Paula Echevarria dona a llum al seu segon fill, Miguel Jr.

L’actriu Paula Echevarría ha donat a llum este diumenge al seu segon fillMiguel Jr, el primer en comú amb la seua actual parella, l’exfutbolista Miguel Torres.

Així ho ha confirmat la intèrpret a través del seu perfil d’Instagram: «El nostre bebé ja és ací! Miguel Jr ha arribat al món esta matinada de diumenge i és un bebé saníssim i molt bo!», ha dit Echevarría.

La també influencer ha afegit que tant ella com el seu fill recent nascut estan «millor que bé», i ha reconegut que «el papi i jo estem feliços amb totes les forces i molt molt emocionats«.

L’actriu ha acompanyat el comunicat d’una emotiva imatge d’ella i Miguel Torres sostenint en braços al seu fill, amb poques hores de vida.

[instagram]CNhRyX1H7oq[/instagram]

El mateix missatge i fotografia han estat compartits també per l’esportista en les seues xarxes socials, on ha estat felicitat ja per alguns excompanyers de professió com Iker Casillas, Víctor Sánchez del Amo o Raúl García Escudero.

L’arribada del xicotet Miguel Jr era molt esperada per la parella i per Daniella, la filla que Paula Echevarría té de la seua anterior relació amb el cantant David Bustamante.

«No sé qui té més ganes de conéixer-te…», manifestava Paula Echevarría fa tan sols un dia en una imatge que publicava, encara embarassada, al costat de la seua filla Daniella.

[instagram]CNdKWs1Hrnl[/instagram]

Qui s’ha mostrat molt feliç també ha estat el pare de la criatura Miguel Torres. Així ho expressava en Instagram amb el mateix missatge que la seva parella Paula Echevarria

[instagram]CNhRy0dh-Go[/instagram]

Tant Paula Echevarria com Miguel Torres han presumit estos nou mesos de l’embaràs de l’actriu i no han parat de compartir fotos del seu amor.

[instagram]CLRomsQBx04[/instagram]

Des que el mes de setembre passat anunciara que anava a ser mare per segona vegada, Paula Echevarría ha mantingut al corrent als seus seguidors de l’evolució del seu embaràs i com l’estava vivint al costat de la seua família.

[instagram]CMmPfSRH3Cp[/instagram]

El passat 19 de març, Dia del Pare, l’actriu de Velvet dedicava el següent post en Instagram a Miguel Torres com a futur papà: «Ens queda ja molt poquet per a tenir-li amb nosaltres! Però tu des del primer moment ens has cuidat, acaronat i t’has desviscut perquè els dos estiguérem millor que bé, i això et fa ser un súper papi! Així que feliç dia del pare, el meu amor. No tinc cap dubte que Miguel Jr. tindrà moltíssima sort de tenir-te!», manifestava.

Enhorabona i moltes felicitats família.

Últimes notícies

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.

El Consell amplia en 7,1 milions les ajudes al lloguer per a quasi 3.000 famílies més

La Vicepresidència Primera i Conselleria d’Habitatge destina 7,1 milions d’euros addicionals perquè 2.969 famílies que havien quedat fora per falta de crèdit reben l’ajuda al lloguer de 2025, amb què s’atenen totes les sol·licituds que complien els requisits.

El Suprem tomba el recurs de València per a limitar la distància entre terrasses de bars

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació de l'Ajuntament de València i avala que no es limite a 30 metres la distància mínima entre terrasses de bars. SOS Hostelería considera que la decisió dona aire al sector i reclama col·laboració amb l'administració.

El mes de maig passat va ser sec i el seté més càlid del segle XXI a Espanya

El mes de maig de 2026 va ser sec i molt càlid a Espanya, amb una temperatura mitjana de 17 graus, 1,4 graus per damunt del valor normal, i es consolida com el novè maig més càlid des de 1961 i el seté del segle XXI.