La persona vetada per Ana Obregón en el funeral d’Álex Lequio

Imatge d'Ana Obregón després de sortir de casa amb el cotxe

La cerimònia va reunir familiars i amics en homenatge al jove | GTRES

 

Ana Obregón i Alessandro Lequio van donar l’últim adéu al seu fill, Àlex Lequio, en un funeral que va tindre lloc el passat dimarts 30 de juny. Amb esta cerimònia, els desolats pares pretenen posar punt final a un dels episodis més durs de la seua vida, amb la intenció de poder seguir endavant.

 

En la parròquia de la Mare de Déu de La Moraleja, en Alcobendas (Madrid), es van donar cita els familiars i amics de l’actriu i el col·laborador, que van voler acompanyar-los en un tràngol tan dur. Per fi, Ana Obregón va poder dir adéu al seu fill de la manera que es mereixia.

 

La primera en fer acte de presència va ser Terelu Campos. Seguidament van començar a arribar les altres persones amigues d’Ana Obregón, com Ramón García i la seua dona Patricia, Fiona Ferrer, Maria Zurita, Boris Izaguirre, Alejandra Rubio, Susana Uribarri, Pablo Casado o Luis Rollán.

 

Alessandro Lequio arribava minuts més tard amb aspecte seriós, acompanyat per la seua dona, María Palacios. Ana Obregón va ser l’última en arribar a la cerimònia que amb tant d’afecte havia preparat, junt amb les seues germanes i Carolina Monje, nòvia d’Álex Lequio, que va viatjar de Barcelona a Madrid per a assistir el funeral de la seua parella.

 

Dos notòries absències en el funeral

Antonia Dell'Atte

La italiana va ser una de les grans absències en la cerimònia | València Diari

 

El gran absent en la cerimònia va ser, sense cap classe de dubte, Clemente Lequio, qui es va sentir molt trist per no poder assistir. El germà d’Álex Lequio va publicar una emotiva carta a on lamentava profundament no haver estat present en la missa al costat de la família i li rendia el seu particular homenatge. I una altra de les cares que també va faltar en la cerimònia en honor a Álex va ser Antonia Dell’Atte.

 

La italiana i Ana Obregón havien segellat la pau després d’anys d’enfrontaments per la seua  relació amb Alessandro Lequio, una pau que va arribar a causa de les complicacions de salut del jove empresari, Álex Lequio. Però pareix que la relació entre les dos no travessa el seu millor moment. ‘Diario Gol’ es fa ressò precisament del rumor que corre per alguns mitjans de comunicació, assegurant que Antonia Dell’Atte va ser vetada al funeral d’Álex Lequio.

Últimes notícies

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
FILMOTECA D'ESTIU