Mor el futbolista José Antonio Reyes en un accident de trànsit

Reyes, en arxiu

Reyes, amb la camiseta de l’Espanyol, ha mort este dissabte en un accident de trànsit en Andalusia | València Diari

 

El futbolista José Antonio Reyes ha mort este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, ha perdut la vida en un xoc que s’ha produït prop d’Utrera, la seua terra. 

 

Reyes és el futbolista més jove en debutar en Primera Divisió, va fer-ho als 16 anys, i ha jugat en equips com l’Espanyol, el Reial Madrid, el Benfica, l’Arsenal, l’Atlètic de Madrid o el Sevilla FC. El món del futbol s’ha bolcat amb la família del futbolista. 

 

El futbolista, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid; i una Copa de la Lliga amb el Benfica portugués. 

 

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.