La persona vetada per Ana Obregón en el funeral d’Álex Lequio

Imatge d'Ana Obregón després de sortir de casa amb el cotxe

La cerimònia va reunir familiars i amics en homenatge al jove | GTRES

 

Ana Obregón i Alessandro Lequio van donar l’últim adéu al seu fill, Àlex Lequio, en un funeral que va tindre lloc el passat dimarts 30 de juny. Amb esta cerimònia, els desolats pares pretenen posar punt final a un dels episodis més durs de la seua vida, amb la intenció de poder seguir endavant.

 

En la parròquia de la Mare de Déu de La Moraleja, en Alcobendas (Madrid), es van donar cita els familiars i amics de l’actriu i el col·laborador, que van voler acompanyar-los en un tràngol tan dur. Per fi, Ana Obregón va poder dir adéu al seu fill de la manera que es mereixia.

 

La primera en fer acte de presència va ser Terelu Campos. Seguidament van començar a arribar les altres persones amigues d’Ana Obregón, com Ramón García i la seua dona Patricia, Fiona Ferrer, Maria Zurita, Boris Izaguirre, Alejandra Rubio, Susana Uribarri, Pablo Casado o Luis Rollán.

 

Alessandro Lequio arribava minuts més tard amb aspecte seriós, acompanyat per la seua dona, María Palacios. Ana Obregón va ser l’última en arribar a la cerimònia que amb tant d’afecte havia preparat, junt amb les seues germanes i Carolina Monje, nòvia d’Álex Lequio, que va viatjar de Barcelona a Madrid per a assistir el funeral de la seua parella.

 

Dos notòries absències en el funeral

Antonia Dell'Atte

La italiana va ser una de les grans absències en la cerimònia | València Diari

 

El gran absent en la cerimònia va ser, sense cap classe de dubte, Clemente Lequio, qui es va sentir molt trist per no poder assistir. El germà d’Álex Lequio va publicar una emotiva carta a on lamentava profundament no haver estat present en la missa al costat de la família i li rendia el seu particular homenatge. I una altra de les cares que també va faltar en la cerimònia en honor a Álex va ser Antonia Dell’Atte.

 

La italiana i Ana Obregón havien segellat la pau després d’anys d’enfrontaments per la seua  relació amb Alessandro Lequio, una pau que va arribar a causa de les complicacions de salut del jove empresari, Álex Lequio. Però pareix que la relació entre les dos no travessa el seu millor moment. ‘Diario Gol’ es fa ressò precisament del rumor que corre per alguns mitjans de comunicació, assegurant que Antonia Dell’Atte va ser vetada al funeral d’Álex Lequio.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.