Les dures paraules de Cañizares sobre la mort de Reyes

Santiago Cañizares sobre Reyes

La polèmica ha saltat per un comentari de Cañizares en les xarxes socials | Facebook

 

«Reyes no mereix un homenatge». L’exporter del VCF, Santi Cañizares, ha volgut ser clar sobre la mort del dissabte 1 de juny de Jose Antonio Reyes, jugador de l’Extremadura. El comentari sobre un dels jugadors espanyols que més premis ha conseguit en els diferents equips a on ha estat, no ha deixat a ningú indiferent i ha provocat moltes crítiques.

 

Les explicacions de Santi

L’accident mortal que va patir ahir Jose Antonio Reyes i que va matar al seu cosí i ha deixat un altre familiar en estat molt greu ha commocionat el món del futbol professional espanyol. Per això, Santiago Cañizares també ha volgut dir la seua i ha sigut contundent:

 

«Circular amb excés de velocitat és absolutament reprotxable. En l’accident hi han hagut víctimes, a banda del conductor, cosa que és molt greu. Reyes no mereix un homenatge com si fora un heroi. Però això no lleva que lamente què ha passat i que rese per les seues ànimes.»

 

L’exporter ha rebut moltíssims comentaris condemnant el seu escrit i també, molts, donant-li la raó. Entre els detractors, hi ha qui ha volgut recordar que l’homenatge era a la trajectòria professional i no valorant la manera de morir. Alguns, fins i tot, li han vingut a dir que, tot i la raó de les paraules, no era el moment apropiat per a dir-les.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.