Els ‘plans secrets’ dels reis després d’una setmana sense aparèixer

Ejemplo de shortcode con estilo
  Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual.    […]

 

Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual. 

 

El passat 18 d’agost, tota la Família Reial s’embarcava rumb cap a Madrid i tornava a la capital després de 10 dies de descans i amb més d’un acte oficial en les illes. A diferència d’altres anys, ses majestats renunciaven al viatge privat que solen fer per estes dades al costat de les seues filles i es dirigien directament al Palau de la Sarsuela. 

 

Una setmana sense notícies d’ells

D’això ja fa més d’una setmana i la pregunta que es fa tot el món és si realment això és cert, ja que no hi ha res apuntat en la seua agenda oficial, ni cap informació indica que hagen abandonat la Sarsuela.

 

El portal ‘Vanitatis’ ha intentat saber què han estat fent Felip, Letícia i les seues filles estos dies, però sense èxit. Són dies lliures, sense compromisos oficials a on els reis poden disfrutar de total privacitat. «Els Reis van tornar a Madrid el 18 després de l’agenda en les Balears, i esta setmana no tenim activitats oficials. És tot el que podem dir», és l’única contesta que han rebut des de la Casa Reial. 

 

A l’espera de què tornen a ser ‘pillats’

Encara que no se solen fer públics els plans dels reis en els seus moments lliures en Madrid, són moltes les ocasions en què els ulls indiscrets els han descobert. Ja el 2016, alguns fotògrafs van captar imàtgens de la seua eixida d’un cèntric restaurant de la capital. O el 2017, quan testimonis van confirmar que havien anat al cine a vore una pel·lícula espanyola. 

 

Però de moment, este estiu de 2020, ni un acte cultural ni una escapada sorpresa. És cert que encara queden alguns dies perquè els reis recuperen la seua agenda. Tot apunta al fet que serà durant els primers dies de setembre quan els tornem a vore. Encara que tot està a l’espera que hi haja una confirmació oficial des de la Sarsuela.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este dissabte a la Comunitat Valenciana

El cel estarà este dissabte molt nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tronades fortes, sobretot al sud, i temperatures màximes en lleuger ascens. Diumenge continuarà l’inestabilitat, amb possibles acumulats de fins a 300 litres per metre quadrat en zones de València i Alacant.

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.