Paz Padilla, trencada: El moment més emotiu del funeral del seu home

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla emotiu moment amb Anna | Cedida

 

Amb unes ulleres de sol, mascareta negra i vestida rigorosament de dol, Paz Padilla ha arribat este dilluns a l’església de Zahara de los Atunes, en Cadis, a on se li ha donat l’últim adéu al seu home, Antonio Juan Vidal. La vídua ha estat acompanyada en tot moment per la seua filla Anna, fruit del seu matrimoni amb Albert Ferrer.

 

Juan Vidal va morir després d’una dura lluita contra el càncer este passat diumenge, 19 de juliol, amb només 53 anys. El difunt va decidir mantindre la malaltia en secret, tot i que se li va diagnosticar fa un any. 

 

Al llarg de tota la cerimònia, mare i filla s’han mostrat inseparables, donant-se suport l’una a l’altra en este moment tan dolorós que estan passant, de fet, han sigut elles les protagonistes d’un dels moments més emotius de la cerimònia: Anna i Paz s’han fet en una gran abraçada abans de l’inici de l’acte.

 

Era l’amor de la seua vida

Este gest demostra una volta més la gran relació que tenen entre elles i que en els últims mesos s’ha consolidat encara més, amb la mort de la mare de la presentadora fa uns mesos i ara amb la mort de qui Paz considerava: «L’amor de la seua vida».

 

Amb només 23 anys, Anna ha demostrat durant tots estos mesos com d’unida està a sa mare. Ella ha sigut el gran suport de Paz durant tot este temps, i hui ho ha tornat a demostrar, ja que no s’han separat ni un moment. Després d’esta emotiva abraçada, la influencer ha deixat a Paz en el centre de la cerimònia i s’ha acomodat a la banda dels seus familiars. A demés d’Anna, són moltes les persones que han acompanyat la gaditana durant el funeral.

 

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla amb Anna | Cedida

 

Entre ells, alguns membres de l’equip de ‘Sálvame’ com José Antonio León, Néstor Barreira, Alberto Díaz, Raúl Prieto o Cristina Soria. També ha assistit el director del programa, David Valldeperas, juntament amb la seua parella, Xoan Viqueiras.

 

La presentadora s’ha dirigit a Antonio Juan Vidal per a dir-li l’últim adeu amb una dedicatòria molt especial. «Et vols casar amb mi? Tes vull, my love» es podia llegir acompanyant la corona de flors, un joc de paraules entre la parella que ha emocionat a molts dels presents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys