Paula Echevarria dona a llum al seu segon fill, Miguel Jr.

L’actriu Paula Echevarría ha donat a llum este diumenge al seu segon fillMiguel Jr, el primer en comú amb la seua actual parella, l’exfutbolista Miguel Torres.

Així ho ha confirmat la intèrpret a través del seu perfil d’Instagram: «El nostre bebé ja és ací! Miguel Jr ha arribat al món esta matinada de diumenge i és un bebé saníssim i molt bo!», ha dit Echevarría.

La també influencer ha afegit que tant ella com el seu fill recent nascut estan «millor que bé», i ha reconegut que «el papi i jo estem feliços amb totes les forces i molt molt emocionats«.

L’actriu ha acompanyat el comunicat d’una emotiva imatge d’ella i Miguel Torres sostenint en braços al seu fill, amb poques hores de vida.

[instagram]CNhRyX1H7oq[/instagram]

El mateix missatge i fotografia han estat compartits també per l’esportista en les seues xarxes socials, on ha estat felicitat ja per alguns excompanyers de professió com Iker Casillas, Víctor Sánchez del Amo o Raúl García Escudero.

L’arribada del xicotet Miguel Jr era molt esperada per la parella i per Daniella, la filla que Paula Echevarría té de la seua anterior relació amb el cantant David Bustamante.

«No sé qui té més ganes de conéixer-te…», manifestava Paula Echevarría fa tan sols un dia en una imatge que publicava, encara embarassada, al costat de la seua filla Daniella.

[instagram]CNdKWs1Hrnl[/instagram]

Qui s’ha mostrat molt feliç també ha estat el pare de la criatura Miguel Torres. Així ho expressava en Instagram amb el mateix missatge que la seva parella Paula Echevarria

[instagram]CNhRy0dh-Go[/instagram]

Tant Paula Echevarria com Miguel Torres han presumit estos nou mesos de l’embaràs de l’actriu i no han parat de compartir fotos del seu amor.

[instagram]CLRomsQBx04[/instagram]

Des que el mes de setembre passat anunciara que anava a ser mare per segona vegada, Paula Echevarría ha mantingut al corrent als seus seguidors de l’evolució del seu embaràs i com l’estava vivint al costat de la seua família.

[instagram]CMmPfSRH3Cp[/instagram]

El passat 19 de març, Dia del Pare, l’actriu de Velvet dedicava el següent post en Instagram a Miguel Torres com a futur papà: «Ens queda ja molt poquet per a tenir-li amb nosaltres! Però tu des del primer moment ens has cuidat, acaronat i t’has desviscut perquè els dos estiguérem millor que bé, i això et fa ser un súper papi! Així que feliç dia del pare, el meu amor. No tinc cap dubte que Miguel Jr. tindrà moltíssima sort de tenir-te!», manifestava.

Enhorabona i moltes felicitats família.

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.