14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Paula Echevarria dona a llum al seu segon fill, Miguel Jr.

L’actriu Paula Echevarría ha donat a llum este diumenge al seu segon fillMiguel Jr, el primer en comú amb la seua actual parella, l’exfutbolista Miguel Torres.

Així ho ha confirmat la intèrpret a través del seu perfil d’Instagram: “El nostre bebé ja és ací! Miguel Jr ha arribat al món esta matinada de diumenge i és un bebé saníssim i molt bo!”, ha dit Echevarría.

La també influencer ha afegit que tant ella com el seu fill recent nascut estan “millor que bé”, i ha reconegut que “el papi i jo estem feliços amb totes les forces i molt molt emocionats“.

L’actriu ha acompanyat el comunicat d’una emotiva imatge d’ella i Miguel Torres sostenint en braços al seu fill, amb poques hores de vida.

[instagram]CNhRyX1H7oq[/instagram]

El mateix missatge i fotografia han estat compartits també per l’esportista en les seues xarxes socials, on ha estat felicitat ja per alguns excompanyers de professió com Iker Casillas, Víctor Sánchez del Amo o Raúl García Escudero.

L’arribada del xicotet Miguel Jr era molt esperada per la parella i per Daniella, la filla que Paula Echevarría té de la seua anterior relació amb el cantant David Bustamante.

“No sé qui té més ganes de conéixer-te…”, manifestava Paula Echevarría fa tan sols un dia en una imatge que publicava, encara embarassada, al costat de la seua filla Daniella.

[instagram]CNdKWs1Hrnl[/instagram]

Qui s’ha mostrat molt feliç també ha estat el pare de la criatura Miguel Torres. Així ho expressava en Instagram amb el mateix missatge que la seva parella Paula Echevarria

[instagram]CNhRy0dh-Go[/instagram]

Tant Paula Echevarria com Miguel Torres han presumit estos nou mesos de l’embaràs de l’actriu i no han parat de compartir fotos del seu amor.

[instagram]CLRomsQBx04[/instagram]

Des que el mes de setembre passat anunciara que anava a ser mare per segona vegada, Paula Echevarría ha mantingut al corrent als seus seguidors de l’evolució del seu embaràs i com l’estava vivint al costat de la seua família.

[instagram]CMmPfSRH3Cp[/instagram]

El passat 19 de març, Dia del Pare, l’actriu de Velvet dedicava el següent post en Instagram a Miguel Torres com a futur papà: “Ens queda ja molt poquet per a tenir-li amb nosaltres! Però tu des del primer moment ens has cuidat, acaronat i t’has desviscut perquè els dos estiguérem millor que bé, i això et fa ser un súper papi! Així que feliç dia del pare, el meu amor. No tinc cap dubte que Miguel Jr. tindrà moltíssima sort de tenir-te!”, manifestava.

Enhorabona i moltes felicitats família.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.