Els xicotets pacients de La Fe podran conduir una mini ambulància fins a quiròfan

 

L’Àrea de Malalties de l’Infant de l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe compta, gràcies a la donació de Creu Roja, amb un nou mitjà de transport per traslladar menors d’entre tres i cinc anys a les proves mèdiques o a una operació.

Aquest vehicle elèctric és una mini ambulància, a través de la qual es pretén reduir l’estrés emocional que suposa per als més petits enfrontar-se a determinades proves dins de l’hospital.

La mini ambulància pot ser conduïda o dirigida per ràdio control i compta amb so i il·luminació, a més d’estar retolada amb els logotips i els colors corporatius de Creu Roja.
 

A l’entrega, van assistir-hi l’hospital La Fe, la doctora Isabel Boscà, subdirectora Mèdica del Departament de Salut València La Fe; el doctor Emilio Monteagudo, director de l’Àrea de Malalties de l’Infant; el doctor Juan Jose Vila, cap de l’Àrea Quirúrgica Pediàtrica i Susana Gómez Leyva, directora de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, va destacar “la importància de donar suport i realitzar iniciatives amb l’objectiu de minimitzar, al màxim possible, l’impacte de situacions que poden produir preocupació o nerviosisme a l’hospital.”

Per realitzar el lliurament de la donació, van assistir de Creu Roja, Rafael Prósper, responsable de Captació de Fons de Creu Roja a València, María Solís, tècnica de Creu Roja Joventut a València,  Azucena  Argudo i Sheila Martí, referents voluntàries d’Infància Hospitalitzada a l’Hospital La Fe.

 

Voluntariat de Creu Roja Joventut

 

Aquesta donació s’emmarca dins les accions que l’organització humanitària duu a terme per donar suport a la infància hospitalitzada. El voluntariat de Creu Roja Joventut realitza una tasca fonamental durant l’hospitalització de xiquets i xiquetes, amb l’objectiu de canviar la dinàmica quotidiana de l’hospital i convertir-lo en escenari de jocs, tallers, entre moltes altres activitats.

L’objectiu és que xiquets, xiquetes i joves puguen entretenir-se i divertir-se malgrat la malaltia. A causa de la pandèmia, l’activitat s’està fent actualment amb el lliurament de kits de jocs i material de suport als nens i nenes hospitalitzats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol