Les dures paraules de Cañizares sobre la mort de Reyes

Santiago Cañizares sobre Reyes

La polèmica ha saltat per un comentari de Cañizares en les xarxes socials | Facebook

 

«Reyes no mereix un homenatge». L’exporter del VCF, Santi Cañizares, ha volgut ser clar sobre la mort del dissabte 1 de juny de Jose Antonio Reyes, jugador de l’Extremadura. El comentari sobre un dels jugadors espanyols que més premis ha conseguit en els diferents equips a on ha estat, no ha deixat a ningú indiferent i ha provocat moltes crítiques.

 

Les explicacions de Santi

L’accident mortal que va patir ahir Jose Antonio Reyes i que va matar al seu cosí i ha deixat un altre familiar en estat molt greu ha commocionat el món del futbol professional espanyol. Per això, Santiago Cañizares també ha volgut dir la seua i ha sigut contundent:

 

«Circular amb excés de velocitat és absolutament reprotxable. En l’accident hi han hagut víctimes, a banda del conductor, cosa que és molt greu. Reyes no mereix un homenatge com si fora un heroi. Però això no lleva que lamente què ha passat i que rese per les seues ànimes.»

 

L’exporter ha rebut moltíssims comentaris condemnant el seu escrit i també, molts, donant-li la raó. Entre els detractors, hi ha qui ha volgut recordar que l’homenatge era a la trajectòria professional i no valorant la manera de morir. Alguns, fins i tot, li han vingut a dir que, tot i la raó de les paraules, no era el moment apropiat per a dir-les.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla