Els ‘plans secrets’ dels reis després d’una setmana sense aparèixer

Ejemplo de shortcode con estilo
  Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual.    […]

 

Com tots els anys, els reis Felip i Letícia, acompanyats per la princesa Elionor i la infanta Sofia, han passat part de les seues vacacions d’estiu en  Mallorca. És cert que este any a causa de les circumstàncies provocades per la pandèmia la seua estada en les Balears ha estat molt més curta de l’habitual. 

 

El passat 18 d’agost, tota la Família Reial s’embarcava rumb cap a Madrid i tornava a la capital després de 10 dies de descans i amb més d’un acte oficial en les illes. A diferència d’altres anys, ses majestats renunciaven al viatge privat que solen fer per estes dades al costat de les seues filles i es dirigien directament al Palau de la Sarsuela. 

 

Una setmana sense notícies d’ells

D’això ja fa més d’una setmana i la pregunta que es fa tot el món és si realment això és cert, ja que no hi ha res apuntat en la seua agenda oficial, ni cap informació indica que hagen abandonat la Sarsuela.

 

El portal ‘Vanitatis’ ha intentat saber què han estat fent Felip, Letícia i les seues filles estos dies, però sense èxit. Són dies lliures, sense compromisos oficials a on els reis poden disfrutar de total privacitat. «Els Reis van tornar a Madrid el 18 després de l’agenda en les Balears, i esta setmana no tenim activitats oficials. És tot el que podem dir», és l’única contesta que han rebut des de la Casa Reial. 

 

A l’espera de què tornen a ser ‘pillats’

Encara que no se solen fer públics els plans dels reis en els seus moments lliures en Madrid, són moltes les ocasions en què els ulls indiscrets els han descobert. Ja el 2016, alguns fotògrafs van captar imàtgens de la seua eixida d’un cèntric restaurant de la capital. O el 2017, quan testimonis van confirmar que havien anat al cine a vore una pel·lícula espanyola. 

 

Però de moment, este estiu de 2020, ni un acte cultural ni una escapada sorpresa. És cert que encara queden alguns dies perquè els reis recuperen la seua agenda. Tot apunta al fet que serà durant els primers dies de setembre quan els tornem a vore. Encara que tot està a l’espera que hi haja una confirmació oficial des de la Sarsuela.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.