11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Paula Echevarria dona a llum al seu segon fill, Miguel Jr.

L’actriu Paula Echevarría ha donat a llum este diumenge al seu segon fillMiguel Jr, el primer en comú amb la seua actual parella, l’exfutbolista Miguel Torres.

Així ho ha confirmat la intèrpret a través del seu perfil d’Instagram: “El nostre bebé ja és ací! Miguel Jr ha arribat al món esta matinada de diumenge i és un bebé saníssim i molt bo!”, ha dit Echevarría.

La també influencer ha afegit que tant ella com el seu fill recent nascut estan “millor que bé”, i ha reconegut que “el papi i jo estem feliços amb totes les forces i molt molt emocionats“.

L’actriu ha acompanyat el comunicat d’una emotiva imatge d’ella i Miguel Torres sostenint en braços al seu fill, amb poques hores de vida.

[instagram]CNhRyX1H7oq[/instagram]

El mateix missatge i fotografia han estat compartits també per l’esportista en les seues xarxes socials, on ha estat felicitat ja per alguns excompanyers de professió com Iker Casillas, Víctor Sánchez del Amo o Raúl García Escudero.

L’arribada del xicotet Miguel Jr era molt esperada per la parella i per Daniella, la filla que Paula Echevarría té de la seua anterior relació amb el cantant David Bustamante.

“No sé qui té més ganes de conéixer-te…”, manifestava Paula Echevarría fa tan sols un dia en una imatge que publicava, encara embarassada, al costat de la seua filla Daniella.

[instagram]CNdKWs1Hrnl[/instagram]

Qui s’ha mostrat molt feliç també ha estat el pare de la criatura Miguel Torres. Així ho expressava en Instagram amb el mateix missatge que la seva parella Paula Echevarria

[instagram]CNhRy0dh-Go[/instagram]

Tant Paula Echevarria com Miguel Torres han presumit estos nou mesos de l’embaràs de l’actriu i no han parat de compartir fotos del seu amor.

[instagram]CLRomsQBx04[/instagram]

Des que el mes de setembre passat anunciara que anava a ser mare per segona vegada, Paula Echevarría ha mantingut al corrent als seus seguidors de l’evolució del seu embaràs i com l’estava vivint al costat de la seua família.

[instagram]CMmPfSRH3Cp[/instagram]

El passat 19 de març, Dia del Pare, l’actriu de Velvet dedicava el següent post en Instagram a Miguel Torres com a futur papà: “Ens queda ja molt poquet per a tenir-li amb nosaltres! Però tu des del primer moment ens has cuidat, acaronat i t’has desviscut perquè els dos estiguérem millor que bé, i això et fa ser un súper papi! Així que feliç dia del pare, el meu amor. No tinc cap dubte que Miguel Jr. tindrà moltíssima sort de tenir-te!”, manifestava.

Enhorabona i moltes felicitats família.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.