La periodista de Telecinco que no se separa de Sara Carbonero en l’hospital

 

La periodista Sara Carbonero ha estat ingressada en la Clínica Universitat de Navarra de Madrid, després de sotmetre’s fa tan sols quatre dies, el passat 6 de febrer, a una xicoteta operació. En el seu ingrés i un dels moments més complicats, Carbonero està acompanyada contínuament pel seu cercle de confiança.

 

A demés d’Iker Casillas i la seua mare, qui es desplacen tots els matins a la clínica amb cotxe per a acompanyar a la periodista, existixen altres relleus substancials en la vida de Sara, la seua germana Irene i la seua íntima amiga i sòcia Isabel Jiménez, segons ha pogut conèixer ‘Vanitatis’.

 

En qualsevol cas, fan uns torns molt organitzats perquè Sara no se senta sola en cap moment i no falten els seus suports vitals més importants.

 

Fonts pròximes a la parella han confessat en conversa amb ‘Vanitatis’ que és la seua germana Irene la que fa tot el possible per acompanyar a Sara cada nit en la seua estada en el centre sanitari, i és que són els mateixos fotògrafs que munten guàrdia en el centre esperant notícies noves i l’eixida d’esta, els que afirmen que Irene «no se separa de Sara i està amb ella tot el que li permeten les restriccions imposades pel protocol del coronavirus», asseguren.

 

Moments complicats per a la periodista i empresària

És una realitat que la seua germana Irene sempre ha estat al seu costat en els seus moments més delicats, i per això Sara fa uns mesos publicava una instantània en la que li agraïa a la seua germana xicoteta tot el que havia fet per ella.

 

«La vida ens va fer invertir els papers i que hagueres de cuidar-me tu a mi, a nosaltres, sent la germana xicoteta. Una prova que no et tocava viure, però que t’ha fet encara més gran. Quant has crescut de colp […]. Mai t’has queixat de res, sempre al peu del canó amb una paraula positiva i un bon gest, encara que l’esquena es ressentia de les nits de sofà a l’hospital, o quan el mateix dia que començaves una nova faena plena d’il·lusió, em van operar i vas haver de canviar els teus plans», escrivia Sara amb amor.

 

Sumada a Irene, un altre suport fonamental en la vida de Sara i que no ha dubtat a secundar-la ni un instant ha sigut la seua millor amiga, la seua gran aliada a l’hora de traure-li la millor dels somriures.

 

A pesar d’haver sigut mare fa tan sols unes setmanes, Jiménez no deixa ni un moment de demostrar-li a Carbonero que més que una amiga, és una germana per a ella, i amb qui a demés de compartir projectes professionals, compartix confidències.

 

Les xarxes socials es bolquen amb Sara

I és que quan diuen que l’amor mou muntanyes, en este cas entre amigues, és veritat, ja que juntes van passar els pitjors moments del càncer que va tindre Sara en 2019 i juntes han tornat amb més força que mai rellançat la seua marca ‘Slow Love’ acompanyades de la signatura del gegant de ‘Cortefiel’ que es va incorporar a esta aventura de les periodistes en Espanya temps després.

 

Tot el món es manté molt pendent de l’estat de salut i les últimes novetats en relació amb la intervenció quirúrgica de Sara i així s’està demostrant en xarxes socials com Twitter o Instagram, a on està rebent l’afecte d’altres éssers estimats que per les restriccions del coronavirus no han pogut visitar-la en la clínica.

 

A estos missatges també s’han unit amics, companys i familiars que han volgut mostrar tot el seu suport a pesar de la distància i les restriccions implantades en plena pandèmia.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.