Els ‘plans secrets’ dels reis després d’una setmana sense aparèixer

 

Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual. 

 

El passat 18 d’agost, tota la Família Reial s’embarcava rumb cap a Madrid i tornava a la capital després de 10 dies de descans i amb més d’un acte oficial en les illes. A diferència d’altres anys, ses majestats renunciaven al viatge privat que solen fer per estes dades al costat de les seues filles i es dirigien directament al Palau de la Sarsuela. 

 

Una setmana sense notícies d’ells

D’això ja fa més d’una setmana i la pregunta que es fa tot el món és si realment això és cert, ja que no hi ha res apuntat en la seua agenda oficial, ni cap informació indica que hagen abandonat la Sarsuela.

 

El portal ‘Vanitatis’ ha intentat saber què han estat fent Felip, Letícia i les seues filles estos dies, però sense èxit. Són dies lliures, sense compromisos oficials a on els reis poden disfrutar de total privacitat. «Els Reis van tornar a Madrid el 18 després de l’agenda en les Balears, i esta setmana no tenim activitats oficials. És tot el que podem dir», és l’única contesta que han rebut des de la Casa Reial. 

 

A l’espera de què tornen a ser ‘pillats’

Encara que no se solen fer públics els plans dels reis en els seus moments lliures en Madrid, són moltes les ocasions en què els ulls indiscrets els han descobert. Ja el 2016, alguns fotògrafs van captar imàtgens de la seua eixida d’un cèntric restaurant de la capital. O el 2017, quan testimonis van confirmar que havien anat al cine a vore una pel·lícula espanyola. 

 

Però de moment, este estiu de 2020, ni un acte cultural ni una escapada sorpresa. És cert que encara queden alguns dies perquè els reis recuperen la seua agenda. Tot apunta al fet que serà durant els primers dies de setembre quan els tornem a vore. Encara que tot està a l’espera que hi haja una confirmació oficial des de la Sarsuela.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.