Plácido Domingo dimitix com a director de l’Òpera de Los Angeles per les acusacions d’assetjament sexual

Plácido Domingo

El tenor Plácido Domingo dimitix com a director general per les denúncies d’assetjament   | EFE

 

Plácido Domingo ha anunciat que dimitix com a director general de l’Òpera de Los Angeles per les acusacions d’assetjament sexual que el perseguixen des de fa setmanes, segons ha indicat en un comunicat que ha remés al diari ‘Los Angeles Times’. El rotatiu nord-americà expressa que el tenor, de 78 anys, ha afirmat que eixes acusacions «han creat una atmosfera» en la que la seua «habilitat» per a servir a la companyia «s’ha vist compromesa».

 

No obstant això, afirma que mentres seguix «treballant per a netejar» el seu nom, ha pres la decisió de deixar el càrrec i anul·lar les actuacions programades. Domingo ha estat al capdavant de l’Òpera de Los Angeles com a director general, des del 2003. La renúncia arriba una setmana després que el tenor fora retirat de la producció ‘Macbeth’ del Metropolitan Opera de Nova York.

 

Nou dones van denunciar assetjaments

Cal recordar que a mitjans del passat agost nou dones van denunciar en l’agència de notícies Associated Press (AP) haver patit abusos sexuals del cantant. En concret, van denunciar haver sigut pressionades per a mantindre relacions amb ell baix l’amenaça de perdre la faena si no ho consentien.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.