Els xicotets pacients de La Fe podran conduir una mini ambulància fins a quiròfan

 

L’Àrea de Malalties de l’Infant de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe compta, gràcies a la donació de Creu Roja, amb un nou mitjà de transport per traslladar menors d’entre tres i cinc anys a les proves mèdiques o a una operació.

Aquest vehicle elèctric és una mini ambulància, a través de la qual es pretén reduir l’estrés emocional que suposa per als més petits enfrontar-se a determinades proves dins de l’hospital.

La mini ambulància pot ser conduïda o dirigida per ràdio control i compta amb so i il·luminació, a més d’estar retolada amb els logotips i els colors corporatius de Creu Roja.
 

A l’entrega, van assistir-hi l’hospital La Fe, la doctora Isabel Boscà, subdirectora Mèdica del Departament de Salut València La Fe; el doctor Emilio Monteagudo, director de l’Àrea de Malalties de l’Infant; el doctor Juan Jose Vila, cap de l’Àrea Quirúrgica Pediàtrica i Susana Gómez Leyva, directora de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, va destacar “la importància de donar suport i realitzar iniciatives amb l’objectiu de minimitzar, al màxim possible, l’impacte de situacions que poden produir preocupació o nerviosisme a l’hospital.”

Per realitzar el lliurament de la donació, van assistir de Creu Roja, Rafael Prósper, responsable de Captació de Fons de Creu Roja a València, María Solís, tècnica de Creu Roja Joventut a València,  Azucena  Argudo i Sheila Martí, referents voluntàries d’Infància Hospitalitzada a l’Hospital La Fe.

 

Voluntariat de Creu Roja Joventut

 

Aquesta donació s’emmarca dins les accions que l’organització humanitària duu a terme per donar suport a la infància hospitalitzada. El voluntariat de Creu Roja Joventut realitza una tasca fonamental durant l’hospitalització de xiquets i xiquetes, amb l’objectiu de canviar la dinàmica quotidiana de l’hospital i convertir-lo en escenari de jocs, tallers, entre moltes altres activitats.

L’objectiu és que xiquets, xiquetes i joves puguen entretenir-se i divertir-se malgrat la malaltia. A causa de la pandèmia, l’activitat s’està fent actualment amb el lliurament de kits de jocs i material de suport als nens i nenes hospitalitzats.

Últimes notícies

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.