’hospital.

La mini ambulància pot ser conduïda o dirigida per ràdio control i compta amb so i il·luminació, a més d’estar retolada amb els logotips i els colors corporatius de Creu Roja.
 

A l’entrega, van assistir-hi l’hospital La Fe, la doctora Isabel Boscà, subdirectora Mèdica del Departament de Salut València La Fe; el doctor Emilio Monteagudo, director de l’Àrea de Malalties de l’Infant; el doctor Juan Jose Vila, cap de l’Àrea Quirúrgica Pediàtrica i Susana Gómez Leyva, directora de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, va destacar “la importància de donar suport i realitzar iniciatives amb l’objectiu de minimitzar, al màxim possible, l’impacte de situacions que poden produir preocupació o nerviosisme a l’hospital.”

Per realitzar el lliurament de la donació, van assistir de Creu Roja, Rafael Prósper, responsable de Captació de Fons de Creu Roja a València, María Solís, tècnica de Creu Roja Joventut a València,  Azucena  Argudo i Sheila Martí, referents voluntàries d’Infància Hospitalitzada a l’Hospital La Fe.

 

Voluntariat de Creu Roja Joventut

 

Aquesta donació s’emmarca dins les accions que l’organització humanitària duu a terme per donar suport a la infància hospitalitzada. El voluntariat de Creu Roja Joventut realitza una tasca fonamental durant l’hospitalització de xiquets i xiquetes, amb l’objectiu de canviar la dinàmica quotidiana de l’hospital i convertir-lo en escenari de jocs, tallers, entre moltes altres activitats.

L’objectiu és que xiquets, xiquetes i joves puguen entretenir-se i divertir-se malgrat la malaltia. A causa de la pandèmia, l’activitat s’està fent actualment amb el lliurament de kits de jocs i material de suport als nens i nenes hospitalitzats.

Últimes notícies

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.