11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La periodista de Telecinco que no se separa de Sara Carbonero en l’hospital

 

La periodista Sara Carbonero ha estat ingressada en la Clínica Universitat de Navarra de Madrid, després de sotmetre’s fa tan sols quatre dies, el passat 6 de febrer, a una xicoteta operació. En el seu ingrés i un dels moments més complicats, Carbonero està acompanyada contínuament pel seu cercle de confiança.

 

A demés d’Iker Casillas i la seua mare, qui es desplacen tots els matins a la clínica amb cotxe per a acompanyar a la periodista, existixen altres relleus substancials en la vida de Sara, la seua germana Irene i la seua íntima amiga i sòcia Isabel Jiménez, segons ha pogut conèixer ‘Vanitatis’.

 

En qualsevol cas, fan uns torns molt organitzats perquè Sara no se senta sola en cap moment i no falten els seus suports vitals més importants.

 

Fonts pròximes a la parella han confessat en conversa amb ‘Vanitatis’ que és la seua germana Irene la que fa tot el possible per acompanyar a Sara cada nit en la seua estada en el centre sanitari, i és que són els mateixos fotògrafs que munten guàrdia en el centre esperant notícies noves i l’eixida d’esta, els que afirmen que Irene «no se separa de Sara i està amb ella tot el que li permeten les restriccions imposades pel protocol del coronavirus», asseguren.

 

Moments complicats per a la periodista i empresària

És una realitat que la seua germana Irene sempre ha estat al seu costat en els seus moments més delicats, i per això Sara fa uns mesos publicava una instantània en la que li agraïa a la seua germana xicoteta tot el que havia fet per ella.

 

«La vida ens va fer invertir els papers i que hagueres de cuidar-me tu a mi, a nosaltres, sent la germana xicoteta. Una prova que no et tocava viure, però que t’ha fet encara més gran. Quant has crescut de colp […]. Mai t’has queixat de res, sempre al peu del canó amb una paraula positiva i un bon gest, encara que l’esquena es ressentia de les nits de sofà a l’hospital, o quan el mateix dia que començaves una nova faena plena d’il·lusió, em van operar i vas haver de canviar els teus plans», escrivia Sara amb amor.

 

Sumada a Irene, un altre suport fonamental en la vida de Sara i que no ha dubtat a secundar-la ni un instant ha sigut la seua millor amiga, la seua gran aliada a l’hora de traure-li la millor dels somriures.

 

A pesar d’haver sigut mare fa tan sols unes setmanes, Jiménez no deixa ni un moment de demostrar-li a Carbonero que més que una amiga, és una germana per a ella, i amb qui a demés de compartir projectes professionals, compartix confidències.

 

Les xarxes socials es bolquen amb Sara

I és que quan diuen que l’amor mou muntanyes, en este cas entre amigues, és veritat, ja que juntes van passar els pitjors moments del càncer que va tindre Sara en 2019 i juntes han tornat amb més força que mai rellançat la seua marca ‘Slow Love’ acompanyades de la signatura del gegant de ‘Cortefiel’ que es va incorporar a esta aventura de les periodistes en Espanya temps després.

 

Tot el món es manté molt pendent de l’estat de salut i les últimes novetats en relació amb la intervenció quirúrgica de Sara i així s’està demostrant en xarxes socials com Twitter o Instagram, a on està rebent l’afecte d’altres éssers estimats que per les restriccions del coronavirus no han pogut visitar-la en la clínica.

 

A estos missatges també s’han unit amics, companys i familiars que han volgut mostrar tot el seu suport a pesar de la distància i les restriccions implantades en plena pandèmia.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.