Plácido Domingo dimitix com a director de l’Òpera de Los Angeles per les acusacions d’assetjament sexual

Plácido Domingo

El tenor Plácido Domingo dimitix com a director general per les denúncies d’assetjament   | EFE

 

Plácido Domingo ha anunciat que dimitix com a director general de l’Òpera de Los Angeles per les acusacions d’assetjament sexual que el perseguixen des de fa setmanes, segons ha indicat en un comunicat que ha remés al diari ‘Los Angeles Times’. El rotatiu nord-americà expressa que el tenor, de 78 anys, ha afirmat que eixes acusacions «han creat una atmosfera» en la que la seua «habilitat» per a servir a la companyia «s’ha vist compromesa».

 

No obstant això, afirma que mentres seguix «treballant per a netejar» el seu nom, ha pres la decisió de deixar el càrrec i anul·lar les actuacions programades. Domingo ha estat al capdavant de l’Òpera de Los Angeles com a director general, des del 2003. La renúncia arriba una setmana després que el tenor fora retirat de la producció ‘Macbeth’ del Metropolitan Opera de Nova York.

 

Nou dones van denunciar assetjaments

Cal recordar que a mitjans del passat agost nou dones van denunciar en l’agència de notícies Associated Press (AP) haver patit abusos sexuals del cantant. En concret, van denunciar haver sigut pressionades per a mantindre relacions amb ell baix l’amenaça de perdre la faena si no ho consentien.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.