Les dures paraules de Cañizares sobre la mort de Reyes

Santiago Cañizares sobre Reyes

La polèmica ha saltat per un comentari de Cañizares en les xarxes socials | Facebook

 

«Reyes no mereix un homenatge». L’exporter del VCF, Santi Cañizares, ha volgut ser clar sobre la mort del dissabte 1 de juny de Jose Antonio Reyes, jugador de l’Extremadura. El comentari sobre un dels jugadors espanyols que més premis ha conseguit en els diferents equips a on ha estat, no ha deixat a ningú indiferent i ha provocat moltes crítiques.

 

Les explicacions de Santi

L’accident mortal que va patir ahir Jose Antonio Reyes i que va matar al seu cosí i ha deixat un altre familiar en estat molt greu ha commocionat el món del futbol professional espanyol. Per això, Santiago Cañizares també ha volgut dir la seua i ha sigut contundent:

 

«Circular amb excés de velocitat és absolutament reprotxable. En l’accident hi han hagut víctimes, a banda del conductor, cosa que és molt greu. Reyes no mereix un homenatge com si fora un heroi. Però això no lleva que lamente què ha passat i que rese per les seues ànimes.»

 

L’exporter ha rebut moltíssims comentaris condemnant el seu escrit i també, molts, donant-li la raó. Entre els detractors, hi ha qui ha volgut recordar que l’homenatge era a la trajectòria professional i no valorant la manera de morir. Alguns, fins i tot, li han vingut a dir que, tot i la raó de les paraules, no era el moment apropiat per a dir-les.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.