La persona vetada per Ana Obregón en el funeral d’Álex Lequio

Imatge d'Ana Obregón després de sortir de casa amb el cotxe

La cerimònia va reunir familiars i amics en homenatge al jove | GTRES

 

Ana Obregón i Alessandro Lequio van donar l’últim adéu al seu fill, Àlex Lequio, en un funeral que va tindre lloc el passat dimarts 30 de juny. Amb esta cerimònia, els desolats pares pretenen posar punt final a un dels episodis més durs de la seua vida, amb la intenció de poder seguir endavant.

 

En la parròquia de la Mare de Déu de La Moraleja, en Alcobendas (Madrid), es van donar cita els familiars i amics de l’actriu i el col·laborador, que van voler acompanyar-los en un tràngol tan dur. Per fi, Ana Obregón va poder dir adéu al seu fill de la manera que es mereixia.

 

La primera en fer acte de presència va ser Terelu Campos. Seguidament van començar a arribar les altres persones amigues d’Ana Obregón, com Ramón García i la seua dona Patricia, Fiona Ferrer, Maria Zurita, Boris Izaguirre, Alejandra Rubio, Susana Uribarri, Pablo Casado o Luis Rollán.

 

Alessandro Lequio arribava minuts més tard amb aspecte seriós, acompanyat per la seua dona, María Palacios. Ana Obregón va ser l’última en arribar a la cerimònia que amb tant d’afecte havia preparat, junt amb les seues germanes i Carolina Monje, nòvia d’Álex Lequio, que va viatjar de Barcelona a Madrid per a assistir el funeral de la seua parella.

 

Dos notòries absències en el funeral

Antonia Dell'Atte

La italiana va ser una de les grans absències en la cerimònia | València Diari

 

El gran absent en la cerimònia va ser, sense cap classe de dubte, Clemente Lequio, qui es va sentir molt trist per no poder assistir. El germà d’Álex Lequio va publicar una emotiva carta a on lamentava profundament no haver estat present en la missa al costat de la família i li rendia el seu particular homenatge. I una altra de les cares que també va faltar en la cerimònia en honor a Álex va ser Antonia Dell’Atte.

 

La italiana i Ana Obregón havien segellat la pau després d’anys d’enfrontaments per la seua  relació amb Alessandro Lequio, una pau que va arribar a causa de les complicacions de salut del jove empresari, Álex Lequio. Però pareix que la relació entre les dos no travessa el seu millor moment. ‘Diario Gol’ es fa ressò precisament del rumor que corre per alguns mitjans de comunicació, assegurant que Antonia Dell’Atte va ser vetada al funeral d’Álex Lequio.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.