Els ‘plans secrets’ dels reis després d’una setmana sense aparèixer

 

Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual. 

 

El passat 18 d’agost, tota la Família Reial s’embarcava rumb cap a Madrid i tornava a la capital després de 10 dies de descans i amb més d’un acte oficial en les illes. A diferència d’altres anys, ses majestats renunciaven al viatge privat que solen fer per estes dades al costat de les seues filles i es dirigien directament al Palau de la Sarsuela. 

 

Una setmana sense notícies d’ells

D’això ja fa més d’una setmana i la pregunta que es fa tot el món és si realment això és cert, ja que no hi ha res apuntat en la seua agenda oficial, ni cap informació indica que hagen abandonat la Sarsuela.

 

El portal ‘Vanitatis’ ha intentat saber què han estat fent Felip, Letícia i les seues filles estos dies, però sense èxit. Són dies lliures, sense compromisos oficials a on els reis poden disfrutar de total privacitat. «Els Reis van tornar a Madrid el 18 després de l’agenda en les Balears, i esta setmana no tenim activitats oficials. És tot el que podem dir», és l’única contesta que han rebut des de la Casa Reial. 

 

A l’espera de què tornen a ser ‘pillats’

Encara que no se solen fer públics els plans dels reis en els seus moments lliures en Madrid, són moltes les ocasions en què els ulls indiscrets els han descobert. Ja el 2016, alguns fotògrafs van captar imàtgens de la seua eixida d’un cèntric restaurant de la capital. O el 2017, quan testimonis van confirmar que havien anat al cine a vore una pel·lícula espanyola. 

 

Però de moment, este estiu de 2020, ni un acte cultural ni una escapada sorpresa. És cert que encara queden alguns dies perquè els reis recuperen la seua agenda. Tot apunta al fet que serà durant els primers dies de setembre quan els tornem a vore. Encara que tot està a l’espera que hi haja una confirmació oficial des de la Sarsuela.

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.