Les dures paraules de Cañizares sobre la mort de Reyes

Santiago Cañizares sobre Reyes

La polèmica ha saltat per un comentari de Cañizares en les xarxes socials | Facebook

 

«Reyes no mereix un homenatge». L’exporter del VCF, Santi Cañizares, ha volgut ser clar sobre la mort del dissabte 1 de juny de Jose Antonio Reyes, jugador de l’Extremadura. El comentari sobre un dels jugadors espanyols que més premis ha conseguit en els diferents equips a on ha estat, no ha deixat a ningú indiferent i ha provocat moltes crítiques.

 

Les explicacions de Santi

L’accident mortal que va patir ahir Jose Antonio Reyes i que va matar al seu cosí i ha deixat un altre familiar en estat molt greu ha commocionat el món del futbol professional espanyol. Per això, Santiago Cañizares també ha volgut dir la seua i ha sigut contundent:

 

«Circular amb excés de velocitat és absolutament reprotxable. En l’accident hi han hagut víctimes, a banda del conductor, cosa que és molt greu. Reyes no mereix un homenatge com si fora un heroi. Però això no lleva que lamente què ha passat i que rese per les seues ànimes.»

 

L’exporter ha rebut moltíssims comentaris condemnant el seu escrit i també, molts, donant-li la raó. Entre els detractors, hi ha qui ha volgut recordar que l’homenatge era a la trajectòria professional i no valorant la manera de morir. Alguns, fins i tot, li han vingut a dir que, tot i la raó de les paraules, no era el moment apropiat per a dir-les.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.