Paz Padilla, trencada: El moment més emotiu del funeral del seu home

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla emotiu moment amb Anna | Cedida

 

Amb unes ulleres de sol, mascareta negra i vestida rigorosament de dol, Paz Padilla ha arribat este dilluns a l’església de Zahara de los Atunes, en Cadis, a on se li ha donat l’últim adéu al seu home, Antonio Juan Vidal. La vídua ha estat acompanyada en tot moment per la seua filla Anna, fruit del seu matrimoni amb Albert Ferrer.

 

Juan Vidal va morir després d’una dura lluita contra el càncer este passat diumenge, 19 de juliol, amb només 53 anys. El difunt va decidir mantindre la malaltia en secret, tot i que se li va diagnosticar fa un any. 

 

Al llarg de tota la cerimònia, mare i filla s’han mostrat inseparables, donant-se suport l’una a l’altra en este moment tan dolorós que estan passant, de fet, han sigut elles les protagonistes d’un dels moments més emotius de la cerimònia: Anna i Paz s’han fet en una gran abraçada abans de l’inici de l’acte.

 

Era l’amor de la seua vida

Este gest demostra una volta més la gran relació que tenen entre elles i que en els últims mesos s’ha consolidat encara més, amb la mort de la mare de la presentadora fa uns mesos i ara amb la mort de qui Paz considerava: «L’amor de la seua vida».

 

Amb només 23 anys, Anna ha demostrat durant tots estos mesos com d’unida està a sa mare. Ella ha sigut el gran suport de Paz durant tot este temps, i hui ho ha tornat a demostrar, ja que no s’han separat ni un moment. Després d’esta emotiva abraçada, la influencer ha deixat a Paz en el centre de la cerimònia i s’ha acomodat a la banda dels seus familiars. A demés d’Anna, són moltes les persones que han acompanyat la gaditana durant el funeral.

 

Alt Paz Padilla emotivo momento con hija Anna

Paz Padilla amb Anna | Cedida

 

Entre ells, alguns membres de l’equip de ‘Sálvame’ com José Antonio León, Néstor Barreira, Alberto Díaz, Raúl Prieto o Cristina Soria. També ha assistit el director del programa, David Valldeperas, juntament amb la seua parella, Xoan Viqueiras.

 

La presentadora s’ha dirigit a Antonio Juan Vidal per a dir-li l’últim adeu amb una dedicatòria molt especial. «Et vols casar amb mi? Tes vull, my love» es podia llegir acompanyant la corona de flors, un joc de paraules entre la parella que ha emocionat a molts dels presents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.