La periodista de Telecinco que no se separa de Sara Carbonero en l’hospital

 

La periodista Sara Carbonero ha estat ingressada en la Clínica Universitat de Navarra de Madrid, després de sotmetre’s fa tan sols quatre dies, el passat 6 de febrer, a una xicoteta operació. En el seu ingrés i un dels moments més complicats, Carbonero està acompanyada contínuament pel seu cercle de confiança.

 

A demés d’Iker Casillas i la seua mare, qui es desplacen tots els matins a la clínica amb cotxe per a acompanyar a la periodista, existixen altres relleus substancials en la vida de Sara, la seua germana Irene i la seua íntima amiga i sòcia Isabel Jiménez, segons ha pogut conèixer ‘Vanitatis’.

 

En qualsevol cas, fan uns torns molt organitzats perquè Sara no se senta sola en cap moment i no falten els seus suports vitals més importants.

 

Fonts pròximes a la parella han confessat en conversa amb ‘Vanitatis’ que és la seua germana Irene la que fa tot el possible per acompanyar a Sara cada nit en la seua estada en el centre sanitari, i és que són els mateixos fotògrafs que munten guàrdia en el centre esperant notícies noves i l’eixida d’esta, els que afirmen que Irene «no se separa de Sara i està amb ella tot el que li permeten les restriccions imposades pel protocol del coronavirus», asseguren.

 

Moments complicats per a la periodista i empresària

És una realitat que la seua germana Irene sempre ha estat al seu costat en els seus moments més delicats, i per això Sara fa uns mesos publicava una instantània en la que li agraïa a la seua germana xicoteta tot el que havia fet per ella.

 

«La vida ens va fer invertir els papers i que hagueres de cuidar-me tu a mi, a nosaltres, sent la germana xicoteta. Una prova que no et tocava viure, però que t’ha fet encara més gran. Quant has crescut de colp […]. Mai t’has queixat de res, sempre al peu del canó amb una paraula positiva i un bon gest, encara que l’esquena es ressentia de les nits de sofà a l’hospital, o quan el mateix dia que començaves una nova faena plena d’il·lusió, em van operar i vas haver de canviar els teus plans», escrivia Sara amb amor.

 

Sumada a Irene, un altre suport fonamental en la vida de Sara i que no ha dubtat a secundar-la ni un instant ha sigut la seua millor amiga, la seua gran aliada a l’hora de traure-li la millor dels somriures.

 

A pesar d’haver sigut mare fa tan sols unes setmanes, Jiménez no deixa ni un moment de demostrar-li a Carbonero que més que una amiga, és una germana per a ella, i amb qui a demés de compartir projectes professionals, compartix confidències.

 

Les xarxes socials es bolquen amb Sara

I és que quan diuen que l’amor mou muntanyes, en este cas entre amigues, és veritat, ja que juntes van passar els pitjors moments del càncer que va tindre Sara en 2019 i juntes han tornat amb més força que mai rellançat la seua marca ‘Slow Love’ acompanyades de la signatura del gegant de ‘Cortefiel’ que es va incorporar a esta aventura de les periodistes en Espanya temps després.

 

Tot el món es manté molt pendent de l’estat de salut i les últimes novetats en relació amb la intervenció quirúrgica de Sara i així s’està demostrant en xarxes socials com Twitter o Instagram, a on està rebent l’afecte d’altres éssers estimats que per les restriccions del coronavirus no han pogut visitar-la en la clínica.

 

A estos missatges també s’han unit amics, companys i familiars que han volgut mostrar tot el seu suport a pesar de la distància i les restriccions implantades en plena pandèmia.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.