Mor el futbolista José Antonio Reyes en un accident de trànsit

Reyes, en arxiu

Reyes, amb la camiseta de l’Espanyol, ha mort este dissabte en un accident de trànsit en Andalusia | València Diari

 

El futbolista José Antonio Reyes ha mort este dissabte en un accident de trànsit. El futbolista, que actualment militava en les files de l’Extremadura, ha perdut la vida en un xoc que s’ha produït prop d’Utrera, la seua terra. 

 

Reyes és el futbolista més jove en debutar en Primera Divisió, va fer-ho als 16 anys, i ha jugat en equips com l’Espanyol, el Reial Madrid, el Benfica, l’Arsenal, l’Atlètic de Madrid o el Sevilla FC. El món del futbol s’ha bolcat amb la família del futbolista. 

 

El futbolista, un dels millors de la seua generació, acreditava també un palmarés notable havent guanyat una Lliga espanyola amb el Reial Madrid; una Premier League amb l’Arsenal; 3 copes de la UEFA amb el Sevilla; una amb l’Atlètic de Madrid; i una Copa de la Lliga amb el Benfica portugués. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.