Els ‘plans secrets’ dels reis després d’una setmana sense aparèixer

 

Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual. 

 

El passat 18 d’agost, tota la Família Reial s’embarcava rumb cap a Madrid i tornava a la capital després de 10 dies de descans i amb més d’un acte oficial en les illes. A diferència d’altres anys, ses majestats renunciaven al viatge privat que solen fer per estes dades al costat de les seues filles i es dirigien directament al Palau de la Sarsuela. 

 

Una setmana sense notícies d’ells

D’això ja fa més d’una setmana i la pregunta que es fa tot el món és si realment això és cert, ja que no hi ha res apuntat en la seua agenda oficial, ni cap informació indica que hagen abandonat la Sarsuela.

 

El portal ‘Vanitatis’ ha intentat saber què han estat fent Felip, Letícia i les seues filles estos dies, però sense èxit. Són dies lliures, sense compromisos oficials a on els reis poden disfrutar de total privacitat. «Els Reis van tornar a Madrid el 18 després de l’agenda en les Balears, i esta setmana no tenim activitats oficials. És tot el que podem dir», és l’única contesta que han rebut des de la Casa Reial. 

 

A l’espera de què tornen a ser ‘pillats’

Encara que no se solen fer públics els plans dels reis en els seus moments lliures en Madrid, són moltes les ocasions en què els ulls indiscrets els han descobert. Ja el 2016, alguns fotògrafs van captar imàtgens de la seua eixida d’un cèntric restaurant de la capital. O el 2017, quan testimonis van confirmar que havien anat al cine a vore una pel·lícula espanyola. 

 

Però de moment, este estiu de 2020, ni un acte cultural ni una escapada sorpresa. És cert que encara queden alguns dies perquè els reis recuperen la seua agenda. Tot apunta al fet que serà durant els primers dies de setembre quan els tornem a vore. Encara que tot està a l’espera que hi haja una confirmació oficial des de la Sarsuela.

Últimes notícies

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.