La periodista de Telecinco que no se separa de Sara Carbonero en l’hospital

 

La periodista Sara Carbonero ha estat ingressada en la Clínica Universitat de Navarra de Madrid, després de sotmetre’s fa tan sols quatre dies, el passat 6 de febrer, a una xicoteta operació. En el seu ingrés i un dels moments més complicats, Carbonero està acompanyada contínuament pel seu cercle de confiança.

 

A demés d’Iker Casillas i la seua mare, qui es desplacen tots els matins a la clínica amb cotxe per a acompanyar a la periodista, existixen altres relleus substancials en la vida de Sara, la seua germana Irene i la seua íntima amiga i sòcia Isabel Jiménez, segons ha pogut conèixer ‘Vanitatis’.

 

En qualsevol cas, fan uns torns molt organitzats perquè Sara no se senta sola en cap moment i no falten els seus suports vitals més importants.

 

Fonts pròximes a la parella han confessat en conversa amb ‘Vanitatis’ que és la seua germana Irene la que fa tot el possible per acompanyar a Sara cada nit en la seua estada en el centre sanitari, i és que són els mateixos fotògrafs que munten guàrdia en el centre esperant notícies noves i l’eixida d’esta, els que afirmen que Irene «no se separa de Sara i està amb ella tot el que li permeten les restriccions imposades pel protocol del coronavirus», asseguren.

 

Moments complicats per a la periodista i empresària

És una realitat que la seua germana Irene sempre ha estat al seu costat en els seus moments més delicats, i per això Sara fa uns mesos publicava una instantània en la que li agraïa a la seua germana xicoteta tot el que havia fet per ella.

 

«La vida ens va fer invertir els papers i que hagueres de cuidar-me tu a mi, a nosaltres, sent la germana xicoteta. Una prova que no et tocava viure, però que t’ha fet encara més gran. Quant has crescut de colp […]. Mai t’has queixat de res, sempre al peu del canó amb una paraula positiva i un bon gest, encara que l’esquena es ressentia de les nits de sofà a l’hospital, o quan el mateix dia que començaves una nova faena plena d’il·lusió, em van operar i vas haver de canviar els teus plans», escrivia Sara amb amor.

 

Sumada a Irene, un altre suport fonamental en la vida de Sara i que no ha dubtat a secundar-la ni un instant ha sigut la seua millor amiga, la seua gran aliada a l’hora de traure-li la millor dels somriures.

 

A pesar d’haver sigut mare fa tan sols unes setmanes, Jiménez no deixa ni un moment de demostrar-li a Carbonero que més que una amiga, és una germana per a ella, i amb qui a demés de compartir projectes professionals, compartix confidències.

 

Les xarxes socials es bolquen amb Sara

I és que quan diuen que l’amor mou muntanyes, en este cas entre amigues, és veritat, ja que juntes van passar els pitjors moments del càncer que va tindre Sara en 2019 i juntes han tornat amb més força que mai rellançat la seua marca ‘Slow Love’ acompanyades de la signatura del gegant de ‘Cortefiel’ que es va incorporar a esta aventura de les periodistes en Espanya temps després.

 

Tot el món es manté molt pendent de l’estat de salut i les últimes novetats en relació amb la intervenció quirúrgica de Sara i així s’està demostrant en xarxes socials com Twitter o Instagram, a on està rebent l’afecte d’altres éssers estimats que per les restriccions del coronavirus no han pogut visitar-la en la clínica.

 

A estos missatges també s’han unit amics, companys i familiars que han volgut mostrar tot el seu suport a pesar de la distància i les restriccions implantades en plena pandèmia.

Últimes notícies

Detingut amb una pistola carregada en ple carrer de Torrevella

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan passejava amb una pistola semiautomàtica carregada i documentació presumptament falsificada. Els dos sospitosos tenen antecedents per tinença il·lícita d'armes i pertinença a grup criminal.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet triomfa a Aspe

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat una edició especial de panettone de mango i xocolate amb llet per a consumir-lo també a l'estiu i trencar amb la seua tradicional associació al Nadal.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.
FILMOTECA D'ESTIU