14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La persona vetada per Ana Obregón en el funeral d’Álex Lequio

Imatge d'Ana Obregón després de sortir de casa amb el cotxe

La cerimònia va reunir familiars i amics en homenatge al jove | GTRES

 

Ana Obregón i Alessandro Lequio van donar l’últim adéu al seu fill, Àlex Lequio, en un funeral que va tindre lloc el passat dimarts 30 de juny. Amb esta cerimònia, els desolats pares pretenen posar punt final a un dels episodis més durs de la seua vida, amb la intenció de poder seguir endavant.

 

En la parròquia de la Mare de Déu de La Moraleja, en Alcobendas (Madrid), es van donar cita els familiars i amics de l’actriu i el col·laborador, que van voler acompanyar-los en un tràngol tan dur. Per fi, Ana Obregón va poder dir adéu al seu fill de la manera que es mereixia.

 

La primera en fer acte de presència va ser Terelu Campos. Seguidament van començar a arribar les altres persones amigues d’Ana Obregón, com Ramón García i la seua dona Patricia, Fiona Ferrer, Maria Zurita, Boris Izaguirre, Alejandra Rubio, Susana Uribarri, Pablo Casado o Luis Rollán.

 

Alessandro Lequio arribava minuts més tard amb aspecte seriós, acompanyat per la seua dona, María Palacios. Ana Obregón va ser l’última en arribar a la cerimònia que amb tant d’afecte havia preparat, junt amb les seues germanes i Carolina Monje, nòvia d’Álex Lequio, que va viatjar de Barcelona a Madrid per a assistir el funeral de la seua parella.

 

Dos notòries absències en el funeral

Antonia Dell'Atte

La italiana va ser una de les grans absències en la cerimònia | València Diari

 

El gran absent en la cerimònia va ser, sense cap classe de dubte, Clemente Lequio, qui es va sentir molt trist per no poder assistir. El germà d’Álex Lequio va publicar una emotiva carta a on lamentava profundament no haver estat present en la missa al costat de la família i li rendia el seu particular homenatge. I una altra de les cares que també va faltar en la cerimònia en honor a Álex va ser Antonia Dell’Atte.

 

La italiana i Ana Obregón havien segellat la pau després d’anys d’enfrontaments per la seua  relació amb Alessandro Lequio, una pau que va arribar a causa de les complicacions de salut del jove empresari, Álex Lequio. Però pareix que la relació entre les dos no travessa el seu millor moment. ‘Diario Gol’ es fa ressò precisament del rumor que corre per alguns mitjans de comunicació, assegurant que Antonia Dell’Atte va ser vetada al funeral d’Álex Lequio.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.