La persona vetada per Ana Obregón en el funeral d’Álex Lequio

Imatge d'Ana Obregón després de sortir de casa amb el cotxe

La cerimònia va reunir familiars i amics en homenatge al jove | GTRES

 

Ana Obregón i Alessandro Lequio van donar l’últim adéu al seu fill, Àlex Lequio, en un funeral que va tindre lloc el passat dimarts 30 de juny. Amb esta cerimònia, els desolats pares pretenen posar punt final a un dels episodis més durs de la seua vida, amb la intenció de poder seguir endavant.

 

En la parròquia de la Mare de Déu de La Moraleja, en Alcobendas (Madrid), es van donar cita els familiars i amics de l’actriu i el col·laborador, que van voler acompanyar-los en un tràngol tan dur. Per fi, Ana Obregón va poder dir adéu al seu fill de la manera que es mereixia.

 

La primera en fer acte de presència va ser Terelu Campos. Seguidament van començar a arribar les altres persones amigues d’Ana Obregón, com Ramón García i la seua dona Patricia, Fiona Ferrer, Maria Zurita, Boris Izaguirre, Alejandra Rubio, Susana Uribarri, Pablo Casado o Luis Rollán.

 

Alessandro Lequio arribava minuts més tard amb aspecte seriós, acompanyat per la seua dona, María Palacios. Ana Obregón va ser l’última en arribar a la cerimònia que amb tant d’afecte havia preparat, junt amb les seues germanes i Carolina Monje, nòvia d’Álex Lequio, que va viatjar de Barcelona a Madrid per a assistir el funeral de la seua parella.

 

Dos notòries absències en el funeral

Antonia Dell'Atte

La italiana va ser una de les grans absències en la cerimònia | València Diari

 

El gran absent en la cerimònia va ser, sense cap classe de dubte, Clemente Lequio, qui es va sentir molt trist per no poder assistir. El germà d’Álex Lequio va publicar una emotiva carta a on lamentava profundament no haver estat present en la missa al costat de la família i li rendia el seu particular homenatge. I una altra de les cares que també va faltar en la cerimònia en honor a Álex va ser Antonia Dell’Atte.

 

La italiana i Ana Obregón havien segellat la pau després d’anys d’enfrontaments per la seua  relació amb Alessandro Lequio, una pau que va arribar a causa de les complicacions de salut del jove empresari, Álex Lequio. Però pareix que la relació entre les dos no travessa el seu millor moment. ‘Diario Gol’ es fa ressò precisament del rumor que corre per alguns mitjans de comunicació, assegurant que Antonia Dell’Atte va ser vetada al funeral d’Álex Lequio.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.