Paz Padilla, trencada: El moment més emotiu del funeral del seu home

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla emotiu moment amb Anna | Cedida

 

Amb unes ulleres de sol, mascareta negra i vestida rigorosament de dol, Paz Padilla ha arribat este dilluns a l’església de Zahara de los Atunes, en Cadis, a on se li ha donat l’últim adéu al seu home, Antonio Juan Vidal. La vídua ha estat acompanyada en tot moment per la seua filla Anna, fruit del seu matrimoni amb Albert Ferrer.

 

Juan Vidal va morir després d’una dura lluita contra el càncer este passat diumenge, 19 de juliol, amb només 53 anys. El difunt va decidir mantindre la malaltia en secret, tot i que se li va diagnosticar fa un any. 

 

Al llarg de tota la cerimònia, mare i filla s’han mostrat inseparables, donant-se suport l’una a l’altra en este moment tan dolorós que estan passant, de fet, han sigut elles les protagonistes d’un dels moments més emotius de la cerimònia: Anna i Paz s’han fet en una gran abraçada abans de l’inici de l’acte.

 

Era l’amor de la seua vida

Este gest demostra una volta més la gran relació que tenen entre elles i que en els últims mesos s’ha consolidat encara més, amb la mort de la mare de la presentadora fa uns mesos i ara amb la mort de qui Paz considerava: «L’amor de la seua vida».

 

Amb només 23 anys, Anna ha demostrat durant tots estos mesos com d’unida està a sa mare. Ella ha sigut el gran suport de Paz durant tot este temps, i hui ho ha tornat a demostrar, ja que no s’han separat ni un moment. Després d’esta emotiva abraçada, la influencer ha deixat a Paz en el centre de la cerimònia i s’ha acomodat a la banda dels seus familiars. A demés d’Anna, són moltes les persones que han acompanyat la gaditana durant el funeral.

 

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla amb Anna | Cedida

 

Entre ells, alguns membres de l’equip de ‘Sálvame’ com José Antonio León, Néstor Barreira, Alberto Díaz, Raúl Prieto o Cristina Soria. També ha assistit el director del programa, David Valldeperas, juntament amb la seua parella, Xoan Viqueiras.

 

La presentadora s’ha dirigit a Antonio Juan Vidal per a dir-li l’últim adeu amb una dedicatòria molt especial. «Et vols casar amb mi? Tes vull, my love» es podia llegir acompanyant la corona de flors, un joc de paraules entre la parella que ha emocionat a molts dels presents.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.