Els xicotets pacients de La Fe podran conduir una mini ambulància fins a quiròfan

 

L’Àrea de Malalties de l’Infant de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe compta, gràcies a la donació de Creu Roja, amb un nou mitjà de transport per traslladar menors d’entre tres i cinc anys a les proves mèdiques o a una operació.

Aquest vehicle elèctric és una mini ambulància, a través de la qual es pretén reduir l’estrés emocional que suposa per als més petits enfrontar-se a determinades proves dins de l’hospital.

La mini ambulància pot ser conduïda o dirigida per ràdio control i compta amb so i il·luminació, a més d’estar retolada amb els logotips i els colors corporatius de Creu Roja.
 

A l’entrega, van assistir-hi l’hospital La Fe, la doctora Isabel Boscà, subdirectora Mèdica del Departament de Salut València La Fe; el doctor Emilio Monteagudo, director de l’Àrea de Malalties de l’Infant; el doctor Juan Jose Vila, cap de l’Àrea Quirúrgica Pediàtrica i Susana Gómez Leyva, directora de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, va destacar “la importància de donar suport i realitzar iniciatives amb l’objectiu de minimitzar, al màxim possible, l’impacte de situacions que poden produir preocupació o nerviosisme a l’hospital.”

Per realitzar el lliurament de la donació, van assistir de Creu Roja, Rafael Prósper, responsable de Captació de Fons de Creu Roja a València, María Solís, tècnica de Creu Roja Joventut a València,  Azucena  Argudo i Sheila Martí, referents voluntàries d’Infància Hospitalitzada a l’Hospital La Fe.

 

Voluntariat de Creu Roja Joventut

 

Aquesta donació s’emmarca dins les accions que l’organització humanitària duu a terme per donar suport a la infància hospitalitzada. El voluntariat de Creu Roja Joventut realitza una tasca fonamental durant l’hospitalització de xiquets i xiquetes, amb l’objectiu de canviar la dinàmica quotidiana de l’hospital i convertir-lo en escenari de jocs, tallers, entre moltes altres activitats.

L’objectiu és que xiquets, xiquetes i joves puguen entretenir-se i divertir-se malgrat la malaltia. A causa de la pandèmia, l’activitat s’està fent actualment amb el lliurament de kits de jocs i material de suport als nens i nenes hospitalitzats.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.