Paz Padilla, trencada: El moment més emotiu del funeral del seu home

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla emotiu moment amb Anna | Cedida

 

Amb unes ulleres de sol, mascareta negra i vestida rigorosament de dol, Paz Padilla ha arribat este dilluns a l’església de Zahara de los Atunes, en Cadis, a on se li ha donat l’últim adéu al seu home, Antonio Juan Vidal. La vídua ha estat acompanyada en tot moment per la seua filla Anna, fruit del seu matrimoni amb Albert Ferrer.

 

Juan Vidal va morir després d’una dura lluita contra el càncer este passat diumenge, 19 de juliol, amb només 53 anys. El difunt va decidir mantindre la malaltia en secret, tot i que se li va diagnosticar fa un any. 

 

Al llarg de tota la cerimònia, mare i filla s’han mostrat inseparables, donant-se suport l’una a l’altra en este moment tan dolorós que estan passant, de fet, han sigut elles les protagonistes d’un dels moments més emotius de la cerimònia: Anna i Paz s’han fet en una gran abraçada abans de l’inici de l’acte.

 

Era l’amor de la seua vida

Este gest demostra una volta més la gran relació que tenen entre elles i que en els últims mesos s’ha consolidat encara més, amb la mort de la mare de la presentadora fa uns mesos i ara amb la mort de qui Paz considerava: «L’amor de la seua vida».

 

Amb només 23 anys, Anna ha demostrat durant tots estos mesos com d’unida està a sa mare. Ella ha sigut el gran suport de Paz durant tot este temps, i hui ho ha tornat a demostrar, ja que no s’han separat ni un moment. Després d’esta emotiva abraçada, la influencer ha deixat a Paz en el centre de la cerimònia i s’ha acomodat a la banda dels seus familiars. A demés d’Anna, són moltes les persones que han acompanyat la gaditana durant el funeral.

 

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla amb Anna | Cedida

 

Entre ells, alguns membres de l’equip de ‘Sálvame’ com José Antonio León, Néstor Barreira, Alberto Díaz, Raúl Prieto o Cristina Soria. També ha assistit el director del programa, David Valldeperas, juntament amb la seua parella, Xoan Viqueiras.

 

La presentadora s’ha dirigit a Antonio Juan Vidal per a dir-li l’últim adeu amb una dedicatòria molt especial. «Et vols casar amb mi? Tes vull, my love» es podia llegir acompanyant la corona de flors, un joc de paraules entre la parella que ha emocionat a molts dels presents.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.