Paula Echevarria dona a llum al seu segon fill, Miguel Jr.

L’actriu Paula Echevarría ha donat a llum este diumenge al seu segon fillMiguel Jr, el primer en comú amb la seua actual parella, l’exfutbolista Miguel Torres.

Així ho ha confirmat la intèrpret a través del seu perfil d’Instagram: “El nostre bebé ja és ací! Miguel Jr ha arribat al món esta matinada de diumenge i és un bebé saníssim i molt bo!”, ha dit Echevarría.

La també influencer ha afegit que tant ella com el seu fill recent nascut estan “millor que bé”, i ha reconegut que “el papi i jo estem feliços amb totes les forces i molt molt emocionats“.

L’actriu ha acompanyat el comunicat d’una emotiva imatge d’ella i Miguel Torres sostenint en braços al seu fill, amb poques hores de vida.

[instagram]CNhRyX1H7oq[/instagram]

El mateix missatge i fotografia han estat compartits també per l’esportista en les seues xarxes socials, on ha estat felicitat ja per alguns excompanyers de professió com Iker Casillas, Víctor Sánchez del Amo o Raúl García Escudero.

L’arribada del xicotet Miguel Jr era molt esperada per la parella i per Daniella, la filla que Paula Echevarría té de la seua anterior relació amb el cantant David Bustamante.

“No sé qui té més ganes de conéixer-te…”, manifestava Paula Echevarría fa tan sols un dia en una imatge que publicava, encara embarassada, al costat de la seua filla Daniella.

[instagram]CNdKWs1Hrnl[/instagram]

Qui s’ha mostrat molt feliç també ha estat el pare de la criatura Miguel Torres. Així ho expressava en Instagram amb el mateix missatge que la seva parella Paula Echevarria

[instagram]CNhRy0dh-Go[/instagram]

Tant Paula Echevarria com Miguel Torres han presumit estos nou mesos de l’embaràs de l’actriu i no han parat de compartir fotos del seu amor.

[instagram]CLRomsQBx04[/instagram]

Des que el mes de setembre passat anunciara que anava a ser mare per segona vegada, Paula Echevarría ha mantingut al corrent als seus seguidors de l’evolució del seu embaràs i com l’estava vivint al costat de la seua família.

[instagram]CMmPfSRH3Cp[/instagram]

El passat 19 de març, Dia del Pare, l’actriu de Velvet dedicava el següent post en Instagram a Miguel Torres com a futur papà: “Ens queda ja molt poquet per a tenir-li amb nosaltres! Però tu des del primer moment ens has cuidat, acaronat i t’has desviscut perquè els dos estiguérem millor que bé, i això et fa ser un súper papi! Així que feliç dia del pare, el meu amor. No tinc cap dubte que Miguel Jr. tindrà moltíssima sort de tenir-te!”, manifestava.

Enhorabona i moltes felicitats família.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.

La vaga mèdica deixa prop de 270.000 pacients sense atendre en la Comunitat Valenciana

La vaga mèdica intermitent en la Comunitat Valenciana ha provocat que quasi 270.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de cirurgies i consultes ajornades i un fort xoc entre sindicats i Conselleria per les xifres de seguiment.

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.