Les dures paraules de Cañizares sobre la mort de Reyes

Santiago Cañizares sobre Reyes

La polèmica ha saltat per un comentari de Cañizares en les xarxes socials | Facebook

 

«Reyes no mereix un homenatge». L’exporter del VCF, Santi Cañizares, ha volgut ser clar sobre la mort del dissabte 1 de juny de Jose Antonio Reyes, jugador de l’Extremadura. El comentari sobre un dels jugadors espanyols que més premis ha conseguit en els diferents equips a on ha estat, no ha deixat a ningú indiferent i ha provocat moltes crítiques.

 

Les explicacions de Santi

L’accident mortal que va patir ahir Jose Antonio Reyes i que va matar al seu cosí i ha deixat un altre familiar en estat molt greu ha commocionat el món del futbol professional espanyol. Per això, Santiago Cañizares també ha volgut dir la seua i ha sigut contundent:

 

«Circular amb excés de velocitat és absolutament reprotxable. En l’accident hi han hagut víctimes, a banda del conductor, cosa que és molt greu. Reyes no mereix un homenatge com si fora un heroi. Però això no lleva que lamente què ha passat i que rese per les seues ànimes.»

 

L’exporter ha rebut moltíssims comentaris condemnant el seu escrit i també, molts, donant-li la raó. Entre els detractors, hi ha qui ha volgut recordar que l’homenatge era a la trajectòria professional i no valorant la manera de morir. Alguns, fins i tot, li han vingut a dir que, tot i la raó de les paraules, no era el moment apropiat per a dir-les.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.