11.3 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

La periodista de Telecinco que no se separa de Sara Carbonero en l’hospital

 

La periodista Sara Carbonero ha estat ingressada en la Clínica Universitat de Navarra de Madrid, després de sotmetre’s fa tan sols quatre dies, el passat 6 de febrer, a una xicoteta operació. En el seu ingrés i un dels moments més complicats, Carbonero està acompanyada contínuament pel seu cercle de confiança.

 

A demés d’Iker Casillas i la seua mare, qui es desplacen tots els matins a la clínica amb cotxe per a acompanyar a la periodista, existixen altres relleus substancials en la vida de Sara, la seua germana Irene i la seua íntima amiga i sòcia Isabel Jiménez, segons ha pogut conèixer ‘Vanitatis’.

 

En qualsevol cas, fan uns torns molt organitzats perquè Sara no se senta sola en cap moment i no falten els seus suports vitals més importants.

 

Fonts pròximes a la parella han confessat en conversa amb ‘Vanitatis’ que és la seua germana Irene la que fa tot el possible per acompanyar a Sara cada nit en la seua estada en el centre sanitari, i és que són els mateixos fotògrafs que munten guàrdia en el centre esperant notícies noves i l’eixida d’esta, els que afirmen que Irene «no se separa de Sara i està amb ella tot el que li permeten les restriccions imposades pel protocol del coronavirus», asseguren.

 

Moments complicats per a la periodista i empresària

És una realitat que la seua germana Irene sempre ha estat al seu costat en els seus moments més delicats, i per això Sara fa uns mesos publicava una instantània en la que li agraïa a la seua germana xicoteta tot el que havia fet per ella.

 

«La vida ens va fer invertir els papers i que hagueres de cuidar-me tu a mi, a nosaltres, sent la germana xicoteta. Una prova que no et tocava viure, però que t’ha fet encara més gran. Quant has crescut de colp […]. Mai t’has queixat de res, sempre al peu del canó amb una paraula positiva i un bon gest, encara que l’esquena es ressentia de les nits de sofà a l’hospital, o quan el mateix dia que començaves una nova faena plena d’il·lusió, em van operar i vas haver de canviar els teus plans», escrivia Sara amb amor.

 

Sumada a Irene, un altre suport fonamental en la vida de Sara i que no ha dubtat a secundar-la ni un instant ha sigut la seua millor amiga, la seua gran aliada a l’hora de traure-li la millor dels somriures.

 

A pesar d’haver sigut mare fa tan sols unes setmanes, Jiménez no deixa ni un moment de demostrar-li a Carbonero que més que una amiga, és una germana per a ella, i amb qui a demés de compartir projectes professionals, compartix confidències.

 

Les xarxes socials es bolquen amb Sara

I és que quan diuen que l’amor mou muntanyes, en este cas entre amigues, és veritat, ja que juntes van passar els pitjors moments del càncer que va tindre Sara en 2019 i juntes han tornat amb més força que mai rellançat la seua marca ‘Slow Love’ acompanyades de la signatura del gegant de ‘Cortefiel’ que es va incorporar a esta aventura de les periodistes en Espanya temps després.

 

Tot el món es manté molt pendent de l’estat de salut i les últimes novetats en relació amb la intervenció quirúrgica de Sara i així s’està demostrant en xarxes socials com Twitter o Instagram, a on està rebent l’afecte d’altres éssers estimats que per les restriccions del coronavirus no han pogut visitar-la en la clínica.

 

A estos missatges també s’han unit amics, companys i familiars que han volgut mostrar tot el seu suport a pesar de la distància i les restriccions implantades en plena pandèmia.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.