9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Paz Padilla, trencada: El moment més emotiu del funeral del seu home

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla emotiu moment amb Anna | Cedida

 

Amb unes ulleres de sol, mascareta negra i vestida rigorosament de dol, Paz Padilla ha arribat este dilluns a l’església de Zahara de los Atunes, en Cadis, a on se li ha donat l’últim adéu al seu home, Antonio Juan Vidal. La vídua ha estat acompanyada en tot moment per la seua filla Anna, fruit del seu matrimoni amb Albert Ferrer.

 

Juan Vidal va morir després d’una dura lluita contra el càncer este passat diumenge, 19 de juliol, amb només 53 anys. El difunt va decidir mantindre la malaltia en secret, tot i que se li va diagnosticar fa un any. 

 

Al llarg de tota la cerimònia, mare i filla s’han mostrat inseparables, donant-se suport l’una a l’altra en este moment tan dolorós que estan passant, de fet, han sigut elles les protagonistes d’un dels moments més emotius de la cerimònia: Anna i Paz s’han fet en una gran abraçada abans de l’inici de l’acte.

 

Era l’amor de la seua vida

Este gest demostra una volta més la gran relació que tenen entre elles i que en els últims mesos s’ha consolidat encara més, amb la mort de la mare de la presentadora fa uns mesos i ara amb la mort de qui Paz considerava: «L’amor de la seua vida».

 

Amb només 23 anys, Anna ha demostrat durant tots estos mesos com d’unida està a sa mare. Ella ha sigut el gran suport de Paz durant tot este temps, i hui ho ha tornat a demostrar, ja que no s’han separat ni un moment. Després d’esta emotiva abraçada, la influencer ha deixat a Paz en el centre de la cerimònia i s’ha acomodat a la banda dels seus familiars. A demés d’Anna, són moltes les persones que han acompanyat la gaditana durant el funeral.

 

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla amb Anna | Cedida

 

Entre ells, alguns membres de l’equip de ‘Sálvame’ com José Antonio León, Néstor Barreira, Alberto Díaz, Raúl Prieto o Cristina Soria. També ha assistit el director del programa, David Valldeperas, juntament amb la seua parella, Xoan Viqueiras.

 

La presentadora s’ha dirigit a Antonio Juan Vidal per a dir-li l’últim adeu amb una dedicatòria molt especial. «Et vols casar amb mi? Tes vull, my love» es podia llegir acompanyant la corona de flors, un joc de paraules entre la parella que ha emocionat a molts dels presents.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.